Eputan ka siis oma kulguriga.
tegu siis 2003a isendiga millel 2.5t bensukas. käike oskab ise vahetada ja liigub edasi vahepeal kõigi ratastega.
varustuseks Summum mis siis sisaldab el istmeid, navi, el luuki, pepu soojendeid, klapitavaid peegleid. Heli pilti annab tavaline dolbi pro II mis tahaks järeleaitamist saada, sest matsu osa on ikka nõrk tal. Õnneks on üle-eelmine omaik paigaldanud parroti koos usb/ipod/bluetooth süsteemi, mis kaotab ära vajaduse plaate kõrvetada. kuigi samas on tunda, et madalamat otsa kaotab ka parrot ära.
Tehniline seisukord.
kuna auto tuli kätte pea 2x alla turu hinna siis ootan värisedes mis välja hakkab kaevuma, hetkel suutis isegi peaaegu teeäärde jätta, "engine performance degreased" kiri ees ja vsjo, õnneks peale seismajätmist/visuaalset kontrolli ja uuesti käivitamist toimetas ilusti edasi. Homme saab juhtme ehk sappa ja vigu lugeda, kuna tema enda test näitas, et kõikjal peale turvaparjade on viga sees.
1 abs andur/vöö vaja kindlasti ära vahetada ja tundub ka et laager. Ehk juhe näitab. milles kala.
vaja vaadata miks käsipidur ei toimi, klotsid/kettad vahetatud aga lihtsalt ei haaku, ehk tross õhtal.
ICM vajab fööniga üle käimist, pool toimib ja kui suruda toimib korralikult.
Sisu tahab keemilist saada, sest eelmine omanik liikus masinaga suht vähe ja sellest tingituna ka kahtlane lõhn sees.
tuled korralikult kollaseks läinud, said täna ära poleeritud ja peaaegu nagu uued. Vaja jebaist projectori kit ära tellida või siis eesti retrofitti viia, olen nõus halogeenide peale ka jääma kuid siiski eelistaks xenoneid. kahjuks OEM aretus oleks päris julm ettevõtmine.
kindlasti tuleks midagi veel aga hetkel pea tühi.
paar klõpsukest ka tänasest.
Kapoti alune ka vähe puhtamaks
peale tehnilise seisu korda saamist vaatab 19" papud ka suveks alla, hetel nende balloonidega suht vedel ikka tee peal, samas hea üle ronida kõikjalt. Soomes hetkel suht hea hinnaga Heicod saadaval. tahaks, aga prioriteedid kapoti all.
tegin täna 0-100 testi, 13,6s sain ajaks. krt see kiirendus kehvem kui mu 1.9tdi a4 millel 1 papu mähkis. muidugi massi on ka volvol.
homme kraamib salongi puhtaks korralikumalt ja saab ka seest mõne klõpsu teha. Igasugu soovitused ja info on teretulnud
volvo xc90 2.5t 2003a.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
volvo xc90 2.5t 2003a.
Sorry for my wrongs, i have just begun.
Re: volvo xc90 2.5t 2003a.
2.5T on hea moto, kui on hea omanik olnud, aga selle auto jaoks ikka jääb väikseks, kui ootad äkilisust. Kõrvalistujapoolne külg on natuke laiguline...vist no midagi seal värvitud.
Aga edu masinaga
Aga edu masinaga
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: volvo xc90 2.5t 2003a.
hetkel, ootaks motost vähe paremat jõudlust kui oli 81kw disla. erilist raketti temast ei oota nagunii. küljed muidu siledad ja suht okeid, tahavad saada korralikku pigi pesu, pildil veel auto väljast pesematta, sai ainult survekaga puu tolm maha lastud ja hakkas lund sadama. Muidugi meeldib see, et peale 4a diislitega ringi vuramist, on bensiini mootor mõnusalt vaikne.
Sorry for my wrongs, i have just begun.
Re: volvo xc90 2.5t 2003a.
sai käidud värvikihi mõõdikuga auto üle, kõrvalistuja poolne tiib on ainus asi mis on üle värvitud kunagi, aga reaalselt tooni vahet ei ole näha.
Vahepeal sai ICM korralikult pilti näitama pandud ja nüüdseks juba lisade nimekiri vähe parem.
Solar esiklaas, vihmasensor, premium heli, mõlemad eesistuja toolid elektrilised.
Volvol helikvaliteet tõesti päris hea, kuigi uurin veel OEM subwoofri lisamise võimalusi (mis helisüsteemi versioonil üldse ta on)
Teha vaja veel tagaluugi avamis kang, vedru vms ära roostetanud sinna, juhi turvavöö plastik piilaris vaja vahetada, sest see vöö poolt juba pea läbi söödud. uued salongi LED pirnid ära tellitud ja ootab millal kätte saab.juhi istme kate vajaks remonti sest 1 õmblus on lahti tulnud. Võtmete korpused vahetada, kunas hetkel võti lihtsalt töllerdab sisse välja ja on üldse suht väsinud olemisega
Hirmsasti tahaks taha liigutatavaid toole, saan aru, et siin, mille peal ta liigub on istme küljes, mitte auto küljes.
käigukasti õlivahetus juunis ära teha, õli selline mitte just kõikse paremas nooruses välimusega+kahtlustan ka käigukasti mitte kõige paremat töötamist tänu sellele.
küsisin ka pakkumise gaasile ära, saab mingi hetk siis vähe rahakoti sõbralikumalt liikuma hakata. Muidugi ka veel korraline hooldus IA või Inchcapes teha. siiamaani seda tehtud väike töökojas (mitte, et mul midagi selle vastu oleks, aga esimese hoolduse teen margi esinduses alati) ja ehk seal saadakse ka käsi/jalg pidur korralikult toimima, hetkel sain niipalju peale pingutatud, et käik sees koha pealt ära ei sõida, aga väikse gaasi vajutusega hakkab ikka liikuma.
Vahepeal sai ICM korralikult pilti näitama pandud ja nüüdseks juba lisade nimekiri vähe parem.
Solar esiklaas, vihmasensor, premium heli, mõlemad eesistuja toolid elektrilised.
Volvol helikvaliteet tõesti päris hea, kuigi uurin veel OEM subwoofri lisamise võimalusi (mis helisüsteemi versioonil üldse ta on)
Teha vaja veel tagaluugi avamis kang, vedru vms ära roostetanud sinna, juhi turvavöö plastik piilaris vaja vahetada, sest see vöö poolt juba pea läbi söödud. uued salongi LED pirnid ära tellitud ja ootab millal kätte saab.juhi istme kate vajaks remonti sest 1 õmblus on lahti tulnud. Võtmete korpused vahetada, kunas hetkel võti lihtsalt töllerdab sisse välja ja on üldse suht väsinud olemisega
Hirmsasti tahaks taha liigutatavaid toole, saan aru, et siin, mille peal ta liigub on istme küljes, mitte auto küljes.
käigukasti õlivahetus juunis ära teha, õli selline mitte just kõikse paremas nooruses välimusega+kahtlustan ka käigukasti mitte kõige paremat töötamist tänu sellele.
küsisin ka pakkumise gaasile ära, saab mingi hetk siis vähe rahakoti sõbralikumalt liikuma hakata. Muidugi ka veel korraline hooldus IA või Inchcapes teha. siiamaani seda tehtud väike töökojas (mitte, et mul midagi selle vastu oleks, aga esimese hoolduse teen margi esinduses alati) ja ehk seal saadakse ka käsi/jalg pidur korralikult toimima, hetkel sain niipalju peale pingutatud, et käik sees koha pealt ära ei sõida, aga väikse gaasi vajutusega hakkab ikka liikuma.
Sorry for my wrongs, i have just begun.
Re: volvo xc90 2.5t 2003a.
Endale meelde jätmiseks.
Tehtud tööd.
Juuni.
Käigukasti dyn. Õlivahetus. Hõbenooles
ICM remont. gljuk
Chip. gljuk
Veljed pulbrisse viidud.
Juhipoolne rattalaager vahetatud.
Velgede ost läks korralikult rappa, piltide järgi lakk koordus, kätte sain tuli välja, et kroomitud ja viimane täiesti pekkis. Pluss keegi harjutanud keevitamist ja 1m2/cm läbimõõduga kaki vorsti sinna pannud, imestan et tasakaalu on saadud.
Tehtud tööd.
Juuni.
Käigukasti dyn. Õlivahetus. Hõbenooles
ICM remont. gljuk
Chip. gljuk
Veljed pulbrisse viidud.
Juhipoolne rattalaager vahetatud.
Velgede ost läks korralikult rappa, piltide järgi lakk koordus, kätte sain tuli välja, et kroomitud ja viimane täiesti pekkis. Pluss keegi harjutanud keevitamist ja 1m2/cm läbimõõduga kaki vorsti sinna pannud, imestan et tasakaalu on saadud.
Sorry for my wrongs, i have just begun.
Re: volvo xc90 2.5t 2003a.
Selline siis keevitatud velg, oma sirguses
Sorry for my wrongs, i have just begun.
Re: volvo xc90 2.5t 2003a.
Kapoti aluse puhastamiseks kasutasid mingit ainet?
Ilus näeb välja. Tuled said ka ulme läbipaistvaks. Kas poleerisid ainult? või pärast lakk peale?
Ilus näeb välja. Tuled said ka ulme läbipaistvaks. Kas poleerisid ainult? või pärast lakk peale?
Re: volvo xc90 2.5t 2003a.
Kasutasin mootori pesuainet ja pigi leotus ainet, väheke pudeliharjaga aitasin kaasa, ära rihmade poole peale lase ainetel sattuda, keerasin geneka laagri peeti sedasi. Tuled lihvisin 800/1000/2500 vesi paberiga, seejärel poleerisin ja oli olemas turtlewax tulede taastamisest "sealer" lapid. Tahaksid saada veel korra korralikult lihvimist ja üle poleerimist, siis saaks ütelda, et said head. Hetkel kriimustused ikka sees, aga võrreldes algsega on tõesti head. Järgmine kord kasutan ceramic coat vedelikku lõpetuseks. Peaks ka uv valguse eest kaitsma.
Sorry for my wrongs, i have just begun.
Re: volvo xc90 2.5t 2003a.
vahepeal said siis need kurjajuurest papud alla pandud, rehvideks 275/45 r20 michelin diamantis.
arvestades seda, et ET20 velgedel, siis kõikse hullemalt välja punnitama ei jäänud.
muidugi müüsin nüüd need veljed maha, sest tänu raamipuksidele ja valele ET otsis ikka kannatamatult jõhkralt teed+ 2 velge siga kõverad, ühel kokku 300g tasakaalu. Eks järgmiseks suveks otsib uued 20" alla ning ehk joppab ja samuti randiga (muidugi vähe õigema tsentri ja laiusega)
Auto ise ajas nii si*a keema vahepeal, et panin müüki, aga tänu absurdsetele pakkumistele loobusin. Mis siis viga. ICM vahekorrastub igatepidi, veateateid vist kõik juba armatuuris ära käinud, brake failure+srs airbag+dscs service+ krt teab mida veel, ahjaa reduced engine power ka ikka. Täna avastasin, et nelik ei toimi, loodan, et see ikka ICM süü kunas veojõukontroll ka maas. Aga suss käib igas asendis nüüd ringi Selle maki teema ette võtma.
Kui kellegil pakkuda tagumist lõpupütti milles ei ole auku oleksin käpp.
kui keeruline oleks teha taha 2x2 väljalase, polegi aru saanud mis mudelil see on, kas tegu polestar väljalaskega või on seda muidu ka.
Sorry for my wrongs, i have just begun.
Re: volvo xc90 2.5t 2003a.
annan siis teada, et sõiduk rändas minu käest edasi järgmise omaniku kätte.
Sorry for my wrongs, i have just begun.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 17 külalist