Volvo Amazon P121 (1965)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
tiblu
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Mär 2019, 00:23
Asukoht: Harjumaa

Re: Volvo Amazon P121 (1965)

PostitusPostitas tiblu » 27 Sept 2019, 23:08

McBrainless kirjutas:Kui ma abielluma peaksin kunagi, siis tean juba millist autot kasutada. Väga vinge masin!

Tänud, aga saab ka lihtsamalt - kõik on teretulnud uudistama, olen üldiselt garaažis N ja R pikad päevad. Hoiatage tulemisest ette ja lepime kokku. Annan võtmed ja saab ringi teha. :)

Tags:

Kasutaja avatar
tiblu
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Mär 2019, 00:23
Asukoht: Harjumaa

Re: Volvo Amazon P121 (1965)

PostitusPostitas tiblu » 27 Apr 2020, 20:39

Päike paistab, ilm läheb soojemaks ja Volvo on saanud tähelepanu.
Odo näit 12203 km.

Vahepeal on juhtunud:


Mis ma olen õppinud:

  • Kui mootoriõli taset mõõdetakse seisnud mootoril, siis BW35 automaatkasti puhul mõõdetakse taset käival autol, mis on enne sõitnud 8-10km.
  • Kodune kompressiooni test on rohkem võrdlevaks mõõtmiseks, kui täpseks tulemuseks. Võrdlev testimine annab aimu kas mootor on ühtlaselt kulunud. Kui on mingi tehniline rike, siis on tavaliselt mõne silindri tulemus teistest oluliselt erinev. Mul oli tulemus 8.5/8.6/8.5/8.5 bari, mis on väga ühtlane, kuid väga kaugel tehase spetsifikatsioonist (~11-13bar). Ma väga ei muretse, sest mõõtsin leige mootoriga, tehases on ette nähtud soe töösoe mootor ning väga kindel pööretevahemik, millega mõõtmisel mootorit peab ringi laskma. Kasutasin küünla auku kruvitavat testrit, mitte surutavat. Surutavat lihtsalt ei jaksanud peal hoida, ilma, et lekiks ja tulemused väga valed oleks. Lisaks ei usu, et mu odav kompressiooni tester kuigi täpne on - eks ma testin seda, pannes kompressoril kindla rõhu peale ja ühendades kompressiooni testeriga. Trassi regulaator on väga austusväärse firma oma ja peaks olema täpne. Lisaks, kui auto läheb edasi, ei võta meeletult õli ning tagalt ei tule välja suitsulont, siis pole väga oluline, et mis väärtust tester näitab. Vaatan kuidas ajaga on, aga järgmine talv võiks mootori kapremonti teha küll harjutamise ja hea enesetunde jaoks.
  • Salongiventilaatori tasakaalustamine on koduste vahenditega genaailselt lihtne, kahjuks ei tulnud ise selle lahenduse peale, vaid leidsin Interentist. Nimelt võtad ventilaatori koos mootoriga välja ja paned laua külge kinni. Sama laua peale paned oma nutitelefoni, milles installitud Physics Toolbox rakendus (https://play.google.com/store/apps/deta ... uite&hl=en), mis näitab telefonile mõjuvaid jõude, täpsemalt meie ülesande puhul vibratsioonist tekkinud jõude. Lisad ventilaatorile raskusi kuni, graafik näeb ilus välja. Raskusteks kasutasin plekimutreid, mida on saada eri suurustes, eri kaaluga ja kuna nad on vedruterasest, siis nad püsivad hästi paigal. Plekimutrite komplekt - https://www.tooriistamaailm.ee/105-osal ... rite-valik.

Mis saab edasi:


Allikad:


Volvo_Amazon_AT_center_console_lq.png
Volvo Amazon AT keskkonsool

Amazon_and_VWT2bz.jpg
Amazon ja VWT2bz

Kasutaja avatar
Kuubik
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 26 Juul 2019, 00:16

Re: Volvo Amazon P121 (1965)

PostitusPostitas Kuubik » 30 Apr 2020, 09:26

Hea lugemine nagu alati :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: volvoby ja 3 külalist