Amazon 65 (R) Müüdud
Postitatud: 14 Dets 2018, 21:45
Eelmisel sügisel juhtus kummaline lugu. Tuttav rootslane küsis ühel õhtul, kas ma tean mis auto on Amazon. Vastasin, et tean küll ja sellega jutt põhimõtteliselt lõppes. Kuna hetkel ühtegi projektikat ei olnud ja aeg oli soodne, siis idanes mõte öö jooksul edasi. Hommikul leppisime kokku, et ta aitab mul ühe Amazoni Eestisse toimetada.
Nädala pärast kruiis Stockholmi ja sadamas ootas juba selline vaatepilt.
Järgmisel päeval juba laevale ja nii ta mul garaaži jõudiski.
Rootsis oli vahele pandud B20 mootor, sees 140 Volvo istmed ja omavalmistatud keskkonsool koos lisakelladega. Kere enam-vähem korras. Auto oli olnud igapäevases kasutuses. Eelmise omaniku käes isegi Inglismaal käinud. 10 a tagasi oli väidetavalt tehtud kerele remont.
Alguses oli plaan kevadeks veermik üle käia ja suvel sõita ning siis mootor ette võtta. Plaan oli küll hea, aga juba talvel sai mootor, veermik, pidurid legoks võetud ja nii ta läks.
Esipidurid
Tagasild vahetatud 240-lt pärit 1030 vastu, millel uued supportid. Käsipiduri sai samuti toimima.
Veermikus enamik pukse vahetatud polüuretaani vastu. Uued sharniirid, rooliotsad, Bilstein amordid. Ees jäigemad ja madalamad vedrud, taga originaal esivedrud.
Mootor:
Plokk B20
Kolvid 92mm
Väntvõll B20, tsentrist välja lihvitud kepsukaelad, kolvikäik ~87mm
H profiil kepsud
Plokikaas porditud, muudetud põlemiskambri kuju
Klapid 44mm sisse ja 37mm välja
Jäigemad klapivedrud
Surveaste ~11.5
Enem H3 nukkvõll, uued tõukurid ja vardad.
Alu/steel nuka ja väntvõlli rattad.
Weber DCOE48 jaks mõeldud sisselaskekollektor
4-2-1 väljalase ja kodukootud summuti 2 otseläbi pütiga. Kollektorist 63mm ja üle silla 60mm toru
123Tune jagaja
Kindlasti midagi, mis kohe meelde ei tule
Sügisel sai korraks hääled sisse pandud ja garaažist välja pessu aetud. Garaaži tagasi sõites ei suutnud kiusatusele vastu panna joonisin põrandale kaks ilusat musta kriipsu.
Hetkel on esiistmed nahatamises ja talve jooksul ongi plaan sisu enam-vähem talutavaks saada.
Kui leian elektriku, kes viitsib originaaljuhtmestikust aja jooksul paigaldatud üleliigse mudru eemaldada ja kaks lisakella paigaldada, siis kevadel võiks seadistada ja sõitu nautida.
Nädala pärast kruiis Stockholmi ja sadamas ootas juba selline vaatepilt.
Järgmisel päeval juba laevale ja nii ta mul garaaži jõudiski.
Rootsis oli vahele pandud B20 mootor, sees 140 Volvo istmed ja omavalmistatud keskkonsool koos lisakelladega. Kere enam-vähem korras. Auto oli olnud igapäevases kasutuses. Eelmise omaniku käes isegi Inglismaal käinud. 10 a tagasi oli väidetavalt tehtud kerele remont.
Alguses oli plaan kevadeks veermik üle käia ja suvel sõita ning siis mootor ette võtta. Plaan oli küll hea, aga juba talvel sai mootor, veermik, pidurid legoks võetud ja nii ta läks.
Esipidurid
Tagasild vahetatud 240-lt pärit 1030 vastu, millel uued supportid. Käsipiduri sai samuti toimima.
Veermikus enamik pukse vahetatud polüuretaani vastu. Uued sharniirid, rooliotsad, Bilstein amordid. Ees jäigemad ja madalamad vedrud, taga originaal esivedrud.
Mootor:
Plokk B20
Kolvid 92mm
Väntvõll B20, tsentrist välja lihvitud kepsukaelad, kolvikäik ~87mm
H profiil kepsud
Plokikaas porditud, muudetud põlemiskambri kuju
Klapid 44mm sisse ja 37mm välja
Jäigemad klapivedrud
Surveaste ~11.5
Enem H3 nukkvõll, uued tõukurid ja vardad.
Alu/steel nuka ja väntvõlli rattad.
Weber DCOE48 jaks mõeldud sisselaskekollektor
4-2-1 väljalase ja kodukootud summuti 2 otseläbi pütiga. Kollektorist 63mm ja üle silla 60mm toru
123Tune jagaja
Kindlasti midagi, mis kohe meelde ei tule
Sügisel sai korraks hääled sisse pandud ja garaažist välja pessu aetud. Garaaži tagasi sõites ei suutnud kiusatusele vastu panna joonisin põrandale kaks ilusat musta kriipsu.
Hetkel on esiistmed nahatamises ja talve jooksul ongi plaan sisu enam-vähem talutavaks saada.
Kui leian elektriku, kes viitsib originaaljuhtmestikust aja jooksul paigaldatud üleliigse mudru eemaldada ja kaks lisakella paigaldada, siis kevadel võiks seadistada ja sõitu nautida.