Elmo 850 T-5R '95
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Elmo 850 T-5R '95
Kuna siia mõned R ühendiga vanurid on tekkinud, siis ei maksa oma „ilusa ilma autot“ ka vaka all hoida
Kui 2010. aastast sai ligi võetud VVV (Väga Vinge Volvo), mis teenis truult kuid viimased aastad oli tagavaraliikuri rollis. Dailyks oli S80, mis küll mahutas kogu vajamineva lapsega reisimiseks, kuid ikkagi oli juttu elukaaslase poolt, et võiks suurem auto olla. Kui 2017 lõpus sattus hea hinnaga silmapiirile TFV (The Fast Volvo), seekord T-5R, siis sai elukaaslane alles tagantjärgi aru, et oleks ehk pidanud ka aastanumbrile kriteeriumi panema, mine sa muidu hullu tea, mille koju toob.
Tehasest tulnud Itaalia maksusoodustusega variant 2.0L (B5204T) manuaal. Võimsus T-5Ridele kohaselt 177kW (või teistel andmetel kuni 181kW)
Ajaloost niipalju, et Eestisse jõudis 2006 aastal, peale seda liikunud palju käest kätte. Olen otsi niipalju kokku pannud, et pikalt pesitses oma Eesti aja alguses Kuusalus. Seejärel kusagil Jüris. Samal perioodil kasutas mu tuttav seda tööautona kui restaureeris Vihterpalu mõisa, vedades katusel armatuurvõrkui jne. On olnud ammu aega tagasi imeodavalt (380€) osta.ee’s müügil jne. Et suhteliselt värvikas ajalugu.
Mingi aeg tõstetud peale 2.3L B5234T, mis oli põhimõtteliselt aluseks teistele non-Italy T-5Ridel. Ostes oli sellel CTSi aju ja ???kw. Praeguseks on tagasi originaalaju millega tehas näeb ette 177/181kW. LS aju järgi 330k kandis.
Alguses oli seis üsna kehvake ning oli näha, et kõik ei ole väärikad peremehed sellel olnud. Õnneks oli kasutaja immadis hakanud korrastama asja. Polüpukse oli kõvasti vahele topitud ja halli plastikuga osad värvitud. Aga kuna selliseid jääb aastast aastasse vähemaks, pidi hakkama tegutsema.
Fun-facts ülekordamiseks: 850 T-5R tehti kokku ainult 1995 aastal ning 6964 tk. Neist sedaane 2400tk ja universaale 4564 tk. Kollaseid 2537, musti 2516 ja rohelisi 1911. Manuaale 2747, automaate 4217. Vasakpoolse rooliga 6094 tk, parempoolsega 870tk. 2.0 mootoriga Itaalia jaoks 914tk.
Varustus nagu ikka T-5Ridel: Pool-alcantara/nahk istmed, esimesel 2x el.mäludega + soojendus, katuseluuk, püsikiirus, tumepruun puit, rool alcantaraga jms.
Alguses oli tööde nimekiri pikk: Kati asemel resonaator, esiklaasi vahelt tuli vett, klõbises soojalt jne. Põhimure oli, et ei olnud väärilist minekut kuni 3500 pöördeni. Sai tükk aega maadeldud sellega, kuid Hypno sai korda, kes on üldse mu autosid palju puutunud. Täpselt ei mäletagi, mis seal oli kuid nukkade märgid olid paigast vist. Hetkel olukord juba üsna hea minu jaoks.
Tehtud minu ajal:
- ARKis mootorivahetus ümber vormistatud
- OEM sumpsi ots
- Originaal T-5Ri aju kirjutas Gljuk
- Originaal T-5Ri istmed (ees olid S70 pool-alcantara)
- Kõrvalistuja elektriline võimekkus taastatud
- Uus esiklaas
- Kettad, klotsid, käsipidur
- Uus sidurikomplekt + kasutatud hooratas
- Võre keskelt mustaks
- Lakke aasad, et pakiruum salongist eraldada võrguga
- Korralikud tagatuled
- Kliima täidetud ja suvel puhus külma
- Põdrad
- Volansid
- Laevalgustus LED
- 3D prinditud T-5R embleem
- Lagi värvitud + vahetatud
- Tutikas tagaluugi vastus = vaikne salong
- Musta värvi Premium Sound System SC-801 makk + Yatour
- Plokikaas vahetatud (vanal olid tõukurite pesad peetis)
- jm
Teha oleks vaja:
- Kindalaegas tühi (Olemas aga paigaldada ei õnnestunud)
- 1x salongi temperatuuri andur vajaks vahetada.
- Pulti tutvustada
- Keretööd + põhi + üle kere värvi
- Ja nipet-näpet veel
Tituleeritud juba heaks suveautoks
Talve veedab garaazis (kui just varuautona pole vaja ajutuselt kasutada). Ilusate ilmadega on väga mugav, nobe ja ruumikas perevagun
Kui 2010. aastast sai ligi võetud VVV (Väga Vinge Volvo), mis teenis truult kuid viimased aastad oli tagavaraliikuri rollis. Dailyks oli S80, mis küll mahutas kogu vajamineva lapsega reisimiseks, kuid ikkagi oli juttu elukaaslase poolt, et võiks suurem auto olla. Kui 2017 lõpus sattus hea hinnaga silmapiirile TFV (The Fast Volvo), seekord T-5R, siis sai elukaaslane alles tagantjärgi aru, et oleks ehk pidanud ka aastanumbrile kriteeriumi panema, mine sa muidu hullu tea, mille koju toob.
Tehasest tulnud Itaalia maksusoodustusega variant 2.0L (B5204T) manuaal. Võimsus T-5Ridele kohaselt 177kW (või teistel andmetel kuni 181kW)
Ajaloost niipalju, et Eestisse jõudis 2006 aastal, peale seda liikunud palju käest kätte. Olen otsi niipalju kokku pannud, et pikalt pesitses oma Eesti aja alguses Kuusalus. Seejärel kusagil Jüris. Samal perioodil kasutas mu tuttav seda tööautona kui restaureeris Vihterpalu mõisa, vedades katusel armatuurvõrkui jne. On olnud ammu aega tagasi imeodavalt (380€) osta.ee’s müügil jne. Et suhteliselt värvikas ajalugu.
Mingi aeg tõstetud peale 2.3L B5234T, mis oli põhimõtteliselt aluseks teistele non-Italy T-5Ridel. Ostes oli sellel CTSi aju ja ???kw. Praeguseks on tagasi originaalaju millega tehas näeb ette 177/181kW. LS aju järgi 330k kandis.
Alguses oli seis üsna kehvake ning oli näha, et kõik ei ole väärikad peremehed sellel olnud. Õnneks oli kasutaja immadis hakanud korrastama asja. Polüpukse oli kõvasti vahele topitud ja halli plastikuga osad värvitud. Aga kuna selliseid jääb aastast aastasse vähemaks, pidi hakkama tegutsema.
Fun-facts ülekordamiseks: 850 T-5R tehti kokku ainult 1995 aastal ning 6964 tk. Neist sedaane 2400tk ja universaale 4564 tk. Kollaseid 2537, musti 2516 ja rohelisi 1911. Manuaale 2747, automaate 4217. Vasakpoolse rooliga 6094 tk, parempoolsega 870tk. 2.0 mootoriga Itaalia jaoks 914tk.
Varustus nagu ikka T-5Ridel: Pool-alcantara/nahk istmed, esimesel 2x el.mäludega + soojendus, katuseluuk, püsikiirus, tumepruun puit, rool alcantaraga jms.
Alguses oli tööde nimekiri pikk: Kati asemel resonaator, esiklaasi vahelt tuli vett, klõbises soojalt jne. Põhimure oli, et ei olnud väärilist minekut kuni 3500 pöördeni. Sai tükk aega maadeldud sellega, kuid Hypno sai korda, kes on üldse mu autosid palju puutunud. Täpselt ei mäletagi, mis seal oli kuid nukkade märgid olid paigast vist. Hetkel olukord juba üsna hea minu jaoks.
Tehtud minu ajal:
- ARKis mootorivahetus ümber vormistatud
- OEM sumpsi ots
- Originaal T-5Ri aju kirjutas Gljuk
- Originaal T-5Ri istmed (ees olid S70 pool-alcantara)
- Kõrvalistuja elektriline võimekkus taastatud
- Uus esiklaas
- Kettad, klotsid, käsipidur
- Uus sidurikomplekt + kasutatud hooratas
- Võre keskelt mustaks
- Lakke aasad, et pakiruum salongist eraldada võrguga
- Korralikud tagatuled
- Kliima täidetud ja suvel puhus külma
- Põdrad
- Volansid
- Laevalgustus LED
- 3D prinditud T-5R embleem
- Lagi värvitud + vahetatud
- Tutikas tagaluugi vastus = vaikne salong
- Musta värvi Premium Sound System SC-801 makk + Yatour
- Plokikaas vahetatud (vanal olid tõukurite pesad peetis)
- jm
Teha oleks vaja:
- Kindalaegas tühi (Olemas aga paigaldada ei õnnestunud)
- 1x salongi temperatuuri andur vajaks vahetada.
- Pulti tutvustada
- Keretööd + põhi + üle kere värvi
- Ja nipet-näpet veel
Tituleeritud juba heaks suveautoks
Talve veedab garaazis (kui just varuautona pole vaja ajutuselt kasutada). Ilusate ilmadega on väga mugav, nobe ja ruumikas perevagun
Viimati muutis fic, 22 Apr 2022, 09:38, muudetud 8 korda kokku.
855 T-5R x XC90 '12
Re: Elmo 850 T-5R '95
Kurat need vanad kastid on ikka lahedad.
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 752
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: Elmo 850 T-5R '95
Kena jah, läks vist õnneks õige omaniku kätte lõpuks. Keegi võiks diisleid ka korra veel maha teha, siis oleks teema juba igati korda läinud
- arturjarn1
- Kõva postitaja
- Postitusi: 179
- Liitunud: 12 Okt 2016, 13:07
- Asukoht: Rakvere prügimägi
Re: Elmo 850 T-5R '95
Mycket brå! Lycka till
Nüüd näen, mis iludus see on))
Nüüd näen, mis iludus see on))
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Elmo 850 T-5R '95
Oeh.. miks sa nii tegid. mul niigi kahju, et selle tellise maha müüsin
Aga tore näha, et läks õige mehe kätte. Tudengina on ikka raske sellist autot pidada
Aga tore näha, et läks õige mehe kätte. Tudengina on ikka raske sellist autot pidada
Re: Elmo 850 T-5R '95
Kindalaeka sisusid oli vist 3 erinevat varianti minu mäletamist mööda sellele autole. Ilma airbagi-ta varianti oli kaks suurust sisu. Ja üks kõrvalistuja bagiga variant.
Ja et teema läheks ikka sajaga asja ette nagu eespool mainiti, siis ikka tore, et tavalistele "mudiiseleikäivitu;kasvigavõibollaeelsüüteküünaldes; miksmuautoeelsoojendieitööta" teemadele lisaks tuleb siin ikka aegaajalt midagi lahedat ka.
Ja et teema läheks ikka sajaga asja ette nagu eespool mainiti, siis ikka tore, et tavalistele "mudiiseleikäivitu;kasvigavõibollaeelsüüteküünaldes; miksmuautoeelsoojendieitööta" teemadele lisaks tuleb siin ikka aegaajalt midagi lahedat ka.
Re: Elmo 850 T-5R '95
Jep, nii on, igavene trobikond eri sisusid. Sain õige sisu Harkust, kuid kuna kindalaekaga seonduvad kinnitused on kõik katki (ka armatuuril), siis valasin need epoga kinni ja tekitasin uued kruvipesad, kuid ikka nagu õigesse asendisse ei saanud, et luuk kinni käiks. Hetkel luuk ees ja kinni aga tagune tühi. Pole teab mis tähtis asi õnneks
855 T-5R x XC90 '12
Re: Elmo 850 T-5R '95
Selliste autode foorumisse ilmumisel tahaks iga kord oma märksa uuema daily driveri maha müüa ja veel ühe vanuri hoovi vedada, paraku elukaaslane ei oska neid vanureid hinnata ja seni kuni keegi mu 9000 Aerot või 9-3 cabrio ära ei taha osta, on mul vanemate autode juurde ostmise osas blokk ees
Edu selle loomaga!
Edu selle loomaga!
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Elmo 850 T-5R '95
j0hanne5 kirjutas:Selliste autode foorumisse ilmumisel tahaks iga kord oma märksa uuema daily driveri maha müüa ja veel ühe vanuri hoovi vedada, paraku elukaaslane ei oska neid vanureid hinnata ja seni kuni keegi mu 9000 Aerot või 9-3 cabrio ära ei taha osta, on mul vanemate autode juurde ostmise osas blokk ees
Edu selle loomaga!
Vaheta naine siis välja
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Elmo 850 T-5R '95
Tanel kirjutas:Vaheta naine siis välja
Siis naine läheb koos autodega
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Elmo 850 T-5R '95
Vaikselt hakkab talveunest välja tulema. Mõned valgeks tõmmanud suunatule pirnid võiks ära vahetada ning ülevaatusele minna
Sügisel mõtles üks taksojuht oma külge sügada.
Sügisel mõtles üks taksojuht oma külge sügada.
Viimati muutis fic, 22 Apr 2022, 09:40, muudetud 1 kord kokku.
855 T-5R x XC90 '12
Re: Elmo 850 T-5R '95
Krt, sina vist olidki paar nädalat tagasi pärnu mnt'lt vasakpöördel liivalaiasse? Ma olin heledama E60'ga. Nii kui tagaluugil 850 T-5R kirja nägin, siis vanad armid tõmmati kohe lahti olenemata sellest, et ma eriline kuudifänn ei ole. Ilus!
Re: Elmo 850 T-5R '95
Tõenäoliselt olin küll Liivalaias mina
Vahepeal sai talvekorterist välja aetud ning ülevaatust külastatud. Seal leiti, et heitgaasid on "10x paremad kui võiksid olla", ning "pidurid on küll väga head", sealjuures pidurite erinevus vasak/parem põhimõtteliselt puudus. Ka hakkas ülevaataja heietama, et peaks endalegi projektikaks jälle Volvo otsima
Suunatule pirn läks läbi ja üllatuseks olid mõlemad suunad poolest saadik vee all Ju pesulas leidis kuidagi koha ja puges sisse.
Paigaldasin ka DO88 RIP kit, mis parandas gaasipedaali reageerimise aega märgatavalt ja pani üldse veidi paremini hingama. Pilti pole, kuna kapotialune on kasimata
Alla läksid 18" OEM Pegasused. Minu esimene värvieelistus see pole, kuid kuna nad juba kolmandat hooaega mul autode all, siis isegi olen harjunud. 225/45/18 käisid vastu ja said uued Federal 215/40/18 Evoluzion ST-1 alla pandud. Alternatiiv oleks olnud ka 225/35, kuid see oleks liiga rihm olnud. Kartsin, et pole pidavust 215ga, aga võta näpust, üle ootuste hea pidavusega rehv.
Ka panin tagasi oranzi suunaga 850 tagatuled (v70 omad on üle, kes soovib)
Pildid mustvalgelt filmilt
Kuna Allan tegi juttu selg-sõidusuunas turvatoolidest, siis minugi poolt paar kopikat. Sai eelmine aasta päris pikalt otsitud turvalist selg sõidusuunas rihmadega kinnitavat tooli, sest autode vahel vahetamine oli välistatud. Kaalusin isegi isofixi retrofittimist, kuid elukaaslane, kes selles maailma tegutseb, leidis lõpuks Axkid Minikid 2.0 tooli, mida julgen soovitada. Ukse pool on sellel ka lisa löögikaitse.
Kui peaks ka teist last sellega vedama, siis teisest autost on väga lihtne Cybexi isofix hälli alus, mida saab ka kergesti rihmaga kinnitada, kohe võtta.
To-do lists on
- bypass membraan, sest gaasi maha lastes käib pšššš susin juba ostust. Või peaks midagi muud kahtlustama? Vaakumid on justkui korduvalt üle käidud.
- tagastange kinnitustega tegeleda, mis muidu silma ei riiva, kuid piltidelt jäid kriipima. Kinnitused mädanenud isegi polnud.
- ka võiks mingi hetk vahetada sumpsi otsa millegi asisema vastu. Praegune oleks küll nagu T-5Ri orignaal, kuid väga peidus.
- kapotialune isolatsioon. Praegune hakkas vastu toru hõõruma.
- originaal signa pult. Karelil pidi olema aga pole leidnud. Kellel on, pakkuge
Kokkuvõtlikult pole midagi halba öelda - kõik on väga mõnus
Vahepeal sai talvekorterist välja aetud ning ülevaatust külastatud. Seal leiti, et heitgaasid on "10x paremad kui võiksid olla", ning "pidurid on küll väga head", sealjuures pidurite erinevus vasak/parem põhimõtteliselt puudus. Ka hakkas ülevaataja heietama, et peaks endalegi projektikaks jälle Volvo otsima
Suunatule pirn läks läbi ja üllatuseks olid mõlemad suunad poolest saadik vee all Ju pesulas leidis kuidagi koha ja puges sisse.
Paigaldasin ka DO88 RIP kit, mis parandas gaasipedaali reageerimise aega märgatavalt ja pani üldse veidi paremini hingama. Pilti pole, kuna kapotialune on kasimata
Alla läksid 18" OEM Pegasused. Minu esimene värvieelistus see pole, kuid kuna nad juba kolmandat hooaega mul autode all, siis isegi olen harjunud. 225/45/18 käisid vastu ja said uued Federal 215/40/18 Evoluzion ST-1 alla pandud. Alternatiiv oleks olnud ka 225/35, kuid see oleks liiga rihm olnud. Kartsin, et pole pidavust 215ga, aga võta näpust, üle ootuste hea pidavusega rehv.
Ka panin tagasi oranzi suunaga 850 tagatuled (v70 omad on üle, kes soovib)
Pildid mustvalgelt filmilt
Kuna Allan tegi juttu selg-sõidusuunas turvatoolidest, siis minugi poolt paar kopikat. Sai eelmine aasta päris pikalt otsitud turvalist selg sõidusuunas rihmadega kinnitavat tooli, sest autode vahel vahetamine oli välistatud. Kaalusin isegi isofixi retrofittimist, kuid elukaaslane, kes selles maailma tegutseb, leidis lõpuks Axkid Minikid 2.0 tooli, mida julgen soovitada. Ukse pool on sellel ka lisa löögikaitse.
Kui peaks ka teist last sellega vedama, siis teisest autost on väga lihtne Cybexi isofix hälli alus, mida saab ka kergesti rihmaga kinnitada, kohe võtta.
To-do lists on
- bypass membraan, sest gaasi maha lastes käib pšššš susin juba ostust. Või peaks midagi muud kahtlustama? Vaakumid on justkui korduvalt üle käidud.
- tagastange kinnitustega tegeleda, mis muidu silma ei riiva, kuid piltidelt jäid kriipima. Kinnitused mädanenud isegi polnud.
- ka võiks mingi hetk vahetada sumpsi otsa millegi asisema vastu. Praegune oleks küll nagu T-5Ri orignaal, kuid väga peidus.
- kapotialune isolatsioon. Praegune hakkas vastu toru hõõruma.
- originaal signa pult. Karelil pidi olema aga pole leidnud. Kellel on, pakkuge
Kokkuvõtlikult pole midagi halba öelda - kõik on väga mõnus
Viimati muutis fic, 22 Apr 2022, 09:42, muudetud 1 kord kokku.
855 T-5R x XC90 '12
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist