Tanel kirjutas:Kas on teada ka miks kastid purunevad?
Sama teema, nagu keeraksid mutrit liiga kõvasti kinni - keerad keerme maha lihtsalt. Hammasrataste hammastel on ka ikkagi piir kuskilt ja kui see ületatakse, siis hammas lahkub juure tasandilt nagu piltidelt näha. Kui esimene hammas on murtud, siis järgmine saab juba paugu kirja ja Ülejäänud lähevad ahelreaktsiooniga. Kõige rohkem saab peksa alati teise käigu hammakas - rehvidel on pidamine juba olemas ja gaasipedaal surutakse põhja. Teisel käigul vist oli 1:1 ülekanne ka ? Variant oleks lasta teha mõnel Eesti tööriista valmistajal paremast materjalist hammakas, aga see töö on nii kallis, et selle eest saab lammarist uue käigukasti.
Ma loodan, et need koonusrulllaagrid said ka uued, sest nendest ei saa kõike prahti välja pesta. Nad on tugevad ja kestavad kaua, aga tööstuses on nad parajad prahi korjajad. Isegi täiesti suletud käigukastides.