Moose's BMW T5 (473whp/519wnm) MÜÜDUD

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)

PostitusPostitas Moose » 25 Mai 2019, 09:06

Kuna võistlus läheneb siis tuleb ennast liigutada. Alumine ots on koos ja aiste vahel koos uue mootorikäpaga.


Pilt
Pilt
Pilt

Esimese tiiru kokkupaneku tagajärg oli muidugi kõva ploki ja kolbide lihvimine, et asjad üksteisest mööda mahuksid käima :D Aga nüüd kõik timm.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)

PostitusPostitas Moose » 27 Juun 2019, 23:32

Vahepeal sai mootor kokku pandud ning peale seda on pikk paus olnud.. põhjuseks enda mõistuse puudus.
Nimelt oli tegu kulunud plokiga mille tagajärjel siis läheb niipalju mürtsu kolvi kõrvalt ära karterisse, mis omakorda takistab turbo õlil tagasi voolamist ning hakkab turbosse pressima seda - lõpptulemuseks meeletu suitsemine teatud pöördest alates.

Muidu käib nagu maasikas ja peksan peaga vastu seina selle apsaka pärast, aga uus plokk on tegemises, seekord tegu ülikorraliku plokiga.. küll paraku 83mm variandis kuid minu otsitava jõu kestab ikka.

Igatahes, auto päris mõne nädala seisnud. Kuid et mitte päris käed rüpes istuda, siis eile võtsin tagasilla ette. Sai tehtud uued alumised õõtsad, et rataste külgkalded inimlikuks ajada, sest bemmi tagasild on nagu ta on :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna Hr Kaak oli lahkelt nõus laenama rehve, millega ehk tibake rohkem pidamist võiks saada(westlake sport rs), siis proovisin ka samamõõduliste isenditega velgi alla nägemaks, kui hull lugu on sellise eesmärgiga...
Varasemalt on need veljed aastaid selle auto all sõitnud, aga kui rattad püsti keerata, siis läheb problemaatiliseks :D Homme loodetavasti peaksin saama teised(suurema offsetiga) veljed, millega siis juba õiged rehvid alla saab kruttida.

Pilt
Pilt

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)

PostitusPostitas Moose » 28 Juun 2019, 23:19

Täna siis ostsin ühed veljed juurde, et oleks kuhu rehvid peale panna.. mitte, et raha jubepalju oleks aga lihtsalt odavalt tulid kätte :lol:
Rehvid said peale, rattad alla ja siis sättisin juba silda ka paika niipalju kui oskasin :D

Kuna täppisseadmeid pole siis hetkel kalded enamvähem loodi järgi pandud ning pigem tiba positiivseks, et stardi hetkel tagaotsa alla vajutades enamvähem nullis võiks olla, ehk siis maksimaalne haakumine :D

Teooria on tore, eks saame testida kuidas see praktikas toimib.

Pilt
Pilt

Fil250791
Kõva postitaja
Postitusi: 250
Liitunud: 11 Mär 2017, 20:06
Asukoht: Tallinn

Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)

PostitusPostitas Fil250791 » 04 Juul 2019, 15:24

Rutja racewarsil olid kirjas aga kohale ei jõudnud. Uudishimu oli suur, et sinu väljaastet näha. Aga glassdrive kiltsil oled ka kirjas - loodame, et seal näeb.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)

PostitusPostitas Moose » 04 Juul 2019, 23:34

Paraku jah kuna plokki ei saanud selleks ajaks siis jäi sinna tulemata.. aga kiltsil on juba hea rada ja mitmepäevane võistlus ka, teen absoluutselt kõik endast oleneva ja ka mitteoleneva, et kohal olla :)

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)

PostitusPostitas Moose » 13 Juul 2019, 11:09

Kuna ploki deckimist tehtud ei saanudki tegija ajapuuduse tõttu, siis seekord läksid silindrite vahele plekid ja võtame rahulikult ning loodame parimat :D
Lisaks läks peale teine plokikaas millel siis vvt hoopis sisselaske poolel, võiks aidata :P

Ühtlasi läks külge RN mootori genekas koos kronsaga ja viskasin ka roolivõimupumba minema, aeg muskleid treenida :D

Pilt
Pilt
Pilt

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Moose » 22 Juul 2019, 13:04

Nonii mehed ja ilmselt ka mõned naised.

Draginädalavahetus on lõpuks seljataga ja kuigi on meeletu väsimus ning strateegilised kohad päikese poolt ära silitatud, siis tuju on super. Esimese asjana tahaksin tänada Kaaki, ilma kelleta poleks osalemine ka parima tahtmise juures võimalikuks saanud.

Esmaspäeval oli viimastel piltidel olev mootor koos ja valmis dünoks.. kus selgus, et detoneerimine pole kuhugi kadunud. Vaid 1 bariga ning väga rikka seguga detos isegi 0 kraadise süüte juures... mis tundus täiesti ebareaalne... proovides ja katsetades ning lõpuks minu soovitusel kergelt ignodes saimegi viimasest silindrist jagu..

Ise andsin alla, et sinna see võistlus jääb kuna puudub nii mott kui ka finants... aga Kaak ikka pressis peale ja kolmapäeva õhtuks oli uus mootor koos ning uus katse dünos.. sisuliselt samasugune komplekt sai kokku mis tema p1800l ja kuna tema omal detoga null probleemi.. siis ootasime põnevusega mis saab. Tulemus? Endiselt detos olematute süütenurkadega.. seekord siiski jätsime mootori terveks kuna rohkem pole juppe lihtsalt :D
Jätsime kuskile 200kw peale nn safe seadesse, et noh vähemalt saab sõita.

Aga kuna süda ei andnud rahu, et miks ta ikkagi detob.. siis kahtlustasime, et äkki volvo kehv sisselaskekollektor ja suur kõrgelt hingav turbo ei toimi omavahel ning mootor ei saa hingata.. neljapäeval kruvisin peale hx40. Õhtul käisime tegime paar tiiru maanteel - endiselt detos. Reedel enne haapsallu liikuma hakkamist võtsin veel otsuse vastu, et valan etanooli paaki ja proovib siis.. käisime uuesti seadistamas ja voilaa - deto kadunud. 1,5bari rõhku, 18 kraadi süüdet ja null probleemi.
Tuju hea, läks pill treilale ning haapsalu poole teele.

Et mitte väga pikaks romaaniks seda postitust mitte ajada, siis võtan võistluse lühemalt kokku:
Auto jäi ilusti terveks, aga kuna seadistatud sai reedel vihmase ja jaheda ilmaga, siis nii kuumas nagu haapsalus oli, polnud seade päris ideaalne ning mida soojemaks läks seda vähem jõudu masinal oli.
Parima aja tegin laupäeval teise sõiduga, tulemuseks siis 12.66 sekundit ja lõppkiiruseks 194km/h, ning sõit nägi välja täpselt selline: Stardis ratas korraks ringi, gaas maha ja uuesti põhja - ootasin turbot tükkaega ja siis käiku vahetasin nagu vanaema :D

Pilt
Kuna uus ja ajutine turbo, siis ei viitsinud "summutiga" erilist vaeva näha ja hetkel vaatab näoga põhja alla selline toru
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmine võistlus siis saaremaal 10. august ning paar tähtsamat asja mis vaja selleks ajaks tehtud saada:
* uus käigukast
* teise ülekandega differ
* uus sisselaskekollektor

Lisaks veel mõni pisiasi ja tahaks tegelikult ka välimust natuke paremaks saada.. seekord ei jõudnud autot isegi pesta mitte :lol:

Igatahes suur suur aitäh veelkord Kaagile ja muidugi ka teistele abilistele, tänu kellele kõik nii hästi läks nagu ta läks 8)

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas aibast » 23 Juul 2019, 10:23

mis sa tast pesed, sõida nii kiirelt, et mustus lendab maha ;)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Liiwaannus » 23 Juul 2019, 10:29

Tuleb välja kiirendada, nagu multikas jooksevad naha seest välja ;)
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Klamber » 23 Juul 2019, 10:46

Jõudu paistab olema, kui ei eksi siis 300kw+? Hea stardiga hakkaks vist juba klassi indeks jalgu jääma?

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Moose » 23 Juul 2019, 11:20

Jõudu on, reedesel seadistamisel tõmbas kolmandaga sidurit juba natukene ringi mis pani mind muretsema ka muude asjade pärast, sest korv hoiab 800kg mis võiks siuke 700nm küll veel kinni hoida :D Küll aga võistlustel siduriga kordagi probleemi polnud, see oli juba esimene vihje, et jõudu kuuma tõttu vähem. Eks tuleb vajalikud modifikatsioonid ära teha ning uuesti dünotiir teha ja see toores seade üle vaadata :)

Kui ma klassi indeksi juba kätte saan või ka lausa lõhki sõidan, siis ma teen seda suurima rõõmuga, sest 11 sekundit ma olen juba viimased 4 aastat taga ajanud ja paistab, et lõpuks volvo mootoriga see siis tulemas ka on :D


Pilt
Pilt

Iluravi tahab see auto küll kõvasti saada, päris kohutav raibe näeb ikka välja :mrgreen: Näis kas saaremaaks saan miskit sellega ette võtta.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Moose » 29 Juul 2019, 11:33

Juhtus selline tore asi, et lahedad inimesed Maxpeedingrodsist avaldasid soovi minu autost kirjutada. Tegu siis nn toote ülevaate eesmärgil kirjutisega kuna kasutame nii mu bmw kui golfi mootoris nende kepse :)

http://blog.maxpeedingrods.com/?p=1208

Kasutaja avatar
-taf-
Kreisi postitaja
Postitusi: 464
Liitunud: 20 Veebr 2013, 09:50
Asukoht: Tallinn

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas -taf- » 29 Juul 2019, 14:49

Tore, kui tegijaid märgatakse :)

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Moose » 12 Aug 2019, 10:08

Vahepeal siis oli taaskordne võistlus, enne mida siis panin peale tagasi algse turbo(hx50) ning vahetasin ära käigukasti, lootuses käike kiiremini sisse saada. Küll aga selgus, et uus kast on lihtsalt niipalju kulunud, et ei leia üles käike kui vaja kiiresti vahetada on :D Teist saab enamvähem ilusti aga kolmas totaalselt kuskil kapsamaal kui teda vaja on.

Kogemata käisin ka dünos - tulemused siis 353kw ja 519nm rattast. Rohkem ei saa kuna küttesüsteem lõpuni kasutuses :?

Ning tagatipuks sai auto tööjuures ka puhtaks pestud.. pole see auto svammi näinud 2 aastat :lol:

Võistlused läksid muidu sujuvalt, aga kuna rada oli jubelibe siis rekordit ei sõitnud. Esimesest ellikast sain edasi kuna vastane vist indeksi lõhkisõitmise hirmus pidurdas natuke liiga palju, aga järgmises ellikas ei saand enam ühtegi käiku normaalselt sisse ja seal ma koju läksingi. Parimaks ajaks jäi 12.8@197kmh ja märkimist väärib ka samas sõidus võetud reaktsioon 0.0012 :D

Uuel nädalavahetusel on juba audiclubi onemile challenge, niiet näeme seal :mrgreen:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

https://www.youtube.com/watch?v=vjGf-c0WcZc

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5 (473whp/519wnm)

PostitusPostitas Moose » 03 Okt 2019, 09:27

Vahepeal tükkaega pole kirjutanud siia.. ja see postitus ühtlasi jääb ka viimaseks uuenduseks :wink:

Peale viimases postituses räägitud kiirendust jõudis augusti keskel kätte ka One mile challenge, kuhu ma juba aastaid olin jõuda tahtnud, aga alati mingite tehniliste probleemide tõttu ei saanud minna.
Seekord sõber audiga elas mul seljas ja nii saigi lõpuks ka kohale jõutud, enneolematult hästi toimiva autoga :D

Õhkkond oli väga äge, korraldus täiesti viimasepeal ja päev olekski võinud lõppeda ilusti, kui poleks autot ära lõhkunud. Mis siis täpsemalt juhtus, on see, et pihustitest jäi väheks. Seadistatud sai ta nii, et kolmanda käiguga max väände momendil olid pihustid 98-100% lahti.. ja olgugi, et kaak mulle ütles, et nii pole ilus teha, siis mina ilmselgelt ei kuulanud :D Parastada ja heietada pole midagi.. neljanda käiguga miilil tõmbe ajal tahtis mootor veelgi enam kütet saada kuid mida ei tulnud seda ei tulnud ja nii see kolb taevasse läks.

Kuni poole maani toimis kõik ideaalselt.. ja poole maa ehk 800m ehk 1/2 miili kiiruseks siis 251kmh, mida vaadates ja teistega võrreldes, oleks võinud õnnestuda miili peale isegi vaat, et 300 klubisse pääseda :D

https://www.youtube.com/watch?v=GRfEdLshSP0

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Igatahes, peale seda auto seisis pea poolteist kuud puutumatult, mõeldes siis erinevaid variante mida teha. Kuna juba tegin ära ka uuest autost teema, siis siinkohal saangi öelda, et bmw ammendas end minujaoks, kuna kiiremini sõitmiseks oleks pidanud uueks aastaks sinna nii mõnedki muudatused sisse viima, aga see polnud see auto millega ma seda teha oleks tahtnud :)
Niisis on see masin nüüdseks müüdud.

Kogu kapotialune mudru loomulikult jäi garaasinurka, et osa sellest siis uue kere vahele istutada. :P

Lõppsõnaks siis selle auto parimad tulemused:
Parim 1/4 aeg: 12.6
Parim 1/4 kiirus: 197
Parim 1/2 kiirus: 251
Parim 60ft: 2.0
Parim reaktsioon: 0.0012
Suurim kw: 353 rattast
Suurim nm: 519 rattast


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist