Moose's BMW T5 (473whp/519wnm) MÜÜDUD

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas wackou » 09 Jaan 2019, 11:30

400kw rattast oleks maagiline number :)

Äge ehitus igatahes. Peab ka see aasta kiiremaks ehitama, telliks alustuseks sepiskolvid ära :)
S40 T4 HX35

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Moose » 11 Jaan 2019, 11:14

Eks otseselt piiri või eesmärki ei pane, keerab lihtsalt järjest peale niikaua kui kannatab :D

825cc pihustid ostsin ka ära.. selleks kuuks on ostmised ostetud :lol:
Kütuserõhku veits tõsta ja meelitada siis 700hp piirini peaks kannatama nad välja vedada :D

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Moose » 20 Jaan 2019, 22:56

Taneli rahustuseks proovisin kepsu korra suprale mõeldud ploki sisse ja mahtus ilusti :D

Algusest peale olen tehtud ja tegemata tööde järgmiseks vaikselt nimekirja pidanud.. nüüd asi nii kaugel, et tegemata asjade pool hakkab vaikselt lõppu jõudma :D Vähemalt see osa, mis puudutab antud ehituse vol 1'te.
Vol 2 on siis sama mootori sisu järgi aitamine, mille lähikuudel ette võtan ja vol 3 on juba uus kere, mida dragi maastikul kohanud veel pole, aga siinsele rahvale peaks mokkamööda olema :D

Aga mis tehtud ja tegemata asju puudutab, siis tänaseks on seis selline:
✓ Mootor peal ja käib
✓ Kütusesüsteem valmis
✓ Jahutussüsteem valmis
✓ Sisselasketorustik valmis
✓ "Summuti" valmis
✓ Õiged süütepoolid küljes
✓ Roolivõimusüsteem valmis
✓ Suured pihustid peal
✓ Uus kütusepump peal
✓ Karterituulutus
✓ VVT juhtimine

Ja teha vaja veel järgmised asjad:
* Screamerpipe wastegatele
* Kaks õlileket
* Aju kinni panna
* Jahutusventikas paigaldada


Pihustiteks läksid siis 825cc siemens dekad ja kütust neile ette lööb walbro 450lph pump :)

Üsna lähiajal on dünosse minek, et lõpuks esimesed numbrid sellest autost tõmmata :D

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Moose » 30 Jaan 2019, 00:35

Nonii mehed ja naised..
Sai ennast siis kokku võetud ja eile tehtud selle autoga viies katse dünos käia :D

Eelnevalt sai natuke nimekirjast asju veel maha kriipsutatud screamerpipe näol ja ka kapott sai uuesti peale installitud
Pilt
Pilt

Aga mis düno puudutab, siis eesmärgiks oli puhtalt seadistamine ja kontrollimine, et asjad kõik toimetaks ning kannataks ka nn piinamist.
Rõhku momendil 0,6bari ja selle rõhu juures siis 167kw/256nm rattast ehk laias laastus 185kw/285nm mootorist.

Kui välja arvata üle ajav oil catch can, toimis kõik nii nagu pidi ja peale katki läinud rehvi möödus kogu üritus viperusteta.

Küll aga peab diffri kindlasti välja vahetama, sest praegu tegu korraliku miilimasinaga. Nimelt neljanda käiguga törts üle 6000rpm on kiirus juba 250 kandis.. piiraja on aga 7500 ja üks käik on ka veel lisaks :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=XCHSOBg3Tr4
http://www.youtube.com/watch?v=6JTzW7u820g

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas PorisedRattad » 30 Jaan 2019, 07:48

Mis siin muud sõnada kui et kõvaaaa !!! Edu diffriga ja jään uute videote ootele ;)
XC70 2.5T 2004 154kw

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Moose » 04 Veebr 2019, 23:38

Kerge hoolduspäeviku sissekanne ka vahepeal :lol:
Kuna genekas oli juba tükimataega natuke veiderdanud ja peale düno sai täitsa otsa, siis tuli sellega tegelda.

Suurimad tänud baxxterile kes oma varudest ühe geneka mulle loovutas ja nüüd on ta siis auto küljes oma koha leidnud :)

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas baxxter » 08 Veebr 2019, 18:53

Kui saab, annab ikka ;)
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5

PostitusPostitas Moose » 12 Mär 2019, 21:07

Nonii klubikaaslased... round 2 dünos on käidud ja kaak tegi taaskord imesid.

Selle stock 2 liitrise ja mittehingava vl koldega on praegu siis 255kw/378nm rattast, ehk siis ~270kw/400nm mootorist 1.4 barise rõhuga.
Pilt
Pilt

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)

PostitusPostitas wackou » 15 Mär 2019, 14:58

Kapotialune päris korralik.
Ootame siis kollektori valmimist ja 400kw.
Jaksu!
S40 T4 HX35

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)

PostitusPostitas Moose » 15 Mär 2019, 17:41

Esialgu siiski kollektori valmimine ja 300kw :D Ja peale seda siis mootori sisu kallale :evil:

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)

PostitusPostitas Moose » 18 Mär 2019, 21:56

Kuna peale dünomist sai jälle normaalselt põrandat ja rulli õlist pesta, siis üritasin uuesti õlileket tuvastada ja peale tükki aega uurimist leidsin hoopis karterist mõra. Oli teine peale keevitamist veidi banaani tõmmanud ja tänu sellele küljes olles endale prao sisse tõmmanud.

Ise oleksin lasknud marineerida veidi, aga kuna sõbral oli vaja paar asja keevitada ja samal ajal tal midagi teha polnud, siis karter eemaldati auto küljest enne kui ma reageeridagi jõudsin ja siis ei jäänudki muud üle, kui see sirgeks suruda ja ära keevitada. Nüüd siis pill uuesti koos ja esimese tunni jooksul vähemalt tilka alla ei tekkind :D
Õliks läks seekord siis motuli 0w30 nagu v70nessegi panin.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)

PostitusPostitas Klamber » 27 Mär 2019, 17:19

Sheeri graafikut ka, mis pööretel elu toimub.. Piisab ka kui tekstina sõnastada max moment ja võimsus vs pööre.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)

PostitusPostitas Moose » 27 Mär 2019, 17:55

Hetkel siis selline vapustav graafik :D
Pilt

Uue kollektoriga loodaks spoolimist ehk oma 1k rpm jagu madalamale saada nn quick-spool valve abil :D

Kodukoer
Foorumlane
Postitusi: 97
Liitunud: 10 Apr 2017, 15:24

Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)

PostitusPostitas Kodukoer » 27 Mär 2019, 22:14

Kas quickspooliga saab väände lihtsalt varasemaks või läheb see väändekurv pikemaks/lamedamaks ka?

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)

PostitusPostitas Klamber » 27 Mär 2019, 23:49

Hullem kui ma arvasin. Aga see on lahe, et käib pea 7000ni.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist