Moose's BMW T5 (473whp/519wnm) MÜÜDUD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Selgus siis tõsiasi, et mitte kaanetihend ei saand uuesti otsa, vaid seekord vandus plokk alla Eks kuskilt peab deto välja pääsema.
Lisaks mõõtsin surveastme ära - hoopis 9,8 mingil põhjusel, mitte 8,4 nagu arvasin olevat Tundub, et tegu uuema mootoriga hoopis
Lisaks mõõtsin surveastme ära - hoopis 9,8 mingil põhjusel, mitte 8,4 nagu arvasin olevat Tundub, et tegu uuema mootoriga hoopis
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Kuidas Sa surveastet mõõtsid? Seda arvutatakse, kompressiooni mõõdetakse.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
ants kirjutas:Kuidas Sa surveastet mõõtsid? Seda arvutatakse, kompressiooni mõõdetakse.
Teadsin, et keegi norima hakkab Põlemiskambri mahtu mõõta ikka tiba lihtsam kui arvutada, mistõttu ka niimoodi ennast väljendasin
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Kas sa võtsid arvesse, et kolbide pind pole tasapind, see peaks ka natuke vähendama surveastet?
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Kolvid käivad plokiga tasa ja on ülespoole süvend ka veel.. niiet paraku see veel omakorda tõstab seda
Ma ei arvuta esimest korda surveastet
Ma ei arvuta esimest korda surveastet
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Mul on küll tunne et siin on seadistaja viga, kuidas ta üldse nii räigelt detoda saab, ms2 vms sul seal on, on ju suuteline süüdet tõmbama ammu enne kui mingit kahju tekib.
Sõbra bemmil tegime süüte kaarti nii, korra detosse, sai ära samplida see ja sisuliselt edasi polnud det can'egi vaja, öeldakse et see ei ole õige aga toimis 100%.
Sõbra bemmil tegime süüte kaarti nii, korra detosse, sai ära samplida see ja sisuliselt edasi polnud det can'egi vaja, öeldakse et see ei ole õige aga toimis 100%.
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Asi selles ongi, et dünos sai proovitud kõikvõimalikku aga detost lahti ei saanudki.. st ta ei hakka detoma mingist süütenurgast alates vaid lihtsalt stabiilselt koguaeg laksis.
Aga selle põhjus ongi pederastsus seal põlemiskambrites + kõrge surveaste
Seadistajaks kaak ja temal pole mingit süüd kuna see minu isiklik haigus detova mootoriga peale keerata
Pole siin heietada midagi, põhjused on teada miks mootor katki on ja ka on teada mis on vaja teha, et sellest probleemist vabaneda. Minu eesmärk oli stock mootorist 300kw rattasse saada ja see ka õnnestus, niiet rohkem polegi millegipärast muretseda siin.
Aga selle põhjus ongi pederastsus seal põlemiskambrites + kõrge surveaste
Seadistajaks kaak ja temal pole mingit süüd kuna see minu isiklik haigus detova mootoriga peale keerata
Pole siin heietada midagi, põhjused on teada miks mootor katki on ja ka on teada mis on vaja teha, et sellest probleemist vabaneda. Minu eesmärk oli stock mootorist 300kw rattasse saada ja see ka õnnestus, niiet rohkem polegi millegipärast muretseda siin.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Kas nüüd lehed silindrite vahele või puurid pulgad sisse?
Mida tulevik toob?
uued sepis kepsud ja kolvid?
Uued sihid on millised? 6 algav number?
Äkki ehitad strokeri? Või võtad kasutusele D5 ploki ja laod sinna sisse bensuka osad.
Millest deto üldse tuli? Sellel peab ju ka põhjus olema, lamppi ei kuku sähvima seal
Mida tulevik toob?
uued sepis kepsud ja kolvid?
Uued sihid on millised? 6 algav number?
Äkki ehitad strokeri? Või võtad kasutusele D5 ploki ja laod sinna sisse bensuka osad.
Millest deto üldse tuli? Sellel peab ju ka põhjus olema, lamppi ei kuku sähvima seal
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Tanel kirjutas:Kas nüüd lehed silindrite vahele või puurid pulgad sisse?
Mida tulevik toob?
uued sepis kepsud ja kolvid?
Uued sihid on millised? 6 algav number?
Äkki ehitad strokeri? Või võtad kasutusele D5 ploki ja laod sinna sisse bensuka osad.
Millest deto üldse tuli? Sellel peab ju ka põhjus olema, lamppi ei kuku sähvima seal
Hetkel ilmselt võtan prooviks ühe 83mm ploki ja lähevad nii pulgad kui lehed sisse, ühtlasi sepiskepsud mis talvel juba valmis said ostetud. 93,2mm vänt koos stock kolviga, ehk siis 2.5 tuleb kubatuuriks kokku.
Selleks aastaks olen rahul kui 350kw rattast tuleb ja selle hooaja lõpuni ära sõita saab, siis nagunii plaanin uut keret ehitama hakata
Deto tuli eeldatavasti sellest, et kaant on eelnevalt lihvitud ja põlemiskambri servad täiesti zilett-teravusi ja nurki täis, ning see koos kõrge surveastmega ei taha hästi koostööd teha.
Nüüd tuleb siis mootor madalama surveastme ja beebipepusileda põlemiskambriga
D5 ploki kohta nüüd ei teagi.. kunagi aastaid tagasi vaatasin ühte siukse pilguga, aga kas tast reaalselt ka kannatab midagi ehitada st kas ta on tugevam kui bensuka plokk?
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Rootsis on ehitatud paar d5 mootoriplokiga autot millel üle 1000hp. seda küll 2.5bariga ja e85 aga siiski
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Tanel kirjutas:Rootsis on ehitatud paar d5 mootoriplokiga autot millel üle 1000hp. seda küll 2.5bariga ja e85 aga siiski
Samas ka bensuka 81mm plokk kannatab seda juba vaid pulkadega toestamise abil.. niiet võta nüüd kinni
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Moose kirjutas:Tanel kirjutas:Rootsis on ehitatud paar d5 mootoriplokiga autot millel üle 1000hp. seda küll 2.5bariga ja e85 aga siiski
Samas ka bensuka 81mm plokk kannatab seda juba vaid pulkadega toestamise abil.. niiet võta nüüd kinni
Vaadates diislite üleküllust on neid rohkem saada
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Tanel kirjutas:Moose kirjutas:Tanel kirjutas:Rootsis on ehitatud paar d5 mootoriplokiga autot millel üle 1000hp. seda küll 2.5bariga ja e85 aga siiski
Samas ka bensuka 81mm plokk kannatab seda juba vaid pulkadega toestamise abil.. niiet võta nüüd kinni
Vaadates diislite üleküllust on neid rohkem saada
Tundub jah, et 81mm bensukad hakkavad otsa saama
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Mul vedeleb üks D5 alumine ots, kui huvi
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Moose kirjutas:
Tundub et see on juba ammu minemise peal olnud ja liikunud edasi-tagasi, tihendi servaga nii sügavalt juba sisse hõõrunud. Eks enne juba "pauku" palju olnud sellise surveastme jaoks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist