Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 14 Veebr 2019, 21:31

Külmalt klopibki kergelt aga öli on ok. Vot see et ei märganud, on mulle ka imelik. Aga eks lasen öli ja filtri ka profülaktika möttes ära vahetada.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 06 Mär 2019, 20:45

Täna sai siis taas käpad autole külge panna. Tegin Vida-ga väheke teste.

Pilt

Mure siis tegelikuses ikka see vana kolksumine. Kuna halli(sinakat) tagant ei tule siis ka Vida näidud paistavad kinnitavat ainult pihusti probleemi. Tänane tegevuste logi väike:

Hooratas kolksub külmalt ja tagant popsutab nagu auruvedur. Nüüd käisin ja möötsin tagasivoolud ära, 4. oli mingi aeg selline hädine ja pisut vähem tuli ka ehk 5. omast aga see vöis olla tingitud ka sellest et esimesed otsikud ei luhustanud ja 1-4 püsisid ning topsidesse ning voolikutesse sai diislit kuid 5. hüppas koguaeg välja, siis panin sellised otsikud mis lukku ka jäid. Kuna sealt nagu väga ei selgunud miskit siis hakkasin pistikuid katkuma. 4. kuni pistiku eemaldamiseni ei saanud öhku löpust välja vaid ninrises kuid siis täitus löpuks kogu voolik kütusega. Kui nüüd vaadata siis 4. oli sama tasemega kui 5. aga 5. oli enne teist katset ka kuiv. Pistikute katkumise tulemus: 1. suri välja, 2. hakkas puterdama pisut rohkem, 3. suri välja, 4. hakkas pisut puterdama rohkem ja 5. hakkas pisut puterdama rohkem. Sellest järeldaks et korralikult toimib vaid 1. ja 3. pihusti?

Kuna ma diislite osas korralik algaja siis ehk oskab keegi aidata selle info pöhjal?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3169
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas hypnotiza » 08 Mär 2019, 11:29

SvenR kirjutas:Täna sai siis taas käpad autole külge panna. Tegin Vida-ga väheke teste.

Pilt

Mure siis tegelikuses ikka see vana kolksumine. Kuna halli(sinakat) tagant ei tule siis ka Vida näidud paistavad kinnitavat ainult pihusti probleemi. Tänane tegevuste logi väike:

Hooratas kolksub külmalt ja tagant popsutab nagu auruvedur. Nüüd käisin ja möötsin tagasivoolud ära, 4. oli mingi aeg selline hädine ja pisut vähem tuli ka ehk 5. omast aga see vöis olla tingitud ka sellest et esimesed otsikud ei luhustanud ja 1-4 püsisid ning topsidesse ning voolikutesse sai diislit kuid 5. hüppas koguaeg välja, siis panin sellised otsikud mis lukku ka jäid. Kuna sealt nagu väga ei selgunud miskit siis hakkasin pistikuid katkuma. 4. kuni pistiku eemaldamiseni ei saanud öhku löpust välja vaid ninrises kuid siis täitus löpuks kogu voolik kütusega. Kui nüüd vaadata siis 4. oli sama tasemega kui 5. aga 5. oli enne teist katset ka kuiv. Pistikute katkumise tulemus: 1. suri välja, 2. hakkas puterdama pisut rohkem, 3. suri välja, 4. hakkas pisut puterdama rohkem ja 5. hakkas pisut puterdama rohkem. Sellest järeldaks et korralikult toimib vaid 1. ja 3. pihusti?

Kuna ma diislite osas korralik algaja siis ehk oskab keegi aidata selle info pöhjal?


D5244T/2 puhul ei maksa viimast kastikest üldse vaadata. Seal andmed miskipärast vigased selle mootori puhul. Järgmisel geni mootoril (D5244T4/5/7) on need andmed õiged.
Tee ülevoolu test, siis saad teada.
Muidu kompred tunduvad ühtlased olevat (natukene muidugi madalal - ideaalne oleks 190-200 kandis need numbrid)
Põlemised on küll väga ebaühtlased. Nende baasil kipuks 3 ja 5 kahtlased olema.

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 08 Mär 2019, 19:37

Tagasivoolul oli 4 ja 5 teistest pisut nutusem. Teised pihustid peaks saama lähipäevil kätte ja siis saab kontrollida. Surved vöivad olla ka sellest madalamad kui vöiks kuna test tehtud -8 kraadiga autol mis seisnud üle nädala ning esimese käivitusega kohe. Eks kui sooja mootoriga teha siis saab need ka viisakamaks. Tegelikuses on mootori kap ka plaanis aga selleks vaja leida teine motot millalgi. See aga saab toimuma alles siis kui majal teise korruse toad valmis ehk suve teises pooles.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1067
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas kloox » 08 Mär 2019, 21:07

Kui masin käivitub korralikult,siis tagasinoolu test es anna miskit-olgu ta külm või soe.Milleks mootori kap? Veel üks küsimus:
Muidu kompred tunduvad ühtlased olevat (natukene muidugi madalal - ideaalne oleks 190-200 kandis need numbrid) .Kui madalad,siis peaks ju rpm olema üle 200 ,mitte 150 ringi. Mida väiksem on see nr seda suurem on kompressioon või on starter kohe kohe otsa saamas.(lihtsalt huvi pärast küsin).
Mida lätlased hoorattast siis arvasid ja mida nad tegid või ütlesid,et viga mootoris ja vaata ise edasi või?
Tegelikult võiks pihusteid nii kontrollida nagu kia(imelik küll,aga tehas nii ette näeb) soovitab.Võtad pihustid maha ja paned pistikud ning kõrgsurve torud külge sellises asendis,et pihusti otsad on väljapoole näha ning siis proovid käivitada masinat.Või lased seda kellelgi teisel teha ning vaatad,milline pihusti ei toimi korralikult ning selle vahetad välja.Ma vahetasin nii cr rida kuue pihusti otsasid ja sai masin sõitma ilma stendide ja asjadetta.( ja heiteritele,et 100000 km sõitsin ise maha peale seda ja sõidab masin veel edasi.Pole muidugi korrektne lahendus-loe et nagu tehas ette näeb,aga toimib).Pikk jut s... jut,aga vast on abiks.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 08 Mär 2019, 22:00

Lätlased hooratast ei puutunud. Suhtlesin ühe diislitest jagavaga ja selgus et see auruveduri moodi popsumine viitab R5 puhul mitte töötavale silindrile. Mul aga testide tulemusena tundub neid mitte töötavaid olema lausa 3. Eks kui saab mootori korralikult tööle siis saab hoorattaga edasi vaadata. Hetkel kuna töötab nii ebaühtlaselt siis panebki hooratta kolksuma isegi kui hooratas on ideaalses korras, auruveduri taktis ei saagi hooratas vait olla. Ma soetasin kasutatud terve komplekti hetkel et köik pihustid vördsed oleks, omad saadan mingi hetk taastamisele. Kuna masin tulnud Rootsist ja läbisöitu sinna 410k kanti siis arvatavasti hakkavad ka need veel toimivad üsna pea streikima, seega möistlik probleem pikemaks peast kustutada.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 09 Mär 2019, 17:54

Nii. Pihustid vahetatud ja tegin otsad uutel ka puhtaks. Oma pihustitel olid otsad üsnagi nögised ja paar pea täiesti kinni. Huvitavaim on see et pistiukutega mängides suri ära 1. ja 3. juhtmega aga 3. pihusti oli üks kasinamatest väljanägemiselt. Teised peale ja mootor töötab ühtlaselt kohe. Aga hooratta saaga jätkub. Jõhvi LUK tastaja aga mainis ka et liig pehme vöib kolksuma jääda. Arvatavasti sai külge bensuka turbo ratas mis aga on omajagu pehmem kui diisli oma. Peale hooratta vahetust teiskordselt, oli kohe algusest kolks palju suurem kui esimese hoorattaga löpus. Eks konsulteerin Jõhvi tüübiga ja siis otsustan mis edasi saab.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 10 Mär 2019, 15:15

Hommikul läks ilusti käima ilma probleemideta. Söidetud tööle u. 8km ja seal seisis 5,5h ning siis enam normaalselt käima eiläinud. 2x andsin süüdet nagu tavaliselt aga ei, läks löpuks pisut pikema ketramisega. Homme peab uued pihusti tihendid ka ära ostma, kardetavasti on need mis järgi annavad kuna ega nad enam esimeses nooruses polnud.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 11 Mär 2019, 07:35

Eile öhtul siis sain jöulupuud armatuuris näha. ABS moodul hakkas lollitama. Esimese hooga ehmatasin kohe ära et piduri rike ja piduritulede probleem ning punane hüüumärk kolmnurgas koos punase hüüumärgiga ringis ja ABS tuluke. Kohe siis nagu ikka kombeks seisma ja mootor seisma. Uuesti tööle aga ikka sama, pidurid töötasid ja ka tuled tegelikult. Siis ettevaatlikult koju 8km ja juhe sappa ning netist otsima. Kusjuures see jöulupuu kord säras ja siis kustus. Tea kas eilsed suured lobjaka lombid on pöhjuseks vöi ikkagi see ABS moodul, täna siis testima kas tuleb uuesti vöi mitte. Veakood oli ka selle mooduli oma nagu peab. Muidugi oli ka pedaali asendi veakood aga eeldan et see tuli koos mooduliga lihtsalt.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3169
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas hypnotiza » 11 Mär 2019, 11:29

kloox kirjutas:Veel üks küsimus:
Muidu kompred tunduvad ühtlased olevat (natukene muidugi madalal - ideaalne oleks 190-200 kandis need numbrid) .Kui madalad,siis peaks ju rpm olema üle 200 ,mitte 150 ringi. Mida väiksem on see nr seda suurem on kompressioon või on starter kohe kohe otsa saamas.(lihtsalt huvi pärast küsin).


Jutt käiski konkreetselt sellest, et numbrid on väiksed - mitte kompressioon. Viitab justkui millelegi, mis takistab mootori piisava kiirusega ringiajamist. Kehva aku, starter, kehv ühendus jms. Aga kui täiesti külma mootoriga seda tehti, siis on arusaadav.

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 11 Mär 2019, 22:26

hypnotiza kirjutas:
kloox kirjutas:Veel üks küsimus:
Muidu kompred tunduvad ühtlased olevat (natukene muidugi madalal - ideaalne oleks 190-200 kandis need numbrid) .Kui madalad,siis peaks ju rpm olema üle 200 ,mitte 150 ringi. Mida väiksem on see nr seda suurem on kompressioon või on starter kohe kohe otsa saamas.(lihtsalt huvi pärast küsin).


Jutt käiski konkreetselt sellest, et numbrid on väiksed - mitte kompressioon. Viitab justkui millelegi, mis takistab mootori piisava kiirusega ringiajamist. Kehva aku, starter, kehv ühendus jms. Aga kui täiesti külma mootoriga seda tehti, siis on arusaadav.

Aku oli töesti tollel hetkel väheke tühja vöitu kuna oli saanud jupikesi ainult söita ja palju kordi käivitada.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 20 Mär 2019, 07:32

Loll pea on ihu nuhtlus ja omad vitsad peksavad!

Kuna peale pihustite vahetust jäid pihustite tihendid vahetamata siis eile sain selle tegematuse vilju mitsta. Pesad päris mitu isuga täis kititud, sain önneks piisavalt puhtaks et kokku tagasi panna. Aga 5. pihusti pesaga läks pisut kehvemini ja ei teagi kas jäi nüüd päris ideaalselt pidama. Nimelt oli see tihendi seib sinna pessa kinni jäänud ja no ei saa kuidagi kätte. Viimases hädas plaan küps ja lüüa vaskseibi sisse löhe, sin küll kätte aga paistis et vaatamata ettevaatlikele haamri koputustele jäi ikkagi väike sälk pesa pinnale mida samas kruvikaga nagu ei tunnetanud. Eks näha saab mis sellest sai, peab ostma uue komplekti tihendeid ja pihustid maha katkuma et näha kuidas pidama jäid ja siis kokku tagasi.

1 asi aga jäi silma, nimelt kui oma pihustitel olid 3. ja 4. sellised örnalt kollakad siis millegipärast olid ka nüüd samad samasugused. Vanad olid ka otsad täis kuid nüüd nagu ei olnud. Eks peab juhtme öhtul taas taha lükkama ja vaatama mis näeb.

Nagu kogu jamast vähe oleks siis hakkas ka ABS moodul näkku panema. Ja tundub et ka kero küünal on ikkagist vigane kuna kord ei suitse algul ja kord paneb kui korsten. Viga pole Vida veel näidanud aga ise kahtlustan küünalt kuna peale algust kaob siiski toss.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 20 Apr 2019, 21:36

Täna sai siis ölivahetus ette vöetud. Sisse läks selline öli:

Pilt

Kuna juba toimetamine sai ette vöetud siis sai ka selle BCM kallale mindud, küljest ära ja pistik puhtaks. Vedelikukahjustusi ei täheldanud vähemalt kleepsude järgi ning ka pistik oli ilma igasuguste viideteta veele. Kokku tagasi ja siis juhe järgi. See aga mis sealt vastu vaatas, polnud enam ilus.

Pilt

Xenonite osas siis niipalju et ostust alates olen täheldanud et tuled ei käinud käivitades üles-alla nagu teistel autodel(Volvot pole olnud au varem näga käivituse hetkel), kuna aga veakoodi varem polnud siis ei pööranud eriti ka tähelepanu ja eeldasin et ju siis Volvo ei teegi seda. Kas olen valesti aru saanud ja tegelikult peaks ka Volvo tegema selle körguse "loksutamise" käivituse järgselt? Pimestamise osas pole kunagi märku antud olenemata koormast.

Ülejäänu väga pinget ei paku aga see ECM-500 CAN error, selle kohta päris adekvaatset infot netist nagu ei leidnud.

BCM peab ka teise sebima ja see peaks ka palju veakoode kaotama. Rooliasendiandur on teine olemas juba üle poole aasta aga senini vahetamata veel ja vast peab ka selle puhtama nimekirja nimel ära vahetama. Boost asi vast tagumises padjas, Rootsis vast tavaks et mölemad korraga vahetusse aga mina vahetasin sügisel esimese kuna jama oli, see aga lahendas probleemi ning tagumine jäi vahetamata. Air quality censor maksab üsna korralikult ja see jääb hetkel ootele. Antenna/light ring Signal missing peaks vist olema süüteluku valgustus kui olen öieti aru saanud, see ei pöle ka muidugi. Istmesoojendused vast on jalamattide ja pudelite pöhjustatud. Naine väidab et soojaks läksid ainult peealused algusest peale, kas seljad ei peagi soojaks minema? Peab arvuti tööle kaasa vötma ja siledal pinnal paar kalibreerimist ka ära tegema.

Üks küsimus veel, kas see öhufiltri kopsiku külge kinnituv vaakumklapp peabki soojaks minema üsna kiiresti?

Nagu näha siis kevadega on üsna hunnik vigu välja sulanud ja tegelikult on hooratta saaga ka lahendamata löplikult. Aku tundub ka vist vahetust vajav kuna peale linnast tulekut 35km, peale eelnimetatud töid ja ühte käivitust näitas arvutit pingeks peale suretust uuesti süüdet sisse keerates 11,9V Vidaga.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Keic
Kreisi postitaja
Postitusi: 352
Liitunud: 26 Jaan 2007, 19:18
Asukoht: Pärnu

Re: Volvo "Red" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas Keic » 20 Apr 2019, 22:04

2003a xc70 ei liigutanud tulesid ja praegune 2007a kurvituledega XC90 ka ei liiguta käivitades. Mõlemal muidugi on tehasest Nivomat amordiga taga.
70 läks kunagi tagasillas olev asendi andur läbi siis tõmbas pilgu täiesti maha ja näitas nina ette ainult valgust.
XC90 D5 '07
XC70 D5 '03
S60AWD 2.4T '02

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Volvo "Red" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

PostitusPostitas SvenR » 21 Apr 2019, 07:41

Keic kirjutas:2003a xc70 ei liigutanud tulesid ja praegune 2007a kurvituledega XC90 ka ei liiguta käivitades. Mõlemal muidugi on tehasest Nivomat amordiga taga.
70 läks kunagi tagasillas olev asendi andur läbi siis tõmbas pilgu täiesti maha ja näitas nina ette ainult valgust.

Ma nagu pole küll täheldanud et maha vaataks tuled :roll: Aga kuna aku käis maas siis ehk ongi vaja sirget pinda mitte köverat koduhoovi et asi korda saada. Muidugi suutsin kätepuhastamiseks kasutatud paberi panna tulemootori pistiku peale ja ehk ka see tegi miskit, hiljem käisin pistikud üle profülaktika möttes. Samas näitab ka xenode probleemi aga nood pölesid küll mitte polnud kustus. Aga eks näis, esmane ülesanne on siiski saada BCM osa korda.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist