Swop'i 245 Turbo 1978 "Krokodill" MÜÜDUD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Swop'i 245 1978
Annaks kerge uudise edasi. Originaal mootor on hea ja värki, kuid siiski ikkagi vägagi mannetu ja alajõuline. Selleks, et saaks mõistliku jõu ja selle juures mitte meeletuid summasi kulutada - eelkõige originaal mootori seisukorra parandamiseks ja ülelaadimiseks, sai võetud vastu lõpuks otsus. Nimelt sai täna ära toodud jõuallikas, mis algselt on pärit bmw tüüpi sõiduki pealt. Tegemist on siis M52B28 mootoriga, kuus silindrit ja originaalis 142kw. Millal see oma asukohale võiks jõuda, ei hakka mingit ajakava välja mõtlema. Läheneks asjale rahulikult ja esialgu peab ikkagi ülevaatuse autole saama siis vaatab edasi mis saab. Igatahes algus on tehtud
Taastamise rindelt, lõpuks sain kätte paagile uued detailid - hurrraaa! Saab selle osa kokku laduda ja ehk ka mõned rõõmuringid teha
Taastamise rindelt, lõpuks sain kätte paagile uued detailid - hurrraaa! Saab selle osa kokku laduda ja ehk ka mõned rõõmuringid teha
Re: Swop'i 245 1978
Sõltub mis plaanid teema omanikul on. Ma arvan et ca 300-350 hp jaoks ja ka sealt edasi on M52 väga ok.
Ma kahtlustan, et sul vaja teist karterit ja õlivõtturit. Mul on E39 karter, millel õlivõtt tagapool ja mahub ülitäpselt.
Ma kahtlustan, et sul vaja teist karterit ja õlivõtturit. Mul on E39 karter, millel õlivõtt tagapool ja mahub ülitäpselt.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Swop'i 245 1978
Risu kirjutas:Kui juba siis miks mitte M50B25NV? Kõvasti tugevam mootor.
Selle mootori valik tulenes saadavusest ja hinnast. Ega seal muud põhjust väga polnudki. Kuid olen veendunud, et kestab ka seegi väga hästi.
H.E kirjutas:Sõltub mis plaanid teema omanikul on. Ma arvan et ca 300-350 hp jaoks ja ka sealt edasi on M52 väga ok.
Ma kahtlustan, et sul vaja teist karterit ja õlivõtturit. Mul on E39 karter, millel õlivõtt tagapool ja mahub ülitäpselt.
Karter ja õlivõttur on tõesti vaja ära vahetada. Ise planeerisin kasutada e36 detaile. Sellega polnudki kursis, et e39 tagumise paunaga karter on.
Re: Swop'i 245 1978
Täna laupäev ja ei erinenud see ka eelnevatest. Sai tänagi omajagu jälle auto juures ära tehtud.
Seekord võtsin kätte ja meisterdasin väga ghetto telgi. Kogu see kile ümber auto oli vajalik selleks, et kui põhja möslaga katta siis ehk ei lenda nii võrd palju seda laiali, et pärast peaks toas olevatel autodel klaase nühkima hakkama. Ehk siis põhi on nüüd peaaegu nagu uuel autol. Päris hea on vaadata. Uus paak sai ka alla ja kokku monteerimise käigus testisin tasemeandurit. Tekitasin lisamassi talle ja ehk nüüd hakkab kütuse seisu ka näitama enamvähem korrektselt.
Sellel autol summuti on nii mitmest jupist, et paha hakkas nähes kuidas kõik need liitmed läbi lasevad. Ükskord kui uus mootor peale läheb, tuleb teha nii kui nii uus summuti. Siis seniks sai kõik liite kohad kinni keevitatud ja enne resonaatorit oli ka üks suur auk - sinna sai lapp peale. Kui pidurid lõpuni ära teen siis ehk võib ülevaatust minna proovima
Seekord võtsin kätte ja meisterdasin väga ghetto telgi. Kogu see kile ümber auto oli vajalik selleks, et kui põhja möslaga katta siis ehk ei lenda nii võrd palju seda laiali, et pärast peaks toas olevatel autodel klaase nühkima hakkama. Ehk siis põhi on nüüd peaaegu nagu uuel autol. Päris hea on vaadata. Uus paak sai ka alla ja kokku monteerimise käigus testisin tasemeandurit. Tekitasin lisamassi talle ja ehk nüüd hakkab kütuse seisu ka näitama enamvähem korrektselt.
Sellel autol summuti on nii mitmest jupist, et paha hakkas nähes kuidas kõik need liitmed läbi lasevad. Ükskord kui uus mootor peale läheb, tuleb teha nii kui nii uus summuti. Siis seniks sai kõik liite kohad kinni keevitatud ja enne resonaatorit oli ka üks suur auk - sinna sai lapp peale. Kui pidurid lõpuni ära teen siis ehk võib ülevaatust minna proovima
Re: Swop'i 245 1978
Väga äge pill. Ma loodan et sa seda värvi kunagi läikima ei löö
Re: Swop'i 245 1978
Nii palju kui täna õhtul viitsimist nokitseda oli, siis sai tasemeandur ära ühendatud. Kanister mis oli kapoti all, et autot oleks võimalik omal jõul liigutada sai ka eemaldatud. Ehk siis masin imeb kütust nüüd jälle sealt kust ta peaks Mis veel parem, nüüd näitab mulle mingisugustki kütusetaset.
Re: Swop'i 245 1978
Terve nädala olen siis oma raske töö tulemust nautinud ja jälle kasutanud autot igapäevaselt. Toimib enamvähem hästi, kütus tahab tagasi vajuda millegi pärast. Juu ei meeldi jätkatud ühendus paagi juures. Aga eile sai käidud ülevaatusel. Kiideti kõvasti pidureid ja imetleti põhja alt
Enne ülevaatust saigi siis käsipidur toimima pandud lõpuks (Klotsi kinni hoidmis vedru poldid olid sisse murdunud), juhipoolne välimine rooliots vahetatud, tuled ja viled üle kontrollitud, ning siis jäin lootma. Ülevaatus sujus igatepidi puhtalt ja polnudki muretsemiseks põhjust.
Edasistest plaanidest ka natuke. Ei tahtnud seda ennem välja hõigata kui asi kindel. Aga BMW mootor sai maha müüdud, vägagi kiirelt läks ära (alla 20 minuti oli müügis ja sama huviline viis minema ) Aga mis siis asemele? Allan mingiaeg pakkus mulle B200FT-d aga ma too moment jäin natuke mõtlemisega tauni tasemele ja liikus kogu krempel Raini omandusse. Läks natuke aega mööda ja Allan mainis uuesti, et Rain ikkagi müüb mootorit. Võtsingi ühendust ja nüüd juba minu valduses. Eks see vahetus ole ikkagi bmw mootori omast kõvasti lihtsam aga eks igatepidi tahab natuke pusimist saada. Loodan ,et saan hakkama
Enne ülevaatust saigi siis käsipidur toimima pandud lõpuks (Klotsi kinni hoidmis vedru poldid olid sisse murdunud), juhipoolne välimine rooliots vahetatud, tuled ja viled üle kontrollitud, ning siis jäin lootma. Ülevaatus sujus igatepidi puhtalt ja polnudki muretsemiseks põhjust.
Edasistest plaanidest ka natuke. Ei tahtnud seda ennem välja hõigata kui asi kindel. Aga BMW mootor sai maha müüdud, vägagi kiirelt läks ära (alla 20 minuti oli müügis ja sama huviline viis minema ) Aga mis siis asemele? Allan mingiaeg pakkus mulle B200FT-d aga ma too moment jäin natuke mõtlemisega tauni tasemele ja liikus kogu krempel Raini omandusse. Läks natuke aega mööda ja Allan mainis uuesti, et Rain ikkagi müüb mootorit. Võtsingi ühendust ja nüüd juba minu valduses. Eks see vahetus ole ikkagi bmw mootori omast kõvasti lihtsam aga eks igatepidi tahab natuke pusimist saada. Loodan ,et saan hakkama
Re: Swop'i 245 1978
Väga hea, et ka tulevikus autot Volvo mootor liigutab.
Re: Swop'i 245 1978
Bmw mootor volvo kehas ei taha kuidagi loogiline tunduda, on juu häid mootoreid volvol endal ja know how'd terves maailmas vabalt kätte saada. Jah, kasti valik on nõrk, siis nagu võiks kosilasi ligi lasta.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Swop'i 245 1978
Hea, et BMW mootorist lahti said ja Volvo mootori siiski peale paned. Sealt saad ikka korraliku võimsuslisa. Mul hetkel üks sama 142kw mootoriga BMW remondis. Automaatkastiga isend- minek ikka väga mannetu, tundub nagu oleks 85kw. Kui BMW, siis alates V8 mootorist on asjal jumet. Ise paneks T5 mootori.
Re: Swop'i 245 1978
T5 legaalseks vist suhteliselt võimatu saada, redblock turbokaga seda probleemi pole.
2x240
Re: Swop'i 245 1978
Kõike on võimalik teha. Nagu näha, on võimalik ka volvo mootori BMW vahele panna
Mina otsustasin just BMW mootori kasuks, kuna päeva lõpuks on mõistlik panna ka bmw kast, siis kõlab eriti imelikult, et mässata karteri ja sisselaske pleenumi keevitusega lihtsalt selle nimel, et saaks Volvo mootori vahele. Võib kindel olla, et seal tekib ka muid üllatusi. Lihtsam on BMW kiri klapikambrikaanekattel ümber teha
Kui leiab mootori mis mahuks ca 150kw kanti, siis saaks arvele ka.
Mina otsustasin just BMW mootori kasuks, kuna päeva lõpuks on mõistlik panna ka bmw kast, siis kõlab eriti imelikult, et mässata karteri ja sisselaske pleenumi keevitusega lihtsalt selle nimel, et saaks Volvo mootori vahele. Võib kindel olla, et seal tekib ka muid üllatusi. Lihtsam on BMW kiri klapikambrikaanekattel ümber teha
Kui leiab mootori mis mahuks ca 150kw kanti, siis saaks arvele ka.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Swop'i 245 1978
T5 tuleks LPT-na registreerida jah, aga redblock on ka väga äge.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Swop'i 245 1978
swop kirjutas:Kiideti kõvasti pidureid ja imetleti põhja alt
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist