wckd R (nagu Rahulik)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas wckd » 24 Mai 2020, 23:25

Pole ammu siia midagi kirjutanud, aga see ei tähenda, et autoga miskit vahepeal toimunud poleks.. Eile näiteks panin mootorisse uue õli. Mineraali. Siis u. 25 minuti pärast lasin selle välja ja panin jälle mootorisse uue õli. jälle mineraali. Kui nüüd täpne olla, siis ka mootor millesse ma selle õli panin, on "uus".

Nimelt 2019 sügisepaiku hakkas aina usutavamaks saama tõsiasi, et R'i mootorit on tabanud see, mis neid tabama peab - kuskil silindriseinas mõra. Seega hakkasin vaikselt asendusmootori jaoks juppe koguma. Kaasfoorumlaselt soetasin 81mm silindriga B5234T3 (2001 T5) mootori, teiselt kaasfoorumlaselt mõningad tihendid puhtamuidu.
PiltPilt

Kuna mul autot üldiselt liikumiseks vaja ja R mingil määral siiski kannatas veel sõita, sai plaaniks asendussüda võimalikult suures osas enne kokku saada, kui originaali välja hakkan tõstma. Järgnes korralik doos googeldamist ja tükk-tüki haaval erinevate kompnentide otsimist-tellimist. Tartus (vist) juppideks tehtud roheliselt R'ilt sain väntvõlli ja karteri, kuna õigete parameetritega kolbe ilmselt Volvo enam ei tee ja ka kasutatuid või mõne muu tootja kataloogikaubana ei õnnestunud leida, sai läbi vivaperformance'i tellitud custom Wiseco 81,5mm 9:1 kolvid (mis tulid koos rõngastega) ja sinna juurde K1 kepsud. Mingi hetk käis mainitud T5 mootori plokk koos karteriga Pärnus pesus (Aquablast) ja seejärel läks plokk koos kauaoodatud kolbidega Liguri juurde puurimisse / lihvimisse.
PiltPiltPilt

Vahemärkusena võib mainida, et üpris närvesööv on Volvo värvimaatriksisüsteemi järgi õiges mõõdus vändasaalesid hankida. Plokk, kolvid, kepsud, saaled, tihendid suuremas osas käes, rõngavahed paigas, tuli julgus kokku võtta ja see kompott kuidagi kokku keerata.
Pilt

Siis tuli mingi viirus, kõigil hakkas puhkus, sobib - distantseerusin kohusetundlikult garaazi ja panin auto pukkidele. Kuigi räägitakse, et P2 kerel on pea võimatu mootorit ülevaltpoolt sisse-välja liigutada (eriti manuaal ja awd puhul), otsustasin, et mul ei ole tõstukit, seega tuleb hakkama saada kuidagi. Kuidagi saingi.
Pilt

Plokikaas läks Windorfi lihvimisele, Tiit tegi mingit raadiusmäädzikut klapipesade ja õhukanalitega ka, lisaks regullis klapivahed ja vahetas sääretihendid.
Pilt

Loomulikult hakkas siinkohal ilmnema igasugu lisakulutusi ja aega nõudvaid ootamatusi - hooratas käis Jõhvis (Multiservis) taastamisel, turbo käis Lätis (Turbomotors) taastamisel, sai uue võlli ja tiiviku ja midagi veel vist, see mujaoks liiga peen tehnika, et detailidest pajatada.
PiltPilt

Lisaks ilmnes, et väljalaske VVT hub on suht õhtal, selle panin lõpuks uue INA oma.
Kui kõik jupid olid jälle kenasti garaazis, panin nad oma parimate teadmiste järgi kokku ja lõpuks ka omale kohale kapoti all. Esimene käivitus lõppes kauni õlifontääniga, aga sellest hoolimata on märkimisväärne, et käivitus kui selline oli edukas :P kuna see mu esimene "build" ja puhtalt internetiharidusel põhinev, siis mingit garantiid ei olnud, et kogu kupatus esimesest sädemest õhku ei lenda. Aga ei lennanud.
Pilt

Õli tuli hoopis roolivõimupumba võlli vahelt miskipärast. Seda võib seletada asjaolu, et ma omast lollusest tegin kogemata selle pumba lahti korra. Panin küll ilusti tihendatult kokku tagasi aga ju seal miskit läks vasakule. Igaljuhul oli mul õnneks eelpoolmainitud T5 mootoriga kaasa tulnud tagavara pump, mis (erineva rattamõõdu tõttu) uue soonrihmaga täitsa laitmatult ei leki. Hetkeseisuga on nii, et ~70km on see "uus" mootor sõitnud ja esmapilgul tundub, et sõidab veel.
Ühtki leket, ebasobilikku heli, ega veakoodi pole seni veel ilmnenud aga eks tuleb hoolega jälgida esialgu. Ma ise arvan, et kui miskit oleks oluliselt valesti läinud kogu selle protsessi juures, oleks praeguseks tükid taga, seega kõige hullemini ei ole läinud ehk. Siiski - kundepoolne udutuli ei põle enam, ei teagi, kas unustasin pistiku lahti või mis tal hakkas. Kuskil uue nädala lõpupoole panen jälle uue õli mootorisse. Arvatavasti sünteetilise.
Pilt

Muus osas - kogu selle tramburai ajal avastasin üks hetk, et kogu see Volvo piu-pau-premium-sound ei tundu liiga premium ja seda põhjusega - üks esiukse suur kõlar oli totaalselt kinni ega teinud piuksugi. Seega esiuste suured kõlarid asendasin peaaegu õiget mõõtu Rainbow elementidega. Ja kui juba heliga tegelemiseks läks, pigitasin uksed ja kuudi ära. Arvan, et sai vaiksemaks küll salongi.
PiltPiltPiltPiltPilt

Üks hetk sai esiklaas vahetatud, sestet täke. Õnneks oli kasko. Kahjuks oli nädala pärast uus klaas ka katki, sestet praak. Pragu on endiselt klaasis, aga kuna ta jääb juhikohalt vaadates täpselt peegli taha, kipub ununema. Ühesõnaga tahab tegelemist.
Pilt

Suveks on plaane niipalju, et need Odysseused lasta korda teha / värvida ja flantsidega alla istutada, et saaks talverattad hoida eraldi suveratastest. Samuti Snabbi high-flow katiga downpipe (mis juba ~poolteist kuud usast tuleb) kõhualla kruttida ja siis on vaja Gustavi jutule minna. Kui olud on armulised siis äkki ka Do88 intercooler. Ja mingi imevahendiga vaja sisu korralikumaks küürida. Seniks päikest.
PiltPilt

TLDR:

"Uus" mootor:
- ilmselt kuskil ~2.4L töömahtu
- B5234T3 plokk puuritud 81.5mm
- "Shim'id" (deeworks.ca)
- R plokikaas
- R 93.2mm vänt
- K1 Technologies kepsud
- Wiseco custom 81.5mm kolvid 9:1C/R
- Do88 sisselasketorud
- Turbosmart shortie väline CBV
- Volvo saaled / tihendid
- Reinz MLS
- Bosch küünlad
- Uus PCV jms.
- Motul mineraalõli :P
- Vanad (originaalmootorilt) süütepoolid, pihustid, kolled, mõned andurid
- Taastatud turbo, DMF hooratas, uus LUK sidur ja töösilinder, uus väljalaske VVT jne.

Pilte üritasin protsessi jooksul võimalikult palju teha, kui midagi detailset huvitab, küsi

Edit: vaat kui sobivalt uus lehekülg ka siin teemas :P
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas Tanel » 25 Mai 2020, 11:30

Miks otsustasid Liguti juures puurida?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas wckd » 25 Mai 2020, 12:06

Tanel kirjutas:Miks otsustasid Liguti juures puurida?


Peamiselt Windorfi soovitusel... jäi justkui kõlama, et ega siinmail väga alternatiive pole ka, kes volvo plokki adekvaatselt töötleks? Omal sel teemal igasugused kogemused puudusid.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas Tanel » 25 Mai 2020, 15:30

Mis maksma läks.
Tegelt on eestis tegijaid omajagu
Tallinnas 3-4, Tartus jne
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas wckd » 25 Mai 2020, 15:34

Tanel kirjutas:Mis maksma läks.
Tegelt on eestis tegijaid omajagu
Tallinnas 3-4, Tartus jne


5 auku ja lihv - 270€
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas Karel » 25 Mai 2020, 19:50

Tartus teeb Astromoto näiteks, oma amazoni b20 plokk sai seal tsipa suuremad kolvid sisse
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas junga » 25 Mai 2020, 20:21

Astromotol pidi ainult teatud kõrgusega plokk lihvpinki mahtuma.

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas wckd » 06 Dets 2021, 01:34

Vaata aga vaata, nii kaua pole midagi selle autoga juhtunud peale kallamise ja tallamise! Vale. Tegelikult on küll. Kindlasti üsna palju asju, mis mul kohe meelde ei tulegi, aga viimase ettevõtmise märgin siia üles siis on omal hea hiljem järgi vaadata, mispärast üldse raha ei ole.

Hiljutiseim kurbmäng sai alguse sellest, et vaatasin - näe, amordikannul on pindmist roostet veits:
Pilt

Loll nagu ma olen, proovisin kruvikaga kraapida/koputada, et näha, kui sügav see pind on:
Pilt

Autsch.

PiltPilt

Autsch x 2.

Ilmselt on see nendel P2 keredel selline 50/50 loterii - kannud osadel nagu tehasest, osadel pole nii hästi läinud ja nii mõnigi isend on sel põhjusel läinud manalateele. Aga see auto on mulle täitsa armsaks saanud ja muidu hästi teeninud niiet part-out polnud optsioon. Õnneks on ühel sõbral väga tasemel restaureerimis- / keretööde- / värvimisbisnes ja "kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem". Kuigi "lähem" tähendab siinkohal Kärdlat. Igaljuhul - auto sai tõstukile, süda võeti välja ja töö läks lahti. Lisaks ulatuslikele roostekahjustustele selgus, et avariist, mis toimus 2008 aastal (ja oli ka IA ajaloost teada ja sealsamas ka parandatud), saadik pole ilmselt selle masina sillageomeetria kunagi päris paigas olnud. Mõlema poole lansekatel reaalselt voldid sees, Poolraami esimesed puksid nii nihkes, et poldid olid ~30 kraadise nurga alla väändunud. Puksid ka muidugi omadega õhtal.

PiltPiltPiltPilt

Üsna kurvaks tegi küll, aga õnnestus hankida suhteliselt roostevabad ja sirged lansekad, mis siis pritsiti, krunditi ja värviti ja auto sai sisuliselt uue nina. Yay.

PiltPiltPilt

Kuna mootor oli kenasti poolraamiga põrandal, pidasin paslikuks ära vahetada tagumine vändasimmer, mis pooleteistaastatagusest mootoriprojektist saadik on kergelt immitsenud. Aaaga nagu nende asjadega ikka, selgus selle ettevõtmise käigus, et samuti poolteist aastat tagasi taastatud kahemassiline hooratas on omadega läbi mis läbi. Erinevatel kaalutlustel tuginedes sai selle asemele 850 ühemassiline hooratas, ja kuna see tahtis ilmselgelt uut sidurit ka, siis miskine 6 labaga ketas ja vist üsna tummine korv. Kasutajad volserv ja Tigro teavad arvatavasti täpsemalt, mis juppidega tegu. Igaljuhul ilusad nägid välja ja maru kiiresti osutati abi kriitilisel olukorras :) Aitäh!

Pilt

Kui mootor jälle omale kohale sai ükspäev, arvas meister, et tiivad tahaks tegelikult värvimist ka. Nii läkski. Ja siis paistis, et kapott on ka täkkeid täis - kahtlemata vaja see ka üle võõbata. Ok, ma meistriga ei vaidle. Ja no, kui esiots juba nii sile, siis võiks ülejäänud kere vähemalt üle poleerida ka eksole. Jep.

PiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPilt

Loomulikult, kui ma olin järjekordsel reisil Hiiumaale, et auto koju tuua, hakkas miskipärast roolilatt lekkima. Ja sealt, kust võll latti sisse läheb. Krt teab, mis sellel hakkas, aga igaljul ära ma tulin tookord auto asemel ainult roolilatiga, mis Vana-narva maanteel 2 tunniga korda tehti. Selle panime täna lõpuks alla tagasi ja siiani tundub, et õigesse kohta ka.

Pilt

Lisaks tekkis mingi tuju starteri bendiksil vms. - mõnikord võtab mitu katset et korralikult haakuks ja käima ketraks mootori. Enamasti aga toimetub veatult. Starterit täna ei vahetunud, sest praam ei oota.. see jääb kodustes oludes lahendamiseks.

Viimane lapiring:
Pilt

Paadis koduteel. Pöörderaadiuse osas oli volvol arvatavasti soe äratundmisrõõm.. nagu suure venna rüpes.
Pilt

Lõpuks kodus:
Pilt

Loo moraal on see, et igat roostehakatist ei maksa koputada, või kui koputad, siis ole valmis umbes poolteist kuud iga nädalavahetus Hiiumaal käima. Positiivne on see, et Hiiumaa on ilus ja lennukiga saab kiiresti ja elamusterohkelt kohale/tagasi. Pealegi iiuMekk on eriti hea toidukoht. Tasub kasvõi ainult sellepärast minna.

Eks edasi siis vaatab, mis saab. Enne aastalõppu vaja ülevaatus teha, aga nüüd tibake julgem sirge seljaga kohale ilmuda.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas wckd » 06 Dets 2021, 01:41

Ahjah, meelde tuli niipalju, et suve lõpus ajasin taga mingit kahtlast katkendlikkust kiirendamises. Uued poolid ja vist kõik andurid, mis mootori tööd võiks mõjutada, aga lõpuks lahenes häda mäletamist mööda uue MAF'iga.

Ja vedrud panin kõik uued - olemasolevad olid nii väsinud, et jäi mulje täitsa madalast autost, peale vahetust tõusis kliirens ca. 3cm - oleks seda teadnud oleks eos TME madaldusvedrud hankinud, aga see jääb nüüd tulevikku. Sama hooga asendasin esimesed 4C amordid Bilstein B6'ga. Minule väga meeldib nende semi-jäik iseloom. Lisaks panin tagaõõtsadele ka polüpuksid, aga erilist vehet ei ole täheldanud.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas 164 » 06 Dets 2021, 14:23

Karm, ei oleks arvanud, et P2 selliselt roostetab.
Korra ka mõtted R´i kui talvehullamise auto peal käinud, nüüd ei teagi... :(
Mis see ajalugu sellel on, kust pärit?

Muus osas ikka kõva töö. :thumbsup:

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas wckd » 06 Dets 2021, 14:31

164 kirjutas:Karm, ei oleks arvanud, et P2 selliselt roostetab.
Korra ka mõtted R´i kui talvehullamise auto peal käinud, nüüd ei teagi... :(
Mis see ajalugu sellel on, kust pärit?

Muus osas ikka kõva töö. :thumbsup:


Eestist uuena ostetud ja kuni ~2019 ainult IA's käinud.. sessuhtes suht hästi dokumenteeritud kogu ajalugu. Aga see rooste on jah selline loterii neil nähtavasti, ülejäänud kere on sisuliselt roostevaba (kütusepaagi vitsad on üsna oranzikad ja nipet-näpet veel põhjaall) ja kui oleks taibanud aegsasti amordikannusid kontrollida, oleks ehk õnnestunud needki päästa - selle hirmu pärast küll ei tasu R mõtteid maha matta :P
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas 164 » 06 Dets 2021, 15:08

wckd kirjutas:Eestist uuena ostetud ja kuni ~2019 ainult IA's käinud.. sessuhtes suht hästi dokumenteeritud kogu ajalugu.
Eesti meeletu kloriidihullus vastuseks. Hea näide eilse ~-10 kraadi juures kuidas enamus tänavad ujusid.
Minu endisel Prantsusmaalt pärit ja see hetk ~3-5 aastat siin sõitnud ´00 P2´l olid esiamortide pesad tundusid üsna viisakad. Tegin veel korraliku pesu neile. Kruvikeerajaga taguma muidugi ei läinud. :roll:

Kasutaja avatar
SinineVagun
Foorumi veteran
Postitusi: 752
Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
Asukoht: Järvamaa

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas SinineVagun » 07 Dets 2021, 12:10

Ma oma R(aipe) ostsin, siis sellel olid samamoodi kannud läbi, peaaegu copy paste su kahele esimesele pildile. Remont kujunes ka lõpuks poole aastaseks saagaks, tänu ainult kõva jutuga keremeistrile, aga siiamaani õnneks kestavad, vähemalt pealtpoolt vaadates.
Hea näha, et sinu omale tundub olevat hingega lähenetud ja tehtud rohkem, kui ainult lapid ja pahtel kannu peale.
V70 2,5TD ´99
940 ´94 2,3b :arrow: MÜÜDUD
V70R AWD ´03 :arrow: MÜÜDUD
XC90 V8 MY´07 Executive
C70 D5 '07

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas wckd » 07 Dets 2021, 13:28

SinineVagun kirjutas:Ma oma R(aipe) ostsin, siis sellel olid samamoodi kannud läbi, peaaegu copy paste su kahele esimesele pildile. Remont kujunes ka lõpuks poole aastaseks saagaks, tänu ainult kõva jutuga keremeistrile, aga siiamaani õnneks kestavad, vähemalt pealtpoolt vaadates.
Hea näha, et sinu omale tundub olevat hingega lähenetud ja tehtud rohkem, kui ainult lapid ja pahtel kannu peale.


Jep, lappida polnud seal enam suurt midagi :/ kuskilt tulemüüri juurest lõigati nina maha ja korralikud tükid asemele :thumbsup:
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

Re: wckd R (nagu Rahulik)

PostitusPostitas wckd » 08 Sept 2022, 14:12

Niinii, palju kütust on jälle vahepeal silindrisse voolanud ja on ühtteist, mida selle auto ajalukku ka kirja panna..

Suve alguses sain lõpuks originaaljahutite asemele paigaldatud DO88 cooleri. Ei tea öelda, kas see koheselt ka kuidagi mõjus aga enesetunne on igaljuhul parem. Nüüd on vähemalt kogu õhutorustik do88 (sisselasketoru on eraldina snabb) ja teoreetiliselt valmis tuleviku väljakutseteks.

Too kange 6-labalise siduri ja SMF kombo hakkas ajapikku siiski aina rohkem häält tegema ja lõpuks osutus juba häirivaks.. suurest internetitarkusest otsustasin lisaks, et kasti sisendvõlli laager on otsakorral. Õnneks tegi juba häält ka survelaager ja oli põhjust kast maha kitkuda. Ulja entusiasmiga võtsin kasti ka kohe juppideks, sest maru hinnaline laagritekomplekt oli ju millalgi kohale jõudnud ja mis see siis ära ei ole neid vahetada :P

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Tegelikkuses vaatas kasti sisu üle üks manuaalkastilausuja, kes tundus oma ala tundvat ja teatas et sellel pole küll mitte midagi häda ja pole erilist tolku neid laagreid puutuda. Okei. Ladusin kasti kokku tagasi :) Küll aga olid kulunud siduriketta leevendusvedrude pesad niiet see andis kindlasti oma panuse tüütutesse helieffektidesse. Lisaks olevat ketas, korv ja hooratas korralikult kuuma saanud (kuigi omateada pole mainimisväärset libisemist korraldanud) ja taastamata neid uuesti töösse lasta poleks mõistlik. Seega hooratas ja korv said lihvitud / treitud ja ketas asendus stock "kaltsukaga". Kastis on nüüd Red Line MT90 õli ja enam vähemalt tühikäigul ei kostu mingisugust liigset kolinat sellelt suunalt. Ja stock sidurikettaga on ikka oluliselt inimlikum ummikus nökerdada.

Kuna auto pidi selle kastijama ettevõtmise ajaks niikuinii seisma jääma, tellisin ka Ferrita 100cel katiga 3" downpipe'i ja BSR racepipe resonaatori asemele. Kuskilt lätist või leedust leidsin ka saiaraha eest "Japanifold" väljalaske kollektori. See komplekt sai üsna vähese vaevaga külge ja tundub, et vähemalt häälele ja turbospoolile mõjus hästi. Küll aga on ilmselt tagumisele lambdale siiski spacerit vaja (peaks lähipäevil saabuma) - faulty signal / signal missing veakoodid, mida saadab põlev mootorituluke. Ja lisaks kipub auto nüüd vapralt üleboostima... sellele lahendust veel leidnud ei ole. TCV ja BPS ja WG ja voolikud tunduvad kõik adekvaatsed olevat. Vähemalt mulle.. Lahenduse leidmiseni liigun lahtiühendatud TCV'ga ja rahuliku 0,5 Bar rõhuga :( Sama soojaga vahetasin ka šarniirid ära - üks oli täitsa lödi, nagu selgus.

PiltPiltPilt

Suve alguses sai veel kogu helikrempel ära vahetatud, kõik elemendid asendusid Rainbow asjadega ja võimenditeks salongile Helix M Six ja bassikale Helix M one.

Kosmeetiliselt suuri muutusi ei ole, aga need väikesed, mis on, annavad minu arvates päris palju juurde. Udukate asemele panin Morimoto XB Led udutuled, mis on üllatavalt hea vihuga ja mumeelest xenonitega täpselt sobiva temperatuuriga. Lisaks lasin klaasid ära toonida ja suveks said jalavarjudeks Odysseused. Ise olen rahul :P

Pilt Pilt

Peaks millalgi mõne korraliku pildi ka proovima teha.. seniks nõnda:
Pilt
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist