Harrison: C70 T5M '98

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Harrison
Kõva postitaja
Postitusi: 135
Liitunud: 25 Mär 2010, 09:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Harrison: C70 T5M '98

PostitusPostitas Harrison » 24 Juun 2020, 22:37

Minu C-l tuli rattast 166kw 1.2 rõhu juures, selle rõhu juures oleks oodanud 190-200kw kanti aga ilmselt põhjuseks hiline süüde (tahtis düno heitgaaside väljatõmbe toru põlema panna :D ).

Klamber logis düno ajal ning Murri T5-ga (0.7 rõhku) võrreldes on minu C süüde 5 kraadi hilisem kuid jõunumbrid on väga sarnased.

Veel sain siin siin arutatud, et ilmselt peaks ka bensupumba üle kontrollima, ehk ei saa piisavalt kütust kätte.
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019

Kasutaja avatar
Harrison
Kõva postitaja
Postitusi: 135
Liitunud: 25 Mär 2010, 09:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Harrison: C70 T5M '98

PostitusPostitas Harrison » 26 Juun 2020, 11:49

C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019

Kasutaja avatar
Harrison
Kõva postitaja
Postitusi: 135
Liitunud: 25 Mär 2010, 09:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Harrison: C70 T5M '98

PostitusPostitas Harrison » 18 Okt 2020, 15:55

Teen ka vahelduseks jälle sissekande siia, vaikselt on saanud auto kallal ikka nokitseda.

Juba pikalt oli mind häirinud katkine juhiiste.
collage.jpg

Seega sai teekond ette võetud sadulsepa juurde, iste sai uuesti ühte tükki, tulemus täitsa viisakas.
120272179_655142325370910_523945524768290559_n.jpg


Auto sai hiljuti ka põhjapuhastuse ning korrosioonitõrje. Põhi sai üle tehtud Terosoni miski uue tootega, tänud siinkohal Danielile.
120953145_416649785989901_9024253603156768798_n.jpg


Lekkima olid hakanud ka nukkvõlli simmerid, uued läksid külge Reinz'i omad. Pilt vanast:
Pilt
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019

Kasutaja avatar
Harrison
Kõva postitaja
Postitusi: 135
Liitunud: 25 Mär 2010, 09:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Harrison: C70 T5M '98

PostitusPostitas Harrison » 18 Okt 2020, 16:02

Ahjaa, kasutaja Klamberiga sai ka seadet veidi muditud, sai palju parem küll, kui see, mis Tartu dynopäeval 2020 oli, läheb paremini pöördesse ning käib paremini edasi. Eks tõenäoliselt oleks aeg uut bensiinipumpa uurima hakata.

Üks Volvode pilt ka:
volvod.jpg
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019

Kasutaja avatar
Harrison
Kõva postitaja
Postitusi: 135
Liitunud: 25 Mär 2010, 09:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Harrison: C70 T5M '98

PostitusPostitas Harrison » 05 Mai 2021, 18:17

Volts sai täna alla uued Maxpeedingrods reguleeritavad coilid. Päris plug&play coilid siiski ei ole, vaja veidi modifitseerida, et ilusti alla istuksid. Tänud lähevad siinkohal jällegi Danielile, kes need alla sobitas.
Esmane mulje - tundub, et on on rohkem vedrustust ning parem sõita. Krobelisema asfalti peal sõites tuleb küll rohkem tee pinna müra salongi aga kuna pole igapäeva masin, siis see ei tohiks probleemiks olla.
IMG-0755.JPG

Vanad JOMi coilid vs uus Maxpeedingrods coil, siin küll kõige kõrgemas asendis :lol:
IMG-0733.JPG

Uued coilid auto all.
IMG-0734.JPG
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019

Kasutaja avatar
Harrison
Kõva postitaja
Postitusi: 135
Liitunud: 25 Mär 2010, 09:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Harrison: C70 T5M '98

PostitusPostitas Harrison » 05 Mai 2021, 18:20

Tagumised amordipadjad said ka uued kuna vanad oli täitsa läbi.
IMG-0752.JPG


Uute coilidega istub max madalas asendis u 2-3mm kõrgemal kui vanadega.
IMG-0735.JPG
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist