tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Kuna pere suurenemas, sai siis raske südamega vastu võetud otsus vahetada S8 millegi uuema ja suurema vastu. Pikalt ringi vaadates tuli aga tõdeda, et peaksin tagasi Volvo perre tulema kuna uue XC90 disain tundub lihtsalt üle teiste ning ka eelmine kogemus S80-ga oli tegelikult väga hea.
Üldine
2016 Volvo XC90 D5 R-Design
D4204T11, 165 kW
Täpsemad andmed
Esmane registreerimine: 17.02.2016 (Saksamaa)
Mootor: 1969 cm3 rida-4 twin-turbo diisel (D4204T11)
Jõud: 165 kW @ 4250 rpm
Vääne: 470 Nm @ 1750 - 2500 rpm
Tühimass: 2171 kg
Värvus: hall (Osmium Grey)
Läbisõit: ~35 900 km (17.10.2018 seisuga)
Esmane eestis registreerimine: 30.05.2018
Varustus
Täpsustamisel (olulisemad lisad Bowers & Wilkins, 360-kraadi kaamera, õhkvedrustus, 7-kohta)
Hetke keskmine kütusekulu
6.9 l / 100 km
Hooldused
- 08.05.2018, ls 25 100 (Autohaus Prokop GmbH)
Valik pilte
Üldine
2016 Volvo XC90 D5 R-Design
D4204T11, 165 kW
Täpsemad andmed
Esmane registreerimine: 17.02.2016 (Saksamaa)
Mootor: 1969 cm3 rida-4 twin-turbo diisel (D4204T11)
Jõud: 165 kW @ 4250 rpm
Vääne: 470 Nm @ 1750 - 2500 rpm
Tühimass: 2171 kg
Värvus: hall (Osmium Grey)
Läbisõit: ~35 900 km (17.10.2018 seisuga)
Esmane eestis registreerimine: 30.05.2018
Varustus
Täpsustamisel (olulisemad lisad Bowers & Wilkins, 360-kraadi kaamera, õhkvedrustus, 7-kohta)
Hetke keskmine kütusekulu
6.9 l / 100 km
Hooldused
- 08.05.2018, ls 25 100 (Autohaus Prokop GmbH)
Valik pilte
Viimati muutis tonism, 17 Okt 2018, 18:41, muudetud 8 korda kokku.
Tags:
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Tuleb ikka vähehaaval uuemat toodangut ka siia. Mulle selle põlvkonna disainikeel istub hästi. Huvitav on näha, kuidas autod end üleval peavad...
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Tere tulemast jah, ilus masin Nõus, Volvo disain on yx parimaid.
Twin Towers Of The World Trade Center
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Nõustun eelnevaga, et disain on ilus.
Huvi pärast küsin, et mis intervalliga on õlivahetus ?
Huvi pärast küsin, et mis intervalliga on õlivahetus ?
XC70 2.5T 2004 154kw
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
VEA platvorm diislitel on õlivahetus välp 30000 km või kord aastas.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Tänud. Eks veel natuke vara öelda kuidas end ülal peab, jah. Olen praeguse seisuga napilt alla 200 km sõitnud vaid.
Võtsin end nüüd niipalju kokku, et pisut fotosüüdistusi juurde toota.
Siin siis pildid müügikuulutusest:
Ning hiljem kodus tehtud - hoov jälle autosid täis - mina olen rahul, naine mitte niiväga:
Võtsin end nüüd niipalju kokku, et pisut fotosüüdistusi juurde toota.
Siin siis pildid müügikuulutusest:
Ning hiljem kodus tehtud - hoov jälle autosid täis - mina olen rahul, naine mitte niiväga:
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Kaks autot pole mingi "hoov täis"
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Oot naine ple rahul, et sina said xc90 ja naine peab saksa õnnetusega sõitma?
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
R-design on ilus
S8 pealt tulles bensukat ei tahtnud võtta?
S8 pealt tulles bensukat ei tahtnud võtta?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Väga ilus! Ise mõtlen aina rohkem selle auto peale. Uuel XC90 R-desingnil tõesti ulme ilus disain. Vaatan koguaeg tagant järgi kui mööda liigub. Super auto!
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Tegelikult S8 teemast saab ka aimu miks bensukat ei võtnud ning naine hirmul -- selline üks auto kõigeks ei sobi kumbagi rolli hästi ning esimeses järjekorras vaja midagi ruumikat, mugavat ja ökonoomset igapäeva sõitudeks.
Nädalahahetusel sai siis ilusate ilmade ja uue auto auks väike ringreis Peipsi ääres ja tagasi tehud, kokku ca 800 km ning kokkuvõte hea.
Käisime küll vaid kolmekesi, kuid mõned suuremad kotid-kohvrid olid siiski kaasas ning oli näha, et ruumikuse osas pole võimeid isegi ligilähedale proovile pannud. Sedaan oleks ilmselt küll juba üsna täis olnud, universiaalimeestele paras ports pagasit. Pagasiruumis sees mulle väga meeldib kotikonksude mõte, kuid need tunduvad need nii piisavalt madalal, et enamus kotid peavad paraku poolenisti külili nende küljes rippuma. Siiski, hea, et midagi enamvähemgi neid püsti hoiab. Ning ka tagumine luuk ja ava tunduvad väga hea suurusega.
Tagumisel (või siis keskmisel) pingil istuja jaoks mõistagi ruumi ja mugavust piisavalt, kuid S8 pealt tulles tundub mulle ikkagi samm tagasi. Mitte suur samm, kuid siiski. Ruumi on justkui natukene vähem, istmed on justkui natukene väiksemad, polsterdust tundub justkui natukene vähem jne. Kolmandat rivi ilmselt 90% ajast ei kasuta, kuid kvaliteediosakonda nii kaugetele maadele pole vist sisuliselt üldse lastud. See on külm ja karm mustade kõva-plastikute maa, kuhu isegi lapsi istuma pannes justkui karistaks neid. Ning paratamatult jääb mulje, et just selle kolmanda rivi pärast on üsna palju pidanud ka keskmine rivi nii ruumi kui mugavuse poolest loovutama. Kuid olen mõistagi siinkohal kriitiline ja võrdluspunktiks S8. Tegelikult päris võrreldav kunagise S80-ga.
Esimestel istmetel on aga elu parem ning isegi pärast nii pikka reisi olime rõõmsad. Mul on küll komme ise sõites tihti kuidagi imelikult pool viltu istuda ning seetõttu väsib selg enamus istmetes ära. Ainsad, kus sellest vaatamata end mugavalt tundsin, olid S60, S80 ja S8 istmed. XC90 R-design osas siiralt loodan, et pole veel kas head asendit või seadistust leidnud, kuid nii pika küürutamise peale ikkagi oli hetki, kus selg oli väsinud. Samas kaasreisijad kiitsid väga.
Sõidetavuse enda poolest olen meeldivalt üllatunud. Ma ei tea kas see on tingitud õhkvedrustusest v mitte, kuid nii suure auto kohta on see üllatavalt hea platform kui vedrustus jäigaks seadistada -- nii on igapäeva linnasõiduks väga hea kui teed on korras (mis mul töölt koju ja tagasi ka õnneks on). Paraku reisi ajal tuli ette mitmesuguseid teid ning tundus, et maanteesõitudel on Comfort siiski parem valik.
Kuna vedrustus tundub hea, siis ilmselt paljud loodaksid nüüd uue mootori jõudluse poolelt kommentare. Kahjuks pean tunnistama, et see auto on ennekõike pehme ja mugav ning tundsin rõõmu vaikselt-mugavalt cruisimisest. Ilmselt seetõttu ka enamus ajast sõitsin tegelikult kas Comfort või Eco seades, kus sai väga hästi hakkama. Reisi lõpuks maksustas siis igat sadat kilomeetrit keskmiselt 6.5 liitri diisliga. Jõu osas oli selgelt on tunda, et enamus väänet on kusagil 1500+ pööretest. Ning seda on korduvalt öeldud, aga ütlen ka ise välja, et üllatav, et 2-liitrine rida-4 tegelikult suudab seda 2.2-tonnist massi ikkagi mõistlikult vedada. Mõistagi pole mõtet S8-ga võrrelda, kuid oma D5 embleemi kannab ikkagi välja.
Olin algul väga kriitiline nende tahvelarvutite rünnaku osas auto konsooli, kuid peale ca 2-nädalat pean tunnistama, et vist tegelikult hakkan aru saama miks see õige valik on. Eriti, kui see on hästi tehtud. Ning Volvo Sensus seda ka tundub. Foorumitest kõlama jäänud selle meeletute probleemidega ei saa küll nõustuda - minumeelest on mugav ja üllatavalt kiire. Äkki olid probleemid varasema tarkvara versiooniga?
Mis mulle tundus aga ebameeldiva üllatusena, oli selge mootori müra salongis. Mälu järgi pakuks, et S80 D5 oli selles osas rafineeritum. Hääl on suhteliselt vali ning võiks isegi öelda, et kole. Ei midagi hullu, kuid ilmselt olen lihtsalt suurema arvu silindritega harjunud. Viimased autod on kõik ka vähemalt 5-silindrilised olnud.
Ilmselt seda lugedes võib vast jääda ikkagi kumama selline negatiivsuse noot, kuid tegelikult kõik tervikuna on ikkagi hea. Kui isegi mitte väga hea. Istusin sinna ju tegelikult otse S8 roolist, mis ilmselt tõstis minu jaoks võrdluspiiri ka kõrgeks.
Kõik kokku on see igapäeva autoks aga kindlasti hea valik.
PS! Huvitav fakt, XC90 on hoovis olevast A4-st vaid ühe sillutise kivi pikkuse võrra pikem.
Nädalahahetusel sai siis ilusate ilmade ja uue auto auks väike ringreis Peipsi ääres ja tagasi tehud, kokku ca 800 km ning kokkuvõte hea.
Käisime küll vaid kolmekesi, kuid mõned suuremad kotid-kohvrid olid siiski kaasas ning oli näha, et ruumikuse osas pole võimeid isegi ligilähedale proovile pannud. Sedaan oleks ilmselt küll juba üsna täis olnud, universiaalimeestele paras ports pagasit. Pagasiruumis sees mulle väga meeldib kotikonksude mõte, kuid need tunduvad need nii piisavalt madalal, et enamus kotid peavad paraku poolenisti külili nende küljes rippuma. Siiski, hea, et midagi enamvähemgi neid püsti hoiab. Ning ka tagumine luuk ja ava tunduvad väga hea suurusega.
Tagumisel (või siis keskmisel) pingil istuja jaoks mõistagi ruumi ja mugavust piisavalt, kuid S8 pealt tulles tundub mulle ikkagi samm tagasi. Mitte suur samm, kuid siiski. Ruumi on justkui natukene vähem, istmed on justkui natukene väiksemad, polsterdust tundub justkui natukene vähem jne. Kolmandat rivi ilmselt 90% ajast ei kasuta, kuid kvaliteediosakonda nii kaugetele maadele pole vist sisuliselt üldse lastud. See on külm ja karm mustade kõva-plastikute maa, kuhu isegi lapsi istuma pannes justkui karistaks neid. Ning paratamatult jääb mulje, et just selle kolmanda rivi pärast on üsna palju pidanud ka keskmine rivi nii ruumi kui mugavuse poolest loovutama. Kuid olen mõistagi siinkohal kriitiline ja võrdluspunktiks S8. Tegelikult päris võrreldav kunagise S80-ga.
Esimestel istmetel on aga elu parem ning isegi pärast nii pikka reisi olime rõõmsad. Mul on küll komme ise sõites tihti kuidagi imelikult pool viltu istuda ning seetõttu väsib selg enamus istmetes ära. Ainsad, kus sellest vaatamata end mugavalt tundsin, olid S60, S80 ja S8 istmed. XC90 R-design osas siiralt loodan, et pole veel kas head asendit või seadistust leidnud, kuid nii pika küürutamise peale ikkagi oli hetki, kus selg oli väsinud. Samas kaasreisijad kiitsid väga.
Sõidetavuse enda poolest olen meeldivalt üllatunud. Ma ei tea kas see on tingitud õhkvedrustusest v mitte, kuid nii suure auto kohta on see üllatavalt hea platform kui vedrustus jäigaks seadistada -- nii on igapäeva linnasõiduks väga hea kui teed on korras (mis mul töölt koju ja tagasi ka õnneks on). Paraku reisi ajal tuli ette mitmesuguseid teid ning tundus, et maanteesõitudel on Comfort siiski parem valik.
Kuna vedrustus tundub hea, siis ilmselt paljud loodaksid nüüd uue mootori jõudluse poolelt kommentare. Kahjuks pean tunnistama, et see auto on ennekõike pehme ja mugav ning tundsin rõõmu vaikselt-mugavalt cruisimisest. Ilmselt seetõttu ka enamus ajast sõitsin tegelikult kas Comfort või Eco seades, kus sai väga hästi hakkama. Reisi lõpuks maksustas siis igat sadat kilomeetrit keskmiselt 6.5 liitri diisliga. Jõu osas oli selgelt on tunda, et enamus väänet on kusagil 1500+ pööretest. Ning seda on korduvalt öeldud, aga ütlen ka ise välja, et üllatav, et 2-liitrine rida-4 tegelikult suudab seda 2.2-tonnist massi ikkagi mõistlikult vedada. Mõistagi pole mõtet S8-ga võrrelda, kuid oma D5 embleemi kannab ikkagi välja.
Olin algul väga kriitiline nende tahvelarvutite rünnaku osas auto konsooli, kuid peale ca 2-nädalat pean tunnistama, et vist tegelikult hakkan aru saama miks see õige valik on. Eriti, kui see on hästi tehtud. Ning Volvo Sensus seda ka tundub. Foorumitest kõlama jäänud selle meeletute probleemidega ei saa küll nõustuda - minumeelest on mugav ja üllatavalt kiire. Äkki olid probleemid varasema tarkvara versiooniga?
Mis mulle tundus aga ebameeldiva üllatusena, oli selge mootori müra salongis. Mälu järgi pakuks, et S80 D5 oli selles osas rafineeritum. Hääl on suhteliselt vali ning võiks isegi öelda, et kole. Ei midagi hullu, kuid ilmselt olen lihtsalt suurema arvu silindritega harjunud. Viimased autod on kõik ka vähemalt 5-silindrilised olnud.
Ilmselt seda lugedes võib vast jääda ikkagi kumama selline negatiivsuse noot, kuid tegelikult kõik tervikuna on ikkagi hea. Kui isegi mitte väga hea. Istusin sinna ju tegelikult otse S8 roolist, mis ilmselt tõstis minu jaoks võrdluspiiri ka kõrgeks.
Kõik kokku on see igapäeva autoks aga kindlasti hea valik.
PS! Huvitav fakt, XC90 on hoovis olevast A4-st vaid ühe sillutise kivi pikkuse võrra pikem.
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
2017 aasta hooldus on siis sujuvalt fritzu poolt üle lastud. Kas tõid ise või oli juba kohapeal? Kena masin, aga hirmus kahju et enam ei panda mootoreid peale. Ilus on küll ja kui saladus pole kuhu kanti hinnasilt jäi?
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Mu sõbral on 144kw D5 ja pole kurtnud, et mootor nõrgaks jääks vms. Et kui ringrada tahad sõita tuleb Audi Q7 võtta, aga siis ei saa välimust.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Lasin saksast tuua. Kohapealt oleksin sama hinnaga natuke vähem varustust saanud.
Mootorist igapäeva sõiduks kindlasti piisab ja pühapäevaks ongi plaan midagi muud võtta. Siiski, kui vaikselt gaasi suruda siis tundub nagu jõudu oleks kuid möödasõitudel just kui midagi pooks jõu kinni - tõsi, et ole ka Dynamicu peal proovinud. Võibolla on teadlikult põhjagaas ära limiteeritud mingitel teistel reziimidel.
Vahepeal sai ka metsas paar pilti tehtud:
Mootorist igapäeva sõiduks kindlasti piisab ja pühapäevaks ongi plaan midagi muud võtta. Siiski, kui vaikselt gaasi suruda siis tundub nagu jõudu oleks kuid möödasõitudel just kui midagi pooks jõu kinni - tõsi, et ole ka Dynamicu peal proovinud. Võibolla on teadlikult põhjagaas ära limiteeritud mingitel teistel reziimidel.
Vahepeal sai ka metsas paar pilti tehtud:
Re: tonism, 2016 Volvo XC90 D5 R-Design
Dynamicuga on auto ikka hoopis teine tera...proovi kindlasti...anna feedbacki.
Twin Towers Of The World Trade Center
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist