Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1451
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO

PostitusPostitas Moose » 27 Juun 2019, 22:46

No peaasi, et mingi sättimisvõimalus olemas on :D Olen isegi seda seibide varianti kasutanud.
BMW E36 T5 + HX50
Volvo V70 2.4T megasquirted
Volvo V70 T5 RWD
Volvo 450R B5254T
Volvo 440 1.8
Toyota Supra mk3 B6284T
Opel Rekord E1 Caravan

Kodukoer
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 10 Apr 2017, 15:24

Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO

PostitusPostitas Kodukoer » 24 Juul 2019, 02:34

Tuleb postitus siis mitte niiväga minu auto kohta, aga ühe huvitava leiu kohta. Autol hetkel mootor puudub, sest Moose ehitab parasjagu karterit ümber.

Nimelt sattusin juhuslikult Volvo 850 käekella otsa, Šveitsi toodang, Šveitsi ETA kvartsmehhanismiga.

Võtsin kella juppideks, nupp oli kulunud ning klaas ka üsna tuksis. Puhastasin korpuse ära, panin uue nupu ja nii korraliku klaasi kui leidsin. Lõpuks paigaldasin jaanalinnunahast rihma. Mehhanismi kontrollisin, käib ilusti. Kvartselement on veel üsna heas korras.

Pilt

Kui mõni 850 mees juhtub vaatama ja tunneb huvi või teab kedagi, kes võiks huvitatud olla, siis ma usun, et saame kaubale. Isegi kui mul endal 850 ei ole, siis Volvosid armastan ma ikka ja mulle see kell meeldib, aga ma ei raatsiks seda ilmselt kunagi kanda. Selle pärast loodan, et leidub keegi kellele see kell veel rõõmu pakub. Kirjutage julgelt.

EDIT: Kell leidis foorumist uue omaniku

Kodukoer
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 10 Apr 2017, 15:24

Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO

PostitusPostitas Kodukoer » 29 Sept 2019, 20:48

Lõpuks sai projekti kõige suurem hirm ja mure lahendatud, ehk siis - sain ümberehitatud karteri kätte, selle eest suur tänu kasutajale Moose. Tegi karteri lühemaks ja eest madalamaks, õlivõtturi madalamaks ja filtri kinnituse poldi lühemaks, et õlijahuti torud vahelt ära võtta.

Pilt

Pidin sillatalale väikse augu sisse lõikama, et filtri polt ära mahuks.

Pilt

Karter istub ja mahub ilusti, õnneks ei pea roolilati kinnitusi ümber tegema. Küll aga toetab mootor natuke tala peale, peab käppade alla seibid suskama, et sinna väike vahe ikka vahele jääks.

Pilt

Ilmselt hakkan nüüd kollektoreid planeerima. Kui väljalase õigetpidi külge panna, siis ei mahu turbo ära. Tundub, et pean kollektori teistpidi külge panema, siis turritab turbo suurelt ja uhkelt ees pool ja üleval :lol:
Panin toika vahele, et mingit aimu saada mahutamisest.

Pilt

Tundub aus :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: MSN [Bot] ja 3 külalist