Ja lõpetuseks paar pilti veel pillist. Poleeritud sai ka veidi... Kapott oli jube kriimuline, tundus nagu seal oleks kassi kaklus toimunud. Peale pollimist sai asi kõvasti parem. Samuti pollisin ka teiste kere detailide pealt silma paistvaid kriime. Pollimiseks kasutasin K2 Ultracut pastat, toimis päris hästi võttes arvesse, et tuub maksab 3.50. (Parkimisandurid oleks võinud ka ära värvida )
"VFiddy" - V50 2.0D
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
Ainult ühte pastat kasutasid poleerimiseks?
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
SanderL kirjutas:Ainult ühte pastat kasutasid poleerimiseks?
K2 ultracut ja mingi poleervahaga tegin ka hiljem üle + hiljem vahatasin kapotti ka.
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
Vaata nüüd teatud nurga alt päikese käes poleeritud kohta või led valgusega, siis saad aru, mida mõtlen.
Aga õnneks halli värvi pealt ei paista välja nii jah
Aga õnneks halli värvi pealt ei paista välja nii jah
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
SanderL kirjutas:Vaata nüüd teatud nurga alt päikese käes poleeritud kohta või led valgusega, siis saad aru, mida mõtlen.
Aga õnneks halli värvi pealt ei paista välja nii jah
Vihjad vist nn halodele? Eesmärk oli suuremad kriimud lihtsalt eemaldada Võid vabalt soovitada paremaid pastasid.
Eks hiljem, kui aega rohkem saab edasi poleerida.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
Vale märgiga BMW
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
Tanel kirjutas:Vale märgiga BMW
Siiski kordi parem kui BMW.
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
Volvol stage 1 remap/chiptuning tehtud.
Enne töökotta viimist vaatasin VIDAga, et stock boost sellel mootoril 2.3 bar, aga ei hoia rõhku ühtlaselt üleval täis gaasiga sõites. Peale koonusfiltri paigaldust oli 5 ja 6 käiguga täis gaasiga kiirendus ebaühtlane (ei saanud kütust piisavalt peale) kuid peale chippimist see teema lahenes ära. Peale chippi boost ikka 2.3bar kuid nüüd hoiab seda konstantselt kui gaas põhjas sõita. Kütuserõhud tunduvad ka kõrgemad, kuid eelnevaid andmeid pole millega võrrelda.
Masin liigub jõudsalt edasi ning sama jõudsalt joob ka kütust (rahuliku sõitmisega on kütusekulu sama mis enne)
Järgmine kuu läheb dünole, eks siis näis mis sealt tuleb.
Enne töökotta viimist vaatasin VIDAga, et stock boost sellel mootoril 2.3 bar, aga ei hoia rõhku ühtlaselt üleval täis gaasiga sõites. Peale koonusfiltri paigaldust oli 5 ja 6 käiguga täis gaasiga kiirendus ebaühtlane (ei saanud kütust piisavalt peale) kuid peale chippimist see teema lahenes ära. Peale chippi boost ikka 2.3bar kuid nüüd hoiab seda konstantselt kui gaas põhjas sõita. Kütuserõhud tunduvad ka kõrgemad, kuid eelnevaid andmeid pole millega võrrelda.
Masin liigub jõudsalt edasi ning sama jõudsalt joob ka kütust (rahuliku sõitmisega on kütusekulu sama mis enne)
Järgmine kuu läheb dünole, eks siis näis mis sealt tuleb.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
Suure tõenäosusega kaotasid koonusega head 5 hp
Võitsid vaid hääles
Võitsid vaid hääles
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
VIDA näitab sul absoluut rõhku, seega võid sealt rahulikult 1 bar maha võtta.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
Tanel kirjutas:Suure tõenäosusega kaotasid koonusega head 5 hp
Võitsid vaid hääles
Arvatavasti küll, eks dünol proovin nii koonuka, tehase kui ka ilma filtrita. Filtri läbivust mõõtes oli koonukas siiski etem kui tehase oma. See juba läbi nämmutatud teema: tehase filter siiski inseneride poolt välja töötatud, igati mõistlikum valik kui mõni odava otsa koonusfilter.
Re: "VFiddy" - V50 2.0D
amazon86 kirjutas:VIDA näitab sul absoluut rõhku, seega võid sealt rahulikult 1 bar maha võtta.
Hmm... Jäi kahe silma vahele jah, et atmosfääri rõhk ju seal sees
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist