Kaljuka C70 2.3 T5

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Inc555
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 28 Juul 2013, 18:21

Re: Kaljuka C70 T5

PostitusPostitas Inc555 » 25 Veebr 2018, 01:36

kaljukas kirjutas:
Theimps kirjutas:Antenni varsi saab eraldi osta.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... adio/1058/


Tänud info eest, vaatan üle.


Hellborn kirjutas:Neid kupeesid pole eriti järģi jäänud.... eriti 2.3 T5 ja manuaalkastiga .... nii, et jõudu ja jaksu säilitamisel.

Aga tõsi, pidamisega on sellel pillil häda, sellepärast püüan ise mõne V/S 70R kasti leida.


Arvad, et on mõtet jamada nendega?
Korra ka mõtlesin, aga:
1. neid ei liigu
2. ja kui saad mõne kätte, siis ilmselt ta ei ole enam oma parimas vormis.

Samal teemal oli just mu S-i teemas juttu:
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=25&t=48225&start=15

Endal on väike kiusatus vaadata Quaife suunas, aga panna 1k autosse, mille turuväärtus on ca 2k...



I later learned that of the 26,036 C70 coupes that were built in five years, only 6,465 came to the U.S. And of those worldwide 26,036, a mere 603 were equipped with manual transmissions!

Tags:

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 25 Veebr 2018, 11:41

164 kirjutas:Kõige esmane asi on hea uus rehv, näiteks siis semi slick. Proovi ja siis saab sealt edasi mõelda. Ise ei oska hetkel stock v70 T5 puhul enam difri lukust unistada. Kui vana tänavarehviga oli märjaga võimatu erksamalt sõita, siis hetkel on täiesti teine ooper, tühjalt ringi saada on ikka väga keeruline.

Samas mul on tunne, et su soetatud "semi" slickidega saab olema märjal ja/või liivasel asfaldil üsna ebastabiilne sõita-paranda mind, aga mulle tunudub, et need rehvid on juba kõvasti kuuma saanud. Lisaks tootmisaeg on väga oluline.


Need rehvid on oma parima elu kahtlemata ära elanud. Mustri sügavust on natuke rohkem kui pildilt paistab.
Vihmase ilmaga väga sõita ei taha nendega.
7 aastat vanad rehvid.
Esmaseks proovimiseks käivad küll, enne kui ca 150€/rehv ostma hakata.
Lihtsalt tuleb arvestada, et nendele väga suuri ootusi ei maksa panna.

Soovitad oma Kumhosid?


torms kirjutas:Nende slikkidega on väga raske harjuda kuna need karjuvad metsikult. Nii kulunenud vb karjuvad vähem.
Uutel on kummi niivõrd palju, et ilmselt kannatab mustrit lõigata, et oleks asi talutav.


Eelmine omanik ütles, et ka kulununa õnneks undavad ka.
Ta kasutas neid korra STI all.


Inc555 kirjutas:

I later learned that of the 26,036 C70 coupes that were built in five years, only 6,465 came to the U.S. And of those worldwide 26,036, a mere 603 were equipped with manual transmissions!


Mul on samad andmed ja ilmselt sellel numbril on mingi tõepõhi all:
The manual transmission information came from Art Battaglia, Volvo Cars NA's niche product manager. We obviously didn't receive 5M versions of LPT C70s here in the States, although they were available in other markets. I'm under the impression that the figure covered all manual transmission coupes, although he could have specifically looked up HPTs, as that was the basis of the original inquiry.

http://forums.swedespeed.com/showthread.php?136096-A-bit-of-classic-C70-history

Pole uurinud kas neist väljamaal, eelkõige põhjas, lugu peetakse.
Vaadates mis raha eest nad Eestis liiguvad, siis siin neist suurt ei peeta.
Paras entusiasti auto. Tavalise kulgeja jaoks ilmselt ebapraktiline ja janune.
Lisaks ega neid üleliia odav igapäevasel pidada ei ole, eriti kui sattuda vähe hooldatud isendi otsa.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas 164 » 25 Veebr 2018, 12:12

kaljukas kirjutas:Need rehvid on oma parima elu kahtlemata ära elanud. Mustri sügavust on natuke rohkem kui pildilt paistab.
Vihmase ilmaga väga sõita ei taha nendega.
7 aastat vanad rehvid.
Esmaseks proovimiseks käivad küll, enne kui ca 150€/rehv ostma hakata.
Lihtsalt tuleb arvestada, et nendele väga suuri ootusi ei maksa panna.

Soovitad oma Kumhosid?


Olen ise väga rahul. Hind oli väga soodne, tänaseks kõvasti tõstetud, ma ütleks, et pidamine on keskmisest suverehvist ka märjaga parem. Rehvide undamine midagi meeletut ei ole - ma arvan, et valdavalt on "süüdi" selles esi coilide uniball ühendus. Samas, naastumehed selles osas suverehvile üleminekut ei panekski tähele :twisted:

Aga jah, kompromisse tuleb nö. "mugavuse" arvelt teha - aga mida antud vedrustus ja rehv suudavad (küll Eestis mitte lubatud) suurtel kiirustel pakkuda, see on seda väärt - pehme ujuv paat see enam tõesti ei ole. :evil:
Viimati muutis 164, 22 Apr 2018, 10:14, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas allan » 25 Veebr 2018, 12:21

Minu kasutatud pehmerehvid on järgnevad: Westlake/Goodride Sport RS, Kumho ECSTA XS KU36, Federal 595 RS-R, viimased tunduvad neist kõige parema pidamisega, aga julgen ka teisi soovitada. Sport RS on Kumho pealt maha viksitud ja esimeseks rehviks võib kindlasti seda proovida.
Nankang NS2R pidi ka oma hinna kohta hea olema, aga seda pole ise kasutanud.
Nankang AR1, Federal FZ201, Toyo R888 on neist peajagu üle, aga maksavad ka 2x rohkem ja kuluvad tänaval kiiremini.

Suure vihmaga tekib vesiliug kindlasti kergemini kui heade vee ärajuhtimise omadustega suvekal, aga lihtsalt niiskel või märjal teel on pidamine endiselt hea.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 25 Veebr 2018, 20:20

164 kirjutas:
kaljukas kirjutas:Need rehvid on oma parima elu kahtlemata ära elanud. Mustri sügavust on natuke rohkem kui pildilt paistab.
Vihmase ilmaga väga sõita ei taha nendega.
7 aastat vanad rehvid.
Esmaseks proovimiseks käivad küll, enne kui ca 150€/rehv ostma hakata.
Lihtsalt tuleb arvestada, et nendele väga suuri ootusi ei maksa panna.

Soovitad oma Kumhosid?


Olen ise väga rahul. Hind oli väga soodne, tänaseks kõvasti tõstetud, ma ütleks, et pidamine on keskmisest suverehvist ka märjaga parem. Rehvide undamine midagi meeletut ei ole - ma arvan, et valdavalt on "süüdi" selles esi coilide uniball ühendus. Samas, naastumehed selles osas suverehvile üleminekut ei panekski tähele :twisted:

Aga jah, kompromisse tuleb nö. "mugavuse" arvelt teha - aga mida antud vedrustus ja rehv suudavad (küll Eestis illegaalsetel) suurtel kiirustel pakkuda, see on seda väärt - pehme ujuv paat see enam tõesti ei ole. :evil:


Praegult leidsin 83€ tükk, üsna mõistlik hind, ma arvan.


allan kirjutas:Minu kasutatud pehmerehvid on järgnevad: Westlake/Goodride Sport RS, Kumho ECSTA XS KU36, Federal 595 RS-R, viimased tunduvad neist kõige parema pidamisega, aga julgen ka teisi soovitada. Sport RS on Kumho pealt maha viksitud ja esimeseks rehviks võib kindlasti seda proovida.
Nankang NS2R pidi ka oma hinna kohta hea olema, aga seda pole ise kasutanud.
Nankang AR1, Federal FZ201, Toyo R888 on neist peajagu üle, aga maksavad ka 2x rohkem ja kuluvad tänaval kiiremini.

Suure vihmaga tekib vesiliug kindlasti kergemini kui heade vee ärajuhtimise omadustega suvekal, aga lihtsalt niiskel või märjal teel on pidamine endiselt hea.


Saan aru, et esimesest grupist Federal 595 RS-R-iga jäid kõige enam rahule.
Samas soovitad ka Westlake Sport RS-i.

Hinnavahe on suhteliselt väike, seega esimesest grupist oleks võitja siis Federal 595.


Toyo R888 ja need ilmselt on natuke overkill minu sõitmiste jaoks.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5M

PostitusPostitas allan » 25 Veebr 2018, 21:05

Jah, Federal tundus teistest parem, aga erinevus ei ole suur. Mis mõõtu vaatad?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5M

PostitusPostitas kaljukas » 25 Veebr 2018, 22:25

allan kirjutas:Jah, Federal tundus teistest parem, aga erinevus ei ole suur. Mis mõõtu vaatad?


Veljed on 17×7.
Seega võiks seal peal jätkuvalt 225/45 olla.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5M

PostitusPostitas allan » 26 Veebr 2018, 09:25

See on jah hea soodne mõõt :thumbsup:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5M

PostitusPostitas Tanel » 26 Veebr 2018, 19:01

allan kirjutas:Jah, Federal tundus teistest parem, aga erinevus ei ole suur. Mis mõõtu vaatad?

Ma uuriks kuidas semid vastu peavad?
Palju sa aastas sõitsid?
Palju rinkat?
Palju rehvid kulusid?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5M

PostitusPostitas allan » 27 Veebr 2018, 05:39

Kisub veits teemaväliseks, aga Kumhodega sõitsin 2 suve, ca 5000km sh 3-5 rajapäeva aastas. Seejärel oli jääki 3-3,5mm ja rändasid Kareli S60 alla.
Federalid ostsin vähekasutatuna, aga vana aastaarvuga, sõitsin eelmise ja tõenäoliselt sõidan ka selle suve.
Goodrided ostsin eelmsel kevadel tänaval sõitmiseks, aga olid all loetud nädalad, sest otsustasin Federaliga igal pool sõita ja panin riiulisse seisma. Selle ajaga oli esirehvidel juba kulumist veidi näha.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5M

PostitusPostitas kaljukas » 17 Mär 2018, 23:18

1. Rehvid
Käisin tänase ilusa ilma puhul C-d soolatolmus jalutamas.
Ees on all suvalised hiina lamellid.

Kuna ilmselt rehv suvisest pehmem ja kontaktpinda ka rohkem, siis pidamine oli tuntavalt parem.
Sellest jäi ka oletus, et enamvähem asjaliku semi-slicki puhul LSD minu sõitmiste ja nende kw-ide juures vajalik ei saa olema.

Nüüd mõtlen, et kas üldse hakata nende kasutatud semidega mängima või soetada kohe uued Federalid.

Väike video tänasest tuulutamisest:
https://www.youtube.com/watch?v=9lHOvzwwXMY

2. Diagnost
Sain Dice-i kätte ja tegin diagnosti ära.
Peamiseks mureks SRS-tuli.

Tulemuseks:
SRS-412 Left SIPS bag Signal missing
Loodan, et kontakti või kaabli viga.
Peab viitsimist ja kannatust varuma ja juhiistet natuke lahti kiskuma.

Infoallikad:
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=59667
https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=78759&page=2

SRS-212 Driver's airbag Signal missing
Ilmselt mingine vana teema:
Counter 1 Started operation cycles since fault was last found. 567
Counter 3 All operation cycles since the fault was found the first time. 569
Counter 4 Confirmed operation cycles with active fault. 3

Edit 1: lisasin diagnosti tulemused.
Edit 2: lisasin foorumite lingid
Viimati muutis kaljukas, 22 Mär 2018, 08:44, muudetud 4 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

j0hanne5
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 18 Veebr 2016, 19:57
Asukoht: Tartu

Re: Kaljuka C70 2.3 T5M

PostitusPostitas j0hanne5 » 18 Mär 2018, 00:09

Spidokast oleks võinud see video olla pigem, siit ei saa eriti aimu kas ja kuidas edasi liigub :)
Edit: vaatasin juba youtubest, tundub üsna võrdne vastane mu teisele rootslasele.

Ailaros
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Aug 2016, 15:37

Re: Kaljuka C70 2.3 T5M

PostitusPostitas Ailaros » 21 Mär 2018, 22:54

Mul ikka hea meel, et see C jõudis õigetesse kätesse :)
Volvo V70 '98 2.5 TDI
Volvo C70 T5 '00 2.3 T5
Volvo V70 '97 2.4 NA

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

SIPS-i kaabel

PostitusPostitas kaljukas » 01 Apr 2018, 23:43

Sai iste kistud välja ja hakatud seda SRS-tule põhjustajat otsima.
Pilt

Nii nagu netiavarustest aimu sai, oli põhjustajaks katkenud kaabel.
Minu hinnangul tehases valesse kohta pandud nipukas, mis seda kaablit väänama hakkas, kui seljatuge ette-taha liigutada.
Olen kursis, et patjade ja kaablitega jännata ei tohiks ja tuleks kogu kupatus vahetada välja.
Ilmselt kõige mustema stsenaariumi korral ei lenda padi lahti.
(Varasemalt uurisin selle SIPS-i kohta, siis jäi mulje, et seal on mehaaniline pürotehniline "lüliti" lahendus, mis kokkupõrke tuvastab ja padja lahti lennutab.
Enda oma katkudes jäi mulje, et pigem ikka mööda seda sama kaablit impulss tuleb. Ehk on siis uuem süsteem või jäi midagi kahe silma vahele.)
Jootsin kaablid kenasti kokku, isoleerisin ja panin termorüüsi ümber.
Enda silmis sai nii palju hea, et südametunnistus ei piina.

Pilt
Pilt

Kogu kupatust veel kokku pole jõudnud panna, aga ennem proovisin ära autos, et kas saab vea eest ära.
Ühendasin ära, aga SRS-tuli ikka põles - tahtis Vidas eraldi kustutamist saada.
Kuna ühendasin istmel ainult turvavöö ja SIPSi kaabli, siis sain korraks ABS-i viga ka näha, aga kõik kaablid ära ühendades oli seis imeline.
Mitte ühtegi viga.

Pilt
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5M

PostitusPostitas Leho » 02 Apr 2018, 10:54

SRSi vead tahavad jah ainult arvutiga kustutamist. Need ise ei kustu.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist