Kaljuka C70 2.3 T5

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas Tanel » 04 Nov 2019, 03:49

Miks sa ei lase kontaktivabaks gaasiklappi teha?
Kasutaja Loff tegi asja oma garaazis ära
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Tags:

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas allan » 04 Nov 2019, 10:04

Mida Vida näitab? Mis küünlad peale läksid?

Võõras ETM ei hakka minu teada ilma õige softita tööle, isegi kui samasuguse auto pealt saad. Esimese sammuna prooviksin vana korralikult ära puhastada.
Kontaktivabaks võib teha küll, aga TPS ei ole ainuke probleem, mis neid ETM-e kimbutab. Mu S60-l suri ostes küljes olnud ja ka romulast ostetud ETM elektroonikaveaga ära. Kevadel lasin Info-Autos uue originaali panna, loodetavasti see kestab kauem. Uus ETM on ka juba kontaktivaba.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Hahahaha
Kõva postitaja
Postitusi: 141
Liitunud: 08 Nov 2009, 21:56

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas Hahahaha » 04 Nov 2019, 19:02

Ei pruugi aidata see kontaktivabaks tegemine aga alustada võid sellest, pole nii kallis ka enam see tänapäeval. Seda kuulen esimest korda, et gaasiklapp peab olema sama mootori, käigukasti ja veotelejega autolt võetud, pole tootekoode küll võrrelnud nendel. Võõra peab lihtsalt keegi tutvustama autole, minu teada kasutaja Gljuk oskab. Mingi asjalik elektrik võiks kogu elektrisüsteemi üle vaadata.

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 07 Sept 2020, 21:48

Sai auto lõpuks Volremisse viidud.
ECMi mass oli lahti. Pingelang kuni 4V.
Kuna auto täidab nüüd mingi perioodi daily funktsiooni, siis sai püsikas ka ära aktiveeritud.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 03 Jaan 2022, 19:35

Eelnenud 16nel kuul täitis C ca 7 kuud olude sunnil igapäeva sõiduki rolli, viimased 8 kuud on taas valdavalt seisnud.
Ehk siis minu käes oldud viiest aastast ainult ühel on (kahjuks) talve pidanud nägema.
Selline hobiauto igapäevatamine viis punkt, kus kadus mott teisega tegeleda, aga õnneks nüüd seistes/mittetarbides on huvi tagasi tulnud ja siin vaikselt edasi nokkinud.

Mis selle perioodi jooksul peale sõitmise ja pesemise teha on saanud?
- tagumised sillakeha puksid(ülevaatuse onule üldse ei meeldinud vanad)
- mootori radikas otsustas koostööst loobuda, sai uue
- konditsioneeri esimene remont(üks o-rõngas oli kehva paigalduse tõttu otsa saanud) + täitmine < see oli üllatavalt valutu kondi tööle saamine, puhus külma tervelt kaks kuud.
- konditsioneeri teine remont + täitmine(radika liitekohad lekkisid)
- ustes punased tuled tehtud korda(saab korra veel korda teha)
- uus paisupaak + taseme andur
- uus termostaat(talvel kippus mnt-l temp paar pügalat kukkuma)
- ette paremale uus pidurivoolik
- uus aku
- juhipoolse akna nupud käidud üle(uusvanast kombineeritud visuaalset kenam lahendus, töötas ka enne korrektselt. oleks saanud panna täitsa värsked nupud, aga neil ei paistnud "AUTO" tähtede alt valgustus läbi)
- esimesed tulede kojamehed käidud üle(komplektsed, visuaalselt OK, vaja mootorid ka üle testida)
- antenn tehtud korda, nüüd käib kenasti kokku/lahti. piisas uuest varrest.
- esituled uued koos Philips XtremeVision +130% pirnidega(üks komplekt küljes, teine ootab) + vasak suund uus
- plastik/kummi jms pudinaid(ECMi venttoru, õlikorgi tihend, kütesepaagi kork, pidur/siduripedaali kummikatted uued, klaaspipesuvedeliku anuma kork) + muud pudinad mida pole külge veel pannud
- paremast peeglist sain jagu(raam jäi terveks, aga plastik ja peegel katki, taastatud)
- varsti saab väljaspool pea täisring uusi pirne(just for fun)
- puitdekooriga rool
- Canistod Hankooki lamellidega. Mõtlesin, et käivad need Canistod talveratasteks küll, aga nüüd nii palju meeldima hakanud, et jäävad ilmselt suveks ka. Siiani veel soolas sõitma ei ole pidanud see talv, aga igaks juhuks valmisolek.
- ja muidugi pisikesi nokkimisi veel

Riiulis ootavad Eibachi madaldusvedrud(30mm), mis ootavad kaaslasteks Bilsteini B6-si. B8st ei pakuta C-le. Plaani järgi kevadel lähevad külge.
Lisaks ette strut bar, Volvo OEM. Kui keegi paigaldusjuhendit viitsiks jagada, oleks super. Huvitavad kindlasti Nm.

Sai lisaks üks `99 C70 2.3 T5 ATM võetud, millest ihaldasin mõningaid salongi detaile vahetada ja oli plaanis selle aasta alguses müüki panna, aga hetkel olen jäänud mõtlema, et kas/mis edasi.

Pilt

Pilt
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 12 Veebr 2022, 18:28

Sai toimiv isetumenev peegel külge kruvitud.
Peegli juurde oli kenasti juhe valmis veetud tehasest.

Peegel ise muidugi algselt tuksis, vedelik väljavoolanud.
Sai uusvana tellitud, tellisin vale asja.
Teisel tellimisel juba läks paremini.
Neid samu peegelid paigaldati erinevatele autodele.
Minu oma tuli USAst Acura pealt.

Donnelly 011530

Peegel ja korpus ise on sama, aga kinnitusosa lakke ja pistik erinevad.

Mainin ka ära, et tavalise peegli kinnitus sinna taha ei sobi.

Üks mänguasi juures :)

Lisaks on saanud üksjagu nokkida helisüsteemiga, märksõndaeks: SC 900, SC 901, keskmine armatuurikõlar, Dynaudio, aga sellest järgmine kord.
:!: Kui kellegi peaks olema SC 901-te pakkuda, siis anna märku.
Võib olla ka enamvähem töötav.



Pilt

Lisaks ingliskeelne video tehtust, ehk on kellelegi abiks:
https://youtu.be/Gz_cHXdsZNo
Viimati muutis kaljukas, 28 Mär 2022, 09:36, muudetud 1 kord kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 24 Veebr 2022, 22:18

Sain hallil Cl nüüd kõik 10 algset kõlarit tööle ja varsti ehk saab armatuuri keskel olev kõlar ka omale kohale.
Kõik OE/Dynaudio.
Kui algselt avastasin, et vasakul armatuuri peal olev tweeter on vaikseks jäänud, siis testimise käigus tuli välja, et mõlemad tagumised ka.
Ja kuigi kolm tweeterit olid tuksis, siis heli oli ikka täitsa OK.

Sai ühel päeval ühte S70R-i vaatama mindud ja siis järgmisel päeval korra veel ning ühtlasi ka koju toodud.
Esivedu, ATM, hele sisu, 1997, üsna maasikas.

Kuigi jätkuvalt süda ihkab V70nt, siis ehk küll väikse ringiga, aga ehk ühel päeval jõuab selleni ka.

:arrow: Ühtlasi loksus nüüd ka lilla C70ne(T5 ATM) saatus paika, ees ootab omanikuvahetus. Kui on huvi, kirjuta :)

Pilt
Viimati muutis kaljukas, 05 Mär 2022, 22:22, muudetud 1 kord kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas Klamber » 25 Veebr 2022, 11:16

Hea et see pill kodumaal kasutuse leidis. Üks parimaid eksemplare vist siin. Aeg teema pealkiri ära muuta.

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 27 Mär 2022, 21:27

Klamber kirjutas:Hea et see pill kodumaal kasutuse leidis. Üks parimaid eksemplare vist siin. Aeg teema pealkiri ära muuta.


Ei tahaks mitut autot ühte teemasse panna, kehv jälgida.
Samas ei tea kas R-iga nii palju actionit jagub, et üks teema juurde teha.
Eks siis näeme...
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 27 Mär 2022, 22:36

Volvodesse tundub ajalises mõttes minema asjalik ressurss viimasel ajal, aga tulemus kuidagi ei taha paistma hakata.
Aga ehk täna saabus murdepunkt.

Olen isuga salongi lammutanud.
Võtad lahti ühe asja, et võtta lahti teine asi, aga kolmas jääb ette ning neljas läheb katki.
Ilmselt kõigile tuttav teema.

Kõik algas selles, et avastasin ühe esimese tweeteri läbi olevat, olukord eskaleerus, kaks mõlemat tagumist ka.
Selle jaoks tuli tagumised küljepaneelid ja isme põhi ja seljatugi eemaldada, et saaks tagumise riiuli kätte. Siis muidugi avastad, et kinnitusnagad on katki küljepaneelidel.

Skandix here I come.
Btw küsisin osadele detailidele võrdluseks hindu IAst.
A la udutuli 120 vs 200, kinnitusnaga 2 vs 3 eur jne.
Kohati jäi mulje, et nagu IA telliks ise Skandixist ja müüks siin juurdehindlusega edasi.
Lootus oli, et suht sarnane hind, oleks siit võtnud.

Kõlarite testimise käigus tuli juhiukse polster lahti võtta.
Skandixxxx here I come again.

Nüüd tegelesin paar päeva armatuuri keskmise dekoori osaga(raadio ja kliima ümber). Tahtsin vahetada teistsuguse vastu pluss keskkonsool oli jube logu, aga selle põhjus selgus olema varasem kruvide mittetagasipanemine.
Kui armatuur eemaldatud, siis ikka üsna lihtne seda raadio ümber olevat plasti kätte saada
Samas armatuuri kättesaamine ka paras lammutamine, mõtlesin et proovin sedasi, et armatuur jääb paika.
13st kruvist üks oli ikka korralik peavalu.

Ja muidugi osad armatuuri kinnitused puru.
Tuli siis kiiresti midagi välja mõelda, nüüd-täna-tegelt-eile-oli-vaja-lahendus.
Sai FB grupis tarkust ammutatud.
Aga lõpuks parkimiskellast sain doonorplasti ja Gorilla kahepoolse teibiga kustutasin tulekahju.
Saaks jube korralikult ka teha, samas tahaks asjad nüüd tempokalt kokku tagasi saada.

Vanale kinnituskohale läks tahakülge mõõtu lõigatud ja puuritud avaga plast ja nende vahele teip:
Pilt

Kokkupanemisel leidis rakendust vana hea teibitrikk, et see kruvi kuskile musta auku ei kaoks.
Pilt

Lisaks leidis enda koha Dolby dekooder.
Helisüsteemist hiljem veel.
Sain lõpuks toimiva SC-901....

Ehk siis peale 12st tundi on lõpptulemus selline, et oleks võinud ehk selle dekooriga jamamise jamamata jätta.
Aga samas ei kurda, mõnus nokkimine, väikse närvikava stimuleerimisega.
Pilt
Viimati muutis kaljukas, 09 Apr 2022, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 09 Apr 2022, 20:32

Kõlarite ja helitehnika projektile võib (peaaegu) joone alla tõmmata.
Taha pamprisse on vaja veel OE lisaantenni välimine osa paigaldada.
Ja puudu on OE CD-box taha, aga praktikas seda kasutama ei hakka.
Kas on mõtet asja riiulisse soetada.
Täna sahtel selle CD-boxi asemel vähe praktilisem.
Ehk siis peaaegu kõige vingem spec heli, mida toona pakuti.

Ette sai armatuuri ülemine osa, millel keskmine kõlar olemas.
See muidugi ei töötanud.
Sai Ebayst soetatud uus nö updated versioon.
Suurim vahe siis nö koonuse tipus oleva detaili kinnitusviisis.
Vanal liimiti, mis tuli üsna kiiresti lahti.
Uuemal versioonil pandi see kruviga kinni.
Uuema kood 8622157.
Vana kood 9472027.
Olgu kohe öeldud, et vanema tüübiga ei ole mõtet tegemist teha, sisuliselt prügi, kui seda üldse kellelgi tervet leidub.
Paigale ta sai lõpuks:
Pilt

Kõlari katet tervelt pealt poolt lahti saada on ülikeeruline kui mitte võimatu.
Murrab need katte kinnitusnagad ära.
Võtsin armatuuri lahti ja isegi siis pidi noaga lõikama neid nagasid õhemaks, et saaks katte lahti.
Video sellest siin:
https://youtu.be/ONOv3k6qU0c

Lisaks sai üks eesmine ja kaks tagumist tweeterit vahetatud.
Ülejäänud toimisid.
Tellisin kokku 5 tweeterit ette, millest 2 tk töötasid.
Hallis C70nes töötas 4st tweeteritst 3, lillas täpselt sama seis.
Seega Dynaudio töötava isendi leidmine tänasel päeval pigem keeruline, paari aasta pärast ilmselt seis veel nukram, kui mitte väga keeruline.
Taha sobivad ka kabrio tweeterid koodiga 3533871.
Kupee tagumiste kood 3533795.
Kabrio omal olid kaablid pikemad, muud erinevust ei tuvastanud.

Seda, et tweeterid ei töötanud oli üsna kehvasti aru saada.
Tagumised bassikad teevad üllatavalt palju keskmist.
Ees petavad ära kesksageduskõlarid.

Tagumisest riiulist üks pilt, selle kättesaamiseks pidi küljepaneelid ja tagaistme eemaldama.
Kõlaritele pääseb ligi pealt.
Pilt

Lisaks sai lõpuks leitud heas korras SC-901 makk.
Selle saamine oli omamoodi lugu.
Vaatasin müügikuulutusi ja ühel V70nel müügikuulutuse esipildil just SC-901.
Väike vaimustus, helistasin, aga müüdud.
Sain uue omaniku kontakti.
Mõtlesin, et äkki on nõus vahetama mingi lihtsama terve isendi vastu + komp.
Mul midagi pakkuda ei olnud, küsisin kasutaja Klamber käest, ta jagas ühte Soovi müügikuulutust.
Sai siis õhtul kaupa sobitama mindud, väga korralik makk oli.
Helistasin V70ne uuele omanikule, põhimõtteliselt oli vahetusega nõus.
Tingimuseks see, et teen ta akna nuppudele diagnostikat.
Lisaks oleks pidanud käima poes ja haarama uue aknanuppude mooduli, aga ei olnud laoseisuna saada.
Läksin kohale.
Ühelt autolt vaja võtta aknanupud, et teisel testida.
Ühel sain nupud kergelt kätte, teisel pidi terve uksepolstri maha võtma.
Aga nii siis sain omale soovitud maki :)

Kas keskkõlar annab midagi juurde? Jah!
Täidab helipildis salongi keskele tekkivat tühimiku.

Kas SC-901 on oluliselt parem kui nt SC-900?
Suurim boonus võimalus teha ette ja taha eraldi EQ-u.
Minu jaoks annab see väga palju juurde, ei oleks uskunud, et nii palju muudab helipilti.
Lisaks on võimalik kasutada Dolby Surround efekti ka raadio puhul, aga mind jätab see külmaks.

Kokkuvõttes kulus päris suur summa kogu selle heliseikluse peale.
Selle tulemusel on küll päris suur varu kõlareid, tellisin UKst terve kabrio komplekti.
Kas see oli seda väärt?
Ebaproportsionaalselt suur väljaminek oli, aga saan nüüd öösel paremini magada, et asi korras.
Järgmine kord sunniks ennast optimeerima, ei ole vaja hordida :)

Sai armatuuri ülemine osa kenasti kokku pandud, kui tuli välja, et turvapadja ühendus oli algselt kasutatavast erinev.
Sai korra siis veel lahti kiskuda.
Autodel aasta vahet, võimalik et uue mootorijuhtimisega(Motronic vs ME7) tulid ka mõningad uuendused kaabeldusse.
Keskkõlari kaabel oli ka erinev.
Ühel oli mingi poolik lahendus seal, kaabel justkui oleks pidanud koosnema kahest erinevast osast.
Samas teisel oli üks pikk kaabel.
Turvapatjade erinevad ühendused:
Pilt

Turvapadjast ka paar klõpsu, nendega õnneks tihti kokkupuudet pole.(hah)
Pilt
Pilt

Armatuuri ülemise osa tagumine pool, kust turvapadi välja lendab:
Pilt

Tagant sai salongi kokku, ees veel natuke minna.
Pilt

Lisapala.
Tundus, et S70 on uimasem kui lilla C70nd.
Kuigi sama mootor ja kast.
Sai testimas käidud ja pärast videosid võrreldud.
Suht identsed ikkagi, vb C on grammikese teravam.
https://www.youtube.com/watch?v=F0q0xgu0xRg
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 15 Mai 2022, 15:05

Lahendasin probleemi, mis ei olnudki probleem.
Ehk sai ennast läbi kogemuse haritud SUB (lisa)antenni osas.
Kokkuvõttes unustasin ära, et ühendasin raadio tagant lisaantenni lahti.
YTst leiab lähemalt:
https://youtu.be/GOWcw__0yts

Lisaks sai osaliselt paigaldatud OE tagumiste parkimisandurite süsteem, ehk kõik muu on omal kohal ja töötab, va parkimisandurid ja nende kaabel.
Nüüd saab tagurduskäigu sisselükkamisel kuulda pikka veasignaali. Tuletab iga kord meelde poolikut ettevõtmist :)
Plaanis Skandixist kõik neli uut andurit ja hoidjad tellida, millalgi ja siis vb millalgi külge ka.

Äge on süsteemi kõlar, huulepulga suurune.
Peidetud tagumise "riiuli" alla.
Kõlari valjudust saad muuta selliselt, et keerad korki, kus on ava sees, mida rohkem ava lahti, seda valjem.
Mõnusalt "analoog" tänapäeva digimaailmas.
Kõige "valjemas" asendis oli natuke liiga vali, sai kõige vaiksemaks keeratud.

Pilt
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 29 Mai 2022, 22:58

Lühidalt: auto sai puldi omale, uusvana töötav juhipoolne ukselukk ja lisatud sai CD-box.

Minuni jõudis auto ühe võtme ja puldiTA.

Pakkumine: uus pult + autoga paaritamine ca 250€.
Sain toimiva puldi, paaritaks selle.
Mkm, ei saa nii. Vaja uut pulti, millel kood kaasas.

Sama auto mille pealt tuli pult, võtsin ka kesklukumoodul.
Tootekoodid ei klappinud, aga keretüüp sama.
Minul küll ilma signata versioon.
Korra väike kõhklus/kahtlus, aga julge hunt avab uksi puldiga.
Proovisin ja toimis.
Vidaga pole küll vaadanud, et kas nüüd kuskil vead üleval.
Kuna signata versioon ja kapoti lukul andurit pole, siis selleks, et uste sulgedes ka ohutuledega märku annaks, tuli kapotianduri kaabel sillata.

Pult võtab üsna kaugelt, seega pult ja vastuvõtja head. Vedas.
Ei pea uksi pult vastu esiklaasi avama.

Mis siin salata, puldist uste avamine valmistab edasimineku mõttes kahtlemata rõõmu.
Pluss C-l pagasi avamiseks taga nuppu pole, et nüüd saab puldist ka kenasti avada.

Aga rõõm jäi poolikuks, juhipoolne ukselukk katki.
Lukumootor töötab ja nupu veab üles/alla, aga ust ei lukusta/ava. Luku sees kollane heebel pooleks.
Lahti inimlikult ei anna võtta, aega ka väga jamada pole.
Üks lukk oli veel võtta.
Ka katki. Too kollane heebel küll ei olnud pooleks, aga heebli teises otsas oli üks naga ära murdunud + luku mootor paistis nõrk olema
Ehk siis lukku pani, aga ei avanud.

Uut lukku enam ei saa.
Tegemist oleks nagu 45 aastat vana uunikumiga.

Andsin alla, mõtlesin et kui kunagi aega, siis süvenen.
Panin pooleldi kokku ära ukse.
Aga käisin paari C vrakki kraapimas ja paistab, et sain täiesti korras luku.
Avab/sulgeb, deadlocking korras. Nagu unistus.
2003 toodetud lukk(ei olnud doonorauto originaal)
Täna panin kõik kokku.

Nagu härrad muiste, uksed puldist lukku/lahti.


Lisaks sai CD-box külge.
Ehk sai CD-d kuulatud ja helipilt valmistas üllatuse.
Raadio vs CD päris suur vahe.
Täna sai lõpuks helisüsteemiga jamamisest ka rõõmu tunda, sest raadiost tulnud heli väga ei vaimustanud.
Kui nüüd leiaks raadiole puldi ka, siis ei oskaks hing rohkem midagi igatseda.

Kuna ukselukku ei saa Cl muud moodi kätte kui tuli aken koos raamiga eemaldada, siis said seal akna juhikud/siinid ära puhastatud ja määritud.
Liigub nobedamalt küll.

S70Ri osas on tekkinud mõte müüa.
Kui huvi, anna märku.
Viimati muutis kaljukas, 06 Juun 2022, 23:45, muudetud 2 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 01 Juun 2022, 09:58

Lilla C leidis uue omaniku.
Tundub, et läks õigetesse kätesse ja on lootust teist Tallinnas liiklemas näha.

R veel jäänud... :D
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 03 Juul 2022, 13:54

Täitunud on 5 aastat C pidamist.

Eelmisel sügisel sai Volvo kui hobi tõsisemalt teemaks võetud ja sealt edasi tekkis ka küsimus, et mis edasi.
Lisaks salongi ja heli pudinatega mässamisele jäid üles ka märksõnad "Audru 2022".
Ehk siis selle aasta sees proovida esimest korda ringrada ja seda Cga.

Annab eesmärgi autoga toimetamiseks pluss pärast rõõmu rajal.

Minek on planeeritud augustis(või sept).

Põhifookus veermikuga seonduval.

EDIT: plaan jäi katki peale plekimõlkimist.
Kokkuvõttes oli vinge nokkimine.
Oktoobri(2022) keskpaiga seisuga pole ikka veel esimisi amorte kätte saanud.

Plaani sai:

- Kaalu vähemaks(ca 85kg)
Täpsemalt: viewtopic.php?f=25&t=49463&p=387204#p387204

Helitehnika välja
Muud paneelid/kola välja

Pilt

- Istmed
Juhiiste vahetada manuaalse vastu
pp iste välja
tagumine iste välja

Pilt

- Mootoririhm kontrollida(2. august töökotta)
7 a. hakkab täis saama.
+ probleem:
"Võimalik anduri viga või siis reaalne nukkvõlli asendi probleem peale mõningast seismist"

- Veljed sirgenduspinki
Canistod. Vist suuremal kiirusel oli vibra sees.

- 302mm kettad ette
Hetkel 280. < ei kontrollinud, tegelt olid juba algselt 302mm.
Zimmermann

- Uued kettad taha
Zimmermann

Pilt

- Sadula kronstein ette.
302mm kettale.

Pilt

- Pidurivoolikud ette.
Pikemad 302mm ketaste tarvis.
TRW

Pilt

- Klotside komplekt
Ferodo DS2500.

Pilt

- Madaldusvedru
Eibach 30mm, riiulis.

Pilt

Tagumised kõrvuti:
Pilt

- Bilstein B6 ette ja taha

Pilt

- Polü täitepuksid ette alla
+ poldid(981534)

Pilt

- Pidurivedelik
Motul RBF600

Pilt

- Sillastend
Esimesed rattad kalde alla, kui kuskile 1-2° vahele õnnestub saada, siis abiks ikka.

- Rehvid
Kasutatud Toyo Proxes R888R, riiulis.
Pilt

Varasemalt:

- sai külge FL/R-i rool.
Kui asjaks läheb, siis tuleb kollane isoleeririba ka tõmmata üles keskele :D
Eks ta paremini käes püsi kui see libeda dekooriga rool.
Pilt

- lisatud strut bar
Pilt

Tehtud/valmis
"Riiulis"
Tellitud
Ootel

Pilt
https://www.volvopartswebstore.com/show ... evel=11161

10 - 3546435
15 - 987891

Viimati muudetud: 16.10
Viimati muutis kaljukas, 29 Dets 2022, 15:10, muudetud 52 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist