Kaljuka C70 2.3 T5

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 27 Jaan 2018, 00:04

Foorumlastele tuttav C70.
Varasemate omanike tegemistest:
Harrisan
Ailaros

Soetasin 2017 suvel, mõned päevad sai sõita ja sõideti külje pealt sisse.
Kindlustus ütles, et korda neil ei tasu seda teha. Võtsin auto pluss kompentsatsiooni.
Peale pikka vaagimist maandus auto Pettomis, kus sai uue ukse ja tagatiiva pluss hulga uut värvi.

2.3 T5 176+KW
B5234T3
TD04HL-16T
Manuaal
2000 a.

Propus 17"
või
Canisto 17"

Üleeelmise omaniku käes on saanud jõudu juurde Pestavi remapi läbi.

Muudetud/lisatud:
- XC iluvõre
- avaga armatuur + sinna OE kõlar
- SC901 makk
- Dolby enkooder
- 4×100W OE võimendi
- CD-box
- lisaantenni võimendi
- dekooriga rool või FL rool
- dekoor vahetatud gramm heledama vastu
- isetumenev tahavaatepeegel
- pult(+kesklukumoodul)
- püsikas(kang + SW aktiveerimine)
- strut bar(OE)
- kojameeste muudetava intervalliga relee


Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis kaljukas, 07 Jaan 2023, 00:59, muudetud 33 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Tags:

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Kaljuka C70

PostitusPostitas Leho » 27 Jaan 2018, 11:05

Pilti on nähtamatu

Your client does not have permission to get URL /RGm6dqlP5hEXgar46NXgR4ORgaUPMxEAcBQUytOS9VBti9Od3-_e5lZ9-oLJe4Eh156n9LsvrmHdgMPiuLAX=w1440-h745 from this server.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

SanderL
Kõva postitaja
Postitusi: 249
Liitunud: 24 Veebr 2016, 23:19
Asukoht: Saaremaa

Re: Kaljuka C70

PostitusPostitas SanderL » 27 Jaan 2018, 13:13

Pilti ei näe jah ja ehk ei lähe sellega jälle nii nagu eelmise autoga
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo

Ailaros
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Aug 2016, 15:37

Re: Kaljuka C70

PostitusPostitas Ailaros » 27 Jaan 2018, 20:42

SanderL kirjutas:Pilti ei näe jah ja ehk ei lähe sellega jälle nii nagu eelmise autoga


See auto oli tal juba iseenesest enne eelmist :D
Aga mina jään ootama, et sa ikka siis hoolt kannaksid ja loodetavasti see müügivärk ei saa juhtuma :)
Volvo V70 '98 2.5 TDI
Volvo C70 T5 '00 2.3 T5
Volvo V70 '97 2.4 NA

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Taastamisest

PostitusPostitas kaljukas » 28 Jaan 2018, 15:50

Mõni klõps taastamisest.

Vahetusse läks parem uks ja tagatiib altpoolt küljeliistu.
Kokkuvõttes said uue värvi mõlemad küljed ja pamprid.

https://drive.google.com/open?id=1xTbSgE-bo-7vzcgKImHvuBNqf26-wr3E
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

El.skeemid, rehvid, Vida

PostitusPostitas kaljukas » 22 Veebr 2018, 20:12

1. El. skeemid

Vahepeal sai otsitud ja sirvitud C elektriskeeme.
Mitte otseselt pragmaatilisest vajadusest, aga huvist.

Panin need Drive-i üles.
Oli ikka natuke otsimist.
Hõlmavad 1. gen V/S/C70.

1. TP3941202 - up to and including jaanuar 1999. Värskem, aga päris palju olulist oli puudu.
2. TP3938303 - up to and including august 1998. Vanem, aga terviklik.
3. Component list

Kui leian parema versiooni, siis täiendan.

https://drive.google.com/open?id=1bHAjhvz6ebpmc4Mqg4_RU9MExpv9hoK8


2. Semislikid

Selle aasta üks eesmärke on soetada ja proovida semisklid ära.
Leidsin kasutatud ja sain enda arust päris ok hinnaga, parajad esimeseks proovimiseks.

Lähevad ainult ette praeguse plaani järgi.

Maxsport RB5-F3


3. Vida

Sai ka kasutaja lm156 vahendusel Vida hangitud.
Taaskord eelkõige mängimiseks.
Lähimas tulevikus peaks ka diagnostikaseadme enda valdusesse saama.


4. Antenn

Kellelgi juhtumisi C-le sobivat antenni kusagil nurgas ei seisa ja oleks nõus selle väikse kompensatsiooni eest loovutama?[/highlight]
Peaks olema sama mis 1. gen S ja 800 peaks ka sama olema.
Praegune on korra alt ära murdunud, ei paki kokku enam. Mootor töötab.
Viimati muutis kaljukas, 28 Mär 2022, 09:46, muudetud 2 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Kasutaja avatar
Theimps
Kõva postitaja
Postitusi: 290
Liitunud: 02 Dets 2007, 19:58
Asukoht: Rakvere

Re: Kaljuka C70 T5

PostitusPostitas Theimps » 22 Veebr 2018, 21:09

S70 2.5 TDI -98
V70 2.0 TDI -10

55 600 892

Kasutaja avatar
immadis
Kõva postitaja
Postitusi: 239
Liitunud: 02 Mai 2014, 20:36
Asukoht: Tallinn

Re: Kaljuka C70 T5

PostitusPostitas immadis » 23 Veebr 2018, 17:10

Theimps kirjutas:Antenni varsi saab eraldi osta.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... adio/1058/

Kaljukal kogu kupatust vist vaja. Tal ei klapi see ennast sisse ega välja enam.

Hellborn
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 09 Apr 2014, 17:50

Re: Kaljuka C70 T5

PostitusPostitas Hellborn » 23 Veebr 2018, 21:39

Neid kupeesid pole eriti järģi jäänud.... eriti 2.3 T5 ja manuaalkastiga .... nii, et jõudu ja jaksu säilitamisel.

Aga tõsi, pidamisega on sellel pillil häda, sellepärast püüan ise mõne V/S 70R kasti leida.

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 T5

PostitusPostitas kaljukas » 24 Veebr 2018, 10:56

Theimps kirjutas:Antenni varsi saab eraldi osta.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... adio/1058/


Tänud info eest, vaatan üle.


Hellborn kirjutas:Neid kupeesid pole eriti järģi jäänud.... eriti 2.3 T5 ja manuaalkastiga .... nii, et jõudu ja jaksu säilitamisel.

Aga tõsi, pidamisega on sellel pillil häda, sellepärast püüan ise mõne V/S 70R kasti leida.


Arvad, et on mõtet jamada nendega?
Korra ka mõtlesin, aga:
1. neid ei liigu
2. ja kui saad mõne kätte, siis ilmselt ta ei ole enam oma parimas vormis.

Samal teemal oli just mu S-i teemas juttu:
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=25&t=48225&start=15

Endal on väike kiusatus vaadata Quaife suunas, aga panna 1k autosse, mille turuväärtus on ca 2k...
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 T5

PostitusPostitas Tanel » 24 Veebr 2018, 13:28

Mul tekib alati küsimus, kui räägitakse originaalis või originaalilähedaste autodega jõu maha saamisest.
Kuidas need inimesed sõidavad? Foori all on pöörded 3000rpm+?
Omades ka T5 ja manuali pole siiani küll probleeme maha saamisega olnud. Seda nii originaalis kui ka päris ümber ehitatuna. Samuti on Allani S60 oma 250kw rattast igati sõidetav...
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 T5

PostitusPostitas kaljukas » 24 Veebr 2018, 15:21

Tanel kirjutas:Mul tekib alati küsimus, kui räägitakse originaalis või originaalilähedaste autodega jõu maha saamisest.
Kuidas need inimesed sõidavad? Foori all on pöörded 3000rpm+?
Omades ka T5 ja manuali pole siiani küll probleeme maha saamisega olnud. Seda nii originaalis kui ka päris ümber ehitatuna. Samuti on Allani S60 oma 250kw rattast igati sõidetav...


See on väga huvitav küsimus.
Allan seal S-i teemas mainis ka, et põhiline mõnu tuleb kiirustest, millega radarisse sattuda ei tahaks.
Ja samas mõtleb ta ka vaikselt LSD poole, küll ilmselt mingite rajaliste nüansside tõttu.
Üldiselt inimene tahab saada head asja ja siis teha seda veel paremaks(kiiremaks).
Ok. Võtan oma C ja hakkan seal mootori kallal kruvi. Saan sealt oma kuni 300kw kätte.
Mis ma sellega nüüd teen? Ringi peale ma sellega ei tiku, vb siis kuhugi sirgjooneliste kiiruste/aegade võistlustele, aga selle jaoks ma seda autot otsesel ei soetanud(samas ka ei välista).
Sealt edasi jääb üle vaadata pidamine üle, et pühapäeval oleks korra poes käies tore vajutada.
Ehk siis kui ma isegi mõtlen, et jube vahva oleks 3000rpm+ sealt foori tagant minna, mis kasu mul sellest paremast tiirlevast rattast on, samal ajal kui vasak natuke kaasa lükkab?
Minu jaoks oleks kokkuvõttes esialgu eesmärk mõistlike kiiruste juures saada maksimum sellest ca 200kw-st kätte pidamise mõttes.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas 164 » 24 Veebr 2018, 20:00

Kõige esmane asi on hea uus rehv, näiteks siis semi slick. Proovi ja siis saab sealt edasi mõelda. Ise ei oska hetkel stock v70 T5 puhul enam difri lukust unistada. Kui vana tänavarehviga oli märjaga võimatu erksamalt sõita, siis hetkel on täiesti teine ooper, tühjalt ringi saada on ikka väga keeruline.

Samas mul on tunne, et su soetatud "semi" slickidega saab olema märjal ja/või liivasel asfaldil üsna ebastabiilne sõita-paranda mind, aga mulle tunudub, et need rehvid on juba kõvasti kuuma saanud. Lisaks tootmisaeg on väga oluline.

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas torms » 24 Veebr 2018, 20:12

Nende slikkidega on väga raske harjuda kuna need karjuvad metsikult. Nii kulunenud vb karjuvad vähem.
Uutel on kummi niivõrd palju, et ilmselt kannatab mustrit lõigata, et oleks asi talutav.
Poleerin läigestan vahatan

j0hanne5
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 18 Veebr 2016, 19:57
Asukoht: Tartu

Re: Kaljuka C70 T5

PostitusPostitas j0hanne5 » 24 Veebr 2018, 20:27

Tanel kirjutas:Mul tekib alati küsimus, kui räägitakse originaalis või originaalilähedaste autodega jõu maha saamisest.
Kuidas need inimesed sõidavad? Foori all on pöörded 3000rpm+?
Omades ka T5 ja manuali pole siiani küll probleeme maha saamisega olnud. Seda nii originaalis kui ka päris ümber ehitatuna. Samuti on Allani S60 oma 250kw rattast igati sõidetav...


Sõidetav on mu manuaal stock 225kw Saab ka, aga märja asfaldiga mingit tuuritavat bemmironti foori all õpetada tahad, siis on tegemist küll et leida parimat combot tühja käivate rataste ja edasiliikumisega. Kuivaga lihtsam õnneks, eks sõltub paljudest erinevatest teguritest - vedrustus, rehvid jne see “jõu maha saamine”.
Ja õiged kiirused algavad tõesti 100st üles poole nende kw juures, möödasõidud võivad kergesti lõppeda arestikambris..


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist