Aibast 740 "kaubik"
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Aibast 740 "kaubik"
See juhtub siis kui Säästu Market saab sponsoriks
Reaalsuses üritasin veidi seda rõvedust mugandada talutavamaks. Kuna plaanis ikka klaasid tagasi panna ja kere uue värvi kihi alla saada siis võib ju lollusi veidi teha.
Veidi sai paremaks.
Väike "töötlus" ka üldisest eesmärgist kuhu tahaks jõuda.
PS. Lisaks jõudis kohale uus tagumine summuti pütt mille paigaldamine jäi pooleli, sest asjade lahti lammutamisel otsustas ka keskmine pütt laiali pudeneda. Tellitud lõpuks kõik leegitorust taha poole. Ainult üks "pisike" pikendus tuleb ise vahele juurde panna.
Reaalsuses üritasin veidi seda rõvedust mugandada talutavamaks. Kuna plaanis ikka klaasid tagasi panna ja kere uue värvi kihi alla saada siis võib ju lollusi veidi teha.
Veidi sai paremaks.
Väike "töötlus" ka üldisest eesmärgist kuhu tahaks jõuda.
PS. Lisaks jõudis kohale uus tagumine summuti pütt mille paigaldamine jäi pooleli, sest asjade lahti lammutamisel otsustas ka keskmine pütt laiali pudeneda. Tellitud lõpuks kõik leegitorust taha poole. Ainult üks "pisike" pikendus tuleb ise vahele juurde panna.
Viimati muutis aibast, 15 Mai 2018, 20:00, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Aibast 740 "kaubik"
Kas inspiratsiooni on saadud A-rühma kaubikust?
Täitsa lahe kaubik on, märkasin vist sinu teemat ka turbobricks foorumis.
Täitsa lahe kaubik on, märkasin vist sinu teemat ka turbobricks foorumis.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Natuke see A rühm värvi osas ideed andis. Hetkel selline kleepsutjuningu proov, et vaadata reaalsuses üle kuidas on. Selle suve kärutab veel selle pool rüvetatud asjaga ringi. Eks vaatame mida kapotialuse tehnikaga teeb. Ideid selle osas juba on. Tehnilise osa tahaks selle aastaga ühele poole saada.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Aibast 740 "kaubik"
Kaubik sai omal uue summutaja. Ainus erinevus võrreldes tavalisega on ligi 70cm lisatoru esimese pütti järgi.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
Re: Aibast 740 "kaubik"
Probz kirjutas:Kas inspiratsiooni on saadud A-rühma kaubikust?
Täitsa lahe kaubik on, märkasin vist sinu teemat ka turbobricks foorumis.
Ma pean veidi päevitama ja kaela kasvatama kui selle ära saame värvitud.
Ma pritsisin ka idee, et punased jutid taga viltu üles ajada, ning tiib katusele
Veel vaja hunnik kullavärvi kette (plastikust) kaela kui kruiisima läheme
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
Re: Aibast 740 "kaubik"
No nii. Proovitud kõiksugu asju aga overdrive ei lähe tööle maanteel. Koormus mootori poolt vist liialt suur. Vaja hakata variante mõtlema kuidas saada normaalne automaatkasti/moto kombo. Mõte liikunuud turbo peale või rida kuus koos automaatkastiga.
Aga kui kellelgi mõni idee siis andgu aga teada. Ootan ettepanekuid selle osas.
Kui muud ei tule siis tõstan krt BMW disla koos käigukastiga masinasse.
Aga kui kellelgi mõni idee siis andgu aga teada. Ootan ettepanekuid selle osas.
Kui muud ei tule siis tõstan krt BMW disla koos käigukastiga masinasse.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Aibast 740 "kaubik"
R5 või r6 ja las laibakas saab ka elu sõitu
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Aibast 740 "kaubik"
aibast kirjutas:Vaja hakata variante mõtlema kuidas saada normaalne automaatkasti/moto kombo..
Pigem siis tuleb ikka Stuttgarti poole pilk suunata.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Kaubik sai sihipärast kasutust.
Suitsuahi ja mõned betoonist äärekivid
Suitsuahi ja mõned betoonist äärekivid
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Aibast 740 "kaubik"
Kaubik muutub rohkem kauba vedajaks. Tagaotsa lähevad siis veidi kangemad vedrud. Vaatame kas rahval õigus ja 700 lähevad 200seeria HD asjad alla.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Aibast 740 "kaubik"
Masin siis enne vedrude vahetust
reaalne mõõt enne
Nagu ikka roostes poldid.
Vana ja uued kõrvuti. Kuju on sama jämedus erinev.
Peale vahetust
reaalne mõõt peale vahetust
reaalne mõõt enne
Nagu ikka roostes poldid.
Vana ja uued kõrvuti. Kuju on sama jämedus erinev.
Peale vahetust
reaalne mõõt peale vahetust
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Aibast 740 "kaubik"
Jõle boss oleks õhkvedrustus taha sebida, peaks suht lihtne ka olema, kuna amort ei jookse vedru keskel.
Re: Aibast 740 "kaubik"
Ise õhu peale mõelnud. Hetkel mitte, aga tulevikus kindlasti.
Sai natuke nokitsetud. Kuna 2008 masina istmed sisse ei mahtunud sai veidi leiutatud. 1987 aasta istmed välja ja lammutamisse. Kui täpsemalt vaadata siis uue tüübi istmed on alt lühemad, ehk jalgade toetusosa on väiksem.
Vana istme raamile uue istme poroloon, vedrustus ja katted.
Mõlemad tehtud ja masinas. Ajakulu nii 6 tundi.
Vaja veel peatoed leiutada ja veel üht/teist.
Sai natuke nokitsetud. Kuna 2008 masina istmed sisse ei mahtunud sai veidi leiutatud. 1987 aasta istmed välja ja lammutamisse. Kui täpsemalt vaadata siis uue tüübi istmed on alt lühemad, ehk jalgade toetusosa on väiksem.
Vana istme raamile uue istme poroloon, vedrustus ja katted.
Mõlemad tehtud ja masinas. Ajakulu nii 6 tundi.
Vaja veel peatoed leiutada ja veel üht/teist.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Aibast 740 "kaubik"
Enne Campi sai siis tehtud viimne lihv masinale. Tagaseinad musta uue katte alla ja kongis vahetatud metall vähe viisakama materjali vastu.
Sprindi sõidud pidas "Tupsu" kenasti vastu, juhitavus oli sellise raske kolaka kohta üsna talutav. Vedrustus hea ja võrdne, uued vedrud taga tasusid end 100% ära. Käigukastil oli suurem osa rada totaalne hämming. Vanakooli tomatikast tegi kiiremates kurvides igasugu nalja kui tagaratas kergeks läks. Pidevalt otsustas 1 pealt minna siis 2 peale. Alajuhitavuse ära hoidmiseks pidi ikka vahel kurvi sisenedes raskust rohkem esiratta peale piduriga ajama see aga tappis inertsi mida sellise uimase asjaga hädasti oli vaja hoida. Aga väga lõbus oli ning kõik teised kes sprindil ei osalenud siis järgmine aasta soovitan osa võtta.
https://youtu.be/2fl6Huag9TY
Sprindi sõidud pidas "Tupsu" kenasti vastu, juhitavus oli sellise raske kolaka kohta üsna talutav. Vedrustus hea ja võrdne, uued vedrud taga tasusid end 100% ära. Käigukastil oli suurem osa rada totaalne hämming. Vanakooli tomatikast tegi kiiremates kurvides igasugu nalja kui tagaratas kergeks läks. Pidevalt otsustas 1 pealt minna siis 2 peale. Alajuhitavuse ära hoidmiseks pidi ikka vahel kurvi sisenedes raskust rohkem esiratta peale piduriga ajama see aga tappis inertsi mida sellise uimase asjaga hädasti oli vaja hoida. Aga väga lõbus oli ning kõik teised kes sprindil ei osalenud siis järgmine aasta soovitan osa võtta.
https://youtu.be/2fl6Huag9TY
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist