Mihkli V70 D5 2002
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Mihkli V70 D5 2002
Mul on tegelikult juba 12" element olemas koos võimuga. Asjapulk peab lihtsalt kätte võtma ja välja mõtlema kas tahab kasti varuratta peala panna või pagassi küljele. Ja siis valmis projekteerima ka muidugi CNC võimalus on olemas, et kätte võtmise asi pigem. Korra pistsin selle kõlari varuratta kohale ja hakkasin mõõtma, suutsin esialgu 30L mahu tekitada sinna varuratta peal, kõlar tahaks 40L kanti saada, sinna ta mul pooleli jäigi hetkel.
Lammarist liiguvad 150-200€ kanti tundub need originaalid.
Lammarist liiguvad 150-200€ kanti tundub need originaalid.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
30L kinnine kast on ka vägagi ok enamusele elementidele. Element võtab osa ruumist ära.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Mihkli V70 D5 2002
Element tuleb tagurpidi kui pagassi põhja ta mahutan, ehk siis ulatub välja nagu originaalis. Ruumi ühesõnaga sellisel kujul ära ei võta.
Ja vanake läheb kerge pakasega käima küll Küünlad on küll teab kui vanad, aga töötavad kõik.
https://www.youtube.com/watch?v=deJNRxFIpjo
Ja vanake läheb kerge pakasega käima küll Küünlad on küll teab kui vanad, aga töötavad kõik.
https://www.youtube.com/watch?v=deJNRxFIpjo
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Proloog:
Epiloog:
Ühesõnaga oma enda tarkus, et õlipunnile mootorit koostades tähelepanu ei pööranud. Nüüd maksis kätte. Paras aeg ka teist hooratast katsetada. Mõtlesin küll uue peale, kuid läheb uuema mootori kasutatd hoopis nüüd.
Epiloog:
Ühesõnaga oma enda tarkus, et õlipunnile mootorit koostades tähelepanu ei pööranud. Nüüd maksis kätte. Paras aeg ka teist hooratast katsetada. Mõtlesin küll uue peale, kuid läheb uuema mootori kasutatd hoopis nüüd.
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:51, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
40t km pidas isegi kauem vastu kui minu oma. Teisel vollil mul oli 310t km kui mootor maas käis, siis oli punn omal kohal veel aga nii vedel juba et sain ta pmst tervelt august välja tõmmata. Selle aja D5-d on see õlipunni kontroll/vahetus kohustuslik, kui juba kast küljest on.
Re: Mihkli V70 D5 2002
Eks ma ka teadsin seda, aga ju siis oli mootorit kokku pannes nii palju muid asju käsil et unuses lihtsalt.
Uus punn ees, lõin paar kärni ka ette.
Kahjuks ei läinud asi aga roosiliselt kokku. Mingil x põhjusel suutsin roolisamba varda kõveraks meelitada poolraami tagasi pannes. Ahastus oli suur kui rool enam hästi ei keeranud. Õnnestus õnneks uus sammas saada järgmine päev ja süütelukk ümber visatud. Vähemalt sai veendutud roolikardaanide korrasolekus
Väike näide, kuidas võimalik sidurikorvi seadistust uuesti nullida ilma kallite tööriistateta. Polnud isegi vaja ketta tsentreerimise pulka hiljem, kast läks väga edukalt uuesti otsa põrandal.
Siduril oli tööpind huvitavalt kulunud, tekitab nagu mingeid kahtlusi...
Külge läks ka uus tagumine padi, kuna see oli nagunii to-do-listis
Vana tagumine - uus tagumine - enamvähem uus esimene
Ja kuna korra oli täna auto ka puhas, sai kaugelt aknast pilti tehtud
Ahjaa, hooratta vahetasin ka korraga vana-uue vastu ära. Läks uuema mootori hooratas, erinevus kahes anduri hamba asukohas, sai pisut neid ringi liigutaud. Titi-miti hetkel, vaikus majas!
Uus punn ees, lõin paar kärni ka ette.
Kahjuks ei läinud asi aga roosiliselt kokku. Mingil x põhjusel suutsin roolisamba varda kõveraks meelitada poolraami tagasi pannes. Ahastus oli suur kui rool enam hästi ei keeranud. Õnnestus õnneks uus sammas saada järgmine päev ja süütelukk ümber visatud. Vähemalt sai veendutud roolikardaanide korrasolekus
Väike näide, kuidas võimalik sidurikorvi seadistust uuesti nullida ilma kallite tööriistateta. Polnud isegi vaja ketta tsentreerimise pulka hiljem, kast läks väga edukalt uuesti otsa põrandal.
Siduril oli tööpind huvitavalt kulunud, tekitab nagu mingeid kahtlusi...
Külge läks ka uus tagumine padi, kuna see oli nagunii to-do-listis
Vana tagumine - uus tagumine - enamvähem uus esimene
Ja kuna korra oli täna auto ka puhas, sai kaugelt aknast pilti tehtud
Ahjaa, hooratta vahetasin ka korraga vana-uue vastu ära. Läks uuema mootori hooratas, erinevus kahes anduri hamba asukohas, sai pisut neid ringi liigutaud. Titi-miti hetkel, vaikus majas!
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:52, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Kas õlipunni "failiga" on võimalik mootor ka kokku lasta või kahjustada detaile mootoris kuna õlisurve märgutuli ja hoiatus ei reageeri piisavalt kiiresti. Kuidas õnnestus jaole saada õigel ajal? Tavaliselt see punn ju failib maantee sõidul ja siis sa ei saa ju aru kui õlinire taga?
Re: Mihkli V70 D5 2002
Jään vastuse võlgu, kas kaasneb ka suuremaid vigastusi ilma õlita sõitmisest hetkeks. Mulle on jäänud arusaam, et õlid suudavad jätta määrdekihi üsna pikaks ajaks pindadele ilma õlipumbata.
Mul õnnestus linna vahel seda märgata, või õigemini töökaaslane märkas kontori ees õlirida mis lõppes minu auto juures Seega võib öelda, et vedas.
Mul õnnestus linna vahel seda märgata, või õigemini töökaaslane märkas kontori ees õlirida mis lõppes minu auto juures Seega võib öelda, et vedas.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Auto ikka sõidab ka tegelikult Täna sai kerge viie-euri-pesu tehtud ja tulemus oli päris kiirelt läinud muidugi. Vahepeal jõudsin ka paar pilti teha.
Tükimat aega ootan tagaluugile tiiba, aga küll see ka kohale jõuab, vajalik asi sellise kuudiku juures, ilma on taguots kuidagi poolik. Tehnilise poole pealt pean ära tegema veel esiõõtsade puksid ja summuti suka koos katalüsaatoriga, mingi rõve kõrin kostub sealt tühikäigul aegajalt.
Edasi võiks mõelda salongi nokkimise peale, vajaks siit-seal kohendamist. Kõige koledam on keskkonsool, vajab värvi või siis juba facelifti konsooli.
Suvevelge tahaks ka Tethyse, Pegasuse või Propuse velgede näol koos kerge madaldusega. Kui miskit pakkuda, anna teada! Kiiret pole teemaga, suverehvid ka olemas praegusele veljele.
Ninasse tahaks istutada veel S60 musta munaresti ja tulesid pisut värskendada.
Tükimat aega ootan tagaluugile tiiba, aga küll see ka kohale jõuab, vajalik asi sellise kuudiku juures, ilma on taguots kuidagi poolik. Tehnilise poole pealt pean ära tegema veel esiõõtsade puksid ja summuti suka koos katalüsaatoriga, mingi rõve kõrin kostub sealt tühikäigul aegajalt.
Edasi võiks mõelda salongi nokkimise peale, vajaks siit-seal kohendamist. Kõige koledam on keskkonsool, vajab värvi või siis juba facelifti konsooli.
Suvevelge tahaks ka Tethyse, Pegasuse või Propuse velgede näol koos kerge madaldusega. Kui miskit pakkuda, anna teada! Kiiret pole teemaga, suverehvid ka olemas praegusele veljele.
Ninasse tahaks istutada veel S60 musta munaresti ja tulesid pisut värskendada.
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:52, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Jäi see bassika mõte ikka mõlkuma ja tegin pagassi põhja sablooni ära ning joonestasin üles. Lasin tööl CNC's tükid ära teha ja ladusin see nädalavahetus kokku. Ruum sai nii hästi ära kasutatud, et enam ei taha luuk hästi lahti tulla, peab miskit välja mõtlema. Nüüd sõidab pagassis kaasas ja kui probleeme ei ole, läheb riie ka peale. Praegu on üsna plekiline liimist ja mustadest kätest. 12" 300W RMS element, võim on 4x100W RMS, sillatult näib andvat 300W RMS välja. Tegelikult tahaks väiksemat võimu ühe või kahe kanaliga, keegi ehk soovib vahetada?
Proovi paigaldus
Pagassi põhja küürisin lõpuks pisut tolmust puhtamaks ka, endal parem vaadata.
Viimane osa oli üsna keeruline. Ei paindunud ta sugugi nii hästi kui juutuubis näidatud. Ühe tegin katki ja lõpuks lähenesin auruga.
Proovi paigaldus
Pagassi põhja küürisin lõpuks pisut tolmust puhtamaks ka, endal parem vaadata.
Viimane osa oli üsna keeruline. Ei paindunud ta sugugi nii hästi kui juutuubis näidatud. Ühe tegin katki ja lõpuks lähenesin auruga.
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:52, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Nädalavahetusel läks külge "poola tiib", ühesõnaga miskine replica Skandixist. Ei soovita, praod sees ja servad üsna tahutud ning nõudis palju pahtlit veel. Sirged pinnad jäid üsna lainelised, neid ei pahteldanud. Võimalik, et millalgi uuesti värvima. Ei istunud ka päris hästi tahaluugile. Aga see selgus kui augud juba puuritud olid, seega külge ta pidi minema. Kaugelt on hea, hoopis teine nägu autol.
Reserv tuli läks põlema ja õnnestus üsna palju kütust sinna kurku veel meelitada Meelitasin täis, vaataisn tankurilt, et hind hea, 1,1889. Arvutades hind aga 1,2329. Sa nüüd aru, kas loen valesti või tabloo sassis.
Reserv tuli läks põlema ja õnnestus üsna palju kütust sinna kurku veel meelitada Meelitasin täis, vaataisn tankurilt, et hind hea, 1,1889. Arvutades hind aga 1,2329. Sa nüüd aru, kas loen valesti või tabloo sassis.
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:52, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Aprilli algul oli paar korda juba autosse istudes tunda, et hakkab soojaks minema. Selle mõttega sai kliima korrastamine ette võetud. Ajaloost oli miskit kliima tööd juba tehtud, seega väga hull ei saanud asi olla. Kliima täitmise hinnad selleks hooajaks pea kahekordistunud, seega sai suurem osa tööd jällegi ise ette võetud. Külmameestelt laenasin lämmastiku ja lasin surve sisse. Kohe selgus ka kurjajuur. Ilmselt on pump vahetatud ning erinev pumba torude flantsi asetus oli ühe toru vastu vendikoda lükanud ning augu sisse närinud. Sain samasuguse toru, ja ennäe imet, ikka istub vastu koda ja pikka pidu ei oleks. Andsin metallosale kuuma ja andsin paar kraadi painet juurde ja saigi juba hea.
Samal ajal said külge ka enamus uusi o-rõngaid universaalsest komplektist, et järgmist leket ennetada. Samas sai külge ka uus kuivati. Aine sisse koos õli ning värviga ja ellu ta ärkaski!
Esituled said samal nädalavahetusel ka väikse noorenduskuuri, mustad plastikprillid läksid seest hõbedaseks. Näeb parem välja küll, peaaegu nagu err
Natuke tegelesin ka kerega, kuna värvi on mõne nurga pealt pisut puudu. Ukse peal oli juba vaikselt roostetäpp mis talvel oli veel ainult tsingilaik. Proovisin seda paikselt lappida. Krunt alla, värv peale ja lakk 1-2cm jagu üle ning hajutusalahusti ka. Muidu ei saaks midagi aru kui värvitoon teine ei oleks, isegi lakk on üllataval kombel ühtlane. Ühesõnaga, silma ei karju ja enam ei roosteta ka. Tegelikult nii ei tehta, aga kuna ei raatsi keretöid suuremalt ette võtta, siis peab tulemusega rahule jääma.
Hiinast tulid ka akna sliderid, nüüd jookseb aken suurema tõenäosusega automaatselt üles. Arvab vahetevahel ikka, et takistus ees ja sõidab alla tagasi.
Muidu sõidab hästi ikka. Viimase nädala paagitäis 850km ja oleks paarsada saanud veel lasta. Sellest 250 linna vahel ja ülejäänud 100+km otsad maanteel. Kompuuter näitab 6,1l/100km, tegelik paagi pealt 6,5l/100km. Maanteel püsikaga kulgemine mõnede möödasõitudega ja linnas tuulutan torusid ka ikka, et kõrvu paitada R5 müraga Ühesõnaga vajadusel saaks ka vähemaga hakkama.
Samal ajal said külge ka enamus uusi o-rõngaid universaalsest komplektist, et järgmist leket ennetada. Samas sai külge ka uus kuivati. Aine sisse koos õli ning värviga ja ellu ta ärkaski!
Esituled said samal nädalavahetusel ka väikse noorenduskuuri, mustad plastikprillid läksid seest hõbedaseks. Näeb parem välja küll, peaaegu nagu err
Natuke tegelesin ka kerega, kuna värvi on mõne nurga pealt pisut puudu. Ukse peal oli juba vaikselt roostetäpp mis talvel oli veel ainult tsingilaik. Proovisin seda paikselt lappida. Krunt alla, värv peale ja lakk 1-2cm jagu üle ning hajutusalahusti ka. Muidu ei saaks midagi aru kui värvitoon teine ei oleks, isegi lakk on üllataval kombel ühtlane. Ühesõnaga, silma ei karju ja enam ei roosteta ka. Tegelikult nii ei tehta, aga kuna ei raatsi keretöid suuremalt ette võtta, siis peab tulemusega rahule jääma.
Hiinast tulid ka akna sliderid, nüüd jookseb aken suurema tõenäosusega automaatselt üles. Arvab vahetevahel ikka, et takistus ees ja sõidab alla tagasi.
Muidu sõidab hästi ikka. Viimase nädala paagitäis 850km ja oleks paarsada saanud veel lasta. Sellest 250 linna vahel ja ülejäänud 100+km otsad maanteel. Kompuuter näitab 6,1l/100km, tegelik paagi pealt 6,5l/100km. Maanteel püsikaga kulgemine mõnede möödasõitudega ja linnas tuulutan torusid ka ikka, et kõrvu paitada R5 müraga Ühesõnaga vajadusel saaks ka vähemaga hakkama.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
vuppupiduu! Leidsin õige velje lõpuks mida vaja oli. Servad on küll äärekivi poolt näritud, aga sellele vast leiab jooksvalt lahenduse. Puhtaks küürib põhjalikult siis otsustab mis ette võtta. Hirmus suure kiirusindeksiga rehv on mõnusalt jäik aga Tallinna kraavide vahel otsib nüüd teed.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mihkli V70 D5 2002
Velg võib autot ikka niivõrd palju muuta. Minu lemmikud veljed V70’lt.
Re: Mihkli V70 D5 2002
Nii ta on!
Egas tarka midagi, sai pisut pestud teist ilusate ilmade puhul. Alati kui võimalus korralikult küürida, jääb mingit pesukeemiat puudu. Praegu puuduseks korralik salongipuhastus keemia. Veljed said pigipesu koos veljepesuga. Ukseaugud eelpesuvahu ja pintsliga. Kuna vahatatud kuskil kuu tagasi, siis nüüd läheb peale igat pesu peale kuivatusvaha ja saabki peaagu et hea.
Egas tarka midagi, sai pisut pestud teist ilusate ilmade puhul. Alati kui võimalus korralikult küürida, jääb mingit pesukeemiat puudu. Praegu puuduseks korralik salongipuhastus keemia. Veljed said pigipesu koos veljepesuga. Ukseaugud eelpesuvahu ja pintsliga. Kuna vahatatud kuskil kuu tagasi, siis nüüd läheb peale igat pesu peale kuivatusvaha ja saabki peaagu et hea.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist