Soetasin auto juunikuus. Nii vanal autol oli muidugi palju "klassikalisi" puuduseid. Neist on siin palju räägitud, ei hakka kordama.
Tühikäik ei töötanud korralikult, võtsin ette gaasiklapi puhastuse. Selgus, et klapp on täiesti puhas. Tagasi pannes selgus. et kaks kinnituspolti on ülemäära pingutatud ja sisselaskekollektoris keere rikutud. Demonteerisin sisselaskekollektori ja lõikasin uue keere M7x1. Kuna M6 poldil on sama samm, siis on see väga lihtsalt teostatav. Gaasiklapi kinnitusavad tuleb ka muidugi üle puurida.
https://www.dropbox.com/s/mgdpyz7k1pcpo ... a.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/aq9qpxmtjmljv ... m.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9pr49qp1nrpno ... 2.jpg?dl=0
Rene 12 XC70, 2,5T 2004
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Rene 12 XC70, 2,5T 2004
Kui on vaja leida sisselaske torustike lekkeid, siis selleks sobib kõige paremini omatehtud lihtne suitsugeneraator. Võtta 2-3l metallkaanega (tingimata ilma tihendita) metallpurk. Kaanele kinnitada kaks vooliku metallotsikut. Kompressoriga ühendamiseks kasutada õlieraldajat, millel on surveregulaator. See reguleerida mitte üle 0,3bari, et mitte vigastada vaakumklappe jne. Teha näiteks puidust kork voolikuotsikuga ja see pista õhulugeja taha. Pannes purgis õlise kaltsu põlema, saab nüüd otsida, kust torustiku vahelt suitsu välja tuleb.
https://www.dropbox.com/s/uh7qojlxt17ul ... r.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/uh7qojlxt17ul ... r.jpg?dl=0
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Rene 12 XC70, 2,5T 2004
Kas õlieraldaja täidab ka muud funktsiooni seal kui surve reguleerimine? Kui ei, siis paljudel kompressoritel on regulaator juba küljes.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Rene 12 XC70, 2,5T 2004
Täidab ainult rõhu reguleerimise funktsiooni. Minu kompressoril väljalülitatud mootori puhul hakkas rõhk ikkagi tõusma paagi rõhuni.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist