Auto on paljas!
Ei saanud enam öösel magada, värvitöö kvaliteet stange ja küljelisadel hakkas alla vanduma ning hetkel võtsin küljest. Talvel ilmselt võtan käsile ja teen korda.
Uue pagasiluugi ja tagastange sain pärnust, Volvofan'ilt, püsiklient olen tal juba
Suvi on kulgenud üsna rahulikult kuid vibratsioon keres hakkas häirima ning vahetasin kõik võimalikud mootoriga seotud puksid/padjad ära. Lootsin selle vahetusega lahti saada ka jubedast resonantsist 2000rpm ümber kuid see tulu ei toonud. Selgus, et piduritorud resoneerisid vastu kere ning väike kohendamine ajas asja korda. Täitsa mõnus sõita kohe.
Tagasild neelas mõttetu raha! Tagasillas oli kolin/kolks/kobin. Ei leidnud midagi mis seda põhjustada võiks. Vahetasin igaksjuhuks stabikakondid ja amordid lootusega vaikuses sõita. Hääled sisse ja sõitma - "kolks". F**k! Täitsa joppamise peale leidsin vea ka lõpuks Vedru ei olnud oma pesas ja kolksus keeruga vastu ülemist vedrupesa..
Esimesed amordipadjad ja tugilaagrid vahetasin ka möödaminnes ära
Ja no muidugi sain kahele turbo lõdvikule lõhed sisse, needki vahetatud. Imestan, et üldse puruks läksid kui cooler juba ribadeks oli. Kahtlane on ka see, et mitte kordagi polnud Limp-Mode või muid jõuga/kiirendusega seotud probleeme.. Kuus auku lugesin IC-lt välja.
Cooleri vahetamise käigus võtsin maha kõik lõdvikud, torud, voolikud puhastamise ja kontrollimise eesmärgil. Turbol minimaalne ristilõtk, pikilõtk puudub.
Tuleva kuu vahetan ka pihustiseibid ja peakski ring peal olema, ei oskagi rohkem teha midagi.
Paranormali S60 D5 2003
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
Pihustiseibidest ainuüksi ei piisanud, käisin diislimeistrite juures ja stend kinnitas, et mul on 5 surnud pihustit. Õnneks sain teised, toimivad pihustid peale. Vanadega oli vaid halb külmkäivitus, muud midagi. Meistrid kinnitasid, et vähemalt ülemine osa mootori rauast on kulumisjälgedeta
Turbo ulumine viskas ka ventikasse, lootsin kasutatud turbo peale. Panin kasutatud külge, kahetsesin, ropendasin, avastasin et taastatud on mõistliku hinnaga, ropendasin uuesti ja lõpuks läks Turbobalticu poolt taastatud turbo peale.
Esialgne turbo oli liiva vms. näinud ja labadel kahjustused, vahepealsega pani õli summutist välja ja geomeetria jamas.
Uuega kõik hea.
Mingi hetk sai ka gljuki poolt juhe sappa pandud ja selgeks saadud, et salongi õhu kvaliteedi andur ja kraavipoolse peegli soojendus läbi. Peegel tänaseks vahetatud.
Vahepeal hooldatud 3x:
295587tkm(kõik filtrid ja õli) 15.09.2018
304853tkm(kõik filtrid ja õli) 13.01.2019
306655tkm(uue turbo tõttu õli ja õlifilter) 10.02.2019
Peale sai pandud ka uus 100ah aku, uued kaugtulede pirnid NBL ja kliimapaneeli uus valgustus led-ide näol. Pildil pole nii hea kui reaalsuses, mulle meeldib.
Sügisel sai ka kena vahakihi peale.
Kindlasti midagi veel tehtud aga kõik meeles ei püsi.
Järgmise kuu järjekorras on kindlasti kraavipoolne pooltelg ja soonrihma komplekt.
Turbo ulumine viskas ka ventikasse, lootsin kasutatud turbo peale. Panin kasutatud külge, kahetsesin, ropendasin, avastasin et taastatud on mõistliku hinnaga, ropendasin uuesti ja lõpuks läks Turbobalticu poolt taastatud turbo peale.
Esialgne turbo oli liiva vms. näinud ja labadel kahjustused, vahepealsega pani õli summutist välja ja geomeetria jamas.
Uuega kõik hea.
Mingi hetk sai ka gljuki poolt juhe sappa pandud ja selgeks saadud, et salongi õhu kvaliteedi andur ja kraavipoolse peegli soojendus läbi. Peegel tänaseks vahetatud.
Vahepeal hooldatud 3x:
295587tkm(kõik filtrid ja õli) 15.09.2018
304853tkm(kõik filtrid ja õli) 13.01.2019
306655tkm(uue turbo tõttu õli ja õlifilter) 10.02.2019
Peale sai pandud ka uus 100ah aku, uued kaugtulede pirnid NBL ja kliimapaneeli uus valgustus led-ide näol. Pildil pole nii hea kui reaalsuses, mulle meeldib.
Sügisel sai ka kena vahakihi peale.
Kindlasti midagi veel tehtud aga kõik meeles ei püsi.
Järgmise kuu järjekorras on kindlasti kraavipoolne pooltelg ja soonrihma komplekt.
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
Püüan ikka aegajalt updeitida.
Kellaplokk hakkas nalja tegema:
Õnneks on meil Gljuk kes teab mida teeb ja nüüdseks kõik taaskord super. Eesti keele kiirõpe ka läbitud
Vedrude naginad, naksud ja kraksud viskasid ventikasse ära. Vedrud olid ikka väga väsinud ja ei istunud oma pesadeski enam. Skandixist said kõik vedrupadjad jm kummidetailid(turvavöö piilari kate kah) tellitud ja kogu kompott uute vedrudega külge pandud:
Vedrude vahetamise ajal said mõlemad veovõllid, simmerid ja kastiõli ka vahetatud - Motuli 75w80(vist) ja kindlasti GL4 standardile vastav õli. LS 312438
Käsipidur oli selline pikalt kestnud peavalu. Ei toiminud ta algusest saadik hästi, talvel sai töökojateenuseid kasutatud ja kässar uute trosside ja klotsidega ''toimima'' pandud. Ühtepidi võttis, teistpidi tühja. Vahepeal võtsin lahti ja vaatasin et klotsid juba kulunud, jooksis peale ilmselt. Salongi uus tross(läks katki) ja tagasillas kettad, klotsid, kässari detailid vahetatud ja lisatud reguleerpulk. Nüüd nagu kännu taga kinni.(12.07.2019)
Taha panin korralikud amordid ka. Eelmine aasta sai kolksu taga otsitud ja panin mingid odavad juustud, nüüd siis igasugused kahtlased kobinad kadunud.
Enam ei käi rattad vastu
Läbisõidul 315646 sai tehtud hooldus. Mootoriõli, kõik filtrid ja roolivõimendi õli.
Roolivõimu õli sai vahetatud veidi vähem kui 2 aastat tagasi. Tehti süsteemi läbipesu ja uus õli. Vastu vaatas selline õudne ja must vedelik. Hetkel sai 3L läbi loputatud ja taaskord hele ja puhas.
Meie pere Volvod
To do list tulevikuks:
*Hammas- ja soonrihmakoplektid koos jahutusvedelikuga. Loodan see nädal ühelepoole saada ja kellegilt väntvõlli lukustustööriista laenata. SvenR ilmselt aitab tööriistaga
*Pidurivedeliku vahetus
*Alumine, esimene turbost väljuv lõdvik on pragudega, sealt paneb veidi rõhku minema. Uus lõdvik tellitud.
Üldiselt on pill juba heas korras ja ehk jõuab varsti kere kallale minna.
Kellaplokk hakkas nalja tegema:
Õnneks on meil Gljuk kes teab mida teeb ja nüüdseks kõik taaskord super. Eesti keele kiirõpe ka läbitud
Vedrude naginad, naksud ja kraksud viskasid ventikasse ära. Vedrud olid ikka väga väsinud ja ei istunud oma pesadeski enam. Skandixist said kõik vedrupadjad jm kummidetailid(turvavöö piilari kate kah) tellitud ja kogu kompott uute vedrudega külge pandud:
Vedrude vahetamise ajal said mõlemad veovõllid, simmerid ja kastiõli ka vahetatud - Motuli 75w80(vist) ja kindlasti GL4 standardile vastav õli. LS 312438
Käsipidur oli selline pikalt kestnud peavalu. Ei toiminud ta algusest saadik hästi, talvel sai töökojateenuseid kasutatud ja kässar uute trosside ja klotsidega ''toimima'' pandud. Ühtepidi võttis, teistpidi tühja. Vahepeal võtsin lahti ja vaatasin et klotsid juba kulunud, jooksis peale ilmselt. Salongi uus tross(läks katki) ja tagasillas kettad, klotsid, kässari detailid vahetatud ja lisatud reguleerpulk. Nüüd nagu kännu taga kinni.(12.07.2019)
Taha panin korralikud amordid ka. Eelmine aasta sai kolksu taga otsitud ja panin mingid odavad juustud, nüüd siis igasugused kahtlased kobinad kadunud.
Enam ei käi rattad vastu
Läbisõidul 315646 sai tehtud hooldus. Mootoriõli, kõik filtrid ja roolivõimendi õli.
Roolivõimu õli sai vahetatud veidi vähem kui 2 aastat tagasi. Tehti süsteemi läbipesu ja uus õli. Vastu vaatas selline õudne ja must vedelik. Hetkel sai 3L läbi loputatud ja taaskord hele ja puhas.
Meie pere Volvod
To do list tulevikuks:
*Hammas- ja soonrihmakoplektid koos jahutusvedelikuga. Loodan see nädal ühelepoole saada ja kellegilt väntvõlli lukustustööriista laenata. SvenR ilmselt aitab tööriistaga
*Pidurivedeliku vahetus
*Alumine, esimene turbost väljuv lõdvik on pragudega, sealt paneb veidi rõhku minema. Uus lõdvik tellitud.
Üldiselt on pill juba heas korras ja ehk jõuab varsti kere kallale minna.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist