1. leht 9-st
Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 19:14
Postitas Liiwaannus
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 19:26
Postitas Mario_L
Asssanugis. Ilus.
Mis siis vanal latil juhtus?
Ja palun ütle, et D3 on ikka 5-silkune traktor
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 19:52
Postitas Liiwaannus
Mahlakaseks muundus. Sai asendatud ja uut masinat otsima hakatud. 120 vatti rida 5 neh.
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 21:01
Postitas Priit_P
Hästi elame, pole midagi öelda
Aga ei, jääb ainult tunda head meelt uue mänguasja üle ja soovida võimalikult sujuvat suhet
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 21:02
Postitas bjorn
Usun, et hea valik sai lõpuks. Ootan, et oma silmaga üle kaeda ja kõrvuti panna. Koodid loen ka ära kui Kuldar seda ei teinud juba.
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 21:09
Postitas Liiwaannus
Kaabli otsas pole käinud. Eks plaan omale ka hiinamaa imemassin mingi hetk soetada.
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 21:32
Postitas TiitR
Mario_L kirjutas:Ja palun ütle, et D3 on ikka 5-silkune traktor
Palun seletage võhikule need imemärgid ära, nagu D3, D4, D5
P.S Et mitte liiga OT, siis auto kena (oli omalgi valikus enne Xc90-t, kuna peaeelistus oligi universaalkerega autole).
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 21:44
Postitas Iceman
Kilovati vahed, mis tulevad ajust.
Aga jõudu uue disla pidamisel
Liiwakale.
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 22:09
Postitas kaheksa
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 26 Sept 2017, 23:28
Postitas Liiwaannus
Iceman kirjutas:.
Aga jõudu uue disla pidamisel
Liiwakale.
Ausalt öeldes oli esimene proovitud masin gaas+bena 170kw turbokas, see sai küll väikese pagassi tõttu võtmata jäetud, aga peale seda 136kw d5 proovides olin veendunud, et mulle meeldib just diisli dünaamika. See mootor pole küll d5 aga kui tõesti tunnen, et puudu jääb, siis ilmselt leiab lõuna poolt abimehe siit samast foorumist, kes selle mootori numbridki eelmise d5 liivakasti viib.
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 27 Sept 2017, 00:12
Postitas Ott09
Tore, et pika otsimise peale lõpuks masina leidsid. Kas d3l tõesti peale tarkvara muud pole? Compress ratio wiki järgi ka kõrgem
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 27 Sept 2017, 06:16
Postitas Liiwaannus
2011-2012 D3 on 2.0 R5. võimsamad D4 ja2.4D ja D5 on 2.4l. Erinevate tähistuste esinemisperioodi kohta leiad infot ka siit
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70#Engines_3Ehk see ksf kaheksa visatud volvo mootori arhitektuuri link viitab järgmise põlvkonna mootoritele. Mu masinas peaks koodi järgi olema D5204T2 mootor.
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 27 Sept 2017, 08:43
Postitas Ott09
D5204t2 on ju kahe liitrine. Ei saa olla vaid tarkvaravahe d5 ga
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 27 Sept 2017, 09:36
Postitas Liiwaannus
Re: Liiwaannuse V70 D3 2011
Postitatud: 27 Sept 2017, 10:14
Postitas KuldarA
Omalt poolt võin öelda, et autost jäi väga korralik ja hea mulje. D3 sobib sellele autole hästi.
Tolle aja mootorite selgitus:
D3 - 2.0, 5-silindrit, 120kw
D4 -2.4, 5-silindrit ja samuti 120kW(hiljem 129kW) Ühe turboga mootor
D5- 2.4, 5-silindrit ja 151kw(hiljem 158kW), Twin-turbo mootor
Ehk erinevused suuremad kui ainult tarkvara. Väidetavalt oli vahe ainult tarkvaras 2. gen 2.4d(120kW) ja D5(136kW) mootoritel. Teistel juhtudel on erinevused ka rauas.
D3 on suures pildis sama mootor, mis tema 2.4 liitrised "vennad", aga töömahu erinevus tuleb lühemast kolvikäigust, mis minu arvates teeb mootori kohati isegi nauditavamaks(vaiksem ja väiksem vibratsioon).