1. leht 9-st

Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 19:14
Postitas Liiwaannus
Peale oma traktori roolilati hoiatuseta minekut viskas hinge täis ja otustasin uuema soetada. Peale mõningat otsimist siit ja sealt poolt piiri ning nii mõndagi nina alt lipsanud masinat sai suht kindlaks, et uus masin tuleb rootsist, omab ahju, ksenoone, konksu, automaatkaasti high performance audiot ja bluetoothi telefoni jaoks. Nii ka läks. Kuldari abiga jõudis see masin Eestisse. Eelmine elu oli masinal Svenssonite juures, sellest tulenevalt sunnib ta ka mind seda natuke õppima. Kellal on 171kkm. Varustust midagi erilist muud polegi kui kirja sai. Ees ootab veel hammasrihma vahetus. Ja nagu öeldakse no pic, no proof, siis mõned klõpsud ka.
PiltPiltPilt

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 19:26
Postitas Mario_L
Asssanugis. Ilus.
Mis siis vanal latil juhtus?
Ja palun ütle, et D3 on ikka 5-silkune traktor :D

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 19:52
Postitas Liiwaannus
Mahlakaseks muundus. Sai asendatud ja uut masinat otsima hakatud. 120 vatti rida 5 neh.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 21:01
Postitas Priit_P
Hästi elame, pole midagi öelda :) Aga ei, jääb ainult tunda head meelt uue mänguasja üle ja soovida võimalikult sujuvat suhet 8)

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 21:02
Postitas bjorn
Usun, et hea valik sai lõpuks. Ootan, et oma silmaga üle kaeda ja kõrvuti panna. Koodid loen ka ära kui Kuldar seda ei teinud juba.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 21:09
Postitas Liiwaannus
Kaabli otsas pole käinud. Eks plaan omale ka hiinamaa imemassin mingi hetk soetada.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 21:32
Postitas TiitR
Mario_L kirjutas:Ja palun ütle, et D3 on ikka 5-silkune traktor :D

Palun seletage võhikule need imemärgid ära, nagu D3, D4, D5 :roll:
P.S Et mitte liiga OT, siis auto kena (oli omalgi valikus enne Xc90-t, kuna peaeelistus oligi universaalkerega autole).

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 21:44
Postitas Iceman
Kilovati vahed, mis tulevad ajust.

Aga jõudu uue disla pidamisel :) Liiwakale.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 22:09
Postitas kaheksa

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 26 Sept 2017, 23:28
Postitas Liiwaannus
Iceman kirjutas:.

Aga jõudu uue disla pidamisel :) Liiwakale.

Ausalt öeldes oli esimene proovitud masin gaas+bena 170kw turbokas, see sai küll väikese pagassi tõttu võtmata jäetud, aga peale seda 136kw d5 proovides olin veendunud, et mulle meeldib just diisli dünaamika. See mootor pole küll d5 aga kui tõesti tunnen, et puudu jääb, siis ilmselt leiab lõuna poolt abimehe siit samast foorumist, kes selle mootori numbridki eelmise d5 liivakasti viib.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 27 Sept 2017, 00:12
Postitas Ott09
Tore, et pika otsimise peale lõpuks masina leidsid. Kas d3l tõesti peale tarkvara muud pole? Compress ratio wiki järgi ka kõrgem

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 27 Sept 2017, 06:16
Postitas Liiwaannus
2011-2012 D3 on 2.0 R5. võimsamad D4 ja2.4D ja D5 on 2.4l. Erinevate tähistuste esinemisperioodi kohta leiad infot ka siit https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70#Engines_3
Ehk see ksf kaheksa visatud volvo mootori arhitektuuri link viitab järgmise põlvkonna mootoritele. Mu masinas peaks koodi järgi olema D5204T2 mootor.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 27 Sept 2017, 08:43
Postitas Ott09
D5204t2 on ju kahe liitrine. Ei saa olla vaid tarkvaravahe d5 ga

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 27 Sept 2017, 09:36
Postitas Liiwaannus
Siin natuke pikematelt nendest mootoritest:
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 27 Sept 2017, 10:14
Postitas KuldarA
Omalt poolt võin öelda, et autost jäi väga korralik ja hea mulje. D3 sobib sellele autole hästi.

Tolle aja mootorite selgitus:
D3 - 2.0, 5-silindrit, 120kw
D4 -2.4, 5-silindrit ja samuti 120kW(hiljem 129kW) Ühe turboga mootor
D5- 2.4, 5-silindrit ja 151kw(hiljem 158kW), Twin-turbo mootor

Ehk erinevused suuremad kui ainult tarkvara. Väidetavalt oli vahe ainult tarkvaras 2. gen 2.4d(120kW) ja D5(136kW) mootoritel. Teistel juhtudel on erinevused ka rauas.

D3 on suures pildis sama mootor, mis tema 2.4 liitrised "vennad", aga töömahu erinevus tuleb lühemast kolvikäigust, mis minu arvates teeb mootori kohati isegi nauditavamaks(vaiksem ja väiksem vibratsioon).