Moose Volvo 450 GLT (b5244)turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Nälga ei jää silindrid nende pihustitega? Mis nende läbilaskevõime on?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Tags:
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Nüüd kui turbo peal autol, ei raatsi isegi tervitada enam, seisid siriuse juures, käsi taskus.
Ma siis lasin signaali transitiga, kui tähele ei pannud
Ma siis lasin signaali transitiga, kui tähele ei pannud
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Re: Moose Volvo 450 GLT
SvenR kirjutas:Nälga ei jää silindrid nende pihustitega? Mis nende läbilaskevõime on?
Hetkel tundub, et ei jää nälga aga enne kui segukell peal, ei saa midagi täpsemalt öelda. Pihustid on 315cc.. polegi viitsind uurida kas 2.3'l üldse ongi suuremad pihustid või on äkki samad asjad?!?
Hetkel tundub pigem deto probleemiks olema, arvan vähemalt, et deto, sest viienda käiguga täisboosti kõrgema pöörde peal tõmbab jõnksu sisse nagu tekiks fuel cut vms. Aga ilmselt siis käib mingi deto laks läbi ja keerab süüte ära, sest mingeid rõhuandureid mul ju küljes pole mida aju lugeda saaks ja puhtalt õhukoguse järgi ei saa ta ju midagi teada rõhu osast.
baxxter kirjutas:Nüüd kui turbo peal autol, ei raatsi isegi tervitada enam, seisid siriuse juures, käsi taskus.
Ma siis lasin signaali transitiga, kui tähele ei pannud
Seda ma krt kahtlustasin, et sina olid Ma veel harjund sind selle kollase junniga nägema
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
deto tekib ka siis kui lõpuks enam pump või pihustid ei suuda piisavalt kütust tarbida Mis pumpa kasutad?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: Moose Volvo 450 GLT
Häbiväärsel kombel on pump veel originaal 400se oma mis selle 1.7 jaoks seal peal oli
Teine asi muidugi mis ma deto kohapealt hakkasin mõtlema, mul ju coolerit pole ja eks see õhk läheb ka päris soojaks seal sisselaskes, mis ei aita ka kuidagi kaasa deto kindlusele. Aga üldiselt ei saa enne midagi teada kuniks segukella külge saab, siis saab näha kas tekib tõesti küttenälg või midagi minu arvatavatest asjadest.
Teine asi muidugi mis ma deto kohapealt hakkasin mõtlema, mul ju coolerit pole ja eks see õhk läheb ka päris soojaks seal sisselaskes, mis ei aita ka kuidagi kaasa deto kindlusele. Aga üldiselt ei saa enne midagi teada kuniks segukella külge saab, siis saab näha kas tekib tõesti küttenälg või midagi minu arvatavatest asjadest.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Cooler paigas, auto veits kõrgem..
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Cooler on ka T5 originaal? 2.0 isendi oma? Mis turbo sina täpsemalt peale läks?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: Moose Volvo 450 GLT
Juba oled küsinud mis turbo sinna läks ning said ka vastuse.
Poleerin läigestan vahatan
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Sorry, ei leidnud ennem üles seda.
Vaadates et tegu diisli turboga siis vast jahutab ära ka. Seega jõudu.
Vaadates et tegu diisli turboga siis vast jahutab ära ka. Seega jõudu.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: Moose Volvo 450 GLT
Cooler pärit miskise fordi pealt, täpsemalt ei oska öelda
Eriti suur ta ei ole jah aga parem kindlasti kui mittemidagi. Sain täna Madyse käest ka ühe bypassi omale, niiet turbo tapmine lõpeb ära nüüd
Eriti suur ta ei ole jah aga parem kindlasti kui mittemidagi. Sain täna Madyse käest ka ühe bypassi omale, niiet turbo tapmine lõpeb ära nüüd
Re: Moose Volvo 450 GLT
Vahepeal on saanud bypass külge, cooleri ühendamiseni pole endiselt jõudnud Võtan ka hoogu, et ära vahetada õõtsapuksid ja sarniir. Viimane on paar tuhat km sõitnud ja sellise lõtkuga, et halb hakkab.. oli küll mingi odav 10 eurine sarniir aga seda nüüd küll ei oodanud
Igatahes Jokkeri käest sain 65mm trosseli ka kolmeliitrise oma.. läks kohe külge kah
Lisaks siin igast asendist mõeldes.. see mida ta põhjagaasiga katkestab on hoopis kütus, mitte pole deto ega küttenälg. Läks natuke aega asjast arusaamiseks aga netist asju uurides sain teada, et orig T5 aju teeb fuel cut'i kui rõhk tõuseb üle 1 bari, mida ta mul ka oli sel hetkel kui jõnksu tegi. Alla 1 bari hoides pole mingit probleemi.
Siiski uurib nüüd asja, ehk saab seda T5 aju progeda selle kohapealt ka veidi. Kui ei, siis tuleb natuke teist meetodit kasutada.
Igatahes Jokkeri käest sain 65mm trosseli ka kolmeliitrise oma.. läks kohe külge kah
Lisaks siin igast asendist mõeldes.. see mida ta põhjagaasiga katkestab on hoopis kütus, mitte pole deto ega küttenälg. Läks natuke aega asjast arusaamiseks aga netist asju uurides sain teada, et orig T5 aju teeb fuel cut'i kui rõhk tõuseb üle 1 bari, mida ta mul ka oli sel hetkel kui jõnksu tegi. Alla 1 bari hoides pole mingit probleemi.
Siiski uurib nüüd asja, ehk saab seda T5 aju progeda selle kohapealt ka veidi. Kui ei, siis tuleb natuke teist meetodit kasutada.
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Originaal motole 1 bar veits palju pole?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: Moose Volvo 450 GLT
See on puht eksperimentaalne ehitus. Lendab laiali ta ju nagunii ükshetk, ma praegu ootan millal see juhtub.
1,2 bari on ta juba tunda saanud aga suht läbi fuel cuttide Siis sai maha tagasi keeratud. Ma imestan niigi, et ta veel sõidab.
Kui suveks laiali pole siis läheb sama kone külge megasquirt.. kui laiali miski lendab siis ehitan uue mootori sinna vahele juba teise mootori.
Chippimine on mõttetu kulutus kui T5 aju ennast progeda saab. Täpselt muidugi ei tea veel, mida seal progeda saab aga seda saab loodetavasti lähipäevil teada.
1,2 bari on ta juba tunda saanud aga suht läbi fuel cuttide Siis sai maha tagasi keeratud. Ma imestan niigi, et ta veel sõidab.
Kui suveks laiali pole siis läheb sama kone külge megasquirt.. kui laiali miski lendab siis ehitan uue mootori sinna vahele juba teise mootori.
Chippimine on mõttetu kulutus kui T5 aju ennast progeda saab. Täpselt muidugi ei tea veel, mida seal progeda saab aga seda saab loodetavasti lähipäevil teada.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist