Volvo 142 Tanel : MÜÜA
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Sponsoreerisin taas rootslasi ja tellisin peale karpa komplekti veel kütuse taseme anduri, tagatuledel oli puudu 2 pikka polti (volvole kohaselt on need värdja mõõdu ja pikkusega) signaali võru rooli taga oli otsustanud murduda kaheks ja sai see uus võetud, kojameeste luudade kinnitamiseks on taas vaja spets kinnitusi, mida mujalt saada ei ole ja mul taas üks katki oli.
Pedandile kohalselt oli vaja mul ikka võtta ka uus ventika ja tulede nupp, mis siis et vanad olid terved vaid kiri oli kulunud.
Pildil on ka näha remonditud karpa
Töid teostas autodiagnostika24 Tondil. 5 palli süsteemis hindeks 2. Karpa lasti puhtaks soodaga aga ja vahetati pea kõik tihendid. Karpa jäi ikkagi sitaseks ning oli soodane, samuti olid düüsid sitased ja lõpuks külge keeratuna tilkus toore hoova juurest bensiini. Õnneks oli kaasas uus tihend mille ise külge keerasin.
Pooliku töö eest küsiti 60euri.
Karpa küljes ja lekked selle küljes kõrvaldatud sai tehtud prooviring.
Mootor küll töötab paremini ja seda ka koormuse all.
Probleem on hetkel selles, et soojalt ei taha üldse kàivituda. Jahtudes toimib taas ilusti
Kas viga on karpas või või millegis muus?
Vanakooli mehed ja karpa mehed antke nõu.
Pedandile kohalselt oli vaja mul ikka võtta ka uus ventika ja tulede nupp, mis siis et vanad olid terved vaid kiri oli kulunud.
Pildil on ka näha remonditud karpa
Töid teostas autodiagnostika24 Tondil. 5 palli süsteemis hindeks 2. Karpa lasti puhtaks soodaga aga ja vahetati pea kõik tihendid. Karpa jäi ikkagi sitaseks ning oli soodane, samuti olid düüsid sitased ja lõpuks külge keeratuna tilkus toore hoova juurest bensiini. Õnneks oli kaasas uus tihend mille ise külge keerasin.
Pooliku töö eest küsiti 60euri.
Karpa küljes ja lekked selle küljes kõrvaldatud sai tehtud prooviring.
Mootor küll töötab paremini ja seda ka koormuse all.
Probleem on hetkel selles, et soojalt ei taha üldse kàivituda. Jahtudes toimib taas ilusti
Kas viga on karpas või või millegis muus?
Vanakooli mehed ja karpa mehed antke nõu.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 142 Tanel
Segu liiga rikas, nõelast/düüsist tuleb segu paika panna+´vöimalik,et see bi-metall tuleb kah paika reguleerida (asub küljepeal valge kaane all)
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
volvo245 kirjutas:Segu liiga rikas, nõelast/düüsist tuleb segu paika panna+´vöimalik,et see bi-metall tuleb kah paika reguleerida (asub küljepeal valge kaane all)
Oskad sa näpunäiteid anda kuidas segu paikka saaks?
Kummal pool kaane all?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 142 Tanel
Ise mitmeid kinni-lahti lapanud, suht. labane karpa, kindlasti tee töö ise järgmine kord ära.
Reguleerida väga seal midagi suurt pole, millega ise hakkama ei saaks. All vasest suur kork-kruvi ning siin eelpool mainitud kruvi küljel(auto nina poolsel küljel). Vaikimisi asend enne reguleerimist võiks olla 1,5 ringi lahti.
Nõela reguleerimise jaoks on tarvis spets võtit, aga enamustel ei saa seda ka sellega võtmega reguleerida.
Regullimise õpetus.
https://www.google.ee/amp/s/www.howacar ... rce=images
Reguleerida väga seal midagi suurt pole, millega ise hakkama ei saaks. All vasest suur kork-kruvi ning siin eelpool mainitud kruvi küljel(auto nina poolsel küljel). Vaikimisi asend enne reguleerimist võiks olla 1,5 ringi lahti.
Nõela reguleerimise jaoks on tarvis spets võtit, aga enamustel ei saa seda ka sellega võtmega reguleerida.
Regullimise õpetus.
https://www.google.ee/amp/s/www.howacar ... rce=images
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Lugesin õpetuse läbi ja kuna mul on peal CD2 mudel siis seda kõverikku võtit mul vaja polegi
Tuleval nädalal proovin segu lahjemaks saada ja tiba näppida teda.
Kui kellegil veel näpunäiteid siis andke tulla
Tuleval nädalal proovin segu lahjemaks saada ja tiba näppida teda.
Kui kellegil veel näpunäiteid siis andke tulla
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Krt see vanur ei salli mind üldse.
Vanamutil on iseloomu ja ei karda seda näidata.
Viimasel sõidul sai bensiin otsa, kuigi seier näitas veel midagi.
Sai ta koju lohistatud ning kuuri alla ära pandud, kuna tulid muud toimetused peale. Eelmine nv sai bensiin paaki valatud ja tulemus 0. Pump lööb kütuse karpani aga sealt edasi vist põlemiskambrisse ei jõua.
Isegi ei lubanud kordagi.
Sai täna uuesti mindud. Pumbast tulev bensiini voolik lahti karpa küljest ja antud starterit. Benssu pritsis nii nagu peab. Sai pandud voolik tagasi aga isegi ei törtsu lubamist.
Uuesti voolik maha ja ots karpa silindrisse ja sealt siis otse põlemiskambrisse ja starterit, lubab vaid niikaua kui benssu peale lasta.
Saab raipe isegi käima aga nagu ei saaks piisavalt peale kuna karpa paneb näkku.
Saan aru et viga on karpas aga mida teha temaga?
Kui kellegil on CD2 parpa niisama seismas mis ka töötabandku teada. Tahaks laenata kas teisega töötab.
Hetkel on lootusetu tunne ja mõtted sissepritae peale
Vanamutil on iseloomu ja ei karda seda näidata.
Viimasel sõidul sai bensiin otsa, kuigi seier näitas veel midagi.
Sai ta koju lohistatud ning kuuri alla ära pandud, kuna tulid muud toimetused peale. Eelmine nv sai bensiin paaki valatud ja tulemus 0. Pump lööb kütuse karpani aga sealt edasi vist põlemiskambrisse ei jõua.
Isegi ei lubanud kordagi.
Sai täna uuesti mindud. Pumbast tulev bensiini voolik lahti karpa küljest ja antud starterit. Benssu pritsis nii nagu peab. Sai pandud voolik tagasi aga isegi ei törtsu lubamist.
Uuesti voolik maha ja ots karpa silindrisse ja sealt siis otse põlemiskambrisse ja starterit, lubab vaid niikaua kui benssu peale lasta.
Saab raipe isegi käima aga nagu ei saaks piisavalt peale kuna karpa paneb näkku.
Saan aru et viga on karpas aga mida teha temaga?
Kui kellegil on CD2 parpa niisama seismas mis ka töötabandku teada. Tahaks laenata kas teisega töötab.
Hetkel on lootusetu tunne ja mõtted sissepritae peale
Viimati muutis Tanel, 24 Okt 2018, 17:22, muudetud 1 kord kokku.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 142 Tanel
tõmbas äki düüsile tüki ette paagi lõpust?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
taavi kirjutas:tõmbas äki düüsile tüki ette paagi lõpust?
Mul on enne pumpa peensõel ja see on ilus ja puhas
Aga vaatan millalgi üle.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 142 Tanel
Mis seisukorras pärast nurjunud käivitust küünlad on?
Märjad, tahmanud?
Märjad, tahmanud?
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
164 kirjutas:Mis seisukorras pärast nurjunud käivitust küünlad on?
Märjad, tahmanud?
Kuiv kui kõrb
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 142 Tanel
Tanel kirjutas:Kui kellegil on CD2 parpa niisama seismas mis ka töötabandku teada. Tahaks laenata kas teisega töötab.
Midagi leiaks.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Võtsin raipe nv maha ja kraapisin ujukilt kaane.
Kinni oli ujuki klapp (Float needle valve). Õnneks saab selle küljest keerata aga minu oma oli kinni ja päris kõvasti. Tahtis raputamist.
Imelik, et rem komplektis seda kaasas ei olnud.
Sõbra Bmw oli antud jublakas vahetamiseks kaasas
Loodan, et antud jama rohkem ei kordu ja veelvähem keset sõitu
Kinni oli ujuki klapp (Float needle valve). Õnneks saab selle küljest keerata aga minu oma oli kinni ja päris kõvasti. Tahtis raputamist.
Imelik, et rem komplektis seda kaasas ei olnud.
Sõbra Bmw oli antud jublakas vahetamiseks kaasas
Loodan, et antud jama rohkem ei kordu ja veelvähem keset sõitu
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Seda teemat ka vahepeal uuendama
Otsin vahelduva eduga osasid endiselt, mis oleks puudu, et taastada originaalsus kapoti all.
Salongis oli algusest peale puudu kell mis käib armatuuri.
Õnneks on foorumis inimesi kellel leidub “kulda” ja sain endale augu täite
Tänud Kf 164 kes aitas hädast
Seieritega kellad autos on ilusad ...
Kuna kell väidetavalt ei toimi siis viisin kohe ka kellasepa juurde, kes lubas vaadata mis viga.
Pikka aega otsisin ka ilusat, korralikku ja ajastukohast valuvelge
Olgem ausad, tulemuseks suht null ja need mis oleksid mõeldavad on liiga kallid.
Novembri lõpus oli oli Black Friday ja sattusin nii mõnegi asjaga korralikult õnge. Pakikesi saabus mitu
Ajastule kohaselt sobib minu silmis rant ja kärg, sai ligi võetud JR9 veljed
Teaser
Viskan lõppu ka teema kus kirjas mida otsin
ÄKKI kellegil üle mul vajaminevaid osasid ja ma saan õnnelikumaks
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=10&t=49620
Otsin vahelduva eduga osasid endiselt, mis oleks puudu, et taastada originaalsus kapoti all.
Salongis oli algusest peale puudu kell mis käib armatuuri.
Õnneks on foorumis inimesi kellel leidub “kulda” ja sain endale augu täite
Tänud Kf 164 kes aitas hädast
Seieritega kellad autos on ilusad ...
Kuna kell väidetavalt ei toimi siis viisin kohe ka kellasepa juurde, kes lubas vaadata mis viga.
Pikka aega otsisin ka ilusat, korralikku ja ajastukohast valuvelge
Olgem ausad, tulemuseks suht null ja need mis oleksid mõeldavad on liiga kallid.
Novembri lõpus oli oli Black Friday ja sattusin nii mõnegi asjaga korralikult õnge. Pakikesi saabus mitu
Ajastule kohaselt sobib minu silmis rant ja kärg, sai ligi võetud JR9 veljed
Teaser
Viskan lõppu ka teema kus kirjas mida otsin
ÄKKI kellegil üle mul vajaminevaid osasid ja ma saan õnnelikumaks
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=10&t=49620
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 142 Tanel
Ma parandasin oma kella ise, seal pidi üsna tüüpiliselt olema üks jootekoht, mis tuleb lahti ja soovitati ka üks diood vist lisada, selle kohta on internetis päris palju infot, sest samad kellad olid ka Porsche ja MB'des.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
KoitK kirjutas:Ma parandasin oma kella ise, seal pidi üsna tüüpiliselt olema üks jootekoht, mis tuleb lahti ja soovitati ka üks diood vist lisada, selle kohta on internetis päris palju infot, sest samad kellad olid ka Porsche ja MB'des.
Oskad sa mingi lingi visata?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist