Volvo 142 Tanel : MÜÜA
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Kas kuskil on mingi kalkulaatorit mis aitab andmeid sisestades arvutada mis ülekannetega pöörded ja kiirus?
Mis vastaks ka tegelikkusele.
Ringi vaadates on jah od kasti leidmine keeruline.
Kas koja keevitamisega ei saaks teisi kaste kasutada? Lihtsalt mõte, teadmata materjali.
Mis vastaks ka tegelikkusele.
Ringi vaadates on jah od kasti leidmine keeruline.
Kas koja keevitamisega ei saaks teisi kaste kasutada? Lihtsalt mõte, teadmata materjali.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7601
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo 142 Tanel
Kui difri ülekannet tead ja ratta dianeetrit ka, siis on sul kaks muutujat tehtes alles, pöörded ja käigu ülekanne. Valem võiks olla excelis midagi sellist =pöörded*60*käigukasti ülekanne*difri ülekanne*diameeter meetrites*pi/1000
Eeldusel difrite jms ülekanded on väljund pöördeid sisend pöörde kohta. Kui vastupidi siis kasuta 1/3.15 vms nt tehtes.
Mootori pöörded ja ülekanded sisesta välja aadressiga ja sinna numbreid toppides muutub vastus ise.
Loodan, et suutsin mõtte ka teistele arusaadavalt kirja saada.
Eeldusel difrite jms ülekanded on väljund pöördeid sisend pöörde kohta. Kui vastupidi siis kasuta 1/3.15 vms nt tehtes.
Mootori pöörded ja ülekanded sisesta välja aadressiga ja sinna numbreid toppides muutub vastus ise.
Loodan, et suutsin mõtte ka teistele arusaadavalt kirja saada.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo 142 Tanel
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo 142 Tanel
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Volvo 142 Tanel
Vägev auto, oli õhtul vist Tallinna vahel ?
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
-kj- kirjutas:Vägev auto, oli õhtul vist Tallinna vahel ?
Õhtuti ikka ringi liikunud jah sellega linnavahel.
RS013 kirjutas:Ma olen seda kasutanud: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62 Toimib õigesti.
Tänud. Saab natuke pildi selgemaks
164 kirjutas:http://www.bokchoys.com/differential/e46_gear_ratio_calculator.htm
Aitäh. Pilt selge
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Täna sai veedetud päev V8 “lakkudes”
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Kuna müra oli häiriv siis hüppasin eile Noor tehnikust läbi ja võtsin 9 lehte kahekomponentset bituumenmatti. Paksusega 2.3mm.
Toppisin seda nii armatuuri alla, kui sain ja lõpetasin tagumise istme ees. Siis sai matt otsa ja vb sinna alla poleks ka vaja.
Koos salongi välja ja sisse toppimisega võttis aega 2,5h. Lihtne auto.
Vahe on märgatav ja miks ma seda varem juba ära ei teinud?
Paar klõpsu ka praegusest olukorrast
Endiselt otsin tahhokat ja tagaakna riiv oleks sobiv antud autole.
Andku märku kellel on
Toppisin seda nii armatuuri alla, kui sain ja lõpetasin tagumise istme ees. Siis sai matt otsa ja vb sinna alla poleks ka vaja.
Koos salongi välja ja sisse toppimisega võttis aega 2,5h. Lihtne auto.
Vahe on märgatav ja miks ma seda varem juba ära ei teinud?
Paar klõpsu ka praegusest olukorrast
Endiselt otsin tahhokat ja tagaakna riiv oleks sobiv antud autole.
Andku märku kellel on
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7601
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo 142 Tanel
Ei usuks, et mina seda ütlen, aga selle veljega võiks masin madalam olla. Näeb hea välja, aga hetkel nagu kahe vahel, et kas läheb võimalikult orikaks või siis pimbitud vanaautoks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Liiwaannus kirjutas:Ei usuks, et mina seda ütlen, aga selle veljega võiks masin madalam olla. Näeb hea välja, aga hetkel nagu kahe vahel, et kas läheb võimalikult orikaks või siis pimbitud vanaautoks.
Mõtted on, et tiba madalamaks saada. Eest on just häiriv.
Kui esisild oli osadeks, siis sai natuke madaldatud aga sai vist vähe.
Seal vaja vähemalt 50+mm madaldust ees et ilusti istuma saada
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
JanP kirjutas:Kas 100 seeriale ka kapsariivi installeerida saab?
Müügist neid vahel leiab ja piltidel ka kapsariiviga.
Tuntuim 142 on vist Blackbndt instagramis
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Kindlasti nii mõnigi nägi, et panin ülesse kuulutuse, kus ostan töökorras B20 mootori.
Kuna auto ostsin ilma proovisõiduta siis mootori korrasolek on olnud kogu aeg suur küsimärk.
Sõites oli kuulda õrna klõbinat mille panin klappide reguleerimatusele.
Viimastel päevadel on hakanud peale käivitusraskused. Starteril ei oleks nagu jõudu, et mootorit kiirelt ringi ajada.
Kui käivitub siis töötab. Võta nüüd kinni, kas starter otsas või mootor.
Igatahes valmistun halvimaks ja otsin inimest / inimesi, kellel on töötav B20 mootor müügis.
Nagu ikka sellised asjad juhtuvad just siis kui puhkus läbi ja kõike peas olevaid mõtteid kohe katsetada ei saa.
Reedel õnnestub proovida, võtmega otsarattast mootorit ringi ajada. Saab selgeks kas starter või mootor ise kokku jooksmas.
Youngtimeri üritus on hetkel suure küsimärgi all.
Soetasin ka uue aku, et äkki on akul mahtuvust vähe ja pole piisavalt jõudu.
Vana aku oli mingi usakas, millel siis terminalid küljel. Uuel akul euroopalikult peal. Sellega kaasnes uued klemmid, juhtmete otsad ja juhtmed. Miinus juhtme läbimõõt on paras kõlarikaabel ja kahtlustan ka puuduliku massi, mis tuleb aku juhtmest.
Kellel veel ideid andke tulla.
Ideed ja korraliku mootori pakkumised teretulnud
Kuna auto ostsin ilma proovisõiduta siis mootori korrasolek on olnud kogu aeg suur küsimärk.
Sõites oli kuulda õrna klõbinat mille panin klappide reguleerimatusele.
Viimastel päevadel on hakanud peale käivitusraskused. Starteril ei oleks nagu jõudu, et mootorit kiirelt ringi ajada.
Kui käivitub siis töötab. Võta nüüd kinni, kas starter otsas või mootor.
Igatahes valmistun halvimaks ja otsin inimest / inimesi, kellel on töötav B20 mootor müügis.
Nagu ikka sellised asjad juhtuvad just siis kui puhkus läbi ja kõike peas olevaid mõtteid kohe katsetada ei saa.
Reedel õnnestub proovida, võtmega otsarattast mootorit ringi ajada. Saab selgeks kas starter või mootor ise kokku jooksmas.
Youngtimeri üritus on hetkel suure küsimärgi all.
Soetasin ka uue aku, et äkki on akul mahtuvust vähe ja pole piisavalt jõudu.
Vana aku oli mingi usakas, millel siis terminalid küljel. Uuel akul euroopalikult peal. Sellega kaasnes uued klemmid, juhtmete otsad ja juhtmed. Miinus juhtme läbimõõt on paras kõlarikaabel ja kahtlustan ka puuduliku massi, mis tuleb aku juhtmest.
Kellel veel ideid andke tulla.
Ideed ja korraliku mootori pakkumised teretulnud
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 142 Tanel
Õhtu enne youngtimerite üritust kontrollisin siis kumb otsas on. Mootor või starter.
Peale koputamist hakkas starter mootorit kiiremini ringi vedama ja süüdlane oli leitud. Õnneks müüakse uut starterit 67e eest. (Tellinud veel ei ole)
Mindud said Allani 244, Rasmuse 242 ja ühe punase 244 sabas. Pärnu mnt oli tükk tegu et sabas püsida. B20 ja 4 käiku ei ole ikka mõeldud 120 km/h sõitmiseks. Röögib nagu istuks sea seljas.
Ilm oli kuum ja liigagi väsitav. Kahjuks ei oldud üldse mõeldud varjualustele, kus saaks istuda ja kasvõi midagi jahedat juua. Sama asja puudumine oli ka eelmisel aastal.
Külalisena on mugavam, kui osalisena.
Allan tegi ka pakkumise kapsariivile ja veel nii hea, et koos paigaldusega
Tänud talle riivi ja paigalduse eest
Mõned rotitud pildid autost seal seismas.
Pildi tegi Aibast
Nüüdseks läbitud ca 1000km ja on tekkinud suurem dilemma.
Variant 1:
B20 sööb õli ja vahepeal tossab siis tuleks sellega midagi ette võtta.
Kui teha korda B20 siis jääb siiski M40 kast ja lärmama jääksid mõlemad. 60kw ei ole ka just kuigi kiireks liigutamiseks.
Jah, B20 saaks kiiremaks ehitada Weberite ja nukkadega AGA weberite hind on 400e tk, sinna lisanduks veel sisse ja väljalaske kolded. Suhteliselt kallis lõbu, et saada karpadega asi mõistlikult liikuma.
Võimalus oleks ka veel võtta M40 ja mõne 5 käigulise kasti sidurikoda, lõigata need pooleks ja ristata omavahel.
Variant2:
Muretseda Redblock ja siis juba kindlasti turbokas. Tänaseks päevaks antud mootorid läbinud nii mõnedki sajad tuhanded km siis kap remonti vajaks ka see.
Huvitav oleks sinna peale aretada 16v kaan.
Plussiks oleks see, et saaks otsa panna 5 käigulise / inimsõbraliku käigukasti ja oleks mugavam sõita.
Variant 3:
Garaazis vedeleb B5234T2 (rahvakeeli T5, originaalis 184kw) siis minna kohe seda teed, otsa panna bmw zf kast ja asi tehtud.
Kuna omajagu vajaminevat kola oleks garaazist kohe leitav.
Kui palju üldse kannatab 140 tagasild?
Kui vajadus vahetamiseks, kas 240 tagasild istuks 1:1?
Samuti tekkis küsimus, et miks on mul keskkonsoolis 2 auku?
Tunduvad mõlemad olema tehase augud, alumisse istub kell aga ülemisse?
Peale koputamist hakkas starter mootorit kiiremini ringi vedama ja süüdlane oli leitud. Õnneks müüakse uut starterit 67e eest. (Tellinud veel ei ole)
Mindud said Allani 244, Rasmuse 242 ja ühe punase 244 sabas. Pärnu mnt oli tükk tegu et sabas püsida. B20 ja 4 käiku ei ole ikka mõeldud 120 km/h sõitmiseks. Röögib nagu istuks sea seljas.
Ilm oli kuum ja liigagi väsitav. Kahjuks ei oldud üldse mõeldud varjualustele, kus saaks istuda ja kasvõi midagi jahedat juua. Sama asja puudumine oli ka eelmisel aastal.
Külalisena on mugavam, kui osalisena.
Allan tegi ka pakkumise kapsariivile ja veel nii hea, et koos paigaldusega
Tänud talle riivi ja paigalduse eest
Mõned rotitud pildid autost seal seismas.
Pildi tegi Aibast
Nüüdseks läbitud ca 1000km ja on tekkinud suurem dilemma.
Variant 1:
B20 sööb õli ja vahepeal tossab siis tuleks sellega midagi ette võtta.
Kui teha korda B20 siis jääb siiski M40 kast ja lärmama jääksid mõlemad. 60kw ei ole ka just kuigi kiireks liigutamiseks.
Jah, B20 saaks kiiremaks ehitada Weberite ja nukkadega AGA weberite hind on 400e tk, sinna lisanduks veel sisse ja väljalaske kolded. Suhteliselt kallis lõbu, et saada karpadega asi mõistlikult liikuma.
Võimalus oleks ka veel võtta M40 ja mõne 5 käigulise kasti sidurikoda, lõigata need pooleks ja ristata omavahel.
Variant2:
Muretseda Redblock ja siis juba kindlasti turbokas. Tänaseks päevaks antud mootorid läbinud nii mõnedki sajad tuhanded km siis kap remonti vajaks ka see.
Huvitav oleks sinna peale aretada 16v kaan.
Plussiks oleks see, et saaks otsa panna 5 käigulise / inimsõbraliku käigukasti ja oleks mugavam sõita.
Variant 3:
Garaazis vedeleb B5234T2 (rahvakeeli T5, originaalis 184kw) siis minna kohe seda teed, otsa panna bmw zf kast ja asi tehtud.
Kuna omajagu vajaminevat kola oleks garaazist kohe leitav.
Kui palju üldse kannatab 140 tagasild?
Kui vajadus vahetamiseks, kas 240 tagasild istuks 1:1?
Samuti tekkis küsimus, et miks on mul keskkonsoolis 2 auku?
Tunduvad mõlemad olema tehase augud, alumisse istub kell aga ülemisse?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 142 Tanel
Minu arvates variant 1. Miks? Sest neid ära tuunitud vanureid leiab tänapäeval iga nurga pealt. Aga originaali lähedasi ajastu truusid heas korras pille eriti ei leia.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist