15. leht 16-st

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 08 Sept 2020, 11:27
Postitas diivan
Indrek1989 kirjutas:sain omale perelisa Volvo V70 T-5 näol 2.3 176kw ja l.s 215000km.


Käisin ka seda vaatamas, täitsa enam vähem oli, aga mu jaoks oli pisiasju liiga palju.Põhja alla kiigates oli arusaada et see enamus ajast õunapuu all seisnud:D

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 22 Okt 2020, 14:53
Postitas Indrek1989
Pole tükk aega kirjutanud.
V70-el vaja pidurid üle vaadata, pidurdades kisub vasakule. Veermik tahaks ka hoolt saada.
1.Tagasillas kõik puksid ja amordid ümber vahetada (tundub kuidagi vedel)
2.Esisillale muretsen ka alu õõtsad koos šarniiridega, uued rooliotsad ja ka uued amordid (tunduvad ka kuidagi vedelad ja tugilaager kuidagi imelik).
Tunda on, et see auto on mitu aastat kuskil lihtsalt seisnud. Viimati andis aku ka otsad. Muidu kalla ja talla pill.

850 T-5 jäi peale ebaõnnestunud miilile minekut oma aega ootama ja ka uusi juppe.

1. Sain talle C70 I gen nahkistmed (mõlemad el.juhitavad) ja palju mugavamad kui V70 nahkistmed.
2. Vaja muretseda madaldusvedrud ja paremad amordid (need mis mul on all on heas seisus, aga auto veidi kõrge lähevad V70 alla)
3. Bosch 044 kütusepump(paaki sisse), rohelised pihustid, suurem MAF(olemas),M4.4 aju(olemas).
4. Suurem turbo (19T) ja siis juba ka teine katalüsaator koos downpipega.
5. Hüdrotõukurid klõbisevad ja tuleks kontrollida need nõmedad õlilekkeid, lisaks veel kahtlustan spido ja odo mittetöötamises vigast ABS aju.
6. Stanged värvimisse saata ja autol ka värviparandusi teha.
7. Järgmine aasta mai kuus legaalselt TÜV läbida ja siis, minna miilile.
Eks varsti ajan ühe omavalmistatud abimehe(traktori) garaazist välja ja Volvo kolib oma talvekorterisse kus hakkab töö peale.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 22 Okt 2020, 15:02
Postitas Tanel
044 sul küll paaki ei mahu.
On ka väiksemaid sama tootlikusega pumpasid mis on sama suured kui originaalid aga läbilase neil sama mis 044l

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 29 Okt 2020, 11:33
Postitas Indrek1989
Nii olen hetkel autodest eemal, õppustel.
Vahepeal tekkisid mõned küsimused.

1.850-le sai kunagi paigaldatud V70 istmed koos turvavöödega. V/S 70 esiistmetel on teistsugused turvavöö kinnitused kui C70 (P80) istmetel. Mida tuleks seal ümber modida, et V70 turvavöö saaks kinnitada C70 istmeraami külge? C70 iste palju mugavam kui S/V70 oma.

2.Kütusepump leidsin sellise: https://carshop.ee/et/walbro/1122-walbr ... cDX6ml6V38
Millist kütuse regulaatorit soovitate?

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 24 Dets 2020, 14:43
Postitas Indrek1989
Ega siin vahepeal pole midagi erilist juhtunud, motronic 4.4 aju lasin näppida, et saaks panna rohelised pihustid peale ja ka kasutada suuremat MAF-i. külge läksid ka C70 esiistmed, mõlemad el.juhitavad ja soojendusega turvavöö kinnituseks pean laskma treida paar distants puksi. Tuleval aastal siis ostan kohe pihustid ära, suurem MAF külge, tootlikum pump peale panna, vedrustus jäigemaks ja hunnik tööd veel. Auto hetkel talvepuhkusel garaazis ja juba järgmine aasta tahaks ka miilil osaleda kui see va covid ei sea piiranguid.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 24 Dets 2020, 23:45
Postitas Tanel
Suuremat mafi pole vaja
Osta bmw 540 õhulugeja ja pista volvo lugeja sinna sisse. Vaheta vaid kummitihend ära. Võib jääda lekkima.
Mul on garaazis mingi aga ei tea kas 540 oma.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 28 Apr 2021, 09:19
Postitas Indrek1989
Vahepeal hulk vett merre voolanud ja vedasin omale koju ühe 960 Igen sedaani. Mootorit ja kasti hetkel peal ei ole, aga hetkel mõtlen sinna aiste vahele paigaldada 2.3l T-5 mootori. Auto vasakus tagaküljes ka avarii jälg saan omale varsti uue külje ja ukse. Lisadest on peal ka tehase gero 4x el.aknad.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 28 Apr 2021, 12:22
Postitas Tigro

Kood: Vali kõik

aga hetkel mõtlen sinna aiste vahele paigaldada 2.3l T-5 mootori

Pole küll minu asi, aga miks peab palju vaeva nägema ümber ehitamisele (karteripõhi jne), kui R6 (T6) läheb pm otse vahele. Ja kubatuuri kah kohe pool liitrit lisa.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 28 Apr 2021, 12:41
Postitas Klamber
Eks sõltub eesmärkidest, t5 mootorid täna nii kallid. Mootorijuhtimine fwd originaalajuga lihtsam, ees rohkem ruumi cooleritele radikatele. T6 saab ka originaalajuga käima. Karterikeevitus seal üks väikseimaid muresid. Kolled vaja teha või originaale aretada. Kui täis pangale minna ala 500kw tänavapill siis kindlasti ise valiks t6. Aga kui bang for the buck siis võtaks 2,4se lpt üldse, siis vast ülekanne ka peab veel vastu.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 02 Mär 2022, 19:32
Postitas Indrek1989
Peaaegu aasta möödas viimasest postitusest.
Auto seisab ja seisab hästi garaazis. Vahepeal olen muretsenud T6 mootori, karteri, mootorikäpad, suure kaalika, BMW käigukasti mis whiteblocki jaoks ringi tehtud, siduripedaali ja nipet näpet. Autol tagumine vasak külg on avariiline, aga mul ühe kere küljest lõigati see tükk välja ja ka ootab oma aega. Biturbo likvideerin ja asemele läheb GT3582r turbo koos BMW väljalaske koldega. See aasta tahaks rauapoole kokku laduda, ja veel pudinaid korjata. Vaja on uste polstreid, ehk kuskilt leian ka pre fl kroomiga stanged kui ei, siis lähevad külge 940 stanged. Järgmisel aastal tahaks juhtmemajanduse ja muud keerukamad asjad ette võtta.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 24 Apr 2022, 21:08
Postitas Indrek1989
850 T-5"R" rubriiki
Täna sai külge DO88 RIP kit koos suure cooleriga, vahe on ikka tuntav.
Eks mingi aeg tuleb paigaldada ka rohelised pihustid, suurem MAF ja M4.4 aju mis on ümber kirjutatud.
Pikast käivitusest ja sooja mootoriga käivitusmurest sain ka jagu, nimelt väntvõlli anduri juhtmed tuli vastupidi ühendada. Hakkas see jama peale B5234T3 mootori paigaldust, panin peale teise hooratta, algul polnud midagi peale tootlikuma kütusepumba vahetust hakkas jama peale. Lähiaeg tahaks sportlikumad vedrud ja amordid ka alla keerata.
Naeratuse võttis ikka see tõmme näole küll.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 25 Apr 2022, 07:38
Postitas kaljukas
Indrek1989 kirjutas:850 T-5"R" rubriiki
Täna sai külge DO88 RIP kit koos suure cooleriga, vahe on ikka tuntav.
Eks mingi aeg tuleb paigaldada ka rohelised pihustid, suurem MAF ja M4.4 aju mis on ümber kirjutatud.
Pikast käivitusest ja sooja mootoriga käivitusmurest sain ka jagu, nimelt väntvõlli anduri juhtmed tuli vastupidi ühendada. Hakkas see jama peale B5234T3 mootori paigaldust, panin peale teise hooratta, algul polnud midagi peale tootlikuma kütusepumba vahetust hakkas jama peale. Lähiaeg tahaks sportlikumad vedrud ja amordid ka alla keerata.
Naeratuse võttis ikka see tõmme näole küll.

Mis cooler külge läks täpsemalt?

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 25 Apr 2022, 14:43
Postitas Indrek1989
DO88 cooler mis nad pakuvad. Isegi täpselt passis, väljamaa foorumitest olen lugenud, et vaja avasid ümber tuunida.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 31 Aug 2022, 22:36
Postitas Indrek1989
Nii sai siis esimest korda käia ka One Mile Challenge võistlusel. 850-l vaja veel vedrustust ja rehve tuunida.
Alustasin ka 960 projektiga. Mootor B6284T mootor s80 pealt, käigukast BMW e39 diisli pealt 5 käiguline.
Kas I gen 960-le sobib ka tavaline tagasild alla multilink ikalduse asemele? mõtlen siis talasilda.Too pill jääks siis rohkem kiirenduse jaoks.
Kedagi huvitab siis too sild on saadaval.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 01 Sept 2022, 11:09
Postitas Tanel
Mitte paha pärast aga kuidagi lahja tulemus miilil.
Originaal võiks juba 220+ sõita