Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
Muy Bien....midagi pole öelda...see mootor külmaks juba ei jäta
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
172000km peal sai Tartu IA-s tehtud Service 2.0 hooldus ja veel mõned asjad:
Väntvõlli esimene simmer oli lekkima hakanud ja lekkinud õli oli halba mõju avaldanud rihmarattale ja abirihmale. Kõik vahetatud.
Nurkreduktori käigukastipoolne simmer immitses. Kõik uued tihendid külge ja uus õli sisse. Muhv ja nuudid kontrolliti üle, kõik nägid ilusad välja.
Karterituulutuse voolik ja klapp läksid vahetusse.
Radika all asuv jahutusvedeliku lõdvik kippus põhja all rippuma, sai uued kinnitusklambrid.
Kuna altpoolt tekkis hea ligipääs, vahetasime geneka pingeregulaatori ennetavalt ära. 200k või natuke peale kipuvad muidu vahetust tahtma.
Uued klaasipesuri düüsid, kuna vanad ei tahtnud enam hästi pritsida.
Tundus, et salongist oli veel metalli puudu. Metalne võtmeauku ümbritsev raam läks musta plastiku asemele.
Pulli pärast panin ennast ühele teistsugusele üritusele kirja: http://uphilldrag.ee/
Saab näha, kas ülekaaluline pintslipesumasin veab ennast künkast üles
Väntvõlli esimene simmer oli lekkima hakanud ja lekkinud õli oli halba mõju avaldanud rihmarattale ja abirihmale. Kõik vahetatud.
Nurkreduktori käigukastipoolne simmer immitses. Kõik uued tihendid külge ja uus õli sisse. Muhv ja nuudid kontrolliti üle, kõik nägid ilusad välja.
Karterituulutuse voolik ja klapp läksid vahetusse.
Radika all asuv jahutusvedeliku lõdvik kippus põhja all rippuma, sai uued kinnitusklambrid.
Kuna altpoolt tekkis hea ligipääs, vahetasime geneka pingeregulaatori ennetavalt ära. 200k või natuke peale kipuvad muidu vahetust tahtma.
Uued klaasipesuri düüsid, kuna vanad ei tahtnud enam hästi pritsida.
Tundus, et salongist oli veel metalli puudu. Metalne võtmeauku ümbritsev raam läks musta plastiku asemele.
Pulli pärast panin ennast ühele teistsugusele üritusele kirja: http://uphilldrag.ee/
Saab näha, kas ülekaaluline pintslipesumasin veab ennast künkast üles
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
allan kirjutas:
Pulli pärast panin ennast ühele teistsugusele üritusele kirja: http://uphilldrag.ee/
Saab näha, kas ülekaaluline pintslipesumasin veab ennast künkast üles
Kohe rohkem põhjust vaatama minna.
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
Võta igaks juhuks oma lammutuse autolt küljekarpe ja põhjakatteid kaasa, kui tuled
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
Üks pilt autost ka vahelduseks. Plaanisin rohkem pilte teha, aga kaamera läks tuksi (ongi vist aeg 10 aastat vana aparaat välja vahetada).
Puksiirkonks jäi külge, kui jäärajal ühe rallimehe hangest välja sikutasin. Ja miskipärast kipuvad tagumised veljed lund täis minema. Ei tea küll, miks.
Puksiirkonks jäi külge, kui jäärajal ühe rallimehe hangest välja sikutasin. Ja miskipärast kipuvad tagumised veljed lund täis minema. Ei tea küll, miks.
Viimati muutis allan, 22 Mär 2021, 10:44, muudetud 1 kord kokku.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
allan kirjutas:Ja miskipärast kipuvad tagumised veljed lund täis minema. Ei tea küll, miks.
Miski elektrooniline stabiisuskontroll äkki katki ja laseb masina põiki
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
MA olen tähele pannud, et kõigil autodel lähevad tagarattad rohkem igasugu sodi täis võrreldes esimestega.
Mu hiluxil oli seda eriti hästi näha rehvivahetuse aeg. Esiveljed täitsa puhtad tagaveljes sentimeetrine tolmukiht sees.
Mu hiluxil oli seda eriti hästi näha rehvivahetuse aeg. Esiveljed täitsa puhtad tagaveljes sentimeetrine tolmukiht sees.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
Loogiline ju, esirattad keerutavad igasugu jama üles ja tagumised rattad tsentrifuugivad selle tolmu omale velje sisse.
See on sama nagu tsiklitega, et 99% on kruvi/nael/traadijupp tagumise rehvi katki torganud, sest esimesega kuvist/naelast/traadijupist üle sõites viskab selle lendi ja tagumine korjab selle endasse. Kui just ei juhtu seda imet, et hetk enne tagumist ratast maandub kruvi/nael/traadijupp lapiti vastu maad ja tagumine ratas veereb sellest üle nagu esimenegi. Ja siis on võimalus sõidukaaslasel, kes Sinu järgi sõidab, see kruvi/nael/traadijupp omale esimesse rehvi saada
See on sama nagu tsiklitega, et 99% on kruvi/nael/traadijupp tagumise rehvi katki torganud, sest esimesega kuvist/naelast/traadijupist üle sõites viskab selle lendi ja tagumine korjab selle endasse. Kui just ei juhtu seda imet, et hetk enne tagumist ratast maandub kruvi/nael/traadijupp lapiti vastu maad ja tagumine ratas veereb sellest üle nagu esimenegi. Ja siis on võimalus sõidukaaslasel, kes Sinu järgi sõidab, see kruvi/nael/traadijupp omale esimesse rehvi saada
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
Täna hommikul oli ilus lumetorm, otsustasin ringiga tööle sõita ja uue kaameraga poolpimedas paar proovikat teha.
Viimati muutis allan, 22 Mär 2021, 10:46, muudetud 1 kord kokku.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
Tervislikel põhjustel jäi Kiviõli mäkketõus seekord vahele
Teisipäeval käisin Tartu IA-s, panime uue esiklaasi ja kojamehed. Vahekasti tihendid said jaanuaris vahetatud, aga tundus, et tuulutusest immitses veel veidi õli välja. Nüüd läks ka tuuluti vahetusse.
Rasmus oli vahetanud parempoolse esitule ja vasakpoolne nägi sellega võrreldes väsinud välja. Uus originaaltuli aitas pilgu mõnusalt selgeks saada.
Suverattad lasin AMR-is "püssimetalliks" värvida ja IA installeeris need autole.
Täna tegin päikese loojumise hetkel pilti kah:
Teisipäeval käisin Tartu IA-s, panime uue esiklaasi ja kojamehed. Vahekasti tihendid said jaanuaris vahetatud, aga tundus, et tuulutusest immitses veel veidi õli välja. Nüüd läks ka tuuluti vahetusse.
Rasmus oli vahetanud parempoolse esitule ja vasakpoolne nägi sellega võrreldes väsinud välja. Uus originaaltuli aitas pilgu mõnusalt selgeks saada.
Suverattad lasin AMR-is "püssimetalliks" värvida ja IA installeeris need autole.
Täna tegin päikese loojumise hetkel pilti kah:
Viimati muutis allan, 22 Mär 2021, 10:50, muudetud 1 kord kokku.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
no nii maasikas, ulme..kadestamisväärt välimus
Volvo S60 2.4d 2007
Volvo S80 2.4d 2007
Volvo S80 2.4d 2007
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
JarmoS kirjutas:no nii maasikas, ulme..kadestamisväärt välimus
Aitäh
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
No tee või nikku, need tumedad veljed lisavad mõnusat sportlikku iseloomu sellele valgele, "lambale"
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
Väike teemauuendus ja seletus, miks olen viimase kuu jooksul peresõite S60 ja 240-ga teinud:
Tahan võimalikult kaua tänapäevasest mikromootorite maailmast kõrvale hoida, seega tuleb hoolitseda kere säilimise eest. Aprillis leppisin AK Autoklassikaga kokku, et vaatame kere üle ja teeme tagumised koopaservad korda. Koopad olid rullitud ja logarid ei ulatunud koopaservani ehk talvel pritsis kenasti soola tagatiibade sisse. Koopad painutatakse originaali tagasi ja uued logarid lähevad külge.
Kareli V8 eeskujul palusin ka küljekarpide katted maha võtta, et uurida, mis elu seal käib. Peale vaadates tundus kõik ilus, ainult tungraua kohad paistsid roostesed. Kuna arvata võis, et need roostetavad seestpoolt välja, mõtlesime natuke koputada, mispeale hakkas karpide seest "laia pruuni lund" sadama. Asi selge, lõikame karbiplekid maha ja paneme uued. Romulast saab ilmselt samasugused plekid, seega tellisime esindusest uued. Karbiplekid tulevad A-piilari alaosast kuni 1/3 tagatiivani välja. Pärast kirurgilist sekkumist värvitakse tagatiivad, karbid, ukseaugud, karpide plastkatted ja kuna esitiivad on kivitäkkeid saanud, siis need ka. Juhiukse hingel on lõtk sees, sellele läheb remontkomplekt külge. Karbikatetele kõik uued originaaltüüblid.
Lõpetuseks käib auto ilma stangede ja logariteta treileri peal Tallinnas Rust Stopis, et kere ja põhi korrosiooni eest kaitsta.
Plekitöö algab järgmisel nädalal, siis postitan uuendusi, seniks mõni pilt hetkeseisust.
Enne koputust:
Pärast koputust:
Sirgeks keeratud koopaserv:
Kirurgi ootesaalis:
Tahan võimalikult kaua tänapäevasest mikromootorite maailmast kõrvale hoida, seega tuleb hoolitseda kere säilimise eest. Aprillis leppisin AK Autoklassikaga kokku, et vaatame kere üle ja teeme tagumised koopaservad korda. Koopad olid rullitud ja logarid ei ulatunud koopaservani ehk talvel pritsis kenasti soola tagatiibade sisse. Koopad painutatakse originaali tagasi ja uued logarid lähevad külge.
Kareli V8 eeskujul palusin ka küljekarpide katted maha võtta, et uurida, mis elu seal käib. Peale vaadates tundus kõik ilus, ainult tungraua kohad paistsid roostesed. Kuna arvata võis, et need roostetavad seestpoolt välja, mõtlesime natuke koputada, mispeale hakkas karpide seest "laia pruuni lund" sadama. Asi selge, lõikame karbiplekid maha ja paneme uued. Romulast saab ilmselt samasugused plekid, seega tellisime esindusest uued. Karbiplekid tulevad A-piilari alaosast kuni 1/3 tagatiivani välja. Pärast kirurgilist sekkumist värvitakse tagatiivad, karbid, ukseaugud, karpide plastkatted ja kuna esitiivad on kivitäkkeid saanud, siis need ka. Juhiukse hingel on lõtk sees, sellele läheb remontkomplekt külge. Karbikatetele kõik uued originaaltüüblid.
Lõpetuseks käib auto ilma stangede ja logariteta treileri peal Tallinnas Rust Stopis, et kere ja põhi korrosiooni eest kaitsta.
Plekitöö algab järgmisel nädalal, siis postitan uuendusi, seniks mõni pilt hetkeseisust.
Enne koputust:
Pärast koputust:
Sirgeks keeratud koopaserv:
Kirurgi ootesaalis:
Viimati muutis allan, 22 Mär 2021, 11:01, muudetud 1 kord kokku.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S80 V8 AWD Heico Sportiv
Jätkame keretööde kajastamise ja P3 omanike hirmutamisega:
Karbiplekid tehase backorderist käes ja TIG-iga külge keevitatud, keevituskohad tina asendajaga kaetud. Algselt oli plaan karbid tervenisti vahetada, aga A-piilari ja tagatiiva osas polnud selleks vajadust
Välimised karbiplekid olid seestpoolt ikka päris koledad
Sisemised olid õnneks head
Tagastange tala on ka tehases vist Fordi tehnoloogiaga värvitud, polnud pääsu liivapritsi-onu käest
Esitiibade seest "linnupesad" eemaldatud ja juhiukse hinge lõtk kõrvaldatud
Edasine tegevus:
Tagumised tungraua tõstekohad tugevdada, sest tehasest on seal ühekordne plekk ja see ei kannata tõstmist. Plekk paindub, värv puruneb ja rooste alustab uut elu
Eel- ja värvitööd (küljekarbid, ukseaugud, esi- ja tagatiivad, tagastange tala, karpide plastkatted)
Tagaluugi liist H E I C O kirjaga samasse halli tooni värvida
Korrosioonikaitse ja komplekteerimine
Järgmise postituse ajaks on pill loodetavasti juba minu käes tagasi.
Karbiplekid tehase backorderist käes ja TIG-iga külge keevitatud, keevituskohad tina asendajaga kaetud. Algselt oli plaan karbid tervenisti vahetada, aga A-piilari ja tagatiiva osas polnud selleks vajadust
Välimised karbiplekid olid seestpoolt ikka päris koledad
Sisemised olid õnneks head
Tagastange tala on ka tehases vist Fordi tehnoloogiaga värvitud, polnud pääsu liivapritsi-onu käest
Esitiibade seest "linnupesad" eemaldatud ja juhiukse hinge lõtk kõrvaldatud
Edasine tegevus:
Tagumised tungraua tõstekohad tugevdada, sest tehasest on seal ühekordne plekk ja see ei kannata tõstmist. Plekk paindub, värv puruneb ja rooste alustab uut elu
Eel- ja värvitööd (küljekarbid, ukseaugud, esi- ja tagatiivad, tagastange tala, karpide plastkatted)
Tagaluugi liist H E I C O kirjaga samasse halli tooni värvida
Korrosioonikaitse ja komplekteerimine
Järgmise postituse ajaks on pill loodetavasti juba minu käes tagasi.
Viimati muutis allan, 22 Mär 2021, 11:09, muudetud 1 kord kokku.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist