Suprudko, 940 Estate '97
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Suprudko, 940 Estate '97
See küll ütlemata hea uudis
740 GLT B230F 85kw 1991
940 Estate B230FK 99kw 1997
940 Estate B230FK 99kw 1997
Re: Suprudko, 940 Estate '97
Selline suur mure viewtopic.php?f=57&t=51328
740 GLT B230F 85kw 1991
940 Estate B230FK 99kw 1997
940 Estate B230FK 99kw 1997
Re: Suprudko, 940 Estate '97
Mure sai ajutiselt murtud ja auto sai koju tagasi.
Tänud kaasaelajatele
Tänud kaasaelajatele
740 GLT B230F 85kw 1991
940 Estate B230FK 99kw 1997
940 Estate B230FK 99kw 1997
Re: Suprudko, 940 Estate '97
Eile oli siis see päev mil masin sai omale uue radika. Vahetus ise oli lihtne, alla tunni sai vabalt hakkama.
Uus vs vana:
On see nüüd vana auto pidamise rõõmud või et elu ei oleks liiga lihtne, siis hakkas täna põlema lambda tuli. Mootori töös muutust ei märganud, kui siis korraks justkui tundsin bensiini haisu. Veakoodiks vilkus 2-1-2, ehk "signal missing from oxygen sensor". Tuleb taas kukrut kergendada. Eks näis kaua siis muretult sõita laseb
Uus vs vana:
On see nüüd vana auto pidamise rõõmud või et elu ei oleks liiga lihtne, siis hakkas täna põlema lambda tuli. Mootori töös muutust ei märganud, kui siis korraks justkui tundsin bensiini haisu. Veakoodiks vilkus 2-1-2, ehk "signal missing from oxygen sensor". Tuleb taas kukrut kergendada. Eks näis kaua siis muretult sõita laseb
740 GLT B230F 85kw 1991
940 Estate B230FK 99kw 1997
940 Estate B230FK 99kw 1997
Re: Suprudko, 940 Estate '97
Kurja küll just . Mulle väga volvo meeldib, aga tema minuga sõbraks ei taha saada. Nii kui ühe mure saad lahendatud koputab järgmine juba õla peale.
Sedakorda siis kaks viga: tagurdustuli ja salongi vent.
Tagurdustulega on siis selline lugu, et lülitub oma suva järgi. 80% tagurdamistest jääb tuli tummaks. Ehk on kellelgi ideid kustpoolt lahkama hakata?
Salongivent on suht algusest saati veidi nõrgalt puhunud, pluss vendi töötamisega on kaasnenud õrn kõrisev heli. Seni arvasin, et seda heli teeb õhukanalisse sattunud võõrkeha, näiteks puuleht mis vastu venti käib. Eile hakkas ventikas nn lainetama ja puhus peaaegu olematult. Lahkamisel leidsin päris viisaka koguse lehti, kuid otse aku pealt katsetades lainetasid pöörded ikka. järelikult ikka mootoris miskit viga. Olen avatud korras salongivendi pakkumistele, kliimaseadmega masinale vot sellise koodiga:
Veel uuriks roolivõimu pumba kohta. Hetkel küll kõik töötab, aga samuti on väike kõrin sees ja käega rihmarattast liigutades oleks justkui aimatav loks. On keegi pumba remondiga kokku puutunud? On see teostatav või on targem pump välja vahetada?
Sedakorda siis kaks viga: tagurdustuli ja salongi vent.
Tagurdustulega on siis selline lugu, et lülitub oma suva järgi. 80% tagurdamistest jääb tuli tummaks. Ehk on kellelgi ideid kustpoolt lahkama hakata?
Salongivent on suht algusest saati veidi nõrgalt puhunud, pluss vendi töötamisega on kaasnenud õrn kõrisev heli. Seni arvasin, et seda heli teeb õhukanalisse sattunud võõrkeha, näiteks puuleht mis vastu venti käib. Eile hakkas ventikas nn lainetama ja puhus peaaegu olematult. Lahkamisel leidsin päris viisaka koguse lehti, kuid otse aku pealt katsetades lainetasid pöörded ikka. järelikult ikka mootoris miskit viga. Olen avatud korras salongivendi pakkumistele, kliimaseadmega masinale vot sellise koodiga:
Veel uuriks roolivõimu pumba kohta. Hetkel küll kõik töötab, aga samuti on väike kõrin sees ja käega rihmarattast liigutades oleks justkui aimatav loks. On keegi pumba remondiga kokku puutunud? On see teostatav või on targem pump välja vahetada?
740 GLT B230F 85kw 1991
940 Estate B230FK 99kw 1997
940 Estate B230FK 99kw 1997
Re: Suprudko, 940 Estate '97
Mul peaks kliimaga 940 ventikas olema aga pean otsima. Kui mahti, siis tuleta esmaspäeval meelde - t. 52 seitseseitse 562.
Tagurdustulega ilmselt pole mõtet pikalt leiutada ning kui juhe just katki pole, sijs tuleb lüliti ära vahetada.
Tagurdustulega ilmselt pole mõtet pikalt leiutada ning kui juhe just katki pole, sijs tuleb lüliti ära vahetada.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Suprudko, 940 Estate '97
Kui salongivent ja tagurduslüliti sai vahetatud, lasi mõne kuu täitsa murevabalt sõita. Aprillis said õlid filtrid vahetatud ja plaanisin juba ülevaatusele minna, paraku volvol olid teised plaanid. Ühel õhtul jäi poe parklas kõhu all silma kenake loik, kaunis rohelise jumega loik. Survega oli paisupaagist välja surunud, ilmselt plokikaane tihendi leke. Egas muud kui viisin teise remonti. Kaane mahavõtmisel ilmnesid söövitusjäljed,ilmselt siis vee või ebasobiva jahutusvedeliku kasutamise tagajärg.
Kokkuvõttes sai siis lastud teha: kaane lihv, klapid soveldatud ja reguleeritud, klapisääretihendid, mootori ülemise otsa kõik tihendid ning mootoririhm koos juurdekuuluvaga. Eks näis kauaks nüüd rahu on
Kokkuvõttes sai siis lastud teha: kaane lihv, klapid soveldatud ja reguleeritud, klapisääretihendid, mootori ülemise otsa kõik tihendid ning mootoririhm koos juurdekuuluvaga. Eks näis kauaks nüüd rahu on
740 GLT B230F 85kw 1991
940 Estate B230FK 99kw 1997
940 Estate B230FK 99kw 1997
Re: Suprudko, 940 Estate '97
Aasta jagu sõitmist jälle täis ja ülevaatuse aeg koputab uksele. Täna sai auto üles tõstetud, nii lihtsalt kontrolliks, et mis seis on. Ja seis on paraku kurb: mõlema külje karbid on täiesti otsas. Hetkel õnneks tundub, et kui vahetuseks läheb, siis on kuhu keevitada.
Väike list mis siis teha vaja oleks:
Küljekarbid vahetada
Esitiibades on väikesed augud, esialgu plaaniks lappida ära
Üle käia kõik pidurid, esimesed kippusid peale jääma ja tagumised teeks siis juba profülaktika mõttes ära
Esimesed stabika vardad vahetada
Keskmine summuti pütt koos kinnitusklambriga vahetada
Tagakojamees on kinni paakunud, vaja üle vaadata
Üks numbritule pesa on ära lõppenud
Aku alusplekk on hapu vajab ka lappimist
Ja eks pisisasju on veel
Pean taas tõdema, et ei ole sattunud kõige parema eksemplari otsa. See kord teen veel korda
Väike list mis siis teha vaja oleks:
Küljekarbid vahetada
Esitiibades on väikesed augud, esialgu plaaniks lappida ära
Üle käia kõik pidurid, esimesed kippusid peale jääma ja tagumised teeks siis juba profülaktika mõttes ära
Esimesed stabika vardad vahetada
Keskmine summuti pütt koos kinnitusklambriga vahetada
Tagakojamees on kinni paakunud, vaja üle vaadata
Üks numbritule pesa on ära lõppenud
Aku alusplekk on hapu vajab ka lappimist
Ja eks pisisasju on veel
Pean taas tõdema, et ei ole sattunud kõige parema eksemplari otsa. See kord teen veel korda
740 GLT B230F 85kw 1991
940 Estate B230FK 99kw 1997
940 Estate B230FK 99kw 1997
Re: Suprudko, 940 Estate '97
Väike update keretööde kohta. Meel on ikka nii must kui veel olla annab. Selline tunne just, et nii kui midagi puutud pudiseb see küljest ära. Tegelikult oleks ju pidanud seda teadma, et seal miskit rõõmustavat ees ei oota. Karbi sisemine osa on ka ikka palju pehme, tagaosas on päris pahasti. Vägisi tekib käega löömise tunne ja ma pole veel kunde küljest kaugemale jõudnud. Kusjuures korra on juba karpe vahetatud.
Kallutusraudasid ei ole Volvodele?
Keegi nagu küsis isetehtud koodilugeja kohta, aga ma ei leia enam posti üles. Mina tegin selle skeemi järgi
Mingid versioonid soovitavad LEDile takisti lisaks panna, mul töötab ilma ka.
Kallutusraudasid ei ole Volvodele?
Keegi nagu küsis isetehtud koodilugeja kohta, aga ma ei leia enam posti üles. Mina tegin selle skeemi järgi
Mingid versioonid soovitavad LEDile takisti lisaks panna, mul töötab ilma ka.
740 GLT B230F 85kw 1991
940 Estate B230FK 99kw 1997
940 Estate B230FK 99kw 1997
Re: Suprudko, 940 Estate '97
Auto varustus pole halb, kliima, turbo, püsikas ja kui veel töötavad ka. Kere remont on muidugi kallis.
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist