164 Amazon 121 P130 ´70
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Päris palju kattub mm'ga, siiani see 1/2 ongi ainus olnud mis mul vaja, kus on mõõdu vahe. Samas kus vähegi võimalik, eelistan padruni kasutamist.KoitK kirjutas:Tegelikult tasub lehtvõtmete kompleks või vähemalt mõned mõõdud ikka ära osta, sul 164 on samamoodi kõik tollmõõdus poltidega.
Aga su toodud pildil nr 13 düüs on ainult ühel Stromberg 175 versioonil. Näiteks:
Neist nr 1 on ainus, mida saab Allen key´ga reguleerida. Sinu toodud nr 13 on minu pildil nr 3, mida saab alt reguleerida. Nr 2 ja 4 tunduvad oma iseloomult sarnased, nr 4 reguleerimisest väga suurt kasu ei tundu olevat - igal juhul nõela see ei liiguta. Kõige rohkem olen mina kohanud just neid kahte viimast.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Ta ei liigutagi nõela vaid nõela ava, kas su masinal on 4 karpat ja igaüks on erinev?
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
KoitK kirjutas:Ta ei liigutagi nõela vaid nõela ava, kas su masinal on 4 karpat ja igaüks on erinev?
Teoreetiliselt peaks see selle ülesanne olema, praktikas ei kuku väga hästi välja, vähamalt pole tulemus nii käega katsutav.
Ajapikku on neid vaikselt kuidagi kogunenud. On mõni ühesugune paar ka. See nr3 näiteks on mu kõige esimese auto pealt, kunagise 144 B20 küljest.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Aga kas reaalselt on sul üldse vaja midagi seal reguleerida? Mootor töötab või käib kehvasti? Alustuseks võiks lihtsalt karburaatori laiali võtta ja ära puhastada, sest kui see karburaator on mootori jaoks sobiv siis niisama huvi pärast pole mõtet asju reguleerima ka hakata. Teine asi on see, et mõned osad võib-olla vajavad lihtsalt väljavahetamist. Kuidas nõel selle kolvi küljes on? Võimalik, et seal polegi võimalust reguleerida ja häälestatakse nõela vahetamisega, on peenem või teise geomeetriaga nõel?
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Esmalt oleks hariv teada, kas saab reguleerida, kuidas, mida mõjutab. Väga väike tõenäosus, et kõik ideaalselt juba paigas, kui mootor kõrvajärgi töötabki hästi, siis kütusekulu sõltub ka sellest. Nagu eelnevalt kirjutasin, karbuss tegi läbi korraliku puhastuskuuri. Mootoriruumi sai nipet-näpet korrastatud, kõik juhtmed/kontaktid üle käidud, jahutusvedeliku paisupaaki ei olnud, oli mingi pudel esivõre taga, kaitsmeploki kaas puudus, hetkel veel täistulede vilgutamise relee paigaldamata (täistulede lülitamise relee on olemas ja toimib) ning mõned klemmid lisada/korrastada.KoitK kirjutas:Aga kas reaalselt on sul üldse vaja midagi seal reguleerida? Mootor töötab või käib kehvasti? Alustuseks võiks lihtsalt karburaatori laiali võtta ja ära puhastada, ....
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Võtsin järgmiseks ette numbri kinnitamise teema.
Tundus, et Amazonile võiks rohkem sobida USA tüüpi numbriformaat. Lasin teha 4mm roostevaba plaadist täpsetes mõõtudes ning kinnitustega korraliku aluse. Plaadi kinnituspoldid on plaati keevitatud ning numbri kinnitamiseks augud omakorda plaadis. Kahur Speed Shop oli lahkesti professionaalse jõuga abiks, väga positiivne kogemus.
Tagantjärgi tarkus, 4mm roostevaba plaat sellises mõõdus sai võib-olla raskuse mõttes natuke over kill, 2mm´ga võiks ka hästi hakkama saada. Kuid samas kinnitamisel nii stabiilset numbri lahendust pole ma veel varem kohanud.
Taga sai kasutatud kinnituseks nelja polti, kaks plaati keevitatult ning kaks läbi augu keermestatud käepideme aukudesse (kuumtsingitud seibid distantsiks). Nende käepideme aukude originaal eesmärk jäi mulle hetkel arusaamatuks, aga sellise numbrialuse kinnitamiseks täiesti möödapääsmatu lahendus. Kahe poldiga poleks nii raske alus sinna luugi külge jäänud, tõenäoliselt oleks aja möödudes tüki välja rebinud. Numbri äärde/peale sai riisimaalt tellitud roostevabast numbriääris. Valik on seal lai, aga püüdsin leida võimalikult soodsa ja nägusa tüki. Võib-olla on see liiga konservatiivne, saaks vist isegi midagi julgemat/omapärasemat kasutada. Aga seniks kärab hästi.
Ees jäi see plaat oma kahe poldiga väga stabiilselt hoidma, 0,5mm ka ei liigu. Kuna roostetanud poldid/mutrid/kruvid tekitavad "allergiat", siis läks kõik roostevaba. Nagu näha, värv on ka vähe siidisem. Avastasin, et kui nitrolahustiga peale lennata, siis saab sellest soomlaste kunstiteosest lahti.
Tundus, et Amazonile võiks rohkem sobida USA tüüpi numbriformaat. Lasin teha 4mm roostevaba plaadist täpsetes mõõtudes ning kinnitustega korraliku aluse. Plaadi kinnituspoldid on plaati keevitatud ning numbri kinnitamiseks augud omakorda plaadis. Kahur Speed Shop oli lahkesti professionaalse jõuga abiks, väga positiivne kogemus.
Tagantjärgi tarkus, 4mm roostevaba plaat sellises mõõdus sai võib-olla raskuse mõttes natuke over kill, 2mm´ga võiks ka hästi hakkama saada. Kuid samas kinnitamisel nii stabiilset numbri lahendust pole ma veel varem kohanud.
Taga sai kasutatud kinnituseks nelja polti, kaks plaati keevitatult ning kaks läbi augu keermestatud käepideme aukudesse (kuumtsingitud seibid distantsiks). Nende käepideme aukude originaal eesmärk jäi mulle hetkel arusaamatuks, aga sellise numbrialuse kinnitamiseks täiesti möödapääsmatu lahendus. Kahe poldiga poleks nii raske alus sinna luugi külge jäänud, tõenäoliselt oleks aja möödudes tüki välja rebinud. Numbri äärde/peale sai riisimaalt tellitud roostevabast numbriääris. Valik on seal lai, aga püüdsin leida võimalikult soodsa ja nägusa tüki. Võib-olla on see liiga konservatiivne, saaks vist isegi midagi julgemat/omapärasemat kasutada. Aga seniks kärab hästi.
Ees jäi see plaat oma kahe poldiga väga stabiilselt hoidma, 0,5mm ka ei liigu. Kuna roostetanud poldid/mutrid/kruvid tekitavad "allergiat", siis läks kõik roostevaba. Nagu näha, värv on ka vähe siidisem. Avastasin, et kui nitrolahustiga peale lennata, siis saab sellest soomlaste kunstiteosest lahti.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Alla läksid v70´st uusi mõtteid ootama jäänud 7x17" Cometid 205/50 R17 Continentali rehvidega.
Algselt oli plaan 215/50 mõõtu kasutada, kuid järelturul valik oli kesine ja neil vähestel olid hinnad utoopilised.
Autoga tulid kaasa 28mm flantsid, need jäid alla.
Algselt oli plaan 215/50 mõõtu kasutada, kuid järelturul valik oli kesine ja neil vähestel olid hinnad utoopilised.
Autoga tulid kaasa 28mm flantsid, need jäid alla.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
päris jubedad jalavarjud
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
supp kirjutas:päris jubedad jalavarjud
need olid olemas ja praegu nö. sobivamaid ostma/meisterdama ei hakka. Eks ta selline wanna be pro touring natuke on, aga äkki kõige jubedamad ei ole.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Veljed ise on väga kenad ning auto samuti.
Aga koos on nad päris kohutavad ausaltöeldes. Isegi lihtne plekkvelg oleks vast märksa paslikum Amazonile.
Maitse asi muidugi.
Aga koos on nad päris kohutavad ausaltöeldes. Isegi lihtne plekkvelg oleks vast märksa paslikum Amazonile.
Maitse asi muidugi.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Alternatiiv oleks ilma erilisi pingutusi tegemata selline nagu ees all.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
164 kirjutas:supp kirjutas:päris jubedad jalavarjud
need olid olemas ja praegu nö. sobivamaid ostma/meisterdama ei hakka. Eks ta selline wanna be pro touring natuke on, aga äkki kõige jubedamad ei ole.
Jalavarjud on tõesti ilusad... Kui nad oleksid minu V70R - i all
Aga Amazonil nagu sea seljas sadul
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
164 kirjutas:Alternatiiv oleks ilma erilisi pingutusi tegemata selline nagu ees all.
Krt isegi see roostene plekk passib paremini. Eriti veel selle matt-musta kerega. Selline rat-look.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist