1. leht 3-st

Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod

Postitatud: 23 Veebr 2017, 01:43
Postitas marek555
Üks T5 Soomes jälle vähem ja meil(Saaremaal) rohkem. Nettiautost pool aastat otsimist, kõne tuttavale ehitajale(kes auto ära ostaks)ja järgmisel päeval diil tehtud. Köikse siledam 850 T5, mis sealkandis müüki tulnud(kuni 1500 hinnaga)sel ajal kui mina otsisin. Esimene auto mille ostsin ilma ise kohale minemata. Tuttav tegi ainult proovisõidu ja jäi rahule. Autol oli Soomest 12/2017 TÜV, uued naastrehvid, uued pidurikettad klotsid, trossid, 2X uued OEM esiõõtsad, 03/2016 vahetatud hammasrihma komplekt, vahetatud jahutusradikas.
Ainuke pettumus on allolevad JOMI coilid, mis on liiga jäigad ja ei jõua piisavalt kiiresti tee lainetustele järgi-kiirendades võttis ratta 110 peal tühja vedama. Ilmselt saavad kevadel vahetatud KONI toodangu vastu, milliste veel ei tea-kel kogemust nendega,ootan soovitusi. Tava amorti ja vedru ei tahaks panna kuna meeldib see kõrgus, nagu ta praegu on.
Auto esmane reg.10/95 ,läbisõit 313000 pluss, mudeliaasta 96,automaat, mootor 2,3 166KW(seda ilmselt pigem rohkem kuna turbo osuti pigem valge osa lõppu end stabiilselt sätib, ning minek palju parem stock auto omast), sinine nahktuba, töötav kliima-näis kui kauaks.
Ostetud sai see puhtalt sellepärast, et T5-R T GUL 855 normaalse hinnaga ei ole enam saada-kaua võib unistada. Mõni alla 3K sai maha magatud. Nüüd plaan see ilusasti korda teha ja sõita kuni vaba raha korraliku TGULi ostmiseks tekib. Ilmselt kerkivad nende hinnad siiski ainult ülespoole
Tehtud
Hooldus, kõik filtrid,mootoriõli, küünlad Bosch
Jagaja kaas ja rootor
Korrastatud karterituulutus
Nukkade tagumised simmerid
Mootoriõlijahutuse voolikud(Hydroscand pressis uued voolikud vanadele otstele-lekkis 1)
Jahutusvedeliku vahetus
Kangemad esitule pirnid
Asendatud pragunev paisupaak, mõned jahutusvoolikud
Tagatiiva piduritule juhtmed korrastatud

Lähiajal plaanis
Välja selgitada liiga hea mineku põhjus :D (mida seal näpitud on kas aju või turbot)ja loodetavasti kannatab selle nii jätta. Kuna osuti üle valge ei lähe peaks stock mootor selle pea 1bari ilusasti vastu pidama.
Nukkade esimesed simmerid(VL oma lekib)
Toasoe võiks parem olla, kui heater alles originaal läheb vahetusse ja kui b osa siis proovin läbipesu.
Käigukastiõli vahetus
Käigukastiõli jahutus voolikud ka Hydroscandi uuendamisele
Vasak veovõll ja selle simmer
Summuti sukk tahab asendamist peagi
Ehk ka 21aastat vana originaal esiklaas vahetusse(kui päike kõrgemalt käima hakkab , ehk ei häirigi enam)
Tagakojamees liikuma panna.
Tuba tühjaks ja piinlikult puhtaks
Juhiistme nahk korda
Suveks õiged veljed alla(Columbad varsti olemas, siit foorumist)
Suur Originaalraadio ja võim sisse (varsti olemas siit foorumist)ning Grundigi SD kaardiga raadio välja
Mõned salongiplastikud asendada
Karbiplastikud uuesti värvida(kivid alt kollase krundi välja peksnud)
Odomeeter korda ja õige läbisõit kontrollida(kellad tuleb panna -96 mudelisse, mis ilma obdII-ta) https://www.youtube.com/watch?v=9K-1WChRr9k
Kindlasti leiab nipet näpet jooksvalt veel
volvo-850.jpg

16930556_267439960347932_173392521_o.jpg

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 23 Veebr 2017, 07:10
Postitas no1
Tunduvad ilusad plaanid! Keegi võiks selle T Gul'i eest hoolitsema hakata ;) http://www.volvoclub.ee/foorum/viewtopi ... 25&t=14890

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 23 Veebr 2017, 09:09
Postitas marek555
See masin saab ju hoolt ja tähelepanu piisavalt. Isegi tahtsin enne T5e ostu Rootsist musta automaatkastiveaga T5-R universaali ära osta. Paraku ei olnud omanik nõus Eestisse otse müüma. Diiliks oleks läinud ainult mõne tuttava Rootslase abiga ja sinna ta jäi.
Kas enda autol seda oled proovinud https://www.youtube.com/watch?v=9K-1WChRr9k. Puhtalt sportlikust huvist-mulle saadeti Sinu auto müügikuulutus kui see Tartus müügis oli. Kuna manuaalkast peaks minu arvates olema M59 koos 850Riga, siis ei pakkunud huvi. Aga Sinu auto loomulikult ilus.

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 23 Veebr 2017, 13:40
Postitas no1
Olen proovinud kunagi. Mingi väike erinevus oli, see pidi aga normaalne olema. Hetkel 169k ees. :) Kere hakkab otsa saama ainult.

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 23 Veebr 2017, 17:48
Postitas Tanel
no1 kirjutas:Keegi võiks selle T Gul'i eest hoolitsema hakata ;)

Sul ju ikka T-Svart e. siis must
T-Gul on kollane, mida praeguse seisuga peaks eestis olema 3. 1x854 ja 2x855.

Salongi radikaga võib olla selline kala, et on pandud mitte originaal (Hella) B osad on õhemad ja selleks annavad ka vähem sooja välja

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 23 Veebr 2017, 21:01
Postitas no1
Kunagi üks Rootsi napsimees seletas mulle, et T-gul on "bensiiniõgard". Mina rumal seda uskunud koguaeg.

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 23 Veebr 2017, 21:16
Postitas Iceman
Gul= kollane pa svenska. Aga et päris OT poleks, siis kõva et normaalseid 800seid ka siin liigub audi diislite kõrval :lol: . Edu masinaga. Kui on küsimusi, siis kirjuta vms. Ma olen 800ste peatüki oma elus otsast lõpuni igas asendis läbi teinud :D

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 23 Veebr 2017, 22:28
Postitas marek555
Kas nende kolme hulgas on ka Kuressaares ehitamisel olev 855 T Gul?
Originaal salongi radikas oli minuteada Behr, võin ka eksida, OE ja b osa kaaluvahe enamustel markidel ca 2e kordne-sellest olen teadlik. Mul radika sisend ja väljund mõlemad tulikuumad. Ei ole 850 oma lahti kunagi lammutanud. Ehitus paistab küll selline, et ringlus saab toimuda ka blokeeritud elemendi korral. Või on seal sees mingi vaheseina lahendus? Madalal kiirusel on enamvähem soe, panad kiiremini puhuma läheb järjest jahedamaks aga voolikud on kuumad. Usun, et peale jahutusvedeliku vahetust ikka ummistas veidi selle ära-õhku sees ei ole.

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 23 Veebr 2017, 22:41
Postitas Tanel
Kuressaare oma on jah nende kahe hulgas. Omanik siin ka kasutaja

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 24 Veebr 2017, 10:41
Postitas arturjarn1
Edu volliga! :)

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 03 Mär 2017, 20:05
Postitas marek555
Väike update!
Liiga hea minek sai likvideeritud. Viga lihtne- WG voolik siiani originaal ja see oli ühest kohast ülipehmeks muutunud, ning oli ilusasti end ca 60 kraadise nurga all kokku voltinud. Katki ei olnud. Panin teise vooliku ja nüüd kell enam lõpuni ei lähe-ca 2/3 peale jõuab ehk. Eks sealt mingi rõhk läbi veel pääses, kuna päris põhja kell ei läinud(ca 1mm jäi puudu).Rõhk kah nii suureks ei läinud, et ECU süüdet katkestama oleks hakanud. Peab teised 2 ka uued panema, needki veel triibulised originaalid. Aga tuntavalt aeglasemini kiirendab nüüd. On keegi proovinud WG voolikuks väiksema sisediameetriga voolikut panna? Ise arvan, et nii oleks lihtsaim viis WG veidi hiljem avanema panna(ilma, et peaks reguleermutrit ja võlli näppima) ja rõhk kuhugi 3/4 ja valge osa lõpu vahele saada.

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 13 Juun 2017, 23:04
Postitas marek555
Vahepeal sai nimekirja lõpuosast ühtteist tehtud-

Tuba sai tühjaks tehtud ning vaip puhtaks
Originaal sinised riidest matid sai muretsetud needki pestud ja sisse. Juhioma küll kannaauguga ja kulunud aga ajab hetkel asja ära
Juhiistme seljatoe nahk vahetatud parempoolse kasutatud esiistme seljatoe naha vastu. Ka istme seljatoe vaht läks vahetusse.
Istmesoojenduste juhtmed parandatud
Suveks ostetud Columbade asemel said alla Titanid 5tk koos korralike Hiina suvekatega Sunfull 205 45 R17, näis kaua kestavad. Ise vist selliseid uuena ei ostaks aga kuna olid ostetud velgedel peal tuleb ära proovida. Columbad jäävad ootele, võibolla panen talveks alla ja Persused müüki
Suur Originaalraadio ja võim said sisse-teeb ikka teist häält kohe
Salongiradikas, mis oli veel originaal sai vahetatud Nissensi vastu. Toasooja mure sai sellega lahendatud. Jaanipäeva miinuskraadideks valmis :)
Nüüd auto teel ning muud asjad katsub jooksvalt suve jooksul teha.
Vahepeal pean ühe C6 sitika ellu äratama. Kui kellelgi on pakkuda 2,7 HDI mootorile väntvõlli ja ilmselt 1e kepsu võtke julgelt ühendust
unnamed.jpg

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 28 Aug 2017, 21:58
Postitas marek555
Õnnestus Rootsist osta 30000km sõitnud nivomatid ja tutikad originaal esiamordid. Hind tuli hea , ei saanud ostmata jätta. Nüüd otsin neile ette madaldusvedrusid ja taha nivomati vedrusid koos ülemiste patjadega. Väike mure- kas originaal õlikate ja madaldusvedrude combo toimib korralikult ning läbi lööma ei hakka. Igaljuhul proovin ära enne kui Koni amorte ostma hakkan.
nivomat.jpg

855 amort.jpg

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 28 Aug 2017, 23:58
Postitas Liiwaannus
v70 ne nivo vedrud vedelevad mul kuuris.

Re: Marek555, 850 T5

Postitatud: 26 Sept 2017, 23:04
Postitas marek555
Roolivahetus ja originaalraadio valgustuse vahetusse. Kõige hullem see hall SC 805 asendusena autos välja ei näegi.
DSC_0845.JPG