Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod
Postitatud: 23 Veebr 2017, 01:43
Üks T5 Soomes jälle vähem ja meil(Saaremaal) rohkem. Nettiautost pool aastat otsimist, kõne tuttavale ehitajale(kes auto ära ostaks)ja järgmisel päeval diil tehtud. Köikse siledam 850 T5, mis sealkandis müüki tulnud(kuni 1500 hinnaga)sel ajal kui mina otsisin. Esimene auto mille ostsin ilma ise kohale minemata. Tuttav tegi ainult proovisõidu ja jäi rahule. Autol oli Soomest 12/2017 TÜV, uued naastrehvid, uued pidurikettad klotsid, trossid, 2X uued OEM esiõõtsad, 03/2016 vahetatud hammasrihma komplekt, vahetatud jahutusradikas.
Ainuke pettumus on allolevad JOMI coilid, mis on liiga jäigad ja ei jõua piisavalt kiiresti tee lainetustele järgi-kiirendades võttis ratta 110 peal tühja vedama. Ilmselt saavad kevadel vahetatud KONI toodangu vastu, milliste veel ei tea-kel kogemust nendega,ootan soovitusi. Tava amorti ja vedru ei tahaks panna kuna meeldib see kõrgus, nagu ta praegu on.
Auto esmane reg.10/95 ,läbisõit 313000 pluss, mudeliaasta 96,automaat, mootor 2,3 166KW(seda ilmselt pigem rohkem kuna turbo osuti pigem valge osa lõppu end stabiilselt sätib, ning minek palju parem stock auto omast), sinine nahktuba, töötav kliima-näis kui kauaks.
Ostetud sai see puhtalt sellepärast, et T5-R T GUL 855 normaalse hinnaga ei ole enam saada-kaua võib unistada. Mõni alla 3K sai maha magatud. Nüüd plaan see ilusasti korda teha ja sõita kuni vaba raha korraliku TGULi ostmiseks tekib. Ilmselt kerkivad nende hinnad siiski ainult ülespoole
Tehtud
Hooldus, kõik filtrid,mootoriõli, küünlad Bosch
Jagaja kaas ja rootor
Korrastatud karterituulutus
Nukkade tagumised simmerid
Mootoriõlijahutuse voolikud(Hydroscand pressis uued voolikud vanadele otstele-lekkis 1)
Jahutusvedeliku vahetus
Kangemad esitule pirnid
Asendatud pragunev paisupaak, mõned jahutusvoolikud
Tagatiiva piduritule juhtmed korrastatud
Lähiajal plaanis
Välja selgitada liiga hea mineku põhjus (mida seal näpitud on kas aju või turbot)ja loodetavasti kannatab selle nii jätta. Kuna osuti üle valge ei lähe peaks stock mootor selle pea 1bari ilusasti vastu pidama.
Nukkade esimesed simmerid(VL oma lekib)
Toasoe võiks parem olla, kui heater alles originaal läheb vahetusse ja kui b osa siis proovin läbipesu.
Käigukastiõli vahetus
Käigukastiõli jahutus voolikud ka Hydroscandi uuendamisele
Vasak veovõll ja selle simmer
Summuti sukk tahab asendamist peagi
Ehk ka 21aastat vana originaal esiklaas vahetusse(kui päike kõrgemalt käima hakkab , ehk ei häirigi enam)
Tagakojamees liikuma panna.
Tuba tühjaks ja piinlikult puhtaks
Juhiistme nahk korda
Suveks õiged veljed alla(Columbad varsti olemas, siit foorumist)
Suur Originaalraadio ja võim sisse (varsti olemas siit foorumist)ning Grundigi SD kaardiga raadio välja
Mõned salongiplastikud asendada
Karbiplastikud uuesti värvida(kivid alt kollase krundi välja peksnud)
Odomeeter korda ja õige läbisõit kontrollida(kellad tuleb panna -96 mudelisse, mis ilma obdII-ta) https://www.youtube.com/watch?v=9K-1WChRr9k
Kindlasti leiab nipet näpet jooksvalt veel
Ainuke pettumus on allolevad JOMI coilid, mis on liiga jäigad ja ei jõua piisavalt kiiresti tee lainetustele järgi-kiirendades võttis ratta 110 peal tühja vedama. Ilmselt saavad kevadel vahetatud KONI toodangu vastu, milliste veel ei tea-kel kogemust nendega,ootan soovitusi. Tava amorti ja vedru ei tahaks panna kuna meeldib see kõrgus, nagu ta praegu on.
Auto esmane reg.10/95 ,läbisõit 313000 pluss, mudeliaasta 96,automaat, mootor 2,3 166KW(seda ilmselt pigem rohkem kuna turbo osuti pigem valge osa lõppu end stabiilselt sätib, ning minek palju parem stock auto omast), sinine nahktuba, töötav kliima-näis kui kauaks.
Ostetud sai see puhtalt sellepärast, et T5-R T GUL 855 normaalse hinnaga ei ole enam saada-kaua võib unistada. Mõni alla 3K sai maha magatud. Nüüd plaan see ilusasti korda teha ja sõita kuni vaba raha korraliku TGULi ostmiseks tekib. Ilmselt kerkivad nende hinnad siiski ainult ülespoole
Tehtud
Hooldus, kõik filtrid,mootoriõli, küünlad Bosch
Jagaja kaas ja rootor
Korrastatud karterituulutus
Nukkade tagumised simmerid
Mootoriõlijahutuse voolikud(Hydroscand pressis uued voolikud vanadele otstele-lekkis 1)
Jahutusvedeliku vahetus
Kangemad esitule pirnid
Asendatud pragunev paisupaak, mõned jahutusvoolikud
Tagatiiva piduritule juhtmed korrastatud
Lähiajal plaanis
Välja selgitada liiga hea mineku põhjus (mida seal näpitud on kas aju või turbot)ja loodetavasti kannatab selle nii jätta. Kuna osuti üle valge ei lähe peaks stock mootor selle pea 1bari ilusasti vastu pidama.
Nukkade esimesed simmerid(VL oma lekib)
Toasoe võiks parem olla, kui heater alles originaal läheb vahetusse ja kui b osa siis proovin läbipesu.
Käigukastiõli vahetus
Käigukastiõli jahutus voolikud ka Hydroscandi uuendamisele
Vasak veovõll ja selle simmer
Summuti sukk tahab asendamist peagi
Ehk ka 21aastat vana originaal esiklaas vahetusse(kui päike kõrgemalt käima hakkab , ehk ei häirigi enam)
Tagakojamees liikuma panna.
Tuba tühjaks ja piinlikult puhtaks
Juhiistme nahk korda
Suveks õiged veljed alla(Columbad varsti olemas, siit foorumist)
Suur Originaalraadio ja võim sisse (varsti olemas siit foorumist)ning Grundigi SD kaardiga raadio välja
Mõned salongiplastikud asendada
Karbiplastikud uuesti värvida(kivid alt kollase krundi välja peksnud)
Odomeeter korda ja õige läbisõit kontrollida(kellad tuleb panna -96 mudelisse, mis ilma obdII-ta) https://www.youtube.com/watch?v=9K-1WChRr9k
Kindlasti leiab nipet näpet jooksvalt veel