Loff'i Hõbekihar
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Loff'i Hõbekihar
Vahepeal läks juba meelest ära, et juhi turvavöö vahetasin ka ära siis kui miskit targemat peale paki ootamise teha polnud.
See narmendav osa, mis Maanteeameti onule ei meeldinud ja mis püüdis ka TÜV teostanud nooremapoolse mehe tähelepanu kuskil 3-5 sekundiks.
See on see koht, mis on turvavöö sissekeritud asendis täpselt B-piilari katteplastiku läbiviigu kohapeal. Kui hakkad vööd peale panema siis vead selle plastiku vastu kõvasti. Kui plastik kulub siis hakkab ka vööd närima.
See B-piilari läbiviik sai vahetatud juba ammu aga näiteks hea tuua. Vasakul kulunud plastik ja paremal uus.
Sissekulunud ava närib vöö serva ära.
See narmendav osa, mis Maanteeameti onule ei meeldinud ja mis püüdis ka TÜV teostanud nooremapoolse mehe tähelepanu kuskil 3-5 sekundiks.
See on see koht, mis on turvavöö sissekeritud asendis täpselt B-piilari katteplastiku läbiviigu kohapeal. Kui hakkad vööd peale panema siis vead selle plastiku vastu kõvasti. Kui plastik kulub siis hakkab ka vööd närima.
See B-piilari läbiviik sai vahetatud juba ammu aga näiteks hea tuua. Vasakul kulunud plastik ja paremal uus.
Sissekulunud ava närib vöö serva ära.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Võibolla pole sama olukord, aga kas see volla turbo küljes sellist tulemust ei või kaasa tuua?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 87#p112987
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 87#p112987
Re: Loff'i Hõbekihar
kiluo kirjutas:Võibolla pole sama olukord, aga kas see volla turbo küljes sellist tulemust ei või kaasa tuua?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 87#p112987
Ma ise ka veidi skeptiline selle vooliku osas. Aga minul on voolik vähe teises kuumusrežiimis võrreldes selle Toyota Supraga. Teiseks ma ei drifti selle Volvoga, ehk siis pööre läheb üle 4000 rpm väga harva ja seda ka lühiajaliselt. Modifitseerisin kuumaekraani ka nii, et kuumakoja ja pealetuleva õlitoru ning rõhukella vooliku vahel on ka kuumaekraan.
Natuke seedin veel ja võimalik, et võtan rõhukella ära, sest tundub, et õlirõhuga on kõik korras.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Mõned päevad ringi vuranud autoga, tundub, et töötab.
Eile/täna leidsin ka aja, et VIDA/DICE töökorda saada ja vanad veakoodid ära kustutada ning ETM test ära teha.
ETM test näitas, et asi töötab. Ehk siis TPS 1 ja TPS 2 vaheline vahe on 0.47 nurgakraadi (lubatud 13 kraadi).
Ootamatult, hoolimata sellest, et auto pea kuu aega seisis, on kätte jõudnud aeg gaasiseadme esimeseks hoolduseks. Nii et tuleb sammud GazNetti seada.
Eile/täna leidsin ka aja, et VIDA/DICE töökorda saada ja vanad veakoodid ära kustutada ning ETM test ära teha.
ETM test näitas, et asi töötab. Ehk siis TPS 1 ja TPS 2 vaheline vahe on 0.47 nurgakraadi (lubatud 13 kraadi).
Ootamatult, hoolimata sellest, et auto pea kuu aega seisis, on kätte jõudnud aeg gaasiseadme esimeseks hoolduseks. Nii et tuleb sammud GazNetti seada.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Tra, hakkab jälle pihta see VVT kamm. Muidugi gaasiga sõitmise lõbu ka - vahelejätmised ja lambda kamm.
Oh, ma ei viitsi enam. Karpaga 200-ne oli lux pill ikka.
Oh, ma ei viitsi enam. Karpaga 200-ne oli lux pill ikka.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Igapäevaliikuri kohta kärab küll, mootor töötab päris normaalselt. Bensuga sõites 50-100km siis kustub armatuurist mootorituli ära. Gaasiga sõites hakkab jälle mingi aja pärast põlema. Kõige pikemalt olen saanud gaasiga pidevalt sõita, ilma, et mootorituli põlema hakkaks, kodunt Saaremaale - ~300km.
Muidu nagu ikka pool milkut läbi aetud auto.
Muidu nagu ikka pool milkut läbi aetud auto.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Kas sa oled kindel, et süüdi on gaas kütusena? Pakun pigem, et gaas toob lihtsalt probleemid esile, mida bens varjata suudab veel ja see pool milli on juba selle mootori lagi. Kas oled Gaznetile ka need mured ette kandnud?
Re: Loff'i Hõbekihar
Tasub Gaznetis muret kurta. Äkki näkkab. Minu 900-l kulus mitu aastat (Gaznetis paigaldatud seade), enne kui sattus seal samas korralise hoolduse käigus ühe prillidega tehniku kätte. Tema seadistas süsteemi nii, et lambda tuli ei süttinud enam. Varem süttis tuli peale 50-100 km sõitu ja andis vale küttesegu vea. Bensiiniga sõites seda viga polnud. Varem oli üritatud iga hoolduse käigus seadistada ja alati aetud vana auto, kehvade küünalde, jagaja, juhtmete jne kaela. Tuli välja, et saab küll, kui õige tehniku otsa satud. Auto oli sõitmud ca 500-600 tuhat, sellest minu käes üle 200 tuhande põhiliselt gaasiga. 1. põlvkonna seade oli juba enne ostu peal, nii et ilmselt oli enne ka gaasi tunda saanud. Aga eks 900-ne on vähe rohkem rauast auto ka.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Re: Loff'i Hõbekihar
Iceman kirjutas:Kas sa oled kindel, et süüdi on gaas kütusena? Pakun pigem, et gaas toob lihtsalt probleemid esile, mida bens varjata suudab veel ja see pool milli on juba selle mootori lagi. Kas oled Gaznetile ka need mured ette kandnud?
Ma lähitulevikus lähen gaasiseadme hooldusesse siis kurdan neile jälle.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Mul ka peaaegu Identne masin gaasiseadmega. Annab samamoodi veateateid. levautogaasis seadistati ühte ja teist ja tibake läks paremaks. Olen nüüd enne igat sõitu reduktori reguleerimiskruvi keeranud teadmata mida täpselt teen ja tundub, et olen õigele seadistusele suht lähedale jõudnud. Veateateid saab ühekäe sõrmedel juba kokku lugeda
Re: Loff'i Hõbekihar
Enne eelmise aasta lõppu käis auto gaasiseadme hoolduses, kuna ise ei saanud minna siis käis autoga hoolduses naine.
Tagasiside oli midagi sellist, et kuna vigu oli nii palju siis ei jõutud kõiki läbi käia ja soovitati uuesti diagnosti minna.
Midagi seal ära tuuniti, sest siiamaani (5-6 paagitäit gaasi) pole mootorituli põlema läinud, auto käib paremini edasi ka ning gaasi kulub vähem.
Tagasiside oli midagi sellist, et kuna vigu oli nii palju siis ei jõutud kõiki läbi käia ja soovitati uuesti diagnosti minna.
Midagi seal ära tuuniti, sest siiamaani (5-6 paagitäit gaasi) pole mootorituli põlema läinud, auto käib paremini edasi ka ning gaasi kulub vähem.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Saavad küll, kui tahavad .
Re: Loff'i Hõbekihar
Kuradi peldik!
Juunis otsustas auto teha nii:
Õnneks juhtus see Rakvere Vaala keskuse (Tööriistamsrketi) parklas. Sealt sai kiire remondi jaoks tarviliku - jahutusvedelikku ja võtme, et voolikulkamber lahti/kinni saada.
Asja uurides tundus, et aja jooksul oli lõdviku klambri juurest lõdvik katki läinud. Otsast noaga jupp maha ja sai koju tagasi liikuda.
Teel koju aga hakkas iga umbes 10 km tagant jahutusvedeliku taseme hoiatustekst põlema. Jahutusvedelikku peale kallates avastasin, et kui jahutussüsteem on rõhuall immitseb radika otsavannist jah. vedelikku välja - otsavannis mõra.
Kodus nina laiali ja radika vahetus.
Oli vist reede ja millegi pärast oli kiiresti autot jälle vaja. Tuli meelde, et naaberküla taluniku pojal oli juppideks toodud P2 V70, automaat. Sealt sain terve radika.
Umbes kuu hiljem täitus autol pool milkut.
Aga peldik on ikkagi.
Nimelt, ma hetkel ei mäletagi, kas see jama hakkas enne redika vahetust või vahetult peale, turbiin hakkas väristama. Seda harva aga ikkagi. Kiired ajad ja polnud aega süveneda ning asjaga tegeleda.
Ühel kuumal suvepäeval andis auto teada, et tahab kastile hooldust saada ja ega palju ei möödunudki, kui turbiin lõpetas lukustumise. Peale seda autoga ei sõitnud, ainult maja eest jalust ära maja taha. Ikka kiired ajad.
Mõni nädal tagasi oli aega, et autole arvuti sappa panna ja uurida asja veidi lähemalt. Autot käima pannes oli asi kohe selge - kasti pump tegi häält, auto liikus mõned meetrid ja siis kadus vedu ära, ehk siis turbiini luku katted maas ja see sodi filtri umbe tõmmanud ning kast ei saa õli kätte. Õlitase oli kontrolliall kogu aeg ja tase normis.
Nüüd ta siin seisab ja ootab kevadet, sest autotõstuk on ikka lapiti käru peal ja pole kuhugi (veel, sest selles hoones on asjad sees, millede varjualust veel ei ole) üles panna ning külili poris seda kasti alt ei viitsi võtta.
Sõpru Hõbenoole ajast on, kes aitaksid aga hetkel pole aega tegeleda selle teemaga, pere kasvab kogu aeg ja vaja lastele tube ehitada.
Valge 700-ne on praegu igapäevaautoks kuni lume soolamiseni, siis jääb ainukeseks talvel liikumiseks naise Opel, mida pidevalt narritud aga näe, ainuke masin, mis talvel sõidab ptüi-ptüi-ptüi.
Juunis otsustas auto teha nii:
Õnneks juhtus see Rakvere Vaala keskuse (Tööriistamsrketi) parklas. Sealt sai kiire remondi jaoks tarviliku - jahutusvedelikku ja võtme, et voolikulkamber lahti/kinni saada.
Asja uurides tundus, et aja jooksul oli lõdviku klambri juurest lõdvik katki läinud. Otsast noaga jupp maha ja sai koju tagasi liikuda.
Teel koju aga hakkas iga umbes 10 km tagant jahutusvedeliku taseme hoiatustekst põlema. Jahutusvedelikku peale kallates avastasin, et kui jahutussüsteem on rõhuall immitseb radika otsavannist jah. vedelikku välja - otsavannis mõra.
Kodus nina laiali ja radika vahetus.
Oli vist reede ja millegi pärast oli kiiresti autot jälle vaja. Tuli meelde, et naaberküla taluniku pojal oli juppideks toodud P2 V70, automaat. Sealt sain terve radika.
Umbes kuu hiljem täitus autol pool milkut.
Aga peldik on ikkagi.
Nimelt, ma hetkel ei mäletagi, kas see jama hakkas enne redika vahetust või vahetult peale, turbiin hakkas väristama. Seda harva aga ikkagi. Kiired ajad ja polnud aega süveneda ning asjaga tegeleda.
Ühel kuumal suvepäeval andis auto teada, et tahab kastile hooldust saada ja ega palju ei möödunudki, kui turbiin lõpetas lukustumise. Peale seda autoga ei sõitnud, ainult maja eest jalust ära maja taha. Ikka kiired ajad.
Mõni nädal tagasi oli aega, et autole arvuti sappa panna ja uurida asja veidi lähemalt. Autot käima pannes oli asi kohe selge - kasti pump tegi häält, auto liikus mõned meetrid ja siis kadus vedu ära, ehk siis turbiini luku katted maas ja see sodi filtri umbe tõmmanud ning kast ei saa õli kätte. Õlitase oli kontrolliall kogu aeg ja tase normis.
Nüüd ta siin seisab ja ootab kevadet, sest autotõstuk on ikka lapiti käru peal ja pole kuhugi (veel, sest selles hoones on asjad sees, millede varjualust veel ei ole) üles panna ning külili poris seda kasti alt ei viitsi võtta.
Sõpru Hõbenoole ajast on, kes aitaksid aga hetkel pole aega tegeleda selle teemaga, pere kasvab kogu aeg ja vaja lastele tube ehitada.
Valge 700-ne on praegu igapäevaautoks kuni lume soolamiseni, siis jääb ainukeseks talvel liikumiseks naise Opel, mida pidevalt narritud aga näe, ainuke masin, mis talvel sõidab ptüi-ptüi-ptüi.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
pilte ei näe
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Loff'i Hõbekihar
taavi kirjutas:pilte ei näe
Nüüd peaks korras olema.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist