Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 245 1993 H.E
Originaal pedaal.
Sidurisilinder mine vaata nätieks ralliexperdist või küsid minult
NAgu hydrokässari silinder.
240nel on tulemüüris silindri kinnitus augud olemas.
Pedaalil pead trossi kinnituse alla poole keevitama. Pedaali tõstad pedalboxis ülemistesse aukudesse ja pedaali pead pikemaks keevitama.
Midagi sellist on Sul lõpuks.
Sidurisilinder mine vaata nätieks ralliexperdist või küsid minult
NAgu hydrokässari silinder.
240nel on tulemüüris silindri kinnitus augud olemas.
Pedaalil pead trossi kinnituse alla poole keevitama. Pedaali tõstad pedalboxis ülemistesse aukudesse ja pedaali pead pikemaks keevitama.
Midagi sellist on Sul lõpuks.
AE86 ‘83, PS13 ‘89
Re: Volvo 245 1993 H.E
Vahepeal sai uus tuuleklaas ette ja katalüsaator alla. Natuke veel sättida tulesid ja saab ülevaatusele minna.
Mootoriswapi jaoks sai varutud ZF käigukast, vastav kardaan, siduri töösilinder, originaal sidurikomplekt.
Halbadest uudistest sai proovitud leakdown testi, et hinnata mootori seisukorda. 6-st silindrist 1 oli hea. Tulemused olid nii viletsad nagu oleks mõõtetehnikas midagi valesti aga kõik peaks õige olema. Vaatab, mis müüja sellest arvab ja ilmselt tuleb lisaks plaanitud tihenditele vahetusele võtta plokikaas maha ja vaadata sisse ka. Kui nii peeneks juba läheb, siis sõltuvalt probleemide ulatusest peaks vähemalt kaanetööd ära tegema. Saab kohe grammi paksema kaanetihendi ka panna, et ülelaadimiseks maksimaalselt valmis olla.
To be continued..
Mootoriswapi jaoks sai varutud ZF käigukast, vastav kardaan, siduri töösilinder, originaal sidurikomplekt.
Halbadest uudistest sai proovitud leakdown testi, et hinnata mootori seisukorda. 6-st silindrist 1 oli hea. Tulemused olid nii viletsad nagu oleks mõõtetehnikas midagi valesti aga kõik peaks õige olema. Vaatab, mis müüja sellest arvab ja ilmselt tuleb lisaks plaanitud tihenditele vahetusele võtta plokikaas maha ja vaadata sisse ka. Kui nii peeneks juba läheb, siis sõltuvalt probleemide ulatusest peaks vähemalt kaanetööd ära tegema. Saab kohe grammi paksema kaanetihendi ka panna, et ülelaadimiseks maksimaalselt valmis olla.
To be continued..
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Kus kohas lasid esiklaasi vahetada ja kui saladus pole, palju selline lõbu maksma läks?
Re: Volvo 245 1993 H.E
Kasutaja volvo245 soovitas http://www.123autoklaas.ee. Mõne hinnapakkumisepeale oligi kõige soodsam.
Kokku oli 140 eur km-ga. Klaas sellest u 80€. Vahetati tihend ka ja tõmmati üks pindmise roostekoht puhtaks ja krunt peale.
Kokku oli 140 eur km-ga. Klaas sellest u 80€. Vahetati tihend ka ja tõmmati üks pindmise roostekoht puhtaks ja krunt peale.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Pea kaks kuud on möödas aga pole ikka ülevaatusele suutnud minna
Natuke sai vahepeal nädalavahetusel ringi sõidetud ka. Üks hetk lõpetas kolmas pidurituli töötamise ja tegelt ei töötanud ka numbrituled. Hakkasin otsast probleemi lahendama ja lõpetasin kogu luugi juhtmestiku uuendamisega. Kuna tagaaklaasi puhastit pole niikuini sai veetud pesuri vooliku asemel. Nüüd on aga kardaan häält tegema ja tagumises ristison lõtk, seega tundub, et mootori swap hakkab vaikselt tagant sundima.
Plokikaas on windorfis hooldusremondis. Äkki saab see nädal teada, mis seisus see täpselt on. Alumine ots igastahes on paljulubav seega seda ei hakka üldse torkimagi.
Teeb veel igaks juhuks ettevalmistused turbo õli peale ja tagasivooluks, vahetab kõik tihendid, sisselaske kollektori ja gaasiklapi vahetab M50 oma vastu. Rihmad, rullikud vaja veel vahetada ja uus vanose komplekt sisse pista. Loomulikult ka kõik jupid puhastada. Puuduvate pudinate-jubinate list on veel tegelt pikk.
Natuke sai vahepeal nädalavahetusel ringi sõidetud ka. Üks hetk lõpetas kolmas pidurituli töötamise ja tegelt ei töötanud ka numbrituled. Hakkasin otsast probleemi lahendama ja lõpetasin kogu luugi juhtmestiku uuendamisega. Kuna tagaaklaasi puhastit pole niikuini sai veetud pesuri vooliku asemel. Nüüd on aga kardaan häält tegema ja tagumises ristison lõtk, seega tundub, et mootori swap hakkab vaikselt tagant sundima.
Plokikaas on windorfis hooldusremondis. Äkki saab see nädal teada, mis seisus see täpselt on. Alumine ots igastahes on paljulubav seega seda ei hakka üldse torkimagi.
Teeb veel igaks juhuks ettevalmistused turbo õli peale ja tagasivooluks, vahetab kõik tihendid, sisselaske kollektori ja gaasiklapi vahetab M50 oma vastu. Rihmad, rullikud vaja veel vahetada ja uus vanose komplekt sisse pista. Loomulikult ka kõik jupid puhastada. Puuduvate pudinate-jubinate list on veel tegelt pikk.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Vahepeal sai ülevaatus läbitud nüüd julgem ringi sõita ja peale mootorivahetust ei ole liiga kiire ümberregistreerimisele.
Ehkki arvasin, et ei hakka alumist otsa puutuma siis täna võtsin kolvid siiski välja. Lasen pinnad korralikult puhtaks teha ja kindluse mõttes saab veel parem. Puhastades detaile rikkusin ära vanose korpuse. Loodan, et saan ühe vanosega komplekti. Seda märksa lihtsam juhtida ja seadistada.
Plokikaas on heas korras. Puhastatud ja vahetatakse juhtpuksid ning sääretihendid.
Kuna pakuti väga hea hinnaga väga hea uus turbo, siis sai see igaks juhuks ära ostetud.
Ehkki arvasin, et ei hakka alumist otsa puutuma siis täna võtsin kolvid siiski välja. Lasen pinnad korralikult puhtaks teha ja kindluse mõttes saab veel parem. Puhastades detaile rikkusin ära vanose korpuse. Loodan, et saan ühe vanosega komplekti. Seda märksa lihtsam juhtida ja seadistada.
Plokikaas on heas korras. Puhastatud ja vahetatakse juhtpuksid ning sääretihendid.
Kuna pakuti väga hea hinnaga väga hea uus turbo, siis sai see igaks juhuks ära ostetud.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
See on see 3071 föön?
Miks muidu 2,8 ploki võtsid? Siis oleks juba võinud ju volvo oma võtta, valmis lahendused olemas..
Miks muidu 2,8 ploki võtsid? Siis oleks juba võinud ju volvo oma võtta, valmis lahendused olemas..
Re: Volvo 245 1993 H.E
Peal mingi teine markeering aga mudelinimi vahetus, ehk nüüd 3071. Turboklubist.
Mahub suurema kärata ametliku mootorivahetuse numbritesse vabalthingavana. Lihtne teha, know-how olemas. Suhteliselt odav ehitada ja juppe leida. Oleksin ise eelistanud tegelt kah Volvo peal Volvo mootorit aga enamuses ristimootorid ja kiire googeldamine andis tulemuseks igasuguseid võimalikke komplikatsioone (karter, sl kollektor jne). Ka käigukast keevitatakse kokku üldjuhul bmw omaga, seega kardaan vaja niikuinii ümber teha. Lõppudelõpuks otsustasin, et on mul lihtsam teha BMW mootori kattele Volvo märk, kui proovida päris Volvo mootorit peale tõsta.
Mahub suurema kärata ametliku mootorivahetuse numbritesse vabalthingavana. Lihtne teha, know-how olemas. Suhteliselt odav ehitada ja juppe leida. Oleksin ise eelistanud tegelt kah Volvo peal Volvo mootorit aga enamuses ristimootorid ja kiire googeldamine andis tulemuseks igasuguseid võimalikke komplikatsioone (karter, sl kollektor jne). Ka käigukast keevitatakse kokku üldjuhul bmw omaga, seega kardaan vaja niikuinii ümber teha. Lõppudelõpuks otsustasin, et on mul lihtsam teha BMW mootori kattele Volvo märk, kui proovida päris Volvo mootorit peale tõsta.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Plokk on detjonni käest käes ja plokikaas tiidukäest käes. Ilus vaadata kohe, kui puhtad detailid käes ja veidi motti juures.
Kuna topelt-vanose süsteem läks untsu, sai võetud ühe vanosega kama, kuid tuli välja, et siiki nii lihtne see pole, sest otsakaane nurk on natuke erineva kujuga ja üks poldiauk vale kohapeal ja ei kata korralikult otsa ära. Vahepeal mõtlesin ühte ja teistpidi, kuid proovin esialgu otsakaane lasta ümber keevitada. Pole just ideaalne lahendus, sest vaja uuesti lihtvida ja töödelda, et olla kindel, et see jääb pidama.
Kas kellelgi on head kogemust, kuidas kolbe tahmast puhastada?
Kuna topelt-vanose süsteem läks untsu, sai võetud ühe vanosega kama, kuid tuli välja, et siiki nii lihtne see pole, sest otsakaane nurk on natuke erineva kujuga ja üks poldiauk vale kohapeal ja ei kata korralikult otsa ära. Vahepeal mõtlesin ühte ja teistpidi, kuid proovin esialgu otsakaane lasta ümber keevitada. Pole just ideaalne lahendus, sest vaja uuesti lihtvida ja töödelda, et olla kindel, et see jääb pidama.
Kas kellelgi on head kogemust, kuidas kolbe tahmast puhastada?
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Kolbide puhastamisel olen soodapritsi kasutanud, tundub et eemaldab piisavalt materjali kuid mitte liiga palju.
Re: Volvo 245 1993 H.E
Kolbide puhastamisel oli abiks Mr.Muscle ahju-tahmapuhasusvahend.
Toimis ülihästi.
Toimis ülihästi.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Tasa ja targu, mõne aasta kevadeks saab ehk valmis
Mootor on niipalju koos, et võiks plokikaanepolte pingutada aga uued poltide alused seibid tulevad veel. Murekoht on veel ülaloleva vanose korpuse pikemaks keevitatud tihenduspindade sirgeksajamine. Kui saab need mured murtud saaks õhtuga mootori niipalju kokku laotud, et võiks juba vahele proovida.
Samal ajal sai Volvo tuppa sooja aetud ja nokitud küljest mootorit ja kere ühendavad.juhtmed ja voolikud. Järgmine nädal äkki tõstab maha ja saab kapotialuse puhtaks pesta. Muuseas jäävad üle mõned tükid, mis ei suhteliselt lihtsalt mootoriküljest pära kukuvad. Õhukululugeja, lambda, ECU, süütepool jne.
Mootor on niipalju koos, et võiks plokikaanepolte pingutada aga uued poltide alused seibid tulevad veel. Murekoht on veel ülaloleva vanose korpuse pikemaks keevitatud tihenduspindade sirgeksajamine. Kui saab need mured murtud saaks õhtuga mootori niipalju kokku laotud, et võiks juba vahele proovida.
Samal ajal sai Volvo tuppa sooja aetud ja nokitud küljest mootorit ja kere ühendavad.juhtmed ja voolikud. Järgmine nädal äkki tõstab maha ja saab kapotialuse puhtaks pesta. Muuseas jäävad üle mõned tükid, mis ei suhteliselt lihtsalt mootoriküljest pära kukuvad. Õhukululugeja, lambda, ECU, süütepool jne.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Mahub küll. Nagu oleks selle auto jaoks tehtud.
Hetkel ripub kraana küljes ja tungi peal. Järgmise sammuna vaja mootori ja kasti kinnitused teha.
Väike feil on käigukastiga, mis peale puhtaks pesemist osutus ZFi asemel Getragiks. Natuke õnnetuks teeb, kuna lootus oli proovida mahutada zf kast vahele. Nüüd ei teagi, kas zf üldse mahubki.
Iseenesest sõidavad turbotatud masinad getragi kastiga ka. On juttude järgi mõnevõrra nõrgem aga selle eest parema käiguvahetusega. Probleemne on otsaflants, mis peaks olema kindlasti suurema leevendi jaoks, mis omakorda mõjutab kardaani ehitamist.
Puhta boonusena mahub ilusasti tegema ka bottom-mount turbo, mis oli mu suur unistus.
Hetkel ripub kraana küljes ja tungi peal. Järgmise sammuna vaja mootori ja kasti kinnitused teha.
Väike feil on käigukastiga, mis peale puhtaks pesemist osutus ZFi asemel Getragiks. Natuke õnnetuks teeb, kuna lootus oli proovida mahutada zf kast vahele. Nüüd ei teagi, kas zf üldse mahubki.
Iseenesest sõidavad turbotatud masinad getragi kastiga ka. On juttude järgi mõnevõrra nõrgem aga selle eest parema käiguvahetusega. Probleemne on otsaflants, mis peaks olema kindlasti suurema leevendi jaoks, mis omakorda mõjutab kardaani ehitamist.
Puhta boonusena mahub ilusasti tegema ka bottom-mount turbo, mis oli mu suur unistus.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Kasti otsaflantsi saad vahetada, olen seda teinud.
Kasti suurust ära karda. Just sai proovitud e46 m47 mootori küljes 6käigulist ja mahub lebolt 200se tunnelisse.
Kasti suurust ära karda. Just sai proovitud e46 m47 mootori küljes 6käigulist ja mahub lebolt 200se tunnelisse.
AE86 ‘83, PS13 ‘89
Re: Volvo 245 1993 H.E
Kas otsaflantsi saab 1:1 le vahetada? Midagi räägitakse treimise vajadusest.
Kast ripub nüüd ilma tungita. Sinna vaja veel teha üksjagu diagonaale, et päriselt kannaks ka. Samas tuleb jätta ruumi summutile. Võibolla peab veel ka mõned augud tegema, et saaks mutrivõtmega toimetada. Sai nädalavahetusel tehtud plaadid ploki külge ja üks padi külge kruvitud. Roolikardaani poolse padjaga on veits keerulisem. Sellele tuleb teha mingi kandur, mis oleks võimalikult kaugel auto tsentrist, samal ajal võimalikult madal ja et roolikardaan ka mahuks liikuma.
Lisaks käigukasti üllatusele on vaja ilmselt leida ka uus kardaan. Esiteks ütleb realoem ja hilisem visuaalne vaatlus, et tegemist on alumiiniumist kardaaniga. Iseenesest on see tore aga volvo diffriga liitmine ei õnnestu hästi . Lisaks nagu on käigukasti flants, on ka see väikesele leevendile mõeldud.
Kast ripub nüüd ilma tungita. Sinna vaja veel teha üksjagu diagonaale, et päriselt kannaks ka. Samas tuleb jätta ruumi summutile. Võibolla peab veel ka mõned augud tegema, et saaks mutrivõtmega toimetada. Sai nädalavahetusel tehtud plaadid ploki külge ja üks padi külge kruvitud. Roolikardaani poolse padjaga on veits keerulisem. Sellele tuleb teha mingi kandur, mis oleks võimalikult kaugel auto tsentrist, samal ajal võimalikult madal ja et roolikardaan ka mahuks liikuma.
Lisaks käigukasti üllatusele on vaja ilmselt leida ka uus kardaan. Esiteks ütleb realoem ja hilisem visuaalne vaatlus, et tegemist on alumiiniumist kardaaniga. Iseenesest on see tore aga volvo diffriga liitmine ei õnnestu hästi . Lisaks nagu on käigukasti flants, on ka see väikesele leevendile mõeldud.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 8 külalist