Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 245 1993 H.E
Summutiga on plaan teha maksimaalselt vaikne, samas enam-vähem voolav lahendus. Proovib taha mahutada kaks ristiasetsevat ovaalset pütti ja võibolla ka keskele üks resonaator. Tagumisi pütte saab ka nupust lahti ühendada. Kaugemas perspektiivis võiks ka aju suuta juhtida nii, et kui on WOT või muudel tingimustel selge, et ma tahan nüüd reipamalt liikuda, lükkaks summuti ise lahti.
Selle jaoks jõudis hiinast selline tükk.
Selle jaoks jõudis hiinast selline tükk.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Vahepeal midagi eriti arenenud pole. Garaazhis on õudsalt külm.
- Jahutusradikas sai uus ja enam-vähem oma kohal. Kahjuks 1:1le ette ei mahu, istub natsa kõrgemal. Mahuks, kui lansekat lõigata. Peab veel seda mõtet seedima.
- Juhtmestik tuleb originaalist, tellimises on VEMS V3.8. Pistikud ja andurid enamvähem paigas.
- Siduri silinder on teel, pedaali kohandamiseks on ka tükid valmis.
- Käigukangi hoovastiku jaoks vesilõikusest plaat ja kuulliigend olemas. Vaja treialil lasta mõned jupid teha ja saab kokku tuunida.
- Käigukastiks jääb Getrag, millele sain suurema flantsi. Tundub, nagu saab 1:1 vahetada ning kasutada bmw suurt kardaanileevendit.
Küsimus: Kus ehitatakse kardaane? Autocardan, kardaan.ee ja astromoto on teada. Kus veel?
- Jahutusradikas sai uus ja enam-vähem oma kohal. Kahjuks 1:1le ette ei mahu, istub natsa kõrgemal. Mahuks, kui lansekat lõigata. Peab veel seda mõtet seedima.
- Juhtmestik tuleb originaalist, tellimises on VEMS V3.8. Pistikud ja andurid enamvähem paigas.
- Siduri silinder on teel, pedaali kohandamiseks on ka tükid valmis.
- Käigukangi hoovastiku jaoks vesilõikusest plaat ja kuulliigend olemas. Vaja treialil lasta mõned jupid teha ja saab kokku tuunida.
- Käigukastiks jääb Getrag, millele sain suurema flantsi. Tundub, nagu saab 1:1 vahetada ning kasutada bmw suurt kardaanileevendit.
Küsimus: Kus ehitatakse kardaane? Autocardan, kardaan.ee ja astromoto on teada. Kus veel?
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Minu mäletamist mööda Getrag kastile ZF'i flants ei sobinud. Tegime kunagi mootori swappi ja olime sama probleemi ees kuid siis sai ikkagi kardaani esimene pool teine pandud.
888BFF
Re: Volvo 245 1993 H.E
Ma pole veel külge proovinud aga esialgu tundub et peaks olema sobitatav küll. Halvimal juhul tuleb natuke ümber treida. Samas on siis olemas õige tükk, kui kast peaks laiali minema. Teada on, et väike leevendi ei pea vastu. Oleks lühinägelik ülelaadimise plaanide juures.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Lihtsam vast omale otsida ZF kast juba sel juhul, kannatab rohkem jõudu ka kui Getrag.
888BFF
Re: Volvo 245 1993 H.E
ZF bensukate kaste pole saada ja maksavad kordades rohkem. Diislitel on 1. käik lühem, seda ei tahaks.
Kui on sobivaks treidud, siis saab kaste osta kilohinnaga.
Eks praktika näitab aga suurem probleem tundub üldsegi 6 käigu puudumine.
Kui on sobivaks treidud, siis saab kaste osta kilohinnaga.
Eks praktika näitab aga suurem probleem tundub üldsegi 6 käigu puudumine.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
H.E kirjutas:...Eks praktika näitab aga suurem probleem tundub üldsegi 6 käigu puudumine.
BMW kastidel valdavalt 5-käik on 1:1 ülekandega. Ehk sisuliselt on tegemist "4-käiguliste" kastidega, saad ühe käigu võrra Fast and a Furious´i panna, kui peaülekanne aeglane.
H.E kirjutas:Diislitel on 1. käik lühem, seda ei tahaks.
Mõned näited, mis olen välja ajanud netiavarustest, ehk ühe kõveima kasti ZF53 võrdluse põhjal on hoopis diislil oluliselt pikem 1 käik:
Tabelis võib esineda ebatäpsust, kuna kogutud info oli kohati mitmeti tõlgendatav.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Volvo 245 1993 H.E
Ilmad lähevad soojaks ja varsti võiks ketsi lasta. Nüüd natuke inimlikum külmas garages toimetada ka.
Radikas sai vahepeal omale kohale e39 originaalvoolikutega. Lanseka lõikumisest ei pääsenud. Siduri pedaal ja silinder on paigas.
Halva üllatusena ei õnnstunud siiski getrag kastile zf flantsi panna, kuna käiguvalitsa hoob ei mahu ära. Ilmselt on mingi variant kastist erinev, kuna sellist swappi on reaalsuses tehtud. Nüüd tuleb loota, et ZF mahub ära, siis saab kardaani töösse panna. Tuleb 728i pealt.
Mis volvomehed arvavad, kas originaal kütusepump toidab esialgu NA 142kw mootori ära või tuleb kohe hakata mõtlema pumba vahetusele?
Radikas sai vahepeal omale kohale e39 originaalvoolikutega. Lanseka lõikumisest ei pääsenud. Siduri pedaal ja silinder on paigas.
Halva üllatusena ei õnnstunud siiski getrag kastile zf flantsi panna, kuna käiguvalitsa hoob ei mahu ära. Ilmselt on mingi variant kastist erinev, kuna sellist swappi on reaalsuses tehtud. Nüüd tuleb loota, et ZF mahub ära, siis saab kardaani töösse panna. Tuleb 728i pealt.
Mis volvomehed arvavad, kas originaal kütusepump toidab esialgu NA 142kw mootori ära või tuleb kohe hakata mõtlema pumba vahetusele?
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Kumb roolivõimutorudest on survepool ja kumb tagastus? Vasak suurem, parem väiksem.
Originaali pole käepärast ja internett ei öelnud mulle ka.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Peenem on surve pool ja paksem tagasivool (ma ei tea aga räägin )
Re: Volvo 245 1993 H.E
Mul oleks ikka kindlalt vaja teada. Mõni 200 omanik äkk piilub kapotialla. Peakas teoorias olema näha kuhu kumbki voolik läheb.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Käisin just piilumas, sanderk-l oli õigus, peenem on surve oma.
Re: Volvo 245 1993 H.E
Ootamatult saabus suvi ja nüüd pole ühtegi vabandust, et masin lõpuni teha. Peale kõige muu on vaja 3 nädala pärast garaazhist välja kolida ja selleks ajaks peavad olema tehtud kõik koledamad kõhualused tööd. Jätkuvalt on plaan vabalthinavana sügisesse sõita ja siis edasi vaadata.
Vahepeal olen nokitsenud üht-koma-teist ja mingid pisikesed asjad hakkavad vaikselt valmis saama.
All on ZF käigukast, mis mahub edukalt.
Roolivõimendi voolikud ja torud on kõik hästi.
Väljalase jääb esialgu Volvo originaal koos katalüsaatoriga. Saab hea vaikne kruiiser. Püksid sai mingist bemmi originaalist kokku lastud. Paras ...... on aga las olla kuniks tuleb õige asi külge.
Sidurimaailmast on puudu veel jupp toru ja voolikud.
Gaasitross on enam-vähem välja mõeldud ja varianteidest kokku kombineeritud. Üks trossilukk veel puudu.
Kütuselatt sai madalamaks tuunitud, kuna M50 sisselase on mõeldud pikematele pihustitele. Voolikud ühenduvad lati külge ka. Esialgu jääb originaalpump.
Mootorijuhtmestiku lõpetamine ja aju paigaldamine ilmselt jääb hilisemaks. Vahepeal tuleb garaazhist välja kolida.
Hetkel lahkus mootor mootoriruumist, et üleliigsed augud kinni keevitada, natuke hoolt ja armastust ning värskem värv selga lasta. Ka nina juhtmestikuga üritab teha mingi triki, et need mõnevõrra viisakamalt vedada.
Lisaks muule sai kinni oksüdeerunud kojameestehoovastik puhastatud ja määritud.
PS: Kuidas roolikardaani alumise liigendi kätte saab nii, et muu maailm ellu jääb?
Vahepeal olen nokitsenud üht-koma-teist ja mingid pisikesed asjad hakkavad vaikselt valmis saama.
All on ZF käigukast, mis mahub edukalt.
Roolivõimendi voolikud ja torud on kõik hästi.
Väljalase jääb esialgu Volvo originaal koos katalüsaatoriga. Saab hea vaikne kruiiser. Püksid sai mingist bemmi originaalist kokku lastud. Paras ...... on aga las olla kuniks tuleb õige asi külge.
Sidurimaailmast on puudu veel jupp toru ja voolikud.
Gaasitross on enam-vähem välja mõeldud ja varianteidest kokku kombineeritud. Üks trossilukk veel puudu.
Kütuselatt sai madalamaks tuunitud, kuna M50 sisselase on mõeldud pikematele pihustitele. Voolikud ühenduvad lati külge ka. Esialgu jääb originaalpump.
Mootorijuhtmestiku lõpetamine ja aju paigaldamine ilmselt jääb hilisemaks. Vahepeal tuleb garaazhist välja kolida.
Hetkel lahkus mootor mootoriruumist, et üleliigsed augud kinni keevitada, natuke hoolt ja armastust ning värskem värv selga lasta. Ka nina juhtmestikuga üritab teha mingi triki, et need mõnevõrra viisakamalt vedada.
Lisaks muule sai kinni oksüdeerunud kojameestehoovastik puhastatud ja määritud.
PS: Kuidas roolikardaani alumise liigendi kätte saab nii, et muu maailm ellu jääb?
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 1993 H.E
Üleliigsed augud kinni. Veits puhastamist ja armastust ning reedel peab värske värvikihi selga saama. Läheb mattmustaks.
Kas kuskilt Eestist kohapealt on võimalik saada roolikardaani alumist liigendit? OE 6819550
Et kapotiall "asju" vähem oleks, siis plaan ka juhtmestik vedada natuke suurema ringiga. Kas kellelgi kogemust, millist kõri kasutada juhtmete viisakamaks vedamiseks/peitmiseks. Ilmselt on teemaks ka temperatuur.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist