Pole pikalt leidnud aega midagi kirjutada.
Tegelikult on nüüd auto vahelduva eduga mõnusalt ligi üle aasta garaažis seisnud. Ei ole kasutust leidnud.
Vaikselt olen tegelenud stock seisu taastamisega, tahaks nüüd otsad kokku tõmmata. Peale läksid nii ette kui taha kõik tutikad pidurivoolikud.
Vanu polnud mõtet väga vägistama hakata.
Sai ka käigukast ära vahetatud (juba siis kõik uued simmerid, värskem sidur), peale läks M56L2k 3,77 peaülekandega versioon. Sisuliselt võiks öelda, et on tegemist 5-käigulise nö "R" kastiga, kui võrrelda esimest-, viimast käiku ja peaülekannet. Viimane käik on vähe kiirem, mis peaks maanteekulu veel alla tooma. Üldiselt kui M56L 4.00 (mis enne peal oli) ning R´i 6-k manuaali pöördeid võrrelda, siis vahetus on igati loogiline ning võiks kasuks tulla. Tõenäoliselt rinka setting see ei ole, aga tavaliikluses ja eriti maanteel võiks sõit palju lahedamaks minna. Näiteks spido järgi enne 100km/h juures ~2400p/min , siis 6k.man. R´il ~2200p/min. Nüüd peaks samasse auku näitajad saama.
Tavavedrustus alla, pidurid sai ka kokku ja õhutatud, läks sisse vähe kangem vedelik DOT 5.1.