2. leht 5-st

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 08 Juul 2016, 22:25
Postitas allan
ants kirjutas:allan, mis Sul tahmafiltrite vastu on? :(

Tahmafiltrite vastu on see, et ostetakse diisel, eelnevalt autot kontrollimata, sõidetakse 1km päevas ja siis on kõik tuksis, Volvo on hirmus pann. Foorum uputab sellisest jamast :)

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 08 Juul 2016, 23:13
Postitas ants
Ega see siis tahmafiltri viga ole, see ikka filtri omaniku viga :)
Ma üritan nendest tahmalontidest esimesel võimalusel mööda
saada, et mitte vingu surra :D

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 17 Juul 2016, 10:29
Postitas 164
allan kirjutas:Kena, et masinast teema tekkis, on jälle midagi tahmafiltrite vahelt lugeda :)

allan kirjutas:
ants kirjutas:allan, mis Sul tahmafiltrite vastu on? :(

Tahmafiltrite vastu on see, et ostetakse diisel, eelnevalt autot kontrollimata, sõidetakse 1km päevas ja siis on kõik tuksis, Volvo on hirmus pann. Foorum uputab sellisest jamast :)

Ja näe, tahmafiler tahab ikka igasse teemasse sisse pugeda. :P

Asjast ka, Allani eeskujul sai ette võetud esisilla pukside täidete paigaldamine.
Oluline on nende paigaldamisel see, et kaasasolev määre tuleks jaotada võrdselt neljaks ning saadud 1/4 kogusega täielikult määrida nii olemasolev puks seest kui ka polü kokkupuute osad täielikult. Kui seda ei tee, siis polü ei lähe lõpuni ning tala paigaldamisel see lõplikuni üldse ei lähe ja jääb kindlasti kokkusurutult valesse asendisse - esimesega tegin selle vea, et panin määret vaid polü otsadele ning maksimaalselt käega suutsin suruda/taguda vaid selliselt:
20160619_183806.jpg
Pärast paari esimest kinnikeeramist jäi aga selliselt
20160619_185106.jpg

Sain korralikult paika alles mitmekordselt tala puksi kattega polü sisse surudes seda siis erinevatest külgedest. Tsentrist kinnikeeramine polü õigesse kohta paigale ei vii:
20160619_184237.jpg

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 17 Juul 2016, 10:31
Postitas 164
Puks peaks enne lõplikku kinnikeeramist jääma selliselt:
20160619_190109.jpg

Päris sõidu tagasisidet veel ei saa jagada, aga mulle tundub, et see on üks parimaid "bank for a buck" lahendusi olnud üldse.

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 17 Juul 2016, 10:57
Postitas 164
Vahepeal jõudsid ka rehvid velgedele.
Valikuks sai Kumho KU36 W 91 (semi-slick) 225/45 R17.
20160629_143327.jpg

Siinkohal sai ka kõvasti Allani kogemusi ammutatud. Eesmärk ei ole hetkel rada, kuid kurvi läbimine ning pidamine on veel esikohal.
Ma arvan, et vb. pole need päris kõige ideaalsem valik tavasõiduks tänavale, aga las tavasõiduks jääb teine auto :D. Samas märja pidamise ja müra näitajad ei ole pahad:
kumho.jpg
kumho.jpg (42.97 KiB) Vaadatud 4910 korda

Rehvide paigaldamine on üldse omaette teema, loomikult ei ole ma nõus laskma paigaldada neid tava rehvivahetusega tegelevates ettevõtetes, kuna väga suure tõenäosusega rikutakse taastatud/uued veljed ära. Lasin Alptomis paigaldada, olen väga rahul tulemusega. Paigaldati ka tumedat värvi raskused ning jaotati kodarate taha ära. Tulemus sai päris hea, raskusi paigaldati maksimum täpsusega ning neid oli vaja ülivähe. 8)

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 20 Juul 2016, 00:46
Postitas 164
Järgmiseks võtsin ette verdustuse teema. Kuna velgedesse nüüd uus hing sisse puhuud, siis ei oleks mõistlik neid kohe kõveraks sõita. Äkkilisema masina/jalaga ning väsinud amortidega on see üsna lihtne. Pealegi Volvo originaal vedrustus rohekm selline USA'lik, mis väga minu teetass nüüd ei ole. Sai pärast pikka kaalumist muretsetud BR Series Street and Circuit Coilover'id. Lugemist nende kohta siit: http://www.bc-racing.co.uk/br-series-coilovers. Foorumis hea tagasiside tõttu olid täiesti reaalne versioon laual ka Bilstein B8 ning madaldusvedrud, kuid BC tundus olema parim rahaline ning kvaliteedi suhe, lisaks keeruta kõrgust ja amordi jäikust nii nagu ise heaks arvad. Kuna olid laokap, siis nädalaga olid nad UK'st siin kohal ka. Kui kellelgi huvi, võin muretsemisel abiks olla.
IMG_1982.JPG
IMG_2004.JPG
IMG_2001.JPG

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 20 Juul 2016, 00:57
Postitas Klamber
164 kirjutas: Eesmärk ei ole hetkel rada, kuid kurvi läbimine ning pidamine on veel esikohal.


Kas vahepeal on eesmärk muutunud? 8)

Mis järgmiseks: sisu välja, puur sisse?

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 20 Juul 2016, 01:05
Postitas 164
Nüüd hakkas see lumepall veerema.
Sellise sita sisse ei olnud südant uusi asju keerata.
IMG_2128.JPG

Siis sai ette võetud väike puhastamise protsess, pärast pigipesu/leotus/pigipesu/leotus...+ ohtralt pintslit jne sai pildi vähe talutavamaks.
IMG_2141.JPG

Suures hoos sai koobas kiire roostetäpi puhastuse ning värviparanduse ning koopa äär korralikuma värvkatte.
IMG_2213.JPG
Originaal värvi aitas aerosooli suruda autopaint.ee

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 20 Juul 2016, 01:07
Postitas 164
Klamber kirjutas:
164 kirjutas: Eesmärk ei ole hetkel rada, kuid kurvi läbimine ning pidamine on veel esikohal.


Kas vahepeal on eesmärk muutunud? 8)
Mis järgmiseks: sisu välja, puur sisse?

Ei ole veel muutunud, aga see tundus kõige mõistlikum valik olevat. Originaal või B jubinatesse €€€ taguda ei tundunud arukas tegevus, raha läheb umbes samapalju ja tulemus ikka poolkõva.

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 20 Juul 2016, 01:25
Postitas 164
Ja pall veereb edasi, nüüd tundusid kõik ärakeeratud esisilla jubinad valest ooperist olema. Lükkasin elektrolüüsi käima ning kõik mis vähegi kannatas, sinna sisse lendas. Näiteks pidurisadulate liugurite kulg oli selline:
enne
IMG_2034.JPG

pärast elektrilüüsi
IMG_2087.JPG

lõpuks
IMG_2123.JPG

Peale läks ilma krundita sadulate spets. värv, ei osanud ükski värvispets sinna alla krunti soovitada, pidavat nii otse haljale metallile peale minema. Purgipeal oli lausa kirjas, et lükka lahtine rooste maha... :?
Kõik mis polnud kroomitud/vasest/alumiiniumist, sinna tünni lendas. Osade tsingitud osadega sai ka katsetaud, aga need rikkusid lüüsi lahuse oma roundi lõpuks ära - samas oli kasu ka neile.

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 20 Juul 2016, 01:38
Postitas 164
Sadulad pärast lüüsi, mille järgselt lahtine rooste jääk terasharjaga maha lükatud:
IMG_2137.JPG

Ning pärast värvi ning remondikomplekti paigaldamist (uus kolb, tihendid, tolmukatted... ühesõnaga kõik nodi)
IMG_3318.JPG

Tolmukatete pealesaamine oli paras keberniit, ei suutnud youtube'st ka head õpetust leida. Kokkuvõtteks läheb nende paigaldamiseks vaja väiksemat sorti kummihaamrit ning mingisugust kummist otsadega torni/heeblit vmt.

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 20 Juul 2016, 01:58
Postitas Risu
Ehk jagad veits rohkem infi selle värvi kohta? Mis coilide hinnaks tuli kui küsida võib?

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 21 Juul 2016, 09:58
Postitas 164
Risu kirjutas:Ehk jagad veits rohkem infi selle värvi kohta? Mis coilide hinnaks tuli kui küsida võib?

Coilide hind siin http://www.bc-racing.co.uk/applications ... 17123.html
Värvi osas koopa äärtel ning sadulatel kasutasin neid, sadulatele läks peale ainult see punane ilma krundi ja lakita. Oli saada ka kollast, musta ja vist ka hõbedat.
20160721_093935.jpg

Erinevate juppide kattmisel ka neid:
20160721_094114.jpg

Krunt, lakk ja veljevärv pärit Kemiflorast, sadula ja autovärv autopaint.ee'st.

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 22 Juul 2016, 18:33
Postitas 164
Esimese rattalaagri alumiiniumist kinnitused sai klaasipritsitud ning pulberlakitud, et vähegi ilmastikule vastu paneksid. Kuna need olid tugevasti oksüdeerunud, siis pulberlakk läks mullitama. Aga kuna eesmärk oli konserveerida, siis täidab pulber oma ülesannet hästi. Tööpinnad sai loomulikult haljana jäätud.
20160704_141630.jpg
piduritoru kinnitused said veljevärvi koos krundi ja lakiga
20160704_221545.jpg
rooli piirajad said musta kuumakindla värvi ning piduriketaste plekist kaitsed rust stop värvi
IMG_2272.JPG
Nüüd on hea katsetada, milline värvkate meie kliimas kõige paremini vastu peab.

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

Postitatud: 22 Juul 2016, 19:14
Postitas 164
Läksid alla uued Zimmermann Z-coat kettad, Ferodo klotsid ning Wisefab perfomance pidurivoolikud.
IMG_2211.JPG

Käis mõte ka korra perforeeritud kettaste suunal, kuid nende kasuteguri ning hinna suhe ei suutnud ennast mulle maha müüa. Rajahundid teavad veel rääkida, et suure andmisega hakkavad aukude äärest kettad pragunema. Ketaste ja klotside kasutuskogemuste kohta saab vähe rohkem lugeda siit http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... =44&page=8
IMG_3339.JPG
Velgede poldiaukude kaitmiseks sai IA'st võetud seibidega poldid
IMG_2014.JPG