164 V70 T5 '00 (BFF)
Postitatud: 07 Juul 2016, 19:51
Kui varasemalt ei ole erilist põhjust näinud oma sõidukist teemat teha, siis tegelikult olen enda jaoks leidnud huvitavad just T5, V8, vanemate pillide ja projektide teemad. Eriti seda kui vaja mõtteid ja kogemusi ammutada.
Tegemist on 2000 aasta 2 generatsiooni ehk P2 kerega V70 T5'ga. Ostu eesmärk oli paar aastat tagasi hoopis midagi, kui ta nüüdseks on vaikselt kujunenud. Pärit on ta Prantsusmaalt, Eestis 5 aastat sõitnud. Plaan oli soetada tehnika eelkõige mootori doonor oma projektile, kuid kuidagi asjalood kujunesid selliselt, et sellest on saanud selline "teine projekt". Juba muidugi ostu hetkel tekkis kahtlane aimdus, et mis juhtub kui seda autot ikka lammutama päris ei hakka, numbrimärk ja ka vastav *** BFF (Best Friend Forever).
Igaljuhul siin nüüd olen selle veidralt laheda masianaga. Raha on sõidukisse läinud kordades rohkem kui auto ostes ise maksis ja seda kusjuures mitte pilpapeal hoidmiseks. Vastupidi, näitas ennast nende paari aasta jooksul uskumatult heast küljest üles, täitis asjade kokkulangemisel enamus ajast ka igapäevaauto rolli. Vana auto vajab ka osade vahetmaist ja läbi kogu selle aja olen olnud dilemma ees, kas sõita niikaua kui juppe lendab, või võiks selle ja selle jupi ikka vähe korralikuma vastu vahetada - igal korral jäi peale teine versioon. Täna ei viitsi enam väga dilemmatada, kerime külge selle, mis toob naeratuse näole ning millest kasu võiks olla, mõsituse piires muidugi, mis seal salata, teine projekt võiks vajada lõppude lõpuks ikkagi rohkem tähelepanu. Aga võib-olla sellest kunagi hiljem. See kõik nüüd selleks.
Seega valikutest tulenevalt see teema sai alguse, äkki kellelegi pakub huvi ning on ka sellest väheke abi. Loomulikult on endal hea infot ja soovitusi koguda.
Algatuseks mõned pildid ostujärgsest seisust.
Hetkel:
EDIT:
Projekti koosseis:
hetkel ls 303 000
2011 toodud Prantsusmaalt, ls 242522
Alates 2016 suvine hobiauto, vahetatud osad ägedat soolast eesti talve ei ole näinud.
- M56L manuaalkäigukast 3.77 peaülekandega
- helebeež täis elektriline nahksisu
- istmesoojendused
- el.katuseluuk
- el.klapiavad peeglid
- veojõukontroll
- HU 803 pro logic (4 plaadi mängija)
- uued OEM mõlemad lamdaandurid 2015
- uued rooliotsad + šarniir 2015/2016
- uus termostaat 2016
- uus bensiinifilter 2016
- taastatud esiratta laagri rummud (klaasiprits ja pulberlakk) 2016
- uued polüuretaan esisilla pukside täited 2016
- uued kõik pidurikettad 2016
- uued kõik piduriklotsid 2016
- uued veovõllid 2016
- täielikult taastatud pidurisuportid 2016
- Parrot Hands Free, Volvo V70 margikohase raadio ühildavusega.
- Line IN sisend
- OEM ISOFIX turvatooli kinnitus tagaistmel
- OEM mitte teisaldatav veokonks
Tegemist on 2000 aasta 2 generatsiooni ehk P2 kerega V70 T5'ga. Ostu eesmärk oli paar aastat tagasi hoopis midagi, kui ta nüüdseks on vaikselt kujunenud. Pärit on ta Prantsusmaalt, Eestis 5 aastat sõitnud. Plaan oli soetada tehnika eelkõige mootori doonor oma projektile, kuid kuidagi asjalood kujunesid selliselt, et sellest on saanud selline "teine projekt". Juba muidugi ostu hetkel tekkis kahtlane aimdus, et mis juhtub kui seda autot ikka lammutama päris ei hakka, numbrimärk ja ka vastav *** BFF (Best Friend Forever).
Igaljuhul siin nüüd olen selle veidralt laheda masianaga. Raha on sõidukisse läinud kordades rohkem kui auto ostes ise maksis ja seda kusjuures mitte pilpapeal hoidmiseks. Vastupidi, näitas ennast nende paari aasta jooksul uskumatult heast küljest üles, täitis asjade kokkulangemisel enamus ajast ka igapäevaauto rolli. Vana auto vajab ka osade vahetmaist ja läbi kogu selle aja olen olnud dilemma ees, kas sõita niikaua kui juppe lendab, või võiks selle ja selle jupi ikka vähe korralikuma vastu vahetada - igal korral jäi peale teine versioon. Täna ei viitsi enam väga dilemmatada, kerime külge selle, mis toob naeratuse näole ning millest kasu võiks olla, mõsituse piires muidugi, mis seal salata, teine projekt võiks vajada lõppude lõpuks ikkagi rohkem tähelepanu. Aga võib-olla sellest kunagi hiljem. See kõik nüüd selleks.
Seega valikutest tulenevalt see teema sai alguse, äkki kellelegi pakub huvi ning on ka sellest väheke abi. Loomulikult on endal hea infot ja soovitusi koguda.
Algatuseks mõned pildid ostujärgsest seisust.
Hetkel:
EDIT:
Projekti koosseis:
hetkel ls 303 000
2011 toodud Prantsusmaalt, ls 242522
Alates 2016 suvine hobiauto, vahetatud osad ägedat soolast eesti talve ei ole näinud.
- M56L manuaalkäigukast 3.77 peaülekandega
- helebeež täis elektriline nahksisu
- istmesoojendused
- el.katuseluuk
- el.klapiavad peeglid
- veojõukontroll
- HU 803 pro logic (4 plaadi mängija)
- uued OEM mõlemad lamdaandurid 2015
- uued rooliotsad + šarniir 2015/2016
- uus termostaat 2016
- uus bensiinifilter 2016
- taastatud esiratta laagri rummud (klaasiprits ja pulberlakk) 2016
- uued polüuretaan esisilla pukside täited 2016
- uued kõik pidurikettad 2016
- uued kõik piduriklotsid 2016
- uued veovõllid 2016
- täielikult taastatud pidurisuportid 2016
- Parrot Hands Free, Volvo V70 margikohase raadio ühildavusega.
- Line IN sisend
- OEM ISOFIX turvatooli kinnitus tagaistmel
- OEM mitte teisaldatav veokonks