164 V70 T5 '00 (BFF)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas Tanel » 22 Juul 2016, 19:42

Mis need wisefabi voolikud ära maksavad?
Ma just võtsin hydroskandist 32e esimesed 2tk
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Tags:

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 22 Juul 2016, 21:55

Tanel kirjutas:Mis need wisefabi voolikud ära maksavad?
Ma just võtsin hydroskandist 32e esimesed 2tk

Kuskil ~110-120€ komplekt, erinevatel masinatel võib hind erineda

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 24 Juul 2016, 17:18

Profülaktilises mõttes vahetasin ära kõik süütepoolid NGK omade vastu. Tagumiste pidurisadulate remondikomplektid ka nüüd võimalust ootamas
20160721_143938.jpg
20160721_201636.jpg

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 17 Aug 2016, 01:15

Tagasisidet ka värskest sõdukogemusest.
Kuna aja ning võimaluste kiuste ei ole saanud tagumise silla detailede korrastamisega tegeleda, siis hetkel saab ajutiselt ringi sõidetud pooliku autoga. Ehk, ees siis kõik uus, taga kõik vana - totakalt "teise eesti" tunne on, kus taguots üleval. :D
Peab ütlema, et need Kumho KU36 W 91 (semi-slick) rehvid sobivad ideaalselt igapäeva sõiduks. Peavad vihmas suurepäraselt, kordades paremini kui eelmised Michelini juustud. Väga bueno, paneks ka järgmise seti need.
Siis mingil arusaamatul põhjusel oli rehvide paigaldaja lajatanud sisse 3,5bar'i, mida ei olnud mul taibukust kohe kontrollida - usaldus, niisiis ratsutasin esimesed sajad km puuhobusega, ma oletan, et sarnaselt nagu P2 19" velgedega. :P Pärast normaalrõhu taastamist muutus vedrustuse tunnetus ka väga oluliselt ning igapäevasõidule sobivaks - ootuste kohaselt ideaalseks. Seega varasemalt minu väljendatud kartus igapäeva sõidumugavuse osas on täielikult kummutatud. Kui teeks uuesti, teeks samamoodi. 8)

Pidurite set siis sarnaselt poolik, ees kõik uus, taga kõik vana. Esimene sõit oli pettumus, aga iga järgnevaga toimus tõsine areng. Ilmselgelt vajasid sissesõitu. Praeguseks on üsna terav ja konkreetne, väga suurel kiirusel ootaks vb. paremat reageerimist, juu tagumine ots mõjutab liigselt. Eriti kunn on ketastega kaasasolnud õpetus, mis siiani võtab vähe köhatama - vaatamata sellele järgisin seda inseneride soovitust lugupidamisega:
pidurite sissesõidu õpetus(lõige).jpg
Ütleme nii, et tänava/maantee liikluses päris korras kujuna sind tõenäoliselt ei võeta...

Esisild on nüüd lõpuks tihe, küll regulli kallal oleks tarvis natuke veel maadelda, tõenäoliselt tuleb kokkujooksu vähe koomale tõmmata. "Tore" on muidugi sakslaste kõrval tõdeda, et P2'l saab ees muuta vaid kokkujooksu ja taga ainult rataste kallet - vaatamata sellele on see masin vähemalt väga vinks vonks sildadega, ehk midagi pole kõveraks sõidetud, sillastendi Volvo tehase seadete järgi jookseb nii nagu peab.
SILLAREGULL JUULI 2016.jpg
Viimati muutis 164, 17 Aug 2016, 10:03, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas Karel » 17 Aug 2016, 09:09

Taga ei saa samuti kallet muuta vaid ainult kokkujooksu
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 17 Aug 2016, 09:57

Karel kirjutas:Taga ei saa samuti kallet muuta vaid ainult kokkujooksu

Tagaõõtsa alumised poldid pidavat olema ekstsentrikutega..., väidetavalt regulliti nii kallet. :|

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas Karel » 17 Aug 2016, 10:05

164 kirjutas:
Karel kirjutas:Taga ei saa samuti kallet muuta vaid ainult kokkujooksu

Tagaõõtsa alumised poldid pidavat olema ekstsentrikutega.


Taga on ekstsentrikud ainult varrastel, mis kinnituvad keskele sillatala külge ja sealt saab regullida kokkujooksu
Pildil ainult polt nr 9 on ekstsentrik ja see on se sama millest ma rääkisin, kokkujooksu regullimiseks
Pilt
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 17 Aug 2016, 10:13

Karel kirjutas:
164 kirjutas:
Karel kirjutas:Taga ei saa samuti kallet muuta vaid ainult kokkujooksu

Tagaõõtsa alumised poldid pidavat olema ekstsentrikutega.

Taga on ekstsentrikud ainult varrastel, mis kinnituvad keskele sillatala külge ja sealt saab regullida kokkujooksu
Pildil ainult polt nr 9 on ekstsentrik ja see on se sama millest ma rääkisin, kokkujooksu regullimiseks
Sillastendi aparaadis oli neil valida selle aastakäigu masinatele kahte erinevat kokkujooksu setingute versiooni, või vist isegi kolme: a) tehase madaldusega vedrustus; b) tavaline; c) kõrgendusega?
Ega sa ei tea, mis asi see tehase madaldus on, kus seda on kasutatud? Selle järgi sai igal juhul see viimane reguleerimine tehtud.

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas Karel » 17 Aug 2016, 10:20

Lisavarustusena sai tellida kunagi madaldusvedrud alla autole ( eibach ) ilmselt on need seaded mõeldud selleks puhuks, lisaks peaks olema tavaline ja kolmandaks awd
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas allan » 17 Aug 2016, 12:42

Esisillal tahtmise korral saab kallet veidi sättida, käändmiku-amordi vahelised poldid lahti ja sealt annab natuke liikuma. Sul tänavasõiduks on praegu paras, suurema kaldega hakkab rööbastes rohkem kiskuma ka. Camber poldid ja käändmiku ülemise augu viilimine lubavad -2.2 või veidi peale.
Taga on kalle seotud otseselt kõrgusega, mida madalam, seda negatiivsem. Coilide ja normaalse madaldusega läheb -2 kanti. Siis tasuks taga kokkujooksud 0.00 kraadi panna, muidu hakkab siseserva sööma.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 20 Aug 2016, 08:51

allan kirjutas:Esisillal tahtmise korral saab kallet veidi sättida, käändmiku-amordi vahelised poldid lahti ja sealt annab natuke liikuma. Sul tänavasõiduks on praegu paras, suurema kaldega hakkab rööbastes rohkem kiskuma ka. Camber poldid ja käändmiku ülemise augu viilimine lubavad -2.2 või veidi peale.
Taga on kalle seotud otseselt kõrgusega, mida madalam, seda negatiivsem. Coilide ja normaalse madaldusega läheb -2 kanti. Siis tasuks taga kokkujooksud 0.00 kraadi panna, muidu hakkab siseserva sööma.

Esimesed originaalamordid tundusid üsna tihkelt kinni nende kahe poldiga, coilidel oli isegi mingi liigutamise võimalus, panin mõlemad ühtemoodi välja kaldega, aga see oli nii minimaalne, et mõju tõenäoliselt ei avaldanud. Kalde muutmine võiks olla päevakorras, kui sillatalad tuksis ja paigast ära, hetkel see mul probleem pole.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 12 Okt 2016, 00:04

Suve lõpuks siis sai natuke aega ka pisteliselt sõbra jaoks eraldatud, et tegemata asjad lõpuni viia.
Võtsin siis tagumise otsa pidurid ja vedruste ette. Pidurid jälle lüüsi
Pärast lüüsi ohtralt vett ja mõistlikult terasharja ning pärast lapi ja suruõhuga kuivaks.
IMG_4262.JPG

Tagavedrustusega jändamine on natuke keerulisem kui esiotsa oma vahetada. Suutsin lõhkuda täiesti põhjendamatult ühe stabika kondi tolmukummi ning selle mahavõtmisega kaks korraliku torx võtit puruks keerata. Lõpuks aitas ikkagi relakas (nagu pildilt näha vana kondi parempoolsest kinnitusest). Huvitav on see, et ma vist ei ole esimene, kes võtmed puruks keerab - kui nüüd siis täpne olla, siis puruks hoiab :D , uuematel kontidel vähe asisemad torxid...
IMG_4413.JPG

Vedru saab kõige lihtsamalt kätte, kui tagumise õõtsa lased sisemist küljest lahti (vist ka see korra hiljuti kuskilt jutust läbi käinud) - tung kindlasti all. Tagasi panemine ka suhteliselt lihtne, kui suurem tung olemas, millega siis amordi kinnituse alt tagasi tõstad. Muidugi mulle isiklikult madaldusvedrud imponeerivad igast küljest, sõita parem, autot tõsta parem, ratas ei veni nagu tatt sealt koopast välja, vedru tagasi panemine oluliselt lihtsam jne. Kuigi kui varasemalt kokkupuude puudub, siis võrdlus originaaliga võttis esmapilgul ettevaatlikult muigama :roll:
IMG_4230.JPG

Amordi vahetamine üsna lihtne ülesanne, selle kajastamine vist kedagi väga ei huvita.
Viimati muutis 164, 12 Okt 2016, 22:31, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 12 Okt 2016, 00:27

Käsipiduri teemal erinevalt mõne teise arvamusest, jagan kõvasti tunnustust volvo inseneridele, kes selle tobeda isereguleeriva julla seal trumli seest on P2'l ära kaotanud, teatavasti varasematel mudelitel on see seal olemas. Olen piisavalt varasemalt trummelpidurite klotside vahetusega jännanud, nii et s*ta maitse suus. :x P2'l väga lihtne, keera kangi juurest tross lõdvaks ning saad ilusti trumli kätte. Ilusti=meelitama muidugi peab, aga oluline kergendus kui klots ei hoia seda trumli kulunud vaos kinni. Väga bra igal juhul! Eduelamus on lihtsamalt tulema.

Vahelduva eduga sai võetud ette erinevaid töid, mis enne talve oli vaja kindlasti ühele poole saada. Vahepeal närve rahustava ülesandega kus siis eesmärgiks oli kõik põhjaalused augud kinni toppida, nii nagu tehasest välja lükates see on. Ehk, iga augu jaoks on tegelikult kummijulla, mis takistab vee/soola mille iganes pääsu konstruktsioonidesse. Üldjuhul on need vist kõigil alt minema sõidetud. Nagu ka teistele volvo foorumlastele kombeks, astusin sirge seljaga IA'sse neid saama. Minu soov oli üllatav, kuid keegi juu sealt raha minema ei aja - kui siis ainult rämedalt passiivse tegevuse tõttu - isegi mitu korda vandudes uksest välja astunud - et kus inimestel/ettevõttel ikka aeg ja efektiivsus ei maksa midagi. Aga, üks kummijunn maksab kulla hinda (see vist pole mingi uudis), lisaks telliti kaks korda valed junnid. Tulemus, põhja alla läheb vähemalt 4 erinevas mõõdus kummijublakaid. Kaks on neist silmaga auku vaadates üsna sarnased, aga vale valesse auku sisse sa ei punnita.
Ehk siin need jullad
IMG_4468.JPG
Kõik erinevad omal kohal lõpuks...
IMG_4475.JPG
Need on erinevad muidu :wink:
IMG_4479.JPG
Õigem oleks olnud MacGuyver peale tõmmada, sest pärast esimest hangeskäiku on need tõenäoliselt oma uut radapidi minema tuisanud. Tegu igaljuhul väärt auhinda "Muldne palmioks", aga originaal peab olema :P
Viimati muutis 164, 16 Okt 2016, 00:56, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 12 Okt 2016, 00:50

Et sõber talvega pöördumatuid soola vigastusi ei saaks, oli mõistlik igasugune värvidefekt ära parandada - kus siis tsingitud kerest kumas pruunikat ollust õrnalt läbi. Autopainti meenutades riiulist tarvikud ette ja kätele tuld
IMG_4417.JPG
IMG_4439.JPG
IMG_4446.JPG

Hobitamise käigus olen tõdenud, et kui tahad korralikult asja teha, siis pead professionaalide riistad ikkagi ligi võtma. Kindlasti kasutada õiget teipi, sinist võimalik saada erinevas laiuses, just kaarte tegemiseks väga mugav. Eelmise koopaga nägin kurja vaeva, et see maalrikaga söödavaks kaareks saada. Värvide kohta on juba siin teemas info varasemalt läbi jooksnud.
Rämpspost ka lõpuks midagi kasulikku tegemas. :D
Viimati muutis 164, 21 Sept 2017, 23:05, muudetud 5 korda kokku.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 12 Okt 2016, 01:37

Vaikselt hakkab looma.
Töö mitmekülgsuse huvides sai tehtud vahepeal ka kleepsutuuningut. Olen isegi tudeerinud teiste foorumlaste teemadest, et hobujõude saab üsna lihtsa vaevaga juurde kleepida. Suure õhinaga hakkasin klaase seestpoolt ettevalmistama, korralik puhastus, teibid majakateks, 9 korda veel mõõtmist - hakkad kleepsu lahti tõmbama - raibe tuleb kleepida väljapoole. :?
IMG_4325.JPG
Kui juba sarnasel lainel, siis võtsin ette liistude taastamise. Kes võib-olla on lugenud/viib otsad kokku selle teemaga
viewtopic.php?f=18&t=40691&p=283691#p283691,
kus sai liistude janti vähe lahatud, siis endiselt oli see asi tänaseni mul lõplikult lahendamata. Kolmest ühe liistu liimisiin juba mõni aeg tagasi 3m kahepoolse teibiga, mis on tänaseni väga hästi ennast tõestanud. Varasemalt olin korra juba kõik kolm Tesaga paigaldanud, mis väga ruttu uuesti irvitama hakkasid, täna tuli see Tesa orgunn liistu pealt jälle soojapuhuri ning liimi eemaldamise ainega maha kraapida. Seda ei tahaks tõsiselt enam rohkem teha. Selles valguses liistude värvimise ettepanekud tõmbavad korra südame pahaks. :P

Enne paigaldamist käisin kogu liistu ringi üle Gyeon TRIM Q2 ainega, mis taastas liistude loomuliku tumeda tooni. Väga hea kraam, soovitan!
IMG_4498.JPG
IMG_4506.JPG

Tuleb kanda spets. käsna ja fiiber lapiga peale, pärast mida ~2min pärast vajadusel puhta lapiga maha tõmmata. Reaalselt seal midagi maha tõmmata väga polnud, pigem vähe ühtlustas. Spets. lappi saab kasutada nö. ühel korral, ühe protsessi, pärast mida tuleb see ära visata.
Nagu näha, tagumine ketas on ka juba paigas. 8)
Viimati muutis 164, 12 Okt 2016, 20:46, muudetud 1 kord kokku.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist