164 V70 T5 '00 (BFF)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas allan » 08 Juul 2016, 22:25

ants kirjutas:allan, mis Sul tahmafiltrite vastu on? :(

Tahmafiltrite vastu on see, et ostetakse diisel, eelnevalt autot kontrollimata, sõidetakse 1km päevas ja siis on kõik tuksis, Volvo on hirmus pann. Foorum uputab sellisest jamast :)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Tags:

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas ants » 08 Juul 2016, 23:13

Ega see siis tahmafiltri viga ole, see ikka filtri omaniku viga :)
Ma üritan nendest tahmalontidest esimesel võimalusel mööda
saada, et mitte vingu surra :D
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 17 Juul 2016, 10:29

allan kirjutas:Kena, et masinast teema tekkis, on jälle midagi tahmafiltrite vahelt lugeda :)

allan kirjutas:
ants kirjutas:allan, mis Sul tahmafiltrite vastu on? :(

Tahmafiltrite vastu on see, et ostetakse diisel, eelnevalt autot kontrollimata, sõidetakse 1km päevas ja siis on kõik tuksis, Volvo on hirmus pann. Foorum uputab sellisest jamast :)

Ja näe, tahmafiler tahab ikka igasse teemasse sisse pugeda. :P

Asjast ka, Allani eeskujul sai ette võetud esisilla pukside täidete paigaldamine.
Oluline on nende paigaldamisel see, et kaasasolev määre tuleks jaotada võrdselt neljaks ning saadud 1/4 kogusega täielikult määrida nii olemasolev puks seest kui ka polü kokkupuute osad täielikult. Kui seda ei tee, siis polü ei lähe lõpuni ning tala paigaldamisel see lõplikuni üldse ei lähe ja jääb kindlasti kokkusurutult valesse asendisse - esimesega tegin selle vea, et panin määret vaid polü otsadele ning maksimaalselt käega suutsin suruda/taguda vaid selliselt:
20160619_183806.jpg
Pärast paari esimest kinnikeeramist jäi aga selliselt
20160619_185106.jpg

Sain korralikult paika alles mitmekordselt tala puksi kattega polü sisse surudes seda siis erinevatest külgedest. Tsentrist kinnikeeramine polü õigesse kohta paigale ei vii:
20160619_184237.jpg
Viimati muutis 164, 18 Juul 2016, 16:54, muudetud 8 korda kokku.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 17 Juul 2016, 10:31

Puks peaks enne lõplikku kinnikeeramist jääma selliselt:
20160619_190109.jpg

Päris sõidu tagasisidet veel ei saa jagada, aga mulle tundub, et see on üks parimaid "bank for a buck" lahendusi olnud üldse.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 17 Juul 2016, 10:57

Vahepeal jõudsid ka rehvid velgedele.
Valikuks sai Kumho KU36 W 91 (semi-slick) 225/45 R17.
20160629_143327.jpg

Siinkohal sai ka kõvasti Allani kogemusi ammutatud. Eesmärk ei ole hetkel rada, kuid kurvi läbimine ning pidamine on veel esikohal.
Ma arvan, et vb. pole need päris kõige ideaalsem valik tavasõiduks tänavale, aga las tavasõiduks jääb teine auto :D. Samas märja pidamise ja müra näitajad ei ole pahad:
kumho.jpg
kumho.jpg (42.97 KiB) Vaadatud 4837 korda

Rehvide paigaldamine on üldse omaette teema, loomikult ei ole ma nõus laskma paigaldada neid tava rehvivahetusega tegelevates ettevõtetes, kuna väga suure tõenäosusega rikutakse taastatud/uued veljed ära. Lasin Alptomis paigaldada, olen väga rahul tulemusega. Paigaldati ka tumedat värvi raskused ning jaotati kodarate taha ära. Tulemus sai päris hea, raskusi paigaldati maksimum täpsusega ning neid oli vaja ülivähe. 8)

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 20 Juul 2016, 00:46

Järgmiseks võtsin ette verdustuse teema. Kuna velgedesse nüüd uus hing sisse puhuud, siis ei oleks mõistlik neid kohe kõveraks sõita. Äkkilisema masina/jalaga ning väsinud amortidega on see üsna lihtne. Pealegi Volvo originaal vedrustus rohekm selline USA'lik, mis väga minu teetass nüüd ei ole. Sai pärast pikka kaalumist muretsetud BR Series Street and Circuit Coilover'id. Lugemist nende kohta siit: http://www.bc-racing.co.uk/br-series-coilovers. Foorumis hea tagasiside tõttu olid täiesti reaalne versioon laual ka Bilstein B8 ning madaldusvedrud, kuid BC tundus olema parim rahaline ning kvaliteedi suhe, lisaks keeruta kõrgust ja amordi jäikust nii nagu ise heaks arvad. Kuna olid laokap, siis nädalaga olid nad UK'st siin kohal ka. Kui kellelgi huvi, võin muretsemisel abiks olla.
IMG_1982.JPG
IMG_2004.JPG
IMG_2001.JPG

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas Klamber » 20 Juul 2016, 00:57

164 kirjutas: Eesmärk ei ole hetkel rada, kuid kurvi läbimine ning pidamine on veel esikohal.


Kas vahepeal on eesmärk muutunud? 8)

Mis järgmiseks: sisu välja, puur sisse?

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 20 Juul 2016, 01:05

Nüüd hakkas see lumepall veerema.
Sellise sita sisse ei olnud südant uusi asju keerata.
IMG_2128.JPG

Siis sai ette võetud väike puhastamise protsess, pärast pigipesu/leotus/pigipesu/leotus...+ ohtralt pintslit jne sai pildi vähe talutavamaks.
IMG_2141.JPG

Suures hoos sai koobas kiire roostetäpi puhastuse ning värviparanduse ning koopa äär korralikuma värvkatte.
IMG_2213.JPG
Originaal värvi aitas aerosooli suruda autopaint.ee
Viimati muutis 164, 26 Veebr 2018, 21:57, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 20 Juul 2016, 01:07

Klamber kirjutas:
164 kirjutas: Eesmärk ei ole hetkel rada, kuid kurvi läbimine ning pidamine on veel esikohal.


Kas vahepeal on eesmärk muutunud? 8)
Mis järgmiseks: sisu välja, puur sisse?

Ei ole veel muutunud, aga see tundus kõige mõistlikum valik olevat. Originaal või B jubinatesse €€€ taguda ei tundunud arukas tegevus, raha läheb umbes samapalju ja tulemus ikka poolkõva.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 20 Juul 2016, 01:25

Ja pall veereb edasi, nüüd tundusid kõik ärakeeratud esisilla jubinad valest ooperist olema. Lükkasin elektrolüüsi käima ning kõik mis vähegi kannatas, sinna sisse lendas. Näiteks pidurisadulate liugurite kulg oli selline:
enne
IMG_2034.JPG

pärast elektrilüüsi
IMG_2087.JPG

lõpuks
IMG_2123.JPG

Peale läks ilma krundita sadulate spets. värv, ei osanud ükski värvispets sinna alla krunti soovitada, pidavat nii otse haljale metallile peale minema. Purgipeal oli lausa kirjas, et lükka lahtine rooste maha... :?
Kõik mis polnud kroomitud/vasest/alumiiniumist, sinna tünni lendas. Osade tsingitud osadega sai ka katsetaud, aga need rikkusid lüüsi lahuse oma roundi lõpuks ära - samas oli kasu ka neile.
Viimati muutis 164, 20 Juul 2016, 09:10, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 20 Juul 2016, 01:38

Sadulad pärast lüüsi, mille järgselt lahtine rooste jääk terasharjaga maha lükatud:
IMG_2137.JPG

Ning pärast värvi ning remondikomplekti paigaldamist (uus kolb, tihendid, tolmukatted... ühesõnaga kõik nodi)
IMG_3318.JPG

Tolmukatete pealesaamine oli paras keberniit, ei suutnud youtube'st ka head õpetust leida. Kokkuvõtteks läheb nende paigaldamiseks vaja väiksemat sorti kummihaamrit ning mingisugust kummist otsadega torni/heeblit vmt.
Viimati muutis 164, 20 Juul 2016, 09:10, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Risu
Foorumi veteran
Postitusi: 608
Liitunud: 07 Apr 2015, 14:06
Asukoht: Paide

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas Risu » 20 Juul 2016, 01:58

Ehk jagad veits rohkem infi selle värvi kohta? Mis coilide hinnaks tuli kui küsida võib?
888BFF

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 21 Juul 2016, 09:58

Risu kirjutas:Ehk jagad veits rohkem infi selle värvi kohta? Mis coilide hinnaks tuli kui küsida võib?

Coilide hind siin http://www.bc-racing.co.uk/applications ... 17123.html
Värvi osas koopa äärtel ning sadulatel kasutasin neid, sadulatele läks peale ainult see punane ilma krundi ja lakita. Oli saada ka kollast, musta ja vist ka hõbedat.
20160721_093935.jpg

Erinevate juppide kattmisel ka neid:
20160721_094114.jpg

Krunt, lakk ja veljevärv pärit Kemiflorast, sadula ja autovärv autopaint.ee'st.
Viimati muutis 164, 10 Apr 2017, 09:42, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 22 Juul 2016, 18:33

Esimese rattalaagri alumiiniumist kinnitused sai klaasipritsitud ning pulberlakitud, et vähegi ilmastikule vastu paneksid. Kuna need olid tugevasti oksüdeerunud, siis pulberlakk läks mullitama. Aga kuna eesmärk oli konserveerida, siis täidab pulber oma ülesannet hästi. Tööpinnad sai loomulikult haljana jäätud.
20160704_141630.jpg
piduritoru kinnitused said veljevärvi koos krundi ja lakiga
20160704_221545.jpg
rooli piirajad said musta kuumakindla värvi ning piduriketaste plekist kaitsed rust stop värvi
IMG_2272.JPG
Nüüd on hea katsetada, milline värvkate meie kliimas kõige paremini vastu peab.
Viimati muutis 164, 23 Juul 2016, 00:15, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 22 Juul 2016, 19:14

Läksid alla uued Zimmermann Z-coat kettad, Ferodo klotsid ning Wisefab perfomance pidurivoolikud.
IMG_2211.JPG

Käis mõte ka korra perforeeritud kettaste suunal, kuid nende kasuteguri ning hinna suhe ei suutnud ennast mulle maha müüa. Rajahundid teavad veel rääkida, et suure andmisega hakkavad aukude äärest kettad pragunema. Ketaste ja klotside kasutuskogemuste kohta saab vähe rohkem lugeda siit http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... =44&page=8
IMG_3339.JPG
Velgede poldiaukude kaitmiseks sai IA'st võetud seibidega poldid
IMG_2014.JPG
Viimati muutis 164, 23 Juul 2016, 01:24, muudetud 1 kord kokku.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: FH550 ja 14 külalist