gerton06 Volvo 940 93a

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
gerton06
Kreisi postitaja
Postitusi: 417
Liitunud: 29 Aug 2012, 23:31
Asukoht: Jõhvi/Tallinn

gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas gerton06 » 23 Juun 2016, 23:17

Lõpuks teen oma teema ka autost ära, siis hea vähemalt järge pidada, et mis tehtud on ja mida veel peaks.
Autoks on siis: Volvo 940, universaal, M46 käigukastiga. Välja veerenud tehasest 1993. Mootoriks 2.4 turbo diisel, millelele paigutatud ka tehasest intercooler, ehk siis 90kw peaks kogu see kupatus olema. Palju alles on tänaseks, hetkel ei tea.
Mootor käib muidu ilusasti, kerel pole häda midagi, roostet leidub, aga kere kõva, kaasaarvatud põhi.
Lisades on siis: Elektri aknad ees, istmesoojendused ees, parkimisandurid( mitte originaal :D ), AC, Rohkem hetkel meelde ei tulegi :D
Auto sai soetatud paar kuud tagasi. Paar pilti ka kui ära tõin.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Peale seda sai mootori ruum survepesuriga üle lastud. Võtsin ka tagant lahti kuni tagumiste istmeteni(kaasa arvatud), kõik välja ning ka keemia ja survepesuriga puhtaks pestud. Kuna eelmine omanik oli metsavend siis auto oli ikka suhteliselt must(hellalt öeldes). Paar pilti jällegi:
Pilt
Pilt

Tulemus vägagi hea. Kuna aega jäi üle, siis lakkisin üle ka tagumised tuled ning vävisin ära mootori rihmakatte.
Pilt
Pilt

Mai kuus sai mootorile kerge hoole tehtud: Õli 15w-40, õli, kütte, õhufilter.
Kui mootorile hoolet tegin ning kuna sain seda teha tõstukil olles, siis vaatasin ka sillad ja põhja üle. Roolivarda otsad olid nii läbi kui läbi, kondid olid kahtlased ning siis otsustasin need kiiremas korras ära tellida ning kuna stabika puksid olid ka mingi 2 euri tükk, siis võtsin need ka juba ning sai kõik ära vahetatud ning sild paika.
Pilt
Pilt
Kuna kohe raha ei olnud, siis paar nädalat hiljem sain ka ära osta ja vahetada kardaani kandelaagri kumm + laager ning paralleelvarda puksid.
Kandelaager ise oli tegelikult korras aga kumm oli nii otsas omadega, aga siiski sain ka SKF laagri muretsetud ning kõik ära vahetatud.
Pilt

Kui juba tõstukil olin uuesti, siis vaatasin üle ka käigukasti õli ( soojast peast viskab 5-nda käigu "pauguga" sisse ning vahest esimene ja teine lähevad väga raskelt sisse ning tagumine raginaga). ning tagumise püti ots oli ära mädanenud, siis sai töökojapealt mingi asendus toru leitud ja sobitatud sinna ajutiselt.
Pilt

Avastasin veel, et käigukasti padi on ka läbi omadega, uus olemas, aga pole veel jõudnud ära vahetada.

Täna 23.06.2016 viskasin ülejäänud salongi välja, mis mul jäi puhastamata ning sealhulgas otsustasin juba ka lae alla võtta kuna see oli ka ikka parajalt must.
Pilt
Pilt
Hea näide siis, milline lagi oli ja peale osalist pesu. :D

Homme siis plaanis põhi puhtamaks teha ning korrosioonikaitsega üle teha ning vedada subwoofer juhtmed ära ning ülehomme ilusad/puhtad matid tagasi panna ning ülejäänud salong ka kokku korjata.

Eks selle suure jutuga nüüd jäi kindlasti midagi kirjutamata, aga kes tunneb huvi see küsib ning vastan. Kui tuleb jälle mingeid uuendusi, siis eks ma anna teada.

aa, hetke seisuga olen natukene pumbast kütet peale keeranud ning LDA-d näppinud(1,5 keeret välja poole keeranud). Liigub paremini edasi ning nüüd ootan Hiinast oma Kellasid(Boost, õli temp + õli rõhk), siis saab edasi tegutseda.

EDIT! Hetkeseis

Vedrustus:
Bilstein B4 amordid
-40mm vedrud
tagavedrude keerdude vahel puksid
Esisillas kõik polypuksid.

Mootor:
Turbo 1.1 bar
Kütet hästi vähe peale keeratud(igapäeva pill, muidu oleks rohkem :D )
EGR delete
Boost, oil pressure, oil temp. kellad salongis
Vaakum voolikud silikoonist

Rattad:
Suvel 16" laiendatud plekkveljed (ees 8", taga 9.5")
Rehvid- 225/50 R16
Talvel 15" Orig. Orion valuveljed
Rehvid- 195/65 R15 naelrehvid

Pilt:
Pilt
Viimati muutis gerton06, 02 Okt 2018, 00:04, muudetud 7 korda kokku.
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01

Tags:

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas amazon86 » 24 Juun 2016, 20:02

Tubli tegemine. LDA näpi julgelt.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
gerton06
Kreisi postitaja
Postitusi: 417
Liitunud: 29 Aug 2012, 23:31
Asukoht: Jõhvi/Tallinn

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas gerton06 » 28 Juun 2016, 22:02

Tänud Amazon :P LDA-d ja muud tahaks julgemini näppida kui mul näidikud paigas( boost, õli temp, rõhk)
Sai siis nädalavahetusel ja nädala alguses salongi kokku korjata, pidevad vihmahood protsessile kaasa ei aidanud, aga nüüd kõik koos ja asi Timm.
Nagu ikka, siis pildi materjali ka:
Pilt
Pilt
Pilt

Tulid ära ka näidikud:
Pilt

Nüüd ainuke mure on see, et kuhu kaks andurit ühendada( õli temp ja õli rõhk)!?!?!
Leidsin mitu adapterit, nii õlifiltrile, kuhu saaks kaks andurit panna kui ka tavalise adapteri. Mida keegi arvab, võiks nõu anda. :)
http://www.db-hp.ee/web/toode/28201/lif ... -voi-34-16
http://www.db-hp.ee/web/toode/28430/ada ... anduritele
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01

Kasutaja avatar
gerton06
Kreisi postitaja
Postitusi: 417
Liitunud: 29 Aug 2012, 23:31
Asukoht: Jõhvi/Tallinn

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas gerton06 » 14 Juul 2016, 21:48

Natuke aega möödunud, sutsu tegemist ka olnud, aga paar asja jälle tehtud. Näidikud on kõik sees ja töötavad.
Proovisin ka 40-90km/h kiirendus kolmanda käiguga... ajaks tuli 10.28. Tehase andmetega on 10-11sek. nii et tundub timm 23a. vanuse auto kohta :D

Täna sain ka oma täisload kätte, siis tuli teha järgnevat:
Pilt

Näikute asetusest saab aimu sellelt pildilt:
Pilt

Hetkel näidikute andmete põhjal on Max boost 0.8 , Õli temp püsib seal 70-75 kraadi vahel, ning rõhk on 94km/h sõites sooja motoga 50 psi ( ca 3,4bar), külma motoga 70 psi ( ca 4.8bar). Ei tea kui õieti need näidikud näitavad, aga nh, vähemalt mingigi info olemas.

Nädalavahetusel üritan kärupistiku juhtmestiku vedada kuna käru oleks vaja vedada ning lähiajal ostan manual boost controlleri.

Kui palk üle tuleb, siis lähevad pihustid ja pump kontrolli.

Hetkel rohkem pole midagi lisada, nii pea kui on, annna teada :P
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas amazon86 » 15 Juul 2016, 20:15

Tundub, et mootoris on tööloom veel sees. Edu sekundite maha lihvimisel. :)
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
gerton06
Kreisi postitaja
Postitusi: 417
Liitunud: 29 Aug 2012, 23:31
Asukoht: Jõhvi/Tallinn

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas gerton06 » 17 Juul 2016, 20:05

:) Tänud :) , Üritan.

Kerge update jälle. Nädalavahetusel sai siis ette võetud väike projekt. Kuna konks on masina olemas aga pistikut ei olnud, siis taga osa kõik küljest ära, k.a konksu tala. Lihvkettaga puhtaks, krunt, korrosioonitõrje vahend peale, mingi värv ka peale. Konksu juurde lasin keevitada plaadi kuhu saab pistiku kinnitada. Juhtmed ära joodetud ja asi timm. Kõik funkab.
Sai minema visatud ka taga putt ning asemele läks sirge toru. Nagu ikka, siis igava jutu juurde pildi materiali ka. :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmise nädala alguses peaksin MBC (manual boost controller) kätte saama ning vahele lükkama... ei teagi palju kannataks peale keerata turbot, palju väga ei julge :D
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas amazon86 » 17 Juul 2016, 20:33

Keera nii palju kui julged. :D
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
henzza
Foorumlane
Postitusi: 57
Liitunud: 18 Dets 2013, 00:14
Asukoht: Saadjärve/Tartu.

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas henzza » 19 Juul 2016, 17:02

D24 tegelikult suhteliselt pehme mootor, juba alla 2 bar lükkab originaal turboga kepsu kõveraks. Just siis kui lõbusaks hakkab minema. :D jõudu tahad siis pane uuem/parema tootlikusega turbo ja hoia rõhk max 1.5 bar juures. Nii räägib kogemus vähemalt. :D Muidu ainult edu autoga, täielik minu auto koopia!
Volvo 745 b230f+13g ->
Volvo 944 b230fb+Holset hx40 ->
Volvo 945 d24tic->
744 m52b28 ->
97a 945 turbo ->
91a 944 turbo+15g->
744 M50+hx35

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas amazon86 » 19 Juul 2016, 20:10

Enda kogemusest võin öelda, et kestab ilusti, aastaid juba 1,7 bar ja 12 mm pumbaga ringi vuranud ning mootoriga 0 muret. Tehnika ja seade peab lihtsalt korras olema, jõuülekanne annab enne saba kui keps.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
gerton06
Kreisi postitaja
Postitusi: 417
Liitunud: 29 Aug 2012, 23:31
Asukoht: Jõhvi/Tallinn

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas gerton06 » 19 Juul 2016, 20:53

Kogemustega vennad võiks soovitada mis turbot ma vaatama/ostma peaks? Sooviks plunseri 11mm vastu vahetada, 12tundub nagu liiga räige!? või siis mitte? Raha koos siis uus Cooler ka Rootsist.
https://shop.klracing.se/sv/artiklar/vo ... 60mm-.html

Nii et kui keegi teab mis Turbo sinna uue cooleri ning 11/12mm pumba juurde sobiks hästi, võiks kindlasti teada anda. Ning kuna endal väga spesiifilistele tööriistadele ligipääsu poleks, siis turbo asendamine uuega, võiks olla suhteliselt lihtne, ei mõtle just 1:1-le ( kuigi oleks parim variant), aga näiteks mingi flantsiga vms .

Aaaa.... custom Kolde tahaks ka kellegil teha valmis..... kellegil mõtteid !? Kuidas , mis, on mõtet? :) :)

Veel üks hiilgav mõte.... Plokikaant portida?? Tihendid ära vahetada ning siis asja natuke portida ning lihvida, et "voolavus" oleks parem!?!?! :mrgreen: lihtsalt kerge mõtte sähvatus, ei tasu mõtte eest maha lüüa kohe..
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas amazon86 » 19 Juul 2016, 22:02

Mul on üks 12 mm hiina pumbapea riiulis olemas, kui huvi siis PS. Endal on turboks Garrett GT2052V, muutuvgeomeetria turbo Audi 2,5 V6 TDI pealt, annab hea madala otsa, kuid lõpp sureb ära. Nüüd natuke reaalsust kah, on küll tore ja äge möllata, kuid selle mootori tehnika on välja töötatud juba pea 40 aastat tagasi. Vahepeal on diislitehnoloogia palju arenenud ja uuema aja mootoritest on palju lihtsam jõudu kätte saada. Oma D24T peale olen seda aega ja vaeva ikka ämbritega kulutanud, D5 pole isegi mitte poolt ämbrit, kuid tulemus tunduvalt parem.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas C4V6 » 19 Juul 2016, 23:21

Mina ei saa sellest aru milleks mootorisse miskit 15W-40 mineraali valada ?
Kui see on tihe ja korralik, siis võiks pigem ikkagi mingit täissünteetilist õli kasutada. Kui siin on plaanis hakata rõhkusid peale keerama ja nö. paugutama, siis võiks näiteks 10W60 racingute poole vaadata.

Aga tubli nokitsemine. Kogu see salongijant tuleb endal ka ette võtta. Kui raske sisu tühjaks loopida oli ? Eriti huvitab just näiteks laepolstri eemaldamine ja tagasipanek. Sellel liimitud pole ?
Ja ega pole tulede enne ja pärast võrdlust lakkimise osas ?

Kasutaja avatar
gerton06
Kreisi postitaja
Postitusi: 417
Liitunud: 29 Aug 2012, 23:31
Asukoht: Jõhvi/Tallinn

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas gerton06 » 20 Juul 2016, 20:07

amazon86 kirjutas:Mul on üks 12 mm hiina pumbapea riiulis olemas, kui huvi siis PS. Endal on turboks Garrett GT2052V, muutuvgeomeetria turbo Audi 2,5 V6 TDI pealt, annab hea madala otsa, kuid lõpp sureb ära. Nüüd natuke reaalsust kah, on küll tore ja äge möllata, kuid selle mootori tehnika on välja töötatud juba pea 40 aastat tagasi. Vahepeal on diislitehnoloogia palju arenenud ja uuema aja mootoritest on palju lihtsam jõudu kätte saada. Oma D24T peale olen seda aega ja vaeva ikka ämbritega kulutanud, D5 pole isegi mitte poolt ämbrit, kuid tulemus tunduvalt parem.


Sinu teema mul läbi loetud jh, aga nh.. ütleme nii, et autosid on mul on olnud igasuguseid... küll uusi, küll vanu, aga ühtegi pole olnud sellist mida "tuunida". See Volvo hakkas kohe mulle meeldima millegi pärast. Volvot timmiks ainult niipalju, et kellegile jalgu ei jääks, ning kui keegi isegi tõmblema hakkaks, siis saab niiöelda koha ette näidata :D A.k.a Selline kerge sleeper. :roll: :roll:
Aga eks näis. Mõtted alati muutuvad ja tujud ka, näis, kas ka Volvo puhul. Suureks plussiks on ka see, et see on tagaveoline. :D aga muidu D5 mõte keerleb ka mõtetes juba :)
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01

Kasutaja avatar
gerton06
Kreisi postitaja
Postitusi: 417
Liitunud: 29 Aug 2012, 23:31
Asukoht: Jõhvi/Tallinn

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas gerton06 » 20 Juul 2016, 20:16

C4V6 kirjutas:Mina ei saa sellest aru milleks mootorisse miskit 15W-40 mineraali valada ?
Kui see on tihe ja korralik, siis võiks pigem ikkagi mingit täissünteetilist õli kasutada. Kui siin on plaanis hakata rõhkusid peale keerama ja nö. paugutama, siis võiks näiteks 10W60 racingute poole vaadata.

Aga tubli nokitsemine. Kogu see salongijant tuleb endal ka ette võtta. Kui raske sisu tühjaks loopida oli ? Eriti huvitab just näiteks laepolstri eemaldamine ja tagasipanek. Sellel liimitud pole ?
Ja ega pole tulede enne ja pärast võrdlust lakkimise osas ?


See 15w-40 sai võetud kuna oli kiiresti vaja õli ära vahetada nagu pmts samal päeval, kuna ma lasin koguaeg Tallinna ja Ida vahet ning kahjuks ei olnud aega uurida rohkem neid õlisid ning siis ei teadnudki kas hakkan seda Volvot timmima või mitte, aga igatahes, sügisel läheb jälle uus õli sisse, nii et pole probleemi :)

Salong oli täitsa mõistlik Volvol. Vägagi kerge. Esi jalgade all olevad matid käivad kergesti ära, eraldi tükkidena, Oleks ma seda teadnud, ei oleks keskkonsooliga n******. :D Lae eemaldamiseks, võtsin tagant kõik lahti, külgi ei viitsinud, kuna olin laisk, kõik lambid jne maha ning siis painutasid ta sealt külgedelt ära, enne seda ikka 4 tüüblit laest ära ja oligi. Lage tuleb ka ette poole tõmmata, sest tagant läheb ta soone sisse.
Tagasipanek samamoodi, ainult et jh, mul lagi kuivas nii kaua ja see ilm segas ka koguaeg, siis läks nii sisse tagasi, et tagaosa, just see, mis läks sinna soone sisse, see oli ikka niiske, aga ei midagi hullu.
Survekaga ikka loputasin mõnusalt seda lage, 3 korda, uuesti keemiat ja jälle survekaga, ei tõmmanud midagi lahti, pidas ilusti vastu ning ära kuivades oli ka kõik ilus.

Tulede kohapealt pean nüüd ikka korralikumalt tegema.. Enne pildid on pmts nüüd mis ma olen auto tagaotsast postitanud. Ära tuhmunud juba, kuna ma ei alustanud 600(ei olnud mul võtta kohe) , olin kärsitu ja alustasin siis 1000-ga ja nii ta läks, alguses oli väga ilus.. ca nädal aega ja siis läks jälle metsa :cry:

Aga Edu sulle oma Volvoga ning vaata, et minu vigu ei korda :D
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01

Kasutaja avatar
gerton06
Kreisi postitaja
Postitusi: 417
Liitunud: 29 Aug 2012, 23:31
Asukoht: Jõhvi/Tallinn

Re: gerton06 Volvo 940 93a

PostitusPostitas gerton06 » 24 Juul 2016, 22:55

Töökas nädalavahetus olnud nagu ikka.
Esmalt sai siis kat. vahelt minema visatud ja toru asemele pandud.. Nusperdamist oli aga tehtud ta sai.
Tahtsin käigukasti padja ka ära vahetada aga olin vale ostnud, nii et pean nüüd õige välja otsima ja ära tellima.
Usa park sai ka tehtud autole, eks ta seni on kuni ära tüütab :D
Lisaks Sai võetud mootoriruumis kerge puhastamise ette seaoses sisselaskega. Maas käis kogu intercooleri süsteem koos sisselaske koldega.
Kõik puhtaks pestud, Tagasipanekul kõik kinnitused ilusasti kinni.

Avastasin siis, et AC radikas omadega täitsa läbi.. Pool radikast(vesijahutuse oma) on kaetud mingi "vaibaga" ( igast mingi (tõlkimatu rõve sõim) oli ette kogunenud aastatage)...
Igatahes peale kokku panekut masin liigub palju paremini edasi.. Tehase rõhk 0.9 bar ilusasti puhub välja kui ennem oli vaevu 0.8 .. Pöördesse ning madalamate käikudega liigub masin palju paremini edasi.. Pani kohe imestama. MBC ei jõudnud küll installida külge, aga küll lähipäevil ka see tuleb.

Uued Supportid tulid ka UK-st taha ära, varsti sebima veel kettad ja kässari teema, siis saab need ka ära vahetada.
Pilte ka :
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Coolerit nähes sai kohe uue cooleri ostuplaanid maha maetud... Selle mootori jaoks küll ja küll.. :D :D

Hetkel muud polegi. Kui midagi, siis jälle kriban :P
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline