ERN´i S80 2.4D Summum

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 01 Apr 2016, 21:31

See viga sai lahendatud. Nimelt vaakumi mahalaskmine oli raskendatud. Pean siiski uuesti minema mingi hetk ja laskma pihustid või raili üle kontrollida, soojalt ei taha vahest üldse käima minna. Puterdab nagu ei saaks kütet kätte ja siis läheb. Veiko arvas, et ehk mõni pihusti laseb rõhu maha. Eks uurib.
Üks õhtu sai peale pesu(mis lõhkus stange gabariidi ära..jehhuu statoil) paar klõpsu tehtud.

Pilt
Pilt

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 12 Apr 2016, 19:03

Suht kaua eemal viibinud ja masinaga suht palju ette võtta vaja. Esisild läheb täies ulatuses vahetusse. Kõik puksid liigendid jne. Eelmise kirjutatud vea sai korda ja sain ka täna teada, et olen vabalthingavaga terve aeg sõitnud. Avariisse ei läinud aga üle 2500 pöördeid lastes kadus jõud ära. Süüdlane oli vigane turbo juhtklapp mis sai uus ja nüüd masin liigub ja tahmab hästi. Egr on ka kinni aga on lootus, et nüüd kus turbo toimetab nagu vaja, siis hakkab egr ka toimetama ilusti ja ei pea seda vahetama. Muidu on masin tipptopp ja väga rahul :)

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 26 Juul 2018, 20:00

Sai siis masin hammasrihma maha ajada endal ja kõik mis plokikaanes minna sai, see läks. Sai õnneks doonormootor leitud ja sealt korralik plokikaas koos pudinatega läheb vahetusse. Muud nagu kurta ei oska, 400000 hakkab vaikselt ette tiksuma ja asi toimib ja väga edukalt. Ainult kalla ja talla.

Pilt

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 12 Aug 2018, 11:25

Niisiis. Uus plokikaas vahetatud, uued rihmad, rullid, veepump ja mootor jälle nurrub :), vaiksemalt kui ennem isegi, peab mainima. Aga eile tekkis üks huvitav asi. Panin käima, ja rool keeras kohati raskelt, roolivõim oli nagu on-off-on. Paagis sees vedelik mullitas ja tase oli ka suht madal. Lisasin õli juurde, sai umbes 300 km ilusti ära sõita. Paaritunnise seismise järel oli tase jälle madal ja mullitas. Täna üritab uurida ja puurida ja näha kas lekib kuskilt või milles teema. Teadjamad-targemad võivad oma kogemusi ka jagada, kui viitsivad :)

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas Liiwaannus » 12 Aug 2018, 11:55

Esimese hooga pakuks roolilatti. Aja kuivale asfaldile, keera mõned korrad rool ühele ja teisele poole välja ja otsi tee pealt tilku, võid ka mingit paberit auto all kasutada, teeb tuvastamise lihtsamaks ja pole kuiva pinda vaja otsida. Endal tegi aasta tagasi I gen v70 sarnase üllatuse, et ilma eelnevate probleemideta hakkas õli välja lendama ca 300km ja liiter õli vms. Päädis lati vahetusega. Võimalus muidugi, et mingi toru vms ka katki, a need tunduvad pigem erandlikud juhused olevat.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 13 Aug 2018, 17:05

Täna avastasin jah, et tilgub. Eks võtab vasakpoolse ratta alt ja vaatab kas näeb midagi, loodame, et on toru või lihtsalt otsasimmer.

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 13 Aug 2018, 18:42

Õnneks või kahjuks tilgub lati otsast ilusti (juhipoolsest). Kahjuks ei oska õelda, kas on see kiirusetundlik või mitte. Oskab keegi nõu anda, mille järgi tuvastada, milline latt tal on peal?

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 15 Aug 2018, 20:45

Tegu on siis kiirustundmatu SMI latiga, ja nädalavahetusel plaan ära vahetada. Siit ka soov või abipalve. Kas kellegil on kahte seisupukki, mida oleks nõus laenama/rentima? :)

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 25 Aug 2018, 11:20

Nädal aega seisis auto pukkide peal( Ehk siis kere on ka korras ja tugev :D ) Kuni uus latt saabus. Esialgu proovisin siiski ise vanal latil sisu ära vahetada, aga karbipoolne tööosa simmer ei tahtnud kuidagi välja liikuda, ja tegelikkuses oli latil endal ka suhteliselt tugev roostekahjustus, siis ei hakanud jamama ning sai taastatud volvo latt vääna lammutusest toodud. Erinevus uue ja vana lati juures oli selline, et uus latt oli servotronic, aga taastaja poolt oli pandud sinna solenoidi koha peale kate poltidega, mis pettis ära ja alla ta nii läks. Niipea kui mahlad uued sees ja pump käis ringi, hakkas sealt pahinal tulema vedelikku. Siis selguski, et tegu oli hoopis tolmukattega transpordi jaoks, mis oli ilusti veel üle värvitud ja meenutaski ilusat flantsi, mitte vahtkummist plõnni :D. Kuna kuskilt polnud saada seda vajalikku solenoidi sinna külge, siis treisin valmis ise plaadi, et sinna asemele see kruvida. Hiljem muidugi mõtisklema hakates, et ju mingi kogus sealt vedelikku peab läbi käima, sai ka soon sisse käiatud, et mingi liikumine oleks.

Aga natuke pildimaterjali ka juurde.

Vana ja uus.
Pilt

Tolmukate, mis pettis mu ära.
Pilt

Solenoidi asenduskaas
Pilt

Töötab, toimib.
Pilt

Ja kogu lugu juhtus sellise kilometraaši juures. Samas ei saa kurta, kui tegu oli originaallatiga, siis tubli poiss, et siiamaani vastu pidas.
Pilt

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 09 Nov 2019, 19:17

Niisiis.

Vahepeal palju pole juhtunud, sõidetud ja ainult sõidetud, läbisõit kerinud sinna 440k juurde. Enne talve otsustasin ühe roosteaugu ära likvideerida juhipoolse tiiva pealt, ning muuseas katsetada oma pahteldus ja värvimisoskust. Plaan on talv üle elada sellega ja siis suve hakul tiib ära vahetada, sest ussikest täiesti ma sealt kätte ei saanud ja hakkab kobrutama varsti niiehknaa.

Pilt
Pilt
Pilt

Viimase pildi peal lakk veel kuivas, seega tean, et apelsinikoorene :D , aga nagu mainitud, siis vaja ainult talv üle elada, seega vaatab homme kuidas ära kuivanud on.

Ahjaa, üks küsimus veel. Vahepeal masin piiksutab ja MFD tabloole tekib kahekohaline numbrikood, vajutad läbi, kaovad ära ja tekivad tavalised veateated ( abs ei toimi jne) oskab keegi nõu anda, millega tegu?

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas -kj- » 10 Nov 2019, 15:12

Miks ei saanud ära roostet ? Pildilt tundub, et vibraga lastud seda kohta ? See küll täiesti vale vahend selleks ju, ega siis ei saagi. Sealt ainult värv eemaldatud, mitte roostega tegeldud.

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 10 Nov 2019, 19:54

-kj- kirjutas:Miks ei saanud ära roostet ? Pildilt tundub, et vibraga lastud seda kohta ? See küll täiesti vale vahend selleks ju, ega siis ei saagi. Sealt ainult värv eemaldatud, mitte roostega tegeldud.


Kahjuks ma lolli peaga ei teinud sellest roosteaugust pilti, tegin siis kui klaasfiiberpahtel juba augutäiteks kasutatud oli. Siis jah, suurem pindmine rooste sai eemdaldatud traadi ja rustoffiga, aga tiiva teiseltpoolt ussitas ka see äär edasi, siis tegingi nii, nagu ülalpool kirja sai :) Vibraga sai pahtlit ja vana värvi eemaldatud, mitte roostet. :)

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas -kj- » 10 Nov 2019, 20:17

Kui seal päris auk oli, siis küll jah. Aga traadiga ei saagi roostet kätte, relaka lõikekettaga lihvides või lamelliga saab ka väiksemat.

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 11 Nov 2019, 13:25

-kj- kirjutas:Kui seal päris auk oli, siis küll jah. Aga traadiga ei saagi roostet kätte, relaka lõikekettaga lihvides või lamelliga saab ka väiksemat.


Oleks ma lamelliga sinna kallale läinud, poleks sellest tiivaäärest midagi enam alles jäänud :D auk oli niigi kahe näpu pikkune ja lamelliga oleks selle terve peopesasuuruseks käianud :D

ERN

Re: ERN´i S80 2.4D Summum

PostitusPostitas ERN » 04 Apr 2020, 18:55

Niisiis. Vahepeal jälle mõned tuhanded maha sõidetud ja natuke nokitsetud. Kuna esisilla amordilaagrid hakkasid endast häälekamalt märku andma, siis sai masin viidud Riff servicesse. Kuna aga amordid olid ise ka otsa saanud, siis sai uued Monroe amordid koos kõige muu ülemisega vahetatud pluss siis veel stabikakondid ja sillastend. Samal ajal lasin neil tuvastada ka coolerist tuleva õlilekke, mis sai ka täna omakorda vahetatud. Läbisõit kerinud sinna 450k kanti ja pole midagi halba õelda. Tõsi, nüüd kus kõik sillad vaiksed, on tunda, et plastikdetailid salongis annavad oma vanusest märku nagisemisega, aga mis seal ikka :D Mis see väike nagin kellegile kunagi ikka teinud :D Plaan ikkagi ümmargune miljon ette saada tabloole ja siis vaatab edasi, mis saab.

Kui ei viitsi tungrauda kasutada.

Pilt

Ilus vaadata ikkagi uusi komponente :)

Pilt

Suht mõnus vahe ikkagi, vana korralikult paistes.

Pilt

Plaanis veel egr koos sisselaskekoldega maha kakkuda ja ära puhastada. Ehk saab natuke elujõudu puhuda tagasi masinasse.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist