Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Jah, luubid lõpuks ees, projekt venis pikale. Eelmine sügis sai võetud üks paar esitulesid romulast ligi ja need ümber tehtud.
Projekteritud valgus on ikka teine tera.
Projekteritud valgus on ikka teine tera.
Viimati muutis Inx, 14 Sept 2018, 12:12, muudetud 1 kord kokku.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
PorisedRattad kirjutas:kraaviääri pimedaks ei jäta ?
Sellise valgustusega on ka eurokraavi põhjad valged
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Väike tuledepesuri anomaalia käis külas.
Siin miinus kraadidega sõites panin tähele, et tuledele ei piserdata midagi, algul mõtlesin, et ehk temperatuuri pärast ja nüüd kui ilmad soemaks läksid, ikka ei midagi.
Panin siis Vida järgi ja oli washer pump signal too low või midagi sellist. Nullisin kõik ära ja ikka ei midagi.
Panin Vidast pesurid ise manuaalselt tööle ja hakkas toimima, algul läks väga vaevaliselt, nagu pump annaks kohe saba, kuid siis tuli eluvaim sisse ja piserdab paremini kui varem. Ju oli siis kuskil mingi mustus ette sattunud.
Kas tuledepesuril on mingi miinuskraadi piir, kust maalt enam tuledele ei piserdata?
Endal tuleb nagu meelde, et kangete külmadega nagu ei toimiks see.
Ja nüüd kui 24h enam päikest väljas ei ole siis väike paslik ülevaade valgustusest ka.
Keegi ehk saab ideid või mõtteid endalegi.
Kaks Triple R16 Competition led paneeli ees ninas, mille valgusvihku saab ise muuta valgustmurdvate läätsedega(10, 15 ja 30 kraadised) mis kinnituvad väikeste klambritega.
Ühe paneeli võimsus on 184w ja annab 18040 luumenit.
Katusel on Lazer Linear 18 Elite mis on 126w ja 12150 luumenit.
Siin miinus kraadidega sõites panin tähele, et tuledele ei piserdata midagi, algul mõtlesin, et ehk temperatuuri pärast ja nüüd kui ilmad soemaks läksid, ikka ei midagi.
Panin siis Vida järgi ja oli washer pump signal too low või midagi sellist. Nullisin kõik ära ja ikka ei midagi.
Panin Vidast pesurid ise manuaalselt tööle ja hakkas toimima, algul läks väga vaevaliselt, nagu pump annaks kohe saba, kuid siis tuli eluvaim sisse ja piserdab paremini kui varem. Ju oli siis kuskil mingi mustus ette sattunud.
Kas tuledepesuril on mingi miinuskraadi piir, kust maalt enam tuledele ei piserdata?
Endal tuleb nagu meelde, et kangete külmadega nagu ei toimiks see.
Ja nüüd kui 24h enam päikest väljas ei ole siis väike paslik ülevaade valgustusest ka.
Keegi ehk saab ideid või mõtteid endalegi.
Kaks Triple R16 Competition led paneeli ees ninas, mille valgusvihku saab ise muuta valgustmurdvate läätsedega(10, 15 ja 30 kraadised) mis kinnituvad väikeste klambritega.
Ühe paneeli võimsus on 184w ja annab 18040 luumenit.
Katusel on Lazer Linear 18 Elite mis on 126w ja 12150 luumenit.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Mis seal ikka vesistada. Eesti on ju banaani vabariik, kus kaugtuled ja LED barid on suurem hämming kui näljahäda või kodutud. Nii aegunud ja ülereguleeritud valdkonda annab otsida kui LED baride kasutamine kaugtuledeks Eestis.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Vedistamiseks tahaks kokpitist ka tulede pilti. Kuidas tuled grupeeritud on lülitamine mõttes, ilmselt kõik koos variant ja mingi variant veel? Kuidas seal üldse see tulede regulatsioon on?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
bjorn kirjutas:Mis seal ikka vesistada. Eesti on ju banaani vabariik, kus kaugtuled ja LED barid on suurem hämming kui näljahäda või kodutud. Nii aegunud ja ülereguleeritud valdkonda annab otsida kui LED baride kasutamine kaugtuledeks Eestis.
Valgustad ehk, kuidas see muudes Euroopa riikides reguleeritud on?
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Liiwaannus kirjutas:Vedistamiseks tahaks kokpitist ka tulede pilti. Kuidas tuled grupeeritud on lülitamine mõttes, ilmselt kõik koos variant ja mingi variant veel? Kuidas seal üldse see tulede regulatsioon on?
Lisatuled on kõik ühe lüliti all, nende väljalülitusnupp on kokpitis. Täistuledega sõites saab lisatuled vajadusel välja ka lülitada. Algul mõtlesin katuse oma eraldi nupu alla panna aga ei läinud seda teed ikka.
Rootsis on pikemat aega olnud seadus, et tuled peavad olema E märkega, kuid keegi sellele tähelepanu ei pööra, isegi ülevaatusel mitte. Referents piirarvu pole, võid autole peale panna niipalju tulesid kui süda lustib ja vaba ruumi on.
1 Oktoobrist 2018 muudeti seadus täpslt samasuguseks Norras. Liikluses on näha ka kohe, et rahvas on seaduse omaks võtnud.
Pilti nii palju kui kaamera suudab edasi anda.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Hei
Kuidas Lazeritega rahul oled?
Kaamera küll ei anna täit effekti kuid su youtube videotest tundub, et xenon lahendus andis laiemat valgust?
Kuskandis seal rootsis oled? Tundub, et Björkliden ja Abisko on lähedal..
Kuidas Lazeritega rahul oled?
Kaamera küll ei anna täit effekti kuid su youtube videotest tundub, et xenon lahendus andis laiemat valgust?
Kuskandis seal rootsis oled? Tundub, et Björkliden ja Abisko on lähedal..
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Kui palju katuse Ledid kapotti valgustavad?
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Paranormal kirjutas:Hei
Kuidas Lazeritega rahul oled?
Kaamera küll ei anna täit effekti kuid su youtube videotest tundub, et xenon lahendus andis laiemat valgust?
Kuskandis seal rootsis oled? Tundub, et Björkliden ja Abisko on lähedal..
Lazeritega olen väga rahul, xenoni tagasi ei igatse, kui siis vahel vaid klassikalise välimuse tõttu. Xenoniga tuli ikka iga aasta/pooleteise tagant ühel neljast ballast vahetada. Ära hakkas tüütama.
Usu või ära usu, aga ilma nende valgust murdvate läätsedga on need kaks 70 cm pikka led paneeli täielikud punkt tuled.
Videotest jääb tõesti selline mulje, et xenon andis laiemat valgust, kuid mu meelest mu praegune seadistus annab veel laiemalt, proovin siin Detsembri lõpupoole uue video teha, kus natuke metsa ka teeääres on.
Jup, need on üsna läheddal, Gällivare on Rootsis, aga viimasel ajal olen Norras toimetanud rohkem.
Plaanid ka valgust juurde soetama hakata?
ants kirjutas:Kui palju katuse Ledid kapotti valgustavad?
Kusjuures mitte üldsegi. Kui boks on peal, siis boksi põhjalt natukene peegeldub kojamehe varrele, aga mitte midagi nii, et häiriks ja silmale ebamugav on. Samuti küljepeeglitest ei ole midagi näha.
Järgmiseks talveks tõstan ühe eest katusele ja katuse oma läheb ette selle asemele. Siis peaks valguseffekt veel parem saama.
Natukene uuemat ka:
Jamasin siin tuledepesuri pumbaga, ikkagi tegi oma viimaseid hingetõmbeid ja oli aeg uus ligi võtta.
Esiklaas läheb siin pühade vahel vahetusse ja uus Camshaft Adjust Solenoid vahetab vana välja.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Inx kirjutas:
Uuhhh, meil saaks ametnikud südari tõesti sellise lahenduse peale. Vinge aparaat!
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Tõsi, skeemitan siin valguseteemaga. Lazer st4 on plaanis. Mõtlen iluvõre sisse kuidagi ehitada.
Rootsi pimedust ei naudi, küll aga haanjamaa teed on sellised kus lisavalgus kulub alati ära. Hetkel on lisadeks halogeenid, seda viga tahangi parandada . Xenon mulle väga kõne alla ei tuleks ka, just see soojenemise kiirus ja nö illegaalsus eesti tingimustes.
Eestis sinu stiilis tulederivisid peale ei plaani installida. Ilmselt istuksin korduvatel rohkem kui sõita saaks.
Ootan videot
Rootsi pimedust ei naudi, küll aga haanjamaa teed on sellised kus lisavalgus kulub alati ära. Hetkel on lisadeks halogeenid, seda viga tahangi parandada . Xenon mulle väga kõne alla ei tuleks ka, just see soojenemise kiirus ja nö illegaalsus eesti tingimustes.
Eestis sinu stiilis tulederivisid peale ei plaani installida. Ilmselt istuksin korduvatel rohkem kui sõita saaks.
Ootan videot
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Võiks natuke teemat uuendada.
Erilist suuremat pole midagi toimunud ja neelab kilomeetreid mõnuga.
Kuu aega tagasi sai ülevaatusel käidud, kiideti ainult takka.
Detsembri lõpus sai uus esiklaas ette.
Õlivahetused nagu ikka 10k km. tagant.
Õlist rääkides, sõber töötab kohalikus jäätmekäitlus jaamas, viisin eelmisest õlivahetuses välja lastud õli temale sinna.
Täna siis tuldi erinevatele kemikaalide ja õli jääkidele järgi. Igast kompotist võeti vajalikud proovid jne, kõik mis neil vaja teada on.
Tuli siis välja, et minu 10 000 km sõitnud Liqui Moly 0w30 õli mis sai välja lastud 185 000km sõitnud mootorist oli olnud uue väärne. Ma küll ei tea kui täpseid tulemusi nad niimoodi kohapeal teha saavad, aga õlil oli väga palju ressurssi alles veel. Mis on muidugi hea uudis.
Suvel või sügisel peaks cat back väljalaske süsteemi uuendama. Kellelgi on mingeid põnevaid mõtteid või lahendusi pakkuda? Stocki päris vist ei tahaks, jääb liiga vaikseks.
Nüüd hakkab õnneks keskööpäike ja kevadine ilm ka kohale jõudma, seega sai talverehvid hoiule pandud selleks hooajaks.
Oled Lazerid ette saanud?
Legaalsete xenon tulede koha pealt, mulle tunduvad üsna sümpaatsed Hella comet FF xenon mudel, diskreetsed ja kena välimusega, eks neid annab ka natuke kangemaks tuunida pirnide ja ballastide välja vahetamisega.
Uuemat videot ei ole jõudnud üles laadida , küll aga õnnestus üks pilt saada sõidust:
Natuke galeriid ka, nagu kombeks on saanud juba.:
Erilist suuremat pole midagi toimunud ja neelab kilomeetreid mõnuga.
Kuu aega tagasi sai ülevaatusel käidud, kiideti ainult takka.
Detsembri lõpus sai uus esiklaas ette.
Õlivahetused nagu ikka 10k km. tagant.
Õlist rääkides, sõber töötab kohalikus jäätmekäitlus jaamas, viisin eelmisest õlivahetuses välja lastud õli temale sinna.
Täna siis tuldi erinevatele kemikaalide ja õli jääkidele järgi. Igast kompotist võeti vajalikud proovid jne, kõik mis neil vaja teada on.
Tuli siis välja, et minu 10 000 km sõitnud Liqui Moly 0w30 õli mis sai välja lastud 185 000km sõitnud mootorist oli olnud uue väärne. Ma küll ei tea kui täpseid tulemusi nad niimoodi kohapeal teha saavad, aga õlil oli väga palju ressurssi alles veel. Mis on muidugi hea uudis.
Suvel või sügisel peaks cat back väljalaske süsteemi uuendama. Kellelgi on mingeid põnevaid mõtteid või lahendusi pakkuda? Stocki päris vist ei tahaks, jääb liiga vaikseks.
Nüüd hakkab õnneks keskööpäike ja kevadine ilm ka kohale jõudma, seega sai talverehvid hoiule pandud selleks hooajaks.
Paranormal kirjutas:Tõsi, skeemitan siin valguseteemaga. Lazer st4 on plaanis. Mõtlen iluvõre sisse kuidagi ehitada.
Rootsi pimedust ei naudi, küll aga haanjamaa teed on sellised kus lisavalgus kulub alati ära. Hetkel on lisadeks halogeenid, seda viga tahangi parandada . Xenon mulle väga kõne alla ei tuleks ka, just see soojenemise kiirus ja nö illegaalsus eesti tingimustes.
Eestis sinu stiilis tulederivisid peale ei plaani installida. Ilmselt istuksin korduvatel rohkem kui sõita saaks.
Ootan videot
Oled Lazerid ette saanud?
Legaalsete xenon tulede koha pealt, mulle tunduvad üsna sümpaatsed Hella comet FF xenon mudel, diskreetsed ja kena välimusega, eks neid annab ka natuke kangemaks tuunida pirnide ja ballastide välja vahetamisega.
Uuemat videot ei ole jõudnud üles laadida , küll aga õnnestus üks pilt saada sõidust:
Natuke galeriid ka, nagu kombeks on saanud juba.:
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Inx kirjutas:Suvel või sügisel peaks cat back väljalaske süsteemi uuendama. Kellelgi on mingeid põnevaid mõtteid või lahendusi pakkuda? Stocki päris vist ei tahaks, jääb liiga vaikseks.
Variant a) Võta viimane pütt ära ja pane sirge toru.
Variant b) https://www.ebay.com/itm/2-5-Inch-Remot ... SweeJcyfi0 . PAne peale katalüsaatorit, siis ehk ülevaatuse mehed nurisema ei hakka. Plussiks saad ise valida, et kas on racing või tavaline hääl
XC70 2.5T 2004 154kw
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist