Koitk - Volvo 164

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 15 Juul 2016, 00:36

tahhomeeter, kütusenäidik ja temperatuurinäidik need kolm asja peaks olema selle regulaatori taga. Regulaator peaks andma välja 10V, ma olen lugenud et osad kasutavad edukalt LM7810...

Tags:

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas kaak » 15 Juul 2016, 08:37

1A on täiesti piisav kelladele, hea lihtne skeem ka paigalduseks :)
lm78xx.png
lm78xx.png (11.81 KiB) Vaadatud 3583 korda
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 16 Juul 2016, 18:13

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ühesõnaga ma võtsin selle töö üldse ette, kuna temperatuurinäidik tundub natkese vähe näitavat ja bensiini näidik näitab jälle liiga palju. Millegi pärast oli mul arusaam, et ka tahhomeeter on selle pingeregulaatori taga (see näitab ka +500 pööret) aga nüüd vaatan elektriskeemist et tahhomeeter tuleb otse kaitsme pealt. Järelikult on ikkagi tahhomeeter ise hapuks läinud. Üritan veel profülaktika mõttes termostaadi ära vahetada, võib-olla ongi siis mootor natuke jahedam, kui peaks... võiks muidugi mõõta ka, mis oleks lihtsam aga milleks siis mutrivõtmed leiutati?

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 18 Juul 2016, 00:05

Pilt
Lihtsalt regulaarne kontroll. Vahetasin täna termostaati, oli vist M. I. Kalinini nimelises tehastes esmaspäeval valmistatud, uuest peast juba rikkis.
88C juures oleks pidanud avanema, kuid keevas vees jäi suletuks. Vana termostaat läks tagasi sisse.

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 20 Juul 2016, 00:16

Tagasild sai täna veidi uuemad rehvid. Spontaansel väljasõidul 8km enne Põlvat tekkis ühe tagarehvi sisse ca 5cm suurune avaus, mistõttu tagasillas Sava asendus Continentaliga. Viimase paagiga kütusekulu oli 13,8 millest kolmandik linnas, ühesõnaga see oli küll positiivne uudis. Karburaatorite seades võiks veel paari asja proovida, nimelt kiirenduspumba düüse võiks veidi suuremaks puurida ja põhidüüside emulsioonitoru võiks proovida veidi rikkamat segu (praegu 7772.7 aga ma tahaks proovida 7772.5)
Pilt
Pilt
Ja siis peab ilmselt Kaagi jagaja seadistuse kallale laskma...

Karel87
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 25 Dets 2013, 16:42

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas Karel87 » 21 Juul 2016, 13:49

Tühikäigudüüside kohta - Dellorto düüsid ei ole nummerdatud sajandikmillimeetrite järgi. Düüsidele on märgitud mingisugune mulle teadmata ühikuga voolavusarv. Kuskilt foorumist kopeerisin kunagi sellise tabeli:
40 is a jet with a 0.38mm hole
41 is a jet with a 0.39mm hole
42 is a jet with a 0.40mm hole
43 is a jet with a 0.41mm hole
45 is a jet with a 0.43mm hole
46 is a jet with a 0.44mm hole
47 is a jet with a 0.45mm hole
50 is a jet with a 0.47mm hole
53 is a jet with a 0.49mm hole
55 is a jet with a 0.51mm hole
57 is a jet with a 0.53mm hole
59 is a jet with a 0.55mm hole
60 is a jet with a 0.56mm hole
62 is a jet with a 0.58mm hole
63 is a jet with a 0.59mm hole
65 is a jet with a 0.61mm hole
Etc, etc.
Seda tuleb muidugi mainida, et 3 karpat on ikka aukartust äratav pilt. :D

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 11 Aug 2016, 16:11

Pilt
Kokku 6 liitrit.

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas baxxter » 12 Aug 2016, 07:20

Lausa lust vaadata, linnas ikka korduvalt näinud seda autot ja teeb kohe rõõmsaks :D Ühe korra oli sileda lõuaga poiss roolis. Muiu tip-top välimusega ja eile Tartust Elva poole sõites jäin toppama, oleks saanud jälitada.
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas allan » 12 Aug 2016, 09:30

KoitK kirjutas:Kokku 6 liitrit.

Kahtlustan, et seda kandilisemat nägin eile lõunal käies samas kohas seismas. Ka sinu oma?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 12 Aug 2016, 17:09

Ma töötan tehnoloogiainstuudis, maja taga parklas pargib vahel kaks S90't. Kasutasin lihtsalt võimalust, et tühi parkmiskoht ja volvo kõrval...
Ei oskagi öelda, kas õnneks või kahjuks pole see minu oma...
Igapäevasõitudeks kasutan:
Pilt
mitte seda kollast aga rohelist... S60

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 12 Mär 2017, 21:47

Masin on tänasest dieedil:
Viimati muutis KoitK, 19 Mär 2017, 12:11, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas 164 » 13 Mär 2017, 11:41

Mis salongi temp. regulaatoril viga oli?
Mis mootorga plaanis?
Sa oleks pidanud ikka minu mootori ligi võtma, oleks saanud samal ajal sõita. :D

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 13 Mär 2017, 12:17

Regulaatoril on see viga, mis neil paljudel juhtub. Seal on selline tagasiside element, mis töötab gaasi soojuspaisumise põhimõttel, inimene seadistab nupust seadetemperatuuri ning see termotäitur siis saab kraani rohkem avada või sulgeda vastavalt väljuvale temperatuurile. Ühesõnaga see termoelement lõpetab töö ja tulemuseks on see, et kraan on kas täiesti lahti või täiesti kinni. Seal on võimalus seda natuke seadistada ja ma timmisin selle tagasiside mehhanismi lõtku välja, nüüd võiks ideaalis töötada nagu tavaline kraan ilma tagasisideta.
Kui mootor sooja toodaks siis saaks testida. Nojah, kaas läks tõukurisse töösse, alumise otsaga ma pole veel suutnud otustada, mida sellega täpsemalt teha. Kuna ma ei ole ise automehaanika taustaga siis ei oska nii silindriseinte pealt öelda, kas nad vajaksid hoonimist (hoonimisjäljed on osaliselt veel näha aga mõned pikkikriimud on ka juba sees). Kindel on see, et uut nukkvõlli on vaja. Üks norrakas müüb KG6´t, rootsist saaks K nuka ja siis on veel schneider ja catcams. Uurisin ka TG motorsi nukka aga seal tahetakse üle 700 raha saada nuka eest, et see on natuke palju.

Kui sulle see su mootor ette jääb võid selle alati Tartu tuua võtan hea meelega vastu :D

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 15 Mär 2017, 22:02

Dieet
Pilt
Pilt

Esimene kepsusaale
Pilt
Pilt

Raamsaale
Pilt

Natuke õõnsam, kui tehasest
Pilt

Kassimaks
Pilt
Viimati muutis KoitK, 19 Mär 2017, 12:30, muudetud 5 korda kokku.

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Koitk - Volvo 164

PostitusPostitas KoitK » 17 Mär 2017, 16:14

Veljed pole nüüd teab-mis viisakad aga vähemalt on avatäide (3d prinditud) ilmselt peaks mustaks värvima.

Pilt

Mootorist niipalju, et nädalavahetusel tuleb täiesti legoks lahti ja läheb Astromotorsisse, plokk käib hoonimises ja muu kola käib mõõdistamises siis vaatab edasi, kuidas ta kokku läeb.
Viimati muutis KoitK, 18 Mär 2017, 11:19, muudetud 1 kord kokku.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist