Koitk - Volvo 164
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Koitk - Volvo 164
Karburaatorid tagasi oma õiges kohas. Tühikäik on üsna normaalne aga segu tundub ikkagi vale olevat. Lisaks sai süüte ajastus üle kontrollitud ja 10 kraadi peale tagasi sätitud ning uued küünlad külge kruvitud.
Nii, et järgmine samm on täna saabunud karburaatori tükkidega mängima hakata, kas saab asja paremaks või mitte.
Lisaks parandasin ära armatuuris oleva kella, internetist lugedes tundub see üsna tavapärane viga olevat, et kaitsemehhanism rakendub ning jätab kella vooluta. Lisasin kellale soovitatava dioodi ning kondensaatori, mis võiks tulevikus kella pingepiikide eest veidi kaitsta.
Kohustuslik kassimaks
Nii, et järgmine samm on täna saabunud karburaatori tükkidega mängima hakata, kas saab asja paremaks või mitte.
Lisaks parandasin ära armatuuris oleva kella, internetist lugedes tundub see üsna tavapärane viga olevat, et kaitsemehhanism rakendub ning jätab kella vooluta. Lisasin kellale soovitatava dioodi ning kondensaatori, mis võiks tulevikus kella pingepiikide eest veidi kaitsta.
Kohustuslik kassimaks
Viimati muutis KoitK, 28 Dets 2015, 20:15, muudetud 1 kord kokku.
Tags:
Re: Koitk - Volvo 164
KoitK kirjutas:
Need peeglid tuleb esmajoones originaalide vastu vahetada
Skandixis täiesti oelmas
http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... t/1013165/
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Koitk - Volvo 164
164 kirjutas:Need peeglid tuleb esmajoones originaalide vastu vahetada
Skandixis täiesti oelmas
http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... t/1013165/
Olen sinuga selles suhtes nõus, ega hetkel olevatest peeglitest suurt kasu ka pole, pindalalt on nad väga väikesed ning ilma kumeruseta. Aga õnneks on auto iseenesest paras akvaarium ning väljavaade on üsna korralik. Aga peeglid on hetkel mu nimekirjas üsna taga otsas, enne peaks mootori nurruma saama, siduri vahetama, esiamordid vahetama ja võib-olla tahaks plokikaane alla piiluda ning ega mu S60 soovib ka vahetevahel end finantsvaldkondadele tutvustada (ehkki tal sai ka sel aastal sidur, hooratas, mootoririhm ja esiamordid/padjad ja väljalase koos katalüsaatoriga vahetatud - äkki peab mõne aja vahet). Ilmselt suvel läheb auto nagunii värvimisse ja siis aega nende välisdetailidega jännata. Niisma raha ei tahaks ka kulutada karpa jupid läksid sutsu üle 300€...kallis naine juba krimpsutab kulmu...
Ühesõnaga ma võtan vaikselt ja nokitsen, kus jaksan - see oligi sellise auto ostmise mõte.
Re: Koitk - Volvo 164
Ega need originaalidki nüüd paremat vaatevälja väga suure tõenäosusega kuvama ei hakka. Rohkem selline stiilipuhtuse küsimus.KoitK kirjutas:164 kirjutas:Need peeglid tuleb esmajoones originaalide vastu vahetada
Skandixis täiesti oelmas
http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... t/1013165/
Olen sinuga selles suhtes nõus, ega hetkel olevatest peeglitest suurt kasu ka pole, pindalalt on nad väga väikesed ning ilma kumeruseta.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Koitk - Volvo 164
Täna jälle kanister käib ringi
Täna jälle A 76
Tegelikult käis täna ringi ainult tehniline piiritus, sest karburaatorid on jälle legoks lahvi võetud,
sest pumppihustid ei taha oma tööd korrektselt teha.
Ma vist mainisin eelmistes postitustes ka, et
tühikäik on üsna mõistlik ja vaikselt trosselit avades töötab mootor nii nagu ette nähtud, kuid järsult vajutades
tahab ta välja surra. Ühesõnaga pumppihustites on kremlinid sees.
Dellortodel on kahte tüüpi pumppihusteid - ühed mis pritsivad kütust otse mootorisse nö. horisontaalselt ja teised
mis pihustavad kütust otse alla - tegemist poleks vana autoga, kui kõik klapiks ideaalselt ning oleks ühtne.
Mingi nipiga olid kolm kuuest pihustist horisontaalsed ja ülejäänud vertikaalsed, nii, et ühel karburaatoril olid nad kaks horisontaalset,
ühel kaks vertikaalset ja kolmandal olid nad siis pooleks pandud. Kuna Dellortodel on vähemalt osad numeratsioonid valgete inimeste
välja mõeldud siis pihusti number tähistab ava läbimõõtu sajandikes. Nii, et sain ilusti vertikaalsetest pihustitest number 40 teha 0,4mm
puuri abil vertikaalsed, tinutades otsmised avad kinni.
Targemad tegelased räägivad, et minu DHLA 45'l peaks 20 pumpamise järel pihustatama 8ml kütust. Esimeste testide tulemusena sain nendest kätte ainult 5ml ja see oli maksimaalse pumba käigu juures, reaalselt karburaatori küljes ei lase ülekande hoovastik füüsiliset pumba täielikku käiku ära kasutada ning sealt tuli mu esimene mõte, et võib-olla on viga selles hoovastikus. Mõned tunnid möllamist selgus aga kuhu koer oli maetud.
Pumba klapp kinnitatakse korpusesse keermega ning seda on seetõttu vaja tihendada O-rõngaga. Viimane kord, kui ma karburaatoreid puhastasin ei määrinud ma neid O-rõngaid koostamisel mistõttu ei olnud võimalik neid klappe täiesti põhja keerata, kummipind lihtsalt ei lasknud polti pesasse keerata.
Peale mõnigat timmimist on tulemus suhteliselt hea.
https://goo.gl/photos/oNRNHU95jXANaERQ8
Lisaks karburaatoritele sai möödunud nv. klapikambrikaas eemaldatud, sest tihend vajab vahetamist.
Pärast liivapritsi.
Täna jälle A 76
Tegelikult käis täna ringi ainult tehniline piiritus, sest karburaatorid on jälle legoks lahvi võetud,
sest pumppihustid ei taha oma tööd korrektselt teha.
Ma vist mainisin eelmistes postitustes ka, et
tühikäik on üsna mõistlik ja vaikselt trosselit avades töötab mootor nii nagu ette nähtud, kuid järsult vajutades
tahab ta välja surra. Ühesõnaga pumppihustites on kremlinid sees.
Dellortodel on kahte tüüpi pumppihusteid - ühed mis pritsivad kütust otse mootorisse nö. horisontaalselt ja teised
mis pihustavad kütust otse alla - tegemist poleks vana autoga, kui kõik klapiks ideaalselt ning oleks ühtne.
Mingi nipiga olid kolm kuuest pihustist horisontaalsed ja ülejäänud vertikaalsed, nii, et ühel karburaatoril olid nad kaks horisontaalset,
ühel kaks vertikaalset ja kolmandal olid nad siis pooleks pandud. Kuna Dellortodel on vähemalt osad numeratsioonid valgete inimeste
välja mõeldud siis pihusti number tähistab ava läbimõõtu sajandikes. Nii, et sain ilusti vertikaalsetest pihustitest number 40 teha 0,4mm
puuri abil vertikaalsed, tinutades otsmised avad kinni.
Targemad tegelased räägivad, et minu DHLA 45'l peaks 20 pumpamise järel pihustatama 8ml kütust. Esimeste testide tulemusena sain nendest kätte ainult 5ml ja see oli maksimaalse pumba käigu juures, reaalselt karburaatori küljes ei lase ülekande hoovastik füüsiliset pumba täielikku käiku ära kasutada ning sealt tuli mu esimene mõte, et võib-olla on viga selles hoovastikus. Mõned tunnid möllamist selgus aga kuhu koer oli maetud.
Pumba klapp kinnitatakse korpusesse keermega ning seda on seetõttu vaja tihendada O-rõngaga. Viimane kord, kui ma karburaatoreid puhastasin ei määrinud ma neid O-rõngaid koostamisel mistõttu ei olnud võimalik neid klappe täiesti põhja keerata, kummipind lihtsalt ei lasknud polti pesasse keerata.
Peale mõnigat timmimist on tulemus suhteliselt hea.
https://goo.gl/photos/oNRNHU95jXANaERQ8
Lisaks karburaatoritele sai möödunud nv. klapikambrikaas eemaldatud, sest tihend vajab vahetamist.
Pärast liivapritsi.
Re: Koitk - Volvo 164
Vaese inimesena, tuli mul mõte lõigata ise uued tihendid karburaatoritesse. Sestap skänneerisin vanad tihendid
Joonestasin nad arutisse ning lõikasin nad laseril, fixuset ostetud filtripapist.
https://plus.google.com/115237152948511245253/videos?pid=6228935641652813842&oid=115237152948511245253
Joonestasin nad arutisse ning lõikasin nad laseril, fixuset ostetud filtripapist.
https://plus.google.com/115237152948511245253/videos?pid=6228935641652813842&oid=115237152948511245253
Re: Koitk - Volvo 164
Auto mõneks ajaks jälle komplektne ja seisab Saku teel, kus jooksvalt sai süüte ajastusega mängitud. 10 kraadi juures, mis tehas on ette näinud pole madalatel pööretel jõudu ja 5 ja 6 silinder ei tööta. 30 kraadi juures töötavad tühikäigul kõik silindrid ning madalatel pööretel on korralikult jõudud, kuid kõrgetel pööretel pole jõudu ja detoneerib. Hetkel jäi ta usagile 15 kraadi juurde, tundub selline enam-vähem.
Jagaja käis ka nädalavahetusel legoks laiali ning selgus, et mõni eelmistest omanikest on vaakumi pealt toimiva süütenurga muutmise mehhanismi kinni jootnud. Põhjus selleks arvatavasti oli dellorto karburaatoritel puudub port selle vaakumi jaoks.
Vennad ootavad pesu.
Kohustuslik kassimaks.
Tundub, et uue aasta alguses peab elektroonilise süüte ära tellima.
http://www.123ignition.se/produkter.php
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Koitk - Volvo 164
http://www.hot-spark.com/1-volvo-penta.htm
Mis sellest arvad?
Mis sellest arvad?
Re: Koitk - Volvo 164
vanapeer kirjutas:http://www.hot-spark.com/1-volvo-penta.htm
Mis sellest arvad?
Ma saan aru, et see on ainult elelektrooniline kommutaator. Jagaja kontaktid (kaas) ja piip jääks endiselt mehaaniliselt töötama. See 123ignition ülemine ots peaks agai töötama pooljuht elektroonika pealt, et selles osas võiks ta olla töökindlam ja täpsem. Mul põhiline probleem ongi pigem selles, et ma ei suuda kindlaks teha, mis seal täpselt ei tööta, stroboga ajastust kontrollides tundub ka, et strobo jätaks nagu vahel sähvatamata, kuid see võib olla ka odava tööriista viga.
Jagaja ise on ka ilmselgelt vahetatud, kuna sees oli aastaks märgitud 1984, lisaks siis see vaakumajastuse häkk. Mulle iseenesest meeldibki see täiselektrooniline lahendus seepärast, et seal saab ajastusi ise veidi seadistada.
Aga pikemalt juureldes on mul üldse tunne, et võib-olla on nukkvõlli hoopis ühe hamba võrra nihkesse viidud (vanakooli tuuningu teema) mõtlengi, et järgmine kord, kui jõulud ja muu pläust aega ära ei võta siis võtan kaane maha ja vaatan, kas hammasratastel märgid lähevad kokku.
Jagaja ise on ka veidi veidra nurga all, 1 silindri küünlajuhe peaks jääma otse mootoriplokki poole, kuid mul on ta ca. 20 kraadi all.
Viimati muutis KoitK, 21 Dets 2015, 17:35, muudetud 1 kord kokku.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Koitk - Volvo 164
Võiks ka käia Hannese juures Speedsteris asja arutmas, ta on usaldusväärne, mulle meeldib, kuidas ta asjale läheneb. Näiteks mul ta vaatas tehase nõudeid, keeras süüdet ja ütles, et enne kui täpsemaks minne mõõtku ma konkreetse mootori surveaste ehk silindri maht ära, siis saab asjale, ehk põlemistingimustele sisulisemalt läheneda.
Re: Koitk - Volvo 164
Panen kõrvataha. Aga suures plaanis selle auto omamine ongi rohkem selleks, et putitamisest rõõmu tunda, ta pole igapäevaseks kasutuseks. Selles mõttes ma vaatan mis ise ära teha oskan ja mida naabrimehega koos välja nuputan, sest ta autotehnilise haridusega. Noh, suveni on veel aega ja kui selleks ajaks pole kuhugi jõudnud siis lähen Speedsterisse külla.
Re: Koitk - Volvo 164
Väljas kipub külmaks ning külmas garaažis läheb elu päris piinarikkaks.
Väikese kolmnurkakna sulgur oli ostmisest saadik kindlaekas.
Locktite AA319 - Pinnad puhtaks ja õlivabaks, liim aknasulgurile ja liimi aktiveerib spetiaalne aktivaatorvõrk.
Vahepeal sai karburaatorite ühtlustamiseks mõeldud stendi ka uuendatud, ennist ladusin ta kokku pneumaatika kiirliitmikega, kuid need hakkasid vaakumi all lekkima.
Nüüd uuem versioon sai tehtud veidi korralikematest liitmikest - homme ilmselt tuleb uus süütepool, jagajakaas ning rootor.
Siis peab mootori kindlasti kurjaks ajama ja siis kontrollib uuesti selle karburaatorite tasakaalu ka üle.
Kohustuslik rattamaks.
Väikese kolmnurkakna sulgur oli ostmisest saadik kindlaekas.
Locktite AA319 - Pinnad puhtaks ja õlivabaks, liim aknasulgurile ja liimi aktiveerib spetiaalne aktivaatorvõrk.
Vahepeal sai karburaatorite ühtlustamiseks mõeldud stendi ka uuendatud, ennist ladusin ta kokku pneumaatika kiirliitmikega, kuid need hakkasid vaakumi all lekkima.
Nüüd uuem versioon sai tehtud veidi korralikematest liitmikest - homme ilmselt tuleb uus süütepool, jagajakaas ning rootor.
Siis peab mootori kindlasti kurjaks ajama ja siis kontrollib uuesti selle karburaatorite tasakaalu ka üle.
Kohustuslik rattamaks.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Koitk - Volvo 164
Wideband lambda? Vaata kui kerge on sellega karpasid barlankseerida https://youtu.be/xEZ0-uN0NA4
Re: Koitk - Volvo 164
vanapeer kirjutas:Wideband lambda? Vaata kui kerge on sellega karpasid barlankseerida https://youtu.be/xEZ0-uN0NA4
Klubis kellelgi sellist vigurit ei juhtu olema?
Kohustuslik küünlajuhtmemaks
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist