overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Auto sai ennem talve tulekut naha-hoolduse salongis ja vaha välispinnale. Suusaboks uued amordid (ei püsind luuk enam ülal külmadega).
Suuski mul endiselt pole. Hetkel, kui krossihooaeg läbi ja krossiriiete hoidmine suusaboksis enam vajalik pole, pesitseb seal tütre kelk, kui lumi maas ja kelgutamistuhin tuleb.
Suuski mul endiselt pole. Hetkel, kui krossihooaeg läbi ja krossiriiete hoidmine suusaboksis enam vajalik pole, pesitseb seal tütre kelk, kui lumi maas ja kelgutamistuhin tuleb.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Söbraga sai suusa-boksid vahetatud. Talle sobis hall paremini ning mulle musta värvi paremini:
Meeldetuletuseks proovisin ka kette peale, kui peaks vaja minema (siiani pole veel vaja olnud):
Lisaks sai auto uue 77Ah aku, kuna pealolnud otsustas veerandtunni-pealt otsad anda, ebameeldivalt poe parklas.
Meeldetuletuseks proovisin ka kette peale, kui peaks vaja minema (siiani pole veel vaja olnud):
Lisaks sai auto uue 77Ah aku, kuna pealolnud otsustas veerandtunni-pealt otsad anda, ebameeldivalt poe parklas.
Viimati muutis overspeed, 10 Veebr 2019, 13:00, muudetud 3 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Kevadeks sai ka uue mustriga 17'' veljed soetatud, M+S rehvidega.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
overspeed kirjutas:Proovisin leida ka öhuleket lugejast turboni, kuid esialgu ei miskit. Homme saan kätte uue öhulugeja, eks näis kas numbrid muutuvad.
Seniks lammutasin haakekonksu ... see vötme keeramise asjus.
Auto all oli seda ebamugav teha, vötsin kogu mandi alt ära, et laua peal lihtsam oleks.
Peale kahe-öhtust pusimist, sain löpuks vötma küll sisse, kuid ei keera ta miskit ... niivörd oksüdeerunud. Leidsin siis löpuks ka koha, kuidas köik kenasti lahti lammutada. Tuli vaid naaskliga keskmine plastkate eemaldada ja sealt edasi oli vöimalik lahti vötta:
Lukku aga tööle ei saanudki. Homme uurin poest uue luku tellimist:
Natukse veel pilte, et "mis karul köhus" on:
Puhastan ja määrin köik detailid, vahetüki tsingin ja värvin üle ning loodetavasti saan ka uue luku peatselt.
Vahetamist ootavad ka köik stabika "kondid" ja tagastabika puksid:
Jõudu, kle räägi seda, kas konksu seest leidsid sellise vidina, endal natuke teine lukusüsteem aga enam vähem sama. Miski pärast minul ei lukusta korralikult ja see vidin vedruga on puudu.
Tänud ette,
TErv.Lauri
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
laurioja kirjutas:Jõudu, kle räägi seda, kas konksu seest leidsid sellise vidina, endal natuke teine lukusüsteem aga enam vähem sama. Miski pärast minul ei lukusta korralikult ja see vidin vedruga on puudu.
Tänud ette,
TErv.Lauri
Kahjuks ma nii täpselt enam ei mäleta.
Köik vidinad, mis mul seal sees olid, on ka piltidel. Sellist aga ei paista olema. Vaadates lukustusmehhanismi korpust, siis ei paista ka selline jupp sinna mahtuma mul.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Eelmisest ölivahetusest möödas 12'000 km, ls 222555 km.
Mootori ölivahetus 5,5 ltr Castrol 0W-30 A5/B5
uus öli- ja öhufilter.
Sai ka käigukasti öli pisut taas uuendatud 3,5 ltr. Väljalastu pöhjal arvan, et ühe korra teen veel.
Hetkel on auto töstuki peal teeninduses. Alla lähevad köik uued amordid. Proovin siis selle Four-C süsteemi mugavust ka tagasillal. Esisillal küll toimisid, kuid amordid ise talvel andsid märku, et ei amortiseeri enam mitte nii hästi kui vöiks.
Mootori ölivahetus 5,5 ltr Castrol 0W-30 A5/B5
uus öli- ja öhufilter.
Sai ka käigukasti öli pisut taas uuendatud 3,5 ltr. Väljalastu pöhjal arvan, et ühe korra teen veel.
Hetkel on auto töstuki peal teeninduses. Alla lähevad köik uued amordid. Proovin siis selle Four-C süsteemi mugavust ka tagasillal. Esisillal küll toimisid, kuid amordid ise talvel andsid märku, et ei amortiseeri enam mitte nii hästi kui vöiks.
Viimati muutis overspeed, 15 Sept 2019, 13:42, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Valmistasin suusaboksile paremad klambrid ja lasin boksile nano-vaha peale panna, et libedam oleks, ning märgvaha külgedele ja allapoole.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Uued amordid toimivad kenasti, täitsa löbus on.
Talviti panin tähele, et küljepeeglite kokkuklappimine läks raskemaks.
See suvi aga ei jaksanud juhipoolne enam isegit sooja ilmaga liikuda, pidin käega aitama. Kena funktsioon ikkagit, kasutan suht tihti, uurisin siis määrimisvöimalusi.
Pisut nokitsesin, et kuda lahti käib ... löpuks spikerdasin ikkagit Vida-st. Peegliplaat tuleb ära pikipeeglit väljapoole sikutades pisut ning siis klambri tagant ära, teine pool tundega ja sealt edasi kruvid näha ... on veel üls keelekujuline plastlukk kahe plastkorpuse poole täiesti ukseklaasi pool nurkas, ligipääs altpoolt:
Talviti panin tähele, et küljepeeglite kokkuklappimine läks raskemaks.
See suvi aga ei jaksanud juhipoolne enam isegit sooja ilmaga liikuda, pidin käega aitama. Kena funktsioon ikkagit, kasutan suht tihti, uurisin siis määrimisvöimalusi.
Pisut nokitsesin, et kuda lahti käib ... löpuks spikerdasin ikkagit Vida-st. Peegliplaat tuleb ära pikipeeglit väljapoole sikutades pisut ning siis klambri tagant ära, teine pool tundega ja sealt edasi kruvid näha ... on veel üls keelekujuline plastlukk kahe plastkorpuse poole täiesti ukseklaasi pool nurkas, ligipääs altpoolt:
Viimati muutis overspeed, 15 Sept 2019, 13:44, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Ilmnes siiski, et mootorit ma lhti ei saa, kuna paistab korralikult kokku pandud (needitud, et ei saakski lahti).
Pidin siis ikkagit raamiga ukse küljest ta eemaldama, selleks tuli uksepolster maha vötta. Siis sain el.mootori teisipidi pöörata ja liikuvatele osadele vahest/pilust kuivöli sisse surada. Läks kergemaks tal see liikumine.
Peale taas kokkupanemist liigub vabalt ja kenasti. Tuleb ka kunde-poolne ära määrida samaviisi.
Pidin siis ikkagit raamiga ukse küljest ta eemaldama, selleks tuli uksepolster maha vötta. Siis sain el.mootori teisipidi pöörata ja liikuvatele osadele vahest/pilust kuivöli sisse surada. Läks kergemaks tal see liikumine.
Peale taas kokkupanemist liigub vabalt ja kenasti. Tuleb ka kunde-poolne ära määrida samaviisi.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Suvel kord kiirendades pistis auto tagaots vilistama/vihistama. Sumpsi otsast sisse vaadates ilmnes viga, juba mingi aeg tagasi viskas ta villa pisikesi tükke välja. Sumbuti korpus vöib ju terve olla, kuid ammu oli teada, et selle sees köik korras pole. Pistsin siis traadikonksu sisse ja tömbasin jalgpallisuuruse villa välja:
Lasin vahetada tagumise sumbuti. Eesmisel ja katil oli vaja vaid kinnitusvardaid uuendada.
Ning sumbutivahetusega lasin siis löpuks ka need tagumise stabika puksid uued panna, kuna ühtlasi see sumbuti juba alt.
Ennem talve plaan veelkord pisut käigukasti öli loputada, siis peaks sellega ka valma saama.
Lasin vahetada tagumise sumbuti. Eesmisel ja katil oli vaja vaid kinnitusvardaid uuendada.
overspeed kirjutas:Kondid vahetatud, söita nüüd kena vaikne.
Esimestel kontidel pidin rellakaga löikama lahti neljast kolm mutrit. Tagumistel neljast ühe.
Kuna tagumise stabikavarda kättesaamiseks tuli liialt palju lammutada, ja pukside autoall kohapeal tegemiseks oleks vaja olnud natukse teistmoodi riistu kui mul kodo käepärast, siis loobusin tagumise stabikavarda pukside vahetusest ja löin vanadele puksidele plekid vahele ... kuniks viitsin puksid vahetada.
Removing the rear anti-roll bar (the illustrations may vary slightly for different models)
Raise the car.
Remove
- one of the spring struts according to Spring/shock absorber rear, replacing
- the exhaust pipe. Begin from the front
- the parking brake cable from the sub-frame.
Ning sumbutivahetusega lasin siis löpuks ka need tagumise stabika puksid uued panna, kuna ühtlasi see sumbuti juba alt.
Ennem talve plaan veelkord pisut käigukasti öli loputada, siis peaks sellega ka valma saama.
Viimati muutis overspeed, 04 Jaan 2021, 12:30, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Üks rattalaager hakkas häält tegema. Vaja pisut rohkem söita, siis ehk saan löpuks aru ka, milline.
Arrogance diminishes wisdom !
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
overspeed kirjutas:Üks rattalaager hakkas häält tegema. Vaja pisut rohkem söita, siis ehk saan löpuks aru ka, milline.
Mul Cat S60 telefon, mille termokaameraga saan enne hääle tulemist juba teada, et mingi laager hakkab läbi minema .
Käib nii : minimaalselt 40km maantesõitu, peale peatumist kohe esimese asjana velgede keskosa temperatuuri mõõta. Vahetamist vajav laager on juba ca 20 kraadise temperatuuri erinevusega.
Kahel korral laagrit vahetanud selliselt.
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Geniaalne!
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Nu jah, oleks lahe nii küll, aint termokaamerat pole.
Söitsin senikaua, kuni mürin valjemaks läks. Nüüd kuuleb ehk töstukil ära, milline.
Söitsin senikaua, kuni mürin valjemaks läks. Nüüd kuuleb ehk töstukil ära, milline.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Aeg-ajalt, kui söidust kohale jöudsin, siis tundsin piduri kärsakat. Katsusin velgi, tagumine vasak kuum. Kräp.
Pole just ammu, kui köik kettad ja klotsid said uued pandud.
Siis jälle polnud enam midagit, kuid otsustasin ikkagit piiluda taha vasakule:
lahti mis lahti
Kuna ostma pidi komplekti, siis vahetasin ka paremal klotsid, seal aga olid mölemad lahti, nii sisemine kui välimine, Ferodo klotsid olid all.
Kui esi-pidurite klotsid kohal, kontrollin ka need.
Pole just ammu, kui köik kettad ja klotsid said uued pandud.
Siis jälle polnud enam midagit, kuid otsustasin ikkagit piiluda taha vasakule:
lahti mis lahti
Kuna ostma pidi komplekti, siis vahetasin ka paremal klotsid, seal aga olid mölemad lahti, nii sisemine kui välimine, Ferodo klotsid olid all.
Kui esi-pidurite klotsid kohal, kontrollin ka need.
Arrogance diminishes wisdom !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist