overspeed XC70 2.5T AWD 2006

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
overspeed
Kõva postitaja
Postitusi: 278
Liitunud: 05 Mai 2013, 03:46
Asukoht: Saaremaa

overspeed XC70 2.5T AWD 2006

PostitusPostitas overspeed » 24 Mai 2015, 16:26

Tervist,
Volvo-foorumlased.

Teema oma Volvo'st teen samadel pöhjustel mis ka teistes foorumites oma autodest:
- et oleks endal kuskilt kena ülevaade autoga tehtust,
- et oleks vöimalik nöu ja arvamust Teilt küsida asjus, millega hätta jään (tavaliselt teen probleemsed küsimused Bold stiilis),
- et oleks ka teistele leitav miskit kasulikku, kui peaks DIY osas tegutsema oma auto kallal ja seda ma tavaliselt ikka teen.

Täpne logi ja tegemised viidetega teisel lehel selles postituses.

Volvo XC70 AWD, 2006 aasta, rohkelt lisasid, ls 180'000+ km,
2521ccm B5254 T2 madala-röhu turboga rida-5 otto-mootor, 154kW Ʌ 320Nm @ 1500...4500 rpm

Salong: B951
Värv: 463 Blackcurrant Pearl

Volvo XC70 2006 Spec Data.pdf
(347.23 KiB) Allalaaditud 272 korda


Auto on ostetud Eestist esindusest uuena. Olen teine omanik, esimene oli Aivar Kuusmaa. Mnt lehel on küll omanikuvahetusi rohkem, kuid need on formaalsuse asjus.
Pisivigu on palju, kuid miskit ületamatut pole. Suuremaid vigu on ka möned, kuid ka need saavad sel aastal likvideeritud. Söitmist ei sega ükski viga. Tasapisi tegelen autoga ja ka kirjutan siia.

Esialgseid pilte:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis overspeed, 24 Okt 2021, 12:27, muudetud 23 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !

Kasutaja avatar
overspeed
Kõva postitaja
Postitusi: 278
Liitunud: 05 Mai 2013, 03:46
Asukoht: Saaremaa

Re: overspeed XC70

PostitusPostitas overspeed » 24 Mai 2015, 16:29

Esimese asjana sai vahetatud ees vasakpoolne gabariidi pirn. Sain ka tunda neid mönusid, mida internetiavarustes kirjutatakse pirnivahetusest. Tegu on bi-xenon lampidega, kuid ka gabariidi vahetuseks pidin eemaldama öhufiltri kasti, et mitte lampi eest kruttida. Ega ma lampi eest vötta poleks kohe ka osand mitte, juhendit sellele leida vast on vöimalik, kuid lihtsam on öhufiltrikorpus eemaldada. Parempoolse lambiga, kui peaks vaja olema, niilihtsalt vast läbi ei saa.

Rooli keerates on kuulda kuiva kriginat. Kas sellest vabanemiseks on lihtne viis miskit määrida kuskilt ?
Panin tähele, et juhi ja körvalistuja vahelised topsihoidja ääred on valguskiuga roheliselt valgustatud. Kas see valgus peabki 24/7 pölema? Ta küll ei häiri, kuid lihtsalt uudishimust küsin, et miks ta nii on. Vöimalik ka, et ta valgel ajal kustub (kui öues valge, siis ust avades salongivalgustust ei pane pölema, valgusanduri töö toimib).
Arrogance diminishes wisdom !

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: overspeed XC70

PostitusPostitas maan » 24 Mai 2015, 23:24

Krigin võib tulla amordi tugilaagritest.
Osad asjad lähevad tööle kohe uksi avades nagu ka süütelukku ümbritsev valgusti rõngas. Mu omal nt lähevad laevalgustite nuppude valgus tööle uksi lahti tehes.
Edu masinaga :)

Kasutaja avatar
overspeed
Kõva postitaja
Postitusi: 278
Liitunud: 05 Mai 2013, 03:46
Asukoht: Saaremaa

Re: overspeed XC70

PostitusPostitas overspeed » 25 Mai 2015, 01:29

maan kirjutas:Krigin võib tulla amordi tugilaagritest.


Kas ja kuidas ma neid määrida saaks ? Pole veel remondimanuali soetada jöudnud, seega puudub veel hetkel aimdus kus ja mis asub vöi kuidas lahti käib.

maan kirjutas:Osad asjad lähevad tööle kohe uksi avades nagu ka süütelukku ümbritsev valgusti rõngas. Mu omal nt lähevad laevalgustite nuppude valgus tööle uksi lahti tehes.


Sama mulgi. Kui auto lukus, siis süüteluku valgustus kustub. Lukust lahti tehes süttivad lisaks süütelukuvalgustusele ka salongivalgustus (nagu mainisid) ja pöranda valgustus (need on lisaks seotud ka ukse lahtiolekuga, kui uks lahti asendis laetuli kustutada, siis pörandavalgustus jääb pölema ja kustutab vaid ukse kinni panemisel).
Kuid too topsihoidjatevalgustus pöleb koguaeg.

maan kirjutas:Edu masinaga :)


Tänud.
Viimati muutis overspeed, 25 Mai 2015, 02:24, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !

Kasutaja avatar
overspeed
Kõva postitaja
Postitusi: 278
Liitunud: 05 Mai 2013, 03:46
Asukoht: Saaremaa

Re: overspeed XC70

PostitusPostitas overspeed » 25 Mai 2015, 02:11

"Tööd" teeb auto palju:

Pilt
Arrogance diminishes wisdom !

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: overspeed XC70

PostitusPostitas maan » 25 Mai 2015, 09:37

overspeed kirjutas:
maan kirjutas:Krigin võib tulla amordi tugilaagritest.


Kas ja kuidas ma neid määrida saaks ? Pole veel remondimanuali soetada jöudnud, seega puudub veel hetkel aimdus kus ja mis asub vöi kuidas lahti käib.

Kui on nende viga, siis mingit määrimist seal küll ette nähtud vist pole. Laager asub amordi ülemises otsas laagripadja all. Krigisev laager tuleks vahetada. Mu masinal ka krigiseb/krudiseb vahel ning rohkem kuiva ilmaga.
overspeed kirjutas:Kuid too topsihoidjatevalgustus pöleb koguaeg.

Jääb põlema ka uksi lukku pannes ja põleb ka 5 min peale uksi lukustades? Loogiliselt see õige küll ei tohiks olla.

Kasutaja avatar
overspeed
Kõva postitaja
Postitusi: 278
Liitunud: 05 Mai 2013, 03:46
Asukoht: Saaremaa

Re: overspeed XC70

PostitusPostitas overspeed » 25 Mai 2015, 14:26

maan kirjutas:
overspeed kirjutas:
maan kirjutas:Krigin võib tulla amordi tugilaagritest.


Kas ja kuidas ma neid määrida saaks ? Pole veel remondimanuali soetada jöudnud, seega puudub veel hetkel aimdus kus ja mis asub vöi kuidas lahti käib.

Kui on nende viga, siis mingit määrimist seal küll ette nähtud vist pole. Laager asub amordi ülemises otsas laagripadja all. Krigisev laager tuleks vahetada. Mu masinal ka krigiseb/krudiseb vahel ning rohkem kuiva ilmaga.


Ma vast kirjeldasin natukse ebadetailselt. Krigin on nagu otse rooli enda alt, nagu roolinuppude siinid oleks kuivad, vöi roolivarda kardaan.
Arrogance diminishes wisdom !

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: overspeed XC70 2,5L 2006

PostitusPostitas allan » 25 Mai 2015, 14:45

Tulemüüris on kummist muhv, millest roolisammas läbi läheb, vajab määrimist.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: overspeed XC70 2,5L 2006

PostitusPostitas Klamber » 25 Mai 2015, 15:14

Pigem lintkaabel.

Kasutaja avatar
overspeed
Kõva postitaja
Postitusi: 278
Liitunud: 05 Mai 2013, 03:46
Asukoht: Saaremaa

Re: overspeed XC70 2,5L 2006

PostitusPostitas overspeed » 27 Mai 2015, 02:37

.


Kui eelmisest omanikust on haakekonksu vötmed kadunud, kas neid saab Volvoesindusest eraldi ka tellida ?

Pilt


Tea kas läbi pagasiruumi voolupesa ka laadida akut vöib, kui laadija max 4A annab ?

Pilt
Viimati muutis overspeed, 29 Mai 2015, 16:36, muudetud 3 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: overspeed XC70 2,5L 2006

PostitusPostitas no1 » 27 Mai 2015, 21:44

4A laed 3 päeva seda 100'st akut(PS, see on sealsamas pagassis, katte all). Aga eks anna teada, kas auto jäi alles. :)
Puidust rooli tahaks omalegi!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: overspeed XC70 2,5L 2006

PostitusPostitas maan » 27 Mai 2015, 22:02

Kui katet ei taha eemaldada kongis, siis lae parem kapoti alt.

Kasutaja avatar
overspeed
Kõva postitaja
Postitusi: 278
Liitunud: 05 Mai 2013, 03:46
Asukoht: Saaremaa

Re: overspeed XC70 2,5L 2006

PostitusPostitas overspeed » 27 Mai 2015, 23:49

no1 kirjutas:4A laed 3 päeva seda 100'st akut(PS, see on sealsamas pagassis, katte all). Aga eks anna teada, kas auto jäi alles. :)
Puidust rooli tahaks omalegi!


Aku asukohta tean (tänud igatahes muretsemast), sai auto manuali sirvitud ja kogu auto enamvähem "läbituulatud", et teaks kus ja mis ja kuidas (kontrollisin ka köik kaitsmed üle ühtlasi, ei tahaks eriti sinna roolialla enam pugeda kaitsmeid vahetama. Kaitsmekontrollringikäigus sain ka telefoni juhuslikult tööle :D ). Vene laadijaga sai 1A-ga ööpäevaga aku laetud. Sellega vöttis kuskil 10...12h aega, et täis saada. Aparaat ise ju otsustab, kaua ja mis amperaaziga.
ps Mulle isiklikult meeldiks nahast rool rohkem, kuid ehk harjub ära ja hakkab ka meeldima.

maan kirjutas:Kui katet ei taha eemaldada kongis, siis lae parem kapoti alt.


Sa mötled sealt, kus "Särtsu"(Jump Start) antakse:

Pilt

Eks see vöimalus jääb ka alati.
Voolupesast laadimise möte pole mul omaleiutis. DEFA'l on kohe vastav pistik laadijale selleks. Samuti müüvad eraldi pesa selle tarvis, kui see puudub, et sealt siis voolu vötta ja mugavam laadida oleks (laadija lisaseade kohe). Olen sama süsteemi ka varem kasutanud, 66-l:

VAJADUS JA IDEE TEKKIS NII

LAHENDUSE TEGIN NII

TULEM

Ainuke probleem hetkel oli see, et mul puuduvad veel elektriskeemid autost. Seega ei tea, kas too tagumine voolupesa läeb ikka otse akuni läbi 15A kaitsme, vöi käib kuskilt mujalt veel läbi (kas on pidev vool vöi on möni katkestusrelee vahel). Mötlesin, et äkisti keegi teist teab.
Defa enda pesal on 10A kaitse vahel. Seega eeldasin, et 15A kaitsmega Volvo voolupesal on ehk piisavad juhtmeruutmillimeetrid.
Arrogance diminishes wisdom !

tuhk
Kõva postitaja
Postitusi: 112
Liitunud: 30 Dets 2009, 11:29
Asukoht: Pärnu

Re: overspeed XC70 2,5L 2006

PostitusPostitas tuhk » 28 Mai 2015, 00:44

No sina ka ei väsi omale tehnikat hankimast :D

Harrikald
Kõva postitaja
Postitusi: 223
Liitunud: 22 Sept 2011, 12:15

Re: overspeed XC70 2,5L 2006

PostitusPostitas Harrikald » 28 Mai 2015, 06:40

Tagumisest pesast kûlmik töötab kui süüde väljas, siis vist mingit katkestust pole


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist