valusa V70 TDI

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

valusa V70 TDI

PostitusPostitas valus. » 13 Jaan 2015, 10:19

Siiamaani on juhtunud nii, et autodeks on ainult Volvod olnud. Umbes 7-8 a tagasi sain sünnipäevaks esimeseks autoks rohelise 940 sedaani 2,3 96kw aastast 1992. Mis tegelikult liigub siiani ringi kodukandis. Nimelt sai auto venna sõbrale maha müüdud. Toona jäi auto minust seisma kui Austraaliasse rändama läksin kaheks aastaks. Sealt tagasi tulin aga otse Hollandisse kuhu jäin järgmiseks paariks aastaks elama. Seega siis sai see 940 ära müüdud.

Hollandis sain esialgu ilusa tumehalli (peaaegu must) S70 TDI 1999a. Beezi nahksisuga jne. Sellega sai väike tripp Holland-Sloveenia-Horvaatia-Montenegro-Bosnia tehtud ja siis tagasi Eindhovenisse. Kuna auto paistis asine lasin teha ka rihma ja sinnakuuluva vahetuse. Kahjuks aga väga vales kohas ning umbes kuu aega hiljem lendas mootor laiali Kuna mõni mees arvas, et pole vaja keermeliimi ja rihma vedava rulliku polti korralikult kinni keerata.

Seejärel sai asemele järjekordne Volvo - tumeroheline V70 TDI 1999a, millega olen 2013 a suvest saati ringi sõitnud. 2013 a lõpupoole kolisin tagasi Eestisse ning auto sai ka eesti numbrid külge lõpuks. Suurt midagi remontida pole tarvis olnud. Juhipoolse kondi vahetasin välja kuna hakkas kolksuma Eesti imelistel teedel pärast mõningast sõitu. Ning muidugi ka paar korda õlid-filtrid vahetatud. Juurde sai lisatud ka Golfi intervalliga kojamehe relee. Väga kasulik lisa. Siis ei pea koguaeg tibutamise ajal klõpsima kojamehe kangi.

Suvine pilt
V70 TDI.jpg


Paar nädalat tagasi sai tehtud ka rihmade-rullikute ja veepumba vahetus. Külge sai Contitechi komplekt ja SKF veepump. Mann õlifilter ning kütusefilter ja Liqui Moly 5W-40 täissünt õli.

Laupäeval sai käidud Pärnus CTS-i mehe juures, lastud väike tarkusekirjutamine tehtud. Nüüd on jõudu kamaluga juures – soovitan seda kohta. Rebib ikka mehiselt nüüd.
Sellega seoses tundub, et hooratas oli enne vist juba läbi minemas. Kuna kohe võis täheldada juba 3. käiguga vibra mis tekib kui turbo sisse tuleb. 4. ja 5. käiguga veel rohkem. Seega tuleb vist mõelda ühemassilise hooratta ja sinna juurdekuuluva vastu vahetamise peale... kunagi kui rikkaks saan. Kui juba siis juba. Samas lõpetas laupäeval töö ka kiiruse hoidja. Peab vist pedaali andureid üle kontrollima. Kuna CTS-i mees ütles ka, et siduri anduri veakoodi andis.

Soojemate ilmade saabudes katsun tegeleda salongiga. Kuna mul on kõige rõvedam variant nendest vist üldse – pasahall poolvakstu sisu. Musta värvi uksepolstrid said osta.ee’st kuu aega tagasi leitud. Vaja veel leida armatuuri osa ning musta värvi nahast istmed. Ning ülejäänud vajalikud plastikust salongidetailid värvin vast ise aerosooliga mustaks. Esiklaas tahab ka vahetust, mõra jookseb all ääres terve akna laiuselt.


Tegemist vajavad asjad:

- Rihmad/rullikud Contitech, veepump SKF(Tehtud Jaan, 2015 ls 495000, kokku 265€)
- Õli LiquiMoly 5W-40, õlifilter Mann, kütusefilter Mann (Tehtud Dets, 2014 ls 494500, kokku 87€)
- Chiptuning (Tehtud CTS'i poolt ca +25kw ja +50Nm , Jaan, 2015 ls 495600)
- Intervalliga kojamehe relee (Paigaldatud Okt, 2014, 13€)
- Uus vaakumpump (90€, 20.05.2015)
- Esiklaasi vahetus (174€, paigaldatud 15.05.2015)
- Võim ja woofer (25.02.2015)
- Tagumised nahkistmed helehallid (20.05.2015)
- Tagumised sillatala puksid, esimene juhip roolivarras + tolmukate, sildade reguleerimine (16.06.2015, kokku 224€, ls 504784)
- Kangemad kõlarid
- Kahemassiline hooratas ühemassilise vastu
- Toonklaasiring
- Püsikiiruse hoidja korda teha uuesti
- Konditsioneer korda teha
- Käsipidur korda
- Tuulesuunajad paigaldada
Viimati muutis valus., 17 Juun 2015, 13:00, muudetud 6 korda kokku.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Tags:

Kasutaja avatar
volvofan
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 18 Mai 2006, 16:23
Asukoht: Pärnu

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas volvofan » 13 Jaan 2015, 19:10

Väga kaunis auto
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex

Kasutaja avatar
SinineVagun
Foorumi veteran
Postitusi: 752
Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
Asukoht: Järvamaa

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas SinineVagun » 13 Jaan 2015, 19:19

Näeb väga sile välja! Kus kandis liigud, autol CTS kleeps ka tagaklaasi peal?
V70 2,5TD ´99
940 ´94 2,3b :arrow: MÜÜDUD
V70R AWD ´03 :arrow: MÜÜDUD
XC90 V8 MY´07 Executive
C70 D5 '07

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas bjorn » 13 Jaan 2015, 20:37

Ülimalt ilus värv, tahtsin sellist saada endalegi, aga tol hetkel sobivat ei leidnud. Edu!

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas valus. » 14 Jaan 2015, 10:31

Pildi pealt paistab ilus jah. Tegelikult on tagastangel mõlemal nurgal kriimud ja ees juhipoolsel nurgal ka. Tuleb üle teha mingi hetk. Enda parkimisoskused jätavad soovida vahel...
Ja muidugi see hall poolvakstu salong on päris õudne. Aga kere on küll täiesti roostevaba ja mõlke ka nagu pole. Selles suhtes, et salongi on lihtsam korda teha kui välimust, leia detailid ja tõsta aga ringi.

Auto liigub Paides. Suur CTS kleeps on tagaklaasil nüüd jah. Kasutaja SinineVagun, sa vist töötad Mäo keskuses. Suvel juba jäid mitu korda silma Comet veljed su autol, neid just väga palju Eestis ei näe (Y)

Kilomeetreid vist tagurpidi see auto käinud ei ole. Minu käes vähemalt. Polnud nagu mõtet ennast petta sellega. Ja eks need vanad diislid on juba kaua ringi uhanud ja kilomeetreid kogunud. Hollandis konkreetselt vähemalt on nad kõik 400k ja peale sõitnud, mõni väga üksik on veel 300k näiduga. Ja olulisem on pigem see millise peremehe käes auto on olnud.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Kasutaja avatar
volvofan
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 18 Mai 2006, 16:23
Asukoht: Pärnu

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas volvofan » 14 Jaan 2015, 19:21

Meris kohe oskab nägu naerule meelitada.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex

Kasutaja avatar
SinineVagun
Foorumi veteran
Postitusi: 752
Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
Asukoht: Järvamaa

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas SinineVagun » 14 Jaan 2015, 21:35

Mäo keskuses teenin leiba jah. Seni olen su autot vist ainult pimedas näinud, aga kena näeb välja küll.
V70 2,5TD ´99
940 ´94 2,3b :arrow: MÜÜDUD
V70R AWD ´03 :arrow: MÜÜDUD
XC90 V8 MY´07 Executive
C70 D5 '07

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas valus. » 14 Jaan 2015, 21:44

Oskab küll jah.. Mõnus vajutada. Nagu väikese lapse tunne on peal, ei suuda varvast eemal hoida pedaalist.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

lm156
Kõva postitaja
Postitusi: 215
Liitunud: 04 Nov 2012, 12:09

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas lm156 » 15 Jaan 2015, 00:05

Viimasele lausele ei saa sugugi vastu vaielda :D

Kasutaja avatar
volvofan
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 18 Mai 2006, 16:23
Asukoht: Pärnu

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas volvofan » 15 Jaan 2015, 11:25

Ja nii see kütusekulu suureneb ja mõned ei saa aru, miks peaks tuunima mootorit-küttekulu on ju suurem
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas valus. » 15 Jaan 2015, 15:08

Küttekulu suureneb vastavalt jalale jah. Aga see, et autol võimu juures on, ei tähenda veel, et küttekulu suurem on. Maanteel rahulikult töristades on ikka sama väike nagu enne. Lihtsalt on olemas võimalus paremini kiirendada.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas valus. » 13 Veebr 2015, 09:17

Grill.jpg


Mõni aeg tagasi tehtud väike vaesemehe rallivõre tuuning :D
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas gljuk » 13 Veebr 2015, 09:40

Kuidas võre tuuning tehtud on? Kellegi käes või ostetud internetist?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas valus. » 13 Veebr 2015, 09:42

võre on tavalise matt-musta aerosooliga ise värvitud. sellepärast ka "vaesemehe tuuning"
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: valusa V70 TDI

PostitusPostitas gljuk » 13 Veebr 2015, 10:07

Mõtlesin endale sama teha :)
Kas enne värvimist sai liivapritsiga üle või otse kroomi peale?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist