valusa V70 TDI
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: valusa V70 TDI
See valge voolik ei lähe üldse kaugele. Amordi püstaku küljes on see jagaja kuhu hunnikus selliseid plastik torusi külge läheb. See jahur on sul just napilt pildist välja jäänud.
Aga MAPi leiad sa sisselaske kolle teisest otsast.
Aga MAPi leiad sa sisselaske kolle teisest otsast.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Tags:
Re: valusa V70 TDI
Läks jah sinna mootorikaitsmete kõrval olevasse jagajasse (egr solenoid vist). sealt edasi jookseb pikemalt samasugune voolik.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: valusa V70 TDI
Sealt edasi jookseb see aku aluse alla jagurisse sealt ta selle vaakumi võtab.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: valusa V70 TDI
valus. kirjutas:Pärast paari päeva paanikat ja netis tuulamist, et milles viga võiks olla, oli lahendus milleski, mis terve aja kahe silma vahele jäi. Kuigi enne sai kõik voolikud omaarust nagu üle vaadatud, siis seda ei pannud seal üldse tähele. Nimelt oli peale õhulugejat jämeda vooliku küljest oma pesast lahti tulnud peenike valge voolik. Peale vaadates oli kõik nagu okei, käega katsudes oli ta seal täitsa lahti.
Kas see võib olla MAP sensori voolik? Kuna seda ma sealt parajasti kapoti alt otsisin kui selle vooliku otsa komistasin. Aga sensorit ennast ei leidnud ikkagi. Voolik ise jookseb päris pikalt kuskile radika juurde alla peitu ning sealt edasi ei näinudki.
Jääb segaseks, et kas said korda endal asja või arvasid, et kui tegemist MAPi otsaga, siis see teeb korda? Kui MAP i otsa otsid, siis see kolde kartja poolsest otsast jookseb tulemüürile mu meelest või amordipüstaku juurde. Kuskil seal salongiõhuvõtu ava kandis oli MAP.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: valusa V70 TDI
Liiwaannus kirjutas:valus. kirjutas:Pärast paari päeva paanikat ja netis tuulamist, et milles viga võiks olla, oli lahendus milleski, mis terve aja kahe silma vahele jäi. Kuigi enne sai kõik voolikud omaarust nagu üle vaadatud, siis seda ei pannud seal üldse tähele. Nimelt oli peale õhulugejat jämeda vooliku küljest oma pesast lahti tulnud peenike valge voolik. Peale vaadates oli kõik nagu okei, käega katsudes oli ta seal täitsa lahti.
Kas see võib olla MAP sensori voolik? Kuna seda ma sealt parajasti kapoti alt otsisin kui selle vooliku otsa komistasin. Aga sensorit ennast ei leidnud ikkagi. Voolik ise jookseb päris pikalt kuskile radika juurde alla peitu ning sealt edasi ei näinudki.
Jääb segaseks, et kas said korda endal asja või arvasid, et kui tegemist MAPi otsaga, siis see teeb korda? Kui MAP i otsa otsid, siis see kolde kartja poolsest otsast jookseb tulemüürile mu meelest või amordipüstaku juurde. Kuskil seal salongiõhuvõtu ava kandis oli MAP.
Vea leidsin ikka üles. Seesama valge voolik pildil oli oma pesast lahti tulnud. Tagasi lükates hakkas turbo tööle jälle. Kuigi ikka kipub ta vahepeal sealt välja tulema millegipärast. Peab vist mingi silikooniga kinni panema selle. Suht tüütu on aeg-ajalt kapoti all seda torkimas käia.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: valusa V70 TDI
Tundub, et rõõm oli üürike. Kuna tookord pärast selle valge vooliku liigutamist töötas auto poolteist päeva korralikult. Seejärel üks hommik hakkas jälle pihta ning enam selle vooliku liigutamisest midagi ei muutunud, tundub, et tookord oli see vist kokkusattumus. Täna kükitasin 4 tundi garaasis erinevaid asju proovides. Proovitud sai siis:
1. EGR juhtklappi (teiselt masinalt)
2. MAP sensorit (teiselt masinalt)
3. Õhulugejat (teiselt masinalt)
4. Võtsin EGR klapi lahti, see umbes küll ei olnud. Veidi tahmane küll aga ei midagi hullu.
5. Turbo kuuma ning külma koja vahelise metalltoru võtsin ka maha, sealt käis ka õhk ilusti läbi.
6. kontollisin erinevaid voolikuid TCV, EGR ja MAP sensorite vahel, Mõned päris päevi näinud kuid päris lõhkised nad ka nagu polnud, puhumise-imemise proovimisega nagu pidasid (mitte väga adekvaatne katsemeetod vist)
7. Turbo tiivik käib ilusti ringi iseenesest.
8. Turbo Control Valve proovisin juba paar päeva varem teise masina pealt. Muutust polnud.
Päev lõppes täiesti tulemusteta.
Teab keegi kedagi kes Järvamaal 99 a MSA 15.8 koode VIDAga lugeda suudaks näiteks raha eest?
Sest paistab, et enam ei oska ise midagi peale hakata. Vb mõni juhe kuskilt katki ning ei edasta ajule infot enam. Kuna siis kui jama pihta hakkas siis mõned päevad vahelduva eduga hakkis nagu lülitaks keegi turbot lülitist sisse-välja. Nüüd isegi ei tee seda enam ning sõidab nagu vabalthingav tigu.
Päris masendav.
1. EGR juhtklappi (teiselt masinalt)
2. MAP sensorit (teiselt masinalt)
3. Õhulugejat (teiselt masinalt)
4. Võtsin EGR klapi lahti, see umbes küll ei olnud. Veidi tahmane küll aga ei midagi hullu.
5. Turbo kuuma ning külma koja vahelise metalltoru võtsin ka maha, sealt käis ka õhk ilusti läbi.
6. kontollisin erinevaid voolikuid TCV, EGR ja MAP sensorite vahel, Mõned päris päevi näinud kuid päris lõhkised nad ka nagu polnud, puhumise-imemise proovimisega nagu pidasid (mitte väga adekvaatne katsemeetod vist)
7. Turbo tiivik käib ilusti ringi iseenesest.
8. Turbo Control Valve proovisin juba paar päeva varem teise masina pealt. Muutust polnud.
Päev lõppes täiesti tulemusteta.
Teab keegi kedagi kes Järvamaal 99 a MSA 15.8 koode VIDAga lugeda suudaks näiteks raha eest?
Sest paistab, et enam ei oska ise midagi peale hakata. Vb mõni juhe kuskilt katki ning ei edasta ajule infot enam. Kuna siis kui jama pihta hakkas siis mõned päevad vahelduva eduga hakkis nagu lülitaks keegi turbot lülitist sisse-välja. Nüüd isegi ei tee seda enam ning sõidab nagu vabalthingav tigu.
Päris masendav.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: valusa V70 TDI
Muide, õhuvoolikut, mis peale MAF'i turbosse jookseb mahavõttes tekkis küsimus, et mis sensor see seal natukene enne turbot on kuhu jookseb TCV'st üks peenike voolik (natuke jämedama otsaga kui teised kaks) ning taga on 2 piniga juhe? Sensor ise on õhulõdvikusse sisse integreeritud.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: valusa V70 TDI
viimase kohta ei tea, aga wastegate'i oled lahti võtnud? Vedru ja membraan on terved?
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: valusa V70 TDI
See pistik peaks olema karterituulutuse soojendus.
Re: valusa V70 TDI
Mario_L kirjutas:viimase kohta ei tea, aga wastegate'i oled lahti võtnud? Vedru ja membraan on terved?
Wastegate'i ei jõudnud eile lahti võtta jah. Tuleb vist järgmine garaaziseiklus ette võta.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: valusa V70 TDI
SinineVagun kirjutas:See pistik peaks olema karterituulutuse soojendus.
Okei, selles siis viga olla ei saa, ma usun.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: valusa V70 TDI
Aga proovi N75 vahelt ära jätta. Kui selle juhtimises viga ja pidevalt kinni seda hoiab, siis peaks turbo otsa sellest mööda toomine vea kõrvaldama.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: valusa V70 TDI
N75 vahelt ära jätmise peale mõtlesin ka täna niikaua kuni jõudsin kasutaja SinineVagun teemani, kus tuli välja, et tal sama probleem oli eelmine kevad. http://www.volvoclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=33508&start=15 Ma ei tea kuidas see teema mulle silma varem ei hakanud. Tuulasin ikka korralikult netiavarustes, peamiselt UK volvo foorumis.
Selle peale hakkasin skeemidelt uurima kuhu need juhtmed jooksevad jne. ning proovisin testeriga samuti õhulugeja 2. pini ning main fuseboxi keskmise (11B/3) kaitsme vahelist ühendust, mis paraku puudus. Vedasin otsejuhtme ning näe imet. Ei taha küll vara hõisata (nagu eelmine kord) aga asi hakkas toimima nii nagu peab.
Siinkohal pean suured tänud ütlema kasutajale SinineVagun, kes oma teemas selle tee läbi käis. Ja tänud ka teistele, kes kaasa mõtlesid ja näpunäiteid jagasid.
Mõnus tunne on normaalselt liikuva autoga sõita jälle. Ning palju targemaks sain mootoriruumi sensorite ja juhtklappide jne osas. Väike koolitund...
Selle peale hakkasin skeemidelt uurima kuhu need juhtmed jooksevad jne. ning proovisin testeriga samuti õhulugeja 2. pini ning main fuseboxi keskmise (11B/3) kaitsme vahelist ühendust, mis paraku puudus. Vedasin otsejuhtme ning näe imet. Ei taha küll vara hõisata (nagu eelmine kord) aga asi hakkas toimima nii nagu peab.
Siinkohal pean suured tänud ütlema kasutajale SinineVagun, kes oma teemas selle tee läbi käis. Ja tänud ka teistele, kes kaasa mõtlesid ja näpunäiteid jagasid.
Mõnus tunne on normaalselt liikuva autoga sõita jälle. Ning palju targemaks sain mootoriruumi sensorite ja juhtklappide jne osas. Väike koolitund...
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: valusa V70 TDI
Hea, et mu häda sulle abiks oli Korra mõtlesin ka, äkki sul sama viga, aga tundus selline viga, mille esinemissagedus ei saa väga suur olla.
Täitsa huvitav, kuhu see ühendus kaob vahepeal, ju siis on mingi nõrk koht kuskil. Kui kunagi igav on, siis peaks vaatama, kus ta ära katkeb.
Täitsa huvitav, kuhu see ühendus kaob vahepeal, ju siis on mingi nõrk koht kuskil. Kui kunagi igav on, siis peaks vaatama, kus ta ära katkeb.
Re: valusa V70 TDI
Veider jah, et identne viga. Vb tüüpviga ka. Juhe kuskil kehvas kohas. Isa sõidab ka juba üle aasta ilma turbota ringi. Tema mäletamistmööda lõppes ka kuskilt porilombi august läbi sõites ära. Peab seal ka testeri korra peale viskama, äkki sama viga. Sportlik huvi juba
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline