Klamber 850/70-d

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

aixxia
Foorumlane
Postitusi: 46
Liitunud: 02 Nov 2014, 23:27

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas aixxia » 15 Juun 2018, 00:11

Lisan oma masinast tehtud pildid.
Süsteem on täidetud 3 või 4 aastat tagasi, täpselt enam ei mäleta.
Manused
ac3.PNG
ac2.PNG

Tags:

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 18 Juul 2018, 12:19

Tänud aixxia-le.
Läks kuu aega mööda, vahepealsed ilmad ei tõstnud motivatsiooni seda asja lõpule viia. Igatahes proovisin 3 einevad andurit, 2 aju, võtsin 2 korda pumpa maha :P
Selgus et aju vigane, sest näitab kliima surves selliseid teibaid. Teise ajuga kõik õige.
Selgus, et kliima sidur oli ka kulunud, 1,1mm oli vahe, nüüd sai 0,5mm peale ja toimib. Ja see vigane aju nagu tööd tundub et ei mõjutagi.
Nüüd vähemalt +30ga muretu ummikus tiksuda.

Meeleolupilt ka. Nii on hea pumpa teha. Samas vahetasin ka õliradika torusid ja nipet-näpet veel.
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 31 Juul 2018, 12:34

Lõhkusin kogemata AWD esiklaasi ära siin vahepeal ülemist tihendit välja nokkides. Lammarist jäi näppu päris sile klaas, millel peal 850/V70 kiri.
Aga peale ettetõstmist selgus see. Oleks võinud ju vana klaasiga võrrelda aga..
Pilt
Krt ma olin ise ka sedameelt enne, et neil klaasid samad, mida kinnitas ka selline kleebis kunagisel 850 klaasil
Pilt
VS V70 oma
Pilt
Aga võta näpust, alumine serv erinev.
Võibolla kellelgi kasu sellest infost tulevikus. 850 päris sile esiklaas üle, kui keegi peaks vajama.
Niisiis pidin ikkagi uue soetama. Õnneks ettetõstmine on peale eeltööd kõige lihtsam.
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 23 Aug 2018, 12:20

10 kuud ja sõit võib jätkuda.
DSC_0399.JPG
DSC_0399.JPG (62.34 KiB) Vaadatud 12186 korda

Peab veel omajagu korrigeerima seda jama, mis värvitöökojas tehti.
Ei pidanud kiusatusele vastu ja pidin uusi jalavarje proovima, mis juba ammu ootamas olid.
Pilt
Telefoni kaamera fookuskaugus muidugi venitab pildi nii ära kui saab.

Kasutaja avatar
Theimps
Kõva postitaja
Postitusi: 290
Liitunud: 02 Dets 2007, 19:58
Asukoht: Rakvere

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Theimps » 18 Sept 2018, 12:09

Kraed defkad jah, isegi otsin tükk aega , sain mõlemad pooled , küll eesti eri otstest aga olemas nüüd.
3D scan oleks hea mõte, neil turgu oleks huviliste seas kindlasti.
S70 2.5 TDI -98
V70 2.0 TDI -10

55 600 892

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 20 Sept 2018, 13:10

850 nüüd tänavalegaalne üle mõningase aja. Ülevaatusel, nagu kombeks, küsitakse naljakaid küsimusi, siis seekord velgede kohta. Pidin vastama, et veljed on nii originaalid kui olla saavad 8) Kui nüüd järele mõelda, siis natuke ikkagi valetasin, sest veljed on aastast 97.
Pilt

Ja siis selline asi juhtus. Ma olen alati seda kõige mõttetumaks mootori kinnituseks pidanud, vahel ka ilma selleta sõitnud. Aga tundub et mingit tööd ta ikkagi teeb. Võibolla lihtsalt Propartsi tehases oli kehv päev.
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC

PostitusPostitas Klamber » 12 Okt 2018, 22:48

Klamber kirjutas: Pilt

Lammutasin ühe 99 XC tagasilla ära. Keegi äkki igatseb oma RWD silda seda? Ma muidugi ei tea kui täpselt see paika istub, aga lootust on.
Pilt Pilt

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1439
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas ddig » 12 Okt 2018, 22:57

Küllap ta istub aga vajab vist väga täpset tuunimist seibidega jms.

Asjast endast, siis läbivuse aspektist ilmselt üks parimaid lahendusi diffri lukustamiseks.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Tanel » 13 Okt 2018, 08:55

Esimese gen awd olid kõik lukuga tagasildadega.
Insenerid vist mõtlesid: küll nüüd minnakse nelikveoga ronima ja kulub marjaks ära
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 20 Okt 2018, 13:21

Tanel kirjutas:Esimese gen awd olid kõik lukuga tagasildadega.
Kas R ja S ka olid ikka?

Insenerid vist mõtlesid: küll nüüd minnakse nelikveoga ronima ja kulub marjaks ära

Väga õigesti mõtlesid:
Pilt Pilt

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Tanel » 20 Okt 2018, 15:35

Vist oli nii et nendel oli taga lukk millel oli visco kõhuall.
Vähemalt I gen
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 12 Nov 2018, 11:28

Kuna AWD suvest saati esiveoline olnud, sest vabakäigu sidur oli katki ja tagurpidi ei kerinud, siis huvi pärast sai kinni keevitatud. See aga ei õnnestunud liiga hästi, vibra tekkis sisse. Ilmselt tuleb pingis teha või vähemalt auto all, niiet tagumine ots on diffris kinni. Igatahes vahepeal paar viskot juurde leitud. Alguses uuema '99 tüübi oma, millele juba ka flantsi sai valmis projekeeritud, aga nüüd leidsin ka õige '98 oma. Tagavara peab olema.
Pilt
Isegi 97 ja 98 omad veidike erinevad.
Meeleoluvideo ka, mida kõike prügimäelt ei leia. Ennetavalt olgu öeldud, et nüüd on see juba tuunikalakonserviks tehtud.
https://www.youtube.com/watch?v=eRvWPCXYWAo

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 29 Nov 2018, 11:26

Ärge ostke Nissensi radikaid. Või siis pressige valtsid kokku enne paigaldust :P
Pilt
Igatahes peale 50km läbimist jooksis nagu mahlakask, kui temp üle 100 läks, madala tempiga pidas pärast edasi. Keerasin niplid eest ära ja pressisin need üle, näis kas jääb pidama. Garantii ka läbi kohe 2a (mul seisis see poolteist aastat riiulis) ja arve kadunud :x

Edit: ei jäänud pidama, kraad üle 100 läheb ja rõhk juba sees siis laseb nagu mahlakask..
Edit 2: kuna uut radikat jälle ei näinud pointi osta, siis kangutasin vanni lahti, puhastasin tihendi ja pinnad (tihendil olid mingid ebaühtlased muljumise jäljed küll, enam ei tea kas läbijooksu kohal) ja panin kokku tagasi. Esialgu peab. Kuna enne pole volvo radikat lahti võtnud, siis oli äraütlemata huvitav õhtu :P
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 06 Mai 2019, 16:10

Pea pool aastat jälle läinud, ühtteist ka nokitsetud.
Peategelase ehk siis 850 järgiaitamine vahepeal seisis, nüüd kere enamvähem koos, saab edasi tegeleda. Liikluskindlustusest ja keretööde kvaliteedist võiks siin lehekülje kirjutada aga tegeleme põnevama teemaga.
Ehk siis oleks natuke jõudu juurde vaja ja otsustasin praegu 20T kasuks, aga üks hetk läheb ka loodetavasti riiulisse kunagi varutud 22T käiku.
Igatahes keskosa on parajaks treitud ja õige koda soetatud. Turbiini ratas jääb siis 9 labaga ja kompressoril 11. Näis kuidas käitub.
PiltPiltPilt
MAFi korpuse peab suurema panema, olemasolev toetab väidetavalt gramm üle ~200kw. Külge läheks ennast tõestanud V8 buumeri oma, on keegi äkki teinud seda? Kuidagi tuleb õhufilter ja lugeja üheks liita, et stock look säilitada. Ja siis on vaja aju korda teha. Olen vahepeal M4.4 näppimisse intensiivsemalt süvenenud, äkki saab asja. Ei jäänud muud üle, keegi ei viitsi sellega tegeleda siin mail. Üks komistuskivi on veel pihustid, mul on seal mingid tobedad Delphi 01D030B pihustid, praegu on tühikäik külmalt jube rahutu, aga vast saab uue ajuga paremaks ja kui ei saa, siis tuleb rohelised boschid panna. Kui need asjad on tehtud, siis äkki lõpuks saab öelda, et auto on peaaegu "valmis".

Vahel õnnestub ka mõned koos pildile saada:
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 27 Mai 2019, 22:24

Tegin 850-le uue aju ka valmis, OBD-ga kuna sellist asja 95ndal aastal veel ei paigaldatud. Lisa 2 otsa ka boosti ja wideband signaali jaoks, logimise eesmärgil. Kasutan vist boosti kella anduri signaali või siis panen uue MAP anduri mingi. Wideband jääb ka ainult kontroller, ei ole kuhugi neid lisakellasid armatuuris panna. Peaks veel mingi tahvli otsima windowsiga kus kõik kellad peal. OBD juhe on 6din audio pistikuga, pikendusega saab tuppa vedada või siis obd juhtme kapoti alla. Tuppa ei hakka käigukangi ette pistikut panema, liiga moodne :P Seal on hea väike laegas sodi hoidmiseks.
Pilt Pilt
Turbo sai ka vahetatud paar päeva tagasi ja kohe saab sõitma minna :) Natuke numbreid ajus sättima ja peaks hea saama alustuseks. Tegelikult oleks vaja kohe ka COPidele ümber teha, sest jagajaga tundub et saab särts otsa 1,4+bari peal juba praegu. Natuke infot puudu selle koha pealt veel, aga ei tohiks üle liia keeruline olla. Isegi mingid R6 poolid on olemas aga ilmselt tuleb VAG omadele minna nagu seda kogu maailm teeb.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist