Klamber 850/70-d

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas allan » 29 Okt 2017, 07:00

Klamber kirjutas:Lõpupilt võibolla.

Miks lõpupilt? Kere kõver?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Tags:

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 29 Okt 2017, 09:23

XC-st oli sedakorda juttu. Aga ega 850ga ka paremad lood pole. 2 down, 1 left :(

Traktorist kirjutas:Mul jäi swapist täitsa toimetav tomat üle, võta ühendust kui huvi.

Vaatab, kuidas motivatsiooniga on. Tänud pakkumast.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 11 Nov 2017, 16:09

See asi sai nüüd ka põhimõtteliselt valmis, võiks ringi sõitma hakata kui ilm selline poleks. Võtsin mingid odavad kettad ligi. Supportid võiks veel üle värvida, aga kas tasub, hämmastav kvaliteet ikka tehasevärvil, 20a ja 0 korrosiooni, mingid kriimud aint peal.
Endiselt otsin ideaalset 17" velge, hea ET-ga.
Pilt
Muidu need 18sed IPD repsid istuvad väga hästi sinna ilma flantsita, ET43. Ketas kaob sisse ära ainult.
Pilt
Kodarast ca 2-3mm varu, ideaalne.
Pilt
Ja niisamapilt, visuaalselt polegi palju vahet, aga kaaluvahe on neil päris suur, 336x30 vs 302x26
Pilt

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas no1 » 11 Nov 2017, 18:22

302'e kelgud üle?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 14 Dets 2017, 14:30

no1 kirjutas:302'e kelgud üle?

Üle pole midagi. Vaja talv kevadesse veeretada.

Some 850 love
Pilt

Sain uued rooliga ühilduvad kauaotsitud "puu"jupid ja seoses sellega oleks tervet käsipidurihoova ümbrist, kellelgi pole üle?
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 18 Jaan 2018, 23:26

Kui veel kardaane teha osati 8) Ehk siis kaheks võetav kardaan 97a pilli alt. 98 vist enam polnud.
Pilt

Kurjajuur ise. Enne oli kindel vibra ~30kmh juures. Päris ära vajunud. Nagu kiri ütleb, siis konkreetne tugilaager käib ka mingi jaguari külge. Kardaani otsad on samad transitiga. Tore.
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 17 Mär 2018, 23:31

Mõtlesin, et ei lase ikka XC-l veel surra ja vaatan, mis siis ikkagi juhtus. Järgmine talv äkki sõita vaja, see aasta ei õnnestunud.
Pilt
Näib, et satelliitide sõrm on pooleks läinud ja siis seal ringi lennanud.
Pilt
Õlifilter peenemat puru täis.
Pilt

Kui keegi nüüd mõtleb, kas sellega sõita ka sai, siis sai küll. Soojalt ainult kadusid 1-2 ja tagurpidi käik kadus üldse lõpuks ära, niiet viimane lõpp garaaži tuli käsitsi nügida. See ilmselt pigem madalast õlitasemest ja sodist. Muidu sõitis ilusti ja vaikselt.

Teine kast on ka juba olemas, nüüd mõtlen kas seda ka korra lahti võtta enne külgepanekut.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 21 Mär 2018, 23:27

Winterbeater II ehk AWD on ka nüüd suvekonditsioonis.
Pilt

Kasutaja avatar
SinineVagun
Foorumi veteran
Postitusi: 752
Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
Asukoht: Järvamaa

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas SinineVagun » 22 Mär 2018, 06:43

Väga hea näeb välja :coolt:
V70 2,5TD ´99
940 ´94 2,3b :arrow: MÜÜDUD
V70R AWD ´03 :arrow: MÜÜDUD
XC90 V8 MY´07 Executive
C70 D5 '07

Kasutaja avatar
volvofan
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 18 Mai 2006, 16:23
Asukoht: Pärnu

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas volvofan » 22 Mär 2018, 06:48

Tõesti ülikõva :D
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas allan » 22 Mär 2018, 07:55

Kust sellise raketi said?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 18 Apr 2018, 15:30

allan kirjutas:Kust sellise raketi said?

Ei saa kuskilt, tuleb ise teha :P

Strutbari kruvisin sellele ka külge ja millegipärast sellel kerel on väga hästi vahe tunda, erinevalt 850-st.

No ja siis rõõmustavam pilt ka, mootorisurvetest:
Pilt

Vahepeal piduritega pead vaevanud. Iseenesest kõik ok aga taipasin, et panin suportid valepidi külge (kolvid on sees vales järjestuses, suur ees väike järel ja kulutab klotsi ebaühtlaselt). Tuleb see sellest et originaalautol on roolilatt teiselpool silda. Aga selleks et suport teisipidi panna on vaja teist piduri voolikut. Leidsin impreza omad hästi sobivat, banjo poldiga variant.

Võrdlemisi kurva saatusega saavad vist olema need cometid, mis garaaziseinale sai skooritud. Minu käes olnud velgedest vaieldamatult kõige vähem ruumikad. Alla panekuks oleks vaja 10+mm flantsi. 17x7 et43 siis.
Pilt

Ja hoiatuseks: ärge jumala eest hiina päritolu laagreid külge pange, isegi kui tasuta saate. Esimese sain kiiruga, kui pooltelge vahetasin suvel. Sõita sai ca 5000km. Teise sain jälle hiinaka kuigi omaarust ostsin muud, sõita sai jälle 3-4000km. Nüüd panin saksa oma. Loodetavasti saan raha tagasi. Loks tuleb nii kiirelt sisse, ükspäev käis juba vastu ketast:
Pilt

Minu teised pegsi repsid, et46 väidetavalt, käib täpselt kirja kohaga vastu valget kirja suportil. Hädapärast saab viili näidata kodarale või pidurile:
Pilt

Ja siis lõpupilt kõige paremate ratastega, millest ma küll alguses peale loobuda kavatsesin, aga oma et43-ga jätkuvalt kõige parema kliirensi tagavad. Istuvad endiselt ilma flantsita. Ja õige nurga alt on päris maitse järgi mulle.
Pilt

Ega muud polegi, tahaks jõuda ükskord mootorini, et seda väheke peale keerata. Muidu üpris tüütu sõita selle naelakastiga alla 200kw ei taha liikuda. Ja suveks tuleb vist kardaan ka jälle seina äärde tõsta.

Kasutaja avatar
marek555
Kõva postitaja
Postitusi: 266
Liitunud: 17 Nov 2007, 16:04

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas marek555 » 18 Apr 2018, 21:26

Kui Comet velgedele paremat käekäiku soovid, müü need mulle-auto all ikka ilusamad kui seinal.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 20 Apr 2018, 12:37

Eks näis, ilus vaadata ikka.
Mootoripilt jäi enne panemata, s*tane aga ise olen rahul.
Pilt

Vahel läheb eriti hästi. Sain hüpno käest stange, millel parem krae oli olemas, vasaku tegin ise "blank" kattest ja stangest lõigatud pesast.
Tuleb veel näppudele valu anda enne kui päris külge panna saab. Aga põhiosa on tehtud.
Pilt

Aga puudu on kraed. Ei tea kust saaks. Uusi pole võimalik soetada nagu juba kombeks nende erilisemate juppidega :(
Pilt


Ja küljes
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

PostitusPostitas Klamber » 14 Juun 2018, 12:43

Pilt
Keegi jagab teemat? Või jagab oma pilti? Mis gaasi surve peaks olema töö-seisu ajal? Tundub et rõhu andur otsad andnud. 24Bar rõhku süsteem vist vastu ei peaks :D Seisva mootoriga näitab -175kPa. Töötava mootoriga näit selline staatiline. Proovisin ka ühte teist teadmata seisukorras andurit, pm sama näitab. Pump töötab selliselt umbes 2-3min ja siis peab ootama ~5min ja töötab jälle natuke. Veakoodi viskab ka EFI-225 Air conditioning pressure sensor signal
Süüdlane peaks see olema 30767231


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist